Australian Survivor 2019 S06E18-19

סטילהוק

New member
Australian Survivor 2019 S06E18-19


בפרק 18 הפאגונינג של שבט הקונטנדרס נמשך, למרות שהיה תכנון להדיח בבליינסיד את ג'אנין "הסנדקית", אך מכיוון שדווקא היא זכתה הפעם בשרשרת החסינות, דייזי מוצאת את עצמה בחוף הגאולה, שם עליה להעביר לילה גשום וסוער לבדה ללא אש וללא מחסה, ולהמתין למודח הבא שיצטרף אליה, ואז ייערך דו-קרב בין השניים שהזוכה בו יחזור למשחק ואילו המפסיד יודח סופית מהמשחק ויצטרף למושבעים.

ואילו בפרק 19 הגלגל סוף סוף מתהפך כשאבי מחליטה לעשות מהלך גדול שישאיר רושם על המושבעים ויביא אותה לגמר, לעבור צד ולחבור ביחד עם לוק להארי וביידן, ובכך הופכת את ג'אנין ופיה חברותיה לברית הבנות של הצ'מפיונס למיעוט בשבט המאוחד. ובמועצת השבט האחרונה סיימון מוצא את עצמו בדרך לחוף הגאולה לפגוש שם את דייזי המתוסכלת והעצבנית שבדיוק עברה שם את הלילה הכי קשה בחייה (כלשונה), ורק מחכה להזדמנות לחזור למשחק ולנקום במדיחיה. וזאת בגלל שאבי שבהתחלה חשבה להדיח בכלל את ג'אנין שמהווה איום ממשי עליה בגמר, מקבלת רגליים קרות בגלל שלא מדובר בהדחה רגילה ויש סיכוי שג'אנין תנצח את דייזי בדו-קרב ותחזור מחוף הגאולה עם תוכנית נקמה, אבי בסופו של דבר לא הלכה על ג'אנין והחליטה בדקה ה90 להדיח את סיימון שאותו היא מעריצה כספורטאי מגיל צעיר, ושלהזכירכם היה לה קשה מאוד אפילו לרשום את שמו בטרום איחוד.

אז אני לא יודע כמה נכון אסטרטגית היה הצעד הזה של אבי לבגוד בשתי חברותיה לברית בנות הצ'מפיונס ולהפכן מרוב למיעוט בשבט המאוחד, ועוד לחבור לשלושת הבנים, ששניים מהם לפחות הכי תחמנים ולא אמינים שיש העונה, בברית מרובעת שבה היא תהיה רק במקום הרביעי, במקום בברית הבנות שבה היא היתה במקום השלישי. שלא לדבר בכלל על מה יקרה אם סיימון ינצח את דייזי בדו-קרב בחוף הגאולה ויחזור משם עם נקמה בעיניו ותוכנית להדיחה. אך ככה זה בשלבים הללו כשרוצים להרשים את המושבעים ולעשות מהלך גדול שאף אחד לא ציפה לו כמו בליינסייד. לפעמים זה משתלם, אך רוב הפעמים זה לא משתלם (ולראייה המהלך הטיפשי של וורדוג בעונה 38 האחרונה של הישרדות, שאפילו הוא עצמו כבר הודה שזו היתה טעותו גדולה ביותר במשחק, שעלתה לו בהדחה במועצת השבט הבאה).

מה שכן, אני אוהב את אבי ושמח שגם לה נמאס מהרודנות של ג'אנין שמשום מה החליטה להחליט עבור כל הברית שלה מתי ואת מי מדיחי, ורגע לפני היחוד היא ופייה בעצמן תכננו להדיח את סיימון ולהשאיר הארי הנמסיס שלהן במקומו.


ועל פי הפרומו לפרק הבא שישודר מחר הדו-קרב בחוף הגולה הולך להיות מותח במיוחד, ובגלל שמנסיוני הרב בהישרדות וריליטי אני יודע שלרוב בפרומוים מה שמרי לצופים זה הפוך על הפוך, רוב הסיכויים שדווקא דייזי שמראים שקרובה לנצח את סיימון שכל הערימה נופלת לו בדו-קרב בחוף הגאולה ולחזור למשחק, עלולה להיות זו שמודחת סופית מהמשחק ולחבור למושבעים.
 
אני דווקא שמח שאבי עשתה שינוי


אם הייתה מגיע לגמר או עם פייה או עם ג'אנין הייתה מפסידה וחבל שג'אנין לא הודחה במקום סיימון מקווה שדייזי תחזור ולא סימון הוא בכלל לא משחק את המשחק ובקושי מראים אותו
אני מבין השלושת הבנות הכי אוהב את אבי
ומבנים את לוק
והאריי
 

noamlah

New member


ייצא לנקמה?
זה אותו סיימון שסרב לשחק את המשחק עד עכשיו והלך שבי אחריי הברית שלו גם כשנדע שהוא בתחתית
המקסימום שיעשה אם וכשיחזור זה לשאול את חברי הברית שלו מה אכלו לצהריים כשהוא לא היה
 

noamlah

New member
פרק 20


אתה מבין מה הבעיה אם כל מה שאתה קורא לו ניוסקול סטילהוק?
אנשים כמו סיימון שיודעים שהם בתחתית ובמקום לחזק את הקשרים שלהם או לכוון על מטרות אחרות משקיעים 12 שעות בבניית בארמונות חול

סהכ אם סיימון היה חכם היה לו קייס דיי קל
היה אומר שהוא לא עשה במשחק שום דבר עד עכשיו שראוי לכבוד בעיני המושבעים, שאנשים כמו לוק, ג'נין והארי הרבה יותר מסוכנים ממנו ומי שיילך איתו אין לו שום סיבה לא לסמוך עליו כי עד עכשיו התנהג כמו כלבלב נאמן
זה ועוד איך היה מסיט אנשים, במיוחד את אבבי ממנו וגורם להם לראות אותו ככלי מושלם להביא לגמר
 

סטילהוק

New member
דווקא זה בדיוק מה שהוא ניסה לעשות


אחרי שניצח את דייזי שבגלל כמה שניות של חוסר אריכוז הפילה את כל הערימה שלה, כפי שאכן צפיתי שיקרה לפי הפרומו ההפוך על הפוך שההפקה דאגה לשדר בסוף הפרק הקודם, הוא פנה לכולם ואמר להם שאין להם מה לדאוג איתו והם יכולים להתייחס אליו בהחלט כמספר בכל הצבעה.

אך מה שהכי מעניין שאחרי שג'אנין "הסנדקית", כפי שהחליט לכנותה "הארי המזוהם", הנמסיס שלה לאורך כל המשחק, ניסתה לשכנעו להצביע איתה, פיה וסיימון להדיח את אבי (שרק אלוהים יודע למה שעד שהוא נמצא ברוב הוא ירצה להדיח את מי שמספקת לו את הרוב), לא רק שהארי לא הצביע איתם, אלא מסתבר שגם הן בעצמ הצביעו ביחד עם כולם פה אחד לסיימון. אך האמת שזה לא ממש מפליא אותי בהתחשב בעובדה שסיימון סומן ע"י הסנדקית והסידקיקית שלה להיות מודח עוד בכלל לני האיחוד, וניצל מתוכנית ההדחה שלהן רק בגלל שרוס נפצע ושבר את הרגל ניצלהרגע האחרון, כי ג'אנין ופיה הרי תכננו לקחת איתן לגמר את הארי ולא אותו, כך שממש הן להן על מה להלין כי כמו שזה היה סיימון, זו יכלה להיות כל אחת מהן,ורק ההחלטה של אבי שלא לקחת את הסיכון בהדחת ג'אנין שעלולה לחזור מחוף הגאולה עצבנית ועם תוכנית נקמה, ג'אנין נשארה במשחק ולא הודחה כמו שכל היתר תכננו עבורה.
 

Seosi

New member
אני אשלים את כל הפרקים בימים הקרובים ואצטרף לשיחות שוב

יש לי גם להשלים את הישרדות דרום אפריקה. לא יודע, משום מה די ירד לי ההתלהבות מהישרדות, אולי בגלל שצפיתי יותר מדי אז הייתי צריך קצת להפסקה חחח.
 

סטילהוק

New member
על פי מה שהבנתי היום לא ישודר פרק של הישרדות האוסטרלית

כי בפרק האחרון ששודר בשבוע שעבר נאמר בפירוש בפרומו: וביום שני הבא בהישרדות...

כך שייתכן מאוד שהם עוברים לשדר את המשך העונה רק פעמיים בשבוע או שהם מחליפים את ימי שידור הפרקים, ויום ראשון כבר לא יהיה אחד מהם.
 

noamlah

New member
כן כי זה הסוף

פעמיים בשבוע השבוע

פעמיים בשבוע שבוע הבא

וזהו, נגמר
 

Seosi

New member
אז ככה


בליינדסייד ענק על אבי!!!!!!!!! אני לא מאמין שהיא לא ראתה את הכתובת על הקיר אחרי שלוק מנע מביידן להצביע. והיא עוד יכלה להצביע לפיה ולהציל את עצמה!!!!! לוק לגמרי יצא מלך כאן
ואם כמה שהארי הצליח להתאושש בפרקים האחרונים (ההדחה של סיימון וג'אנין) ההתנהלות שלו, אבי וביידן הייתה ממש גרועה, הם לא יכלו להיות שקופים יותר שהם ברית של שלושה, ברור שלוק ופיה יבינו שהם במיעוט. פיה אפרורו משחקת משחקת מתחת לרדאר כמעט מושלם, ושג'אנין, מי ששימשה כמגן שלה הודחה, היא חברה וממשיכה לשחק מאחורי מגנים.
 

סטילהוק

New member
ביג מיסטייק


אבי נפלה בפח של לוק שלחש על אוזנה במועצת השבט לשים את השם של הארי, בעד הארי שם כמתוכנן את השם של פיה וכך נמנע תיקו במועצת השבט, כשהארי ואבי מפצלים ביניהם את הקולות וכמעט מצביעים זה לזו, ואילו לוק ופיה שניהם הצביעו לאבי והדיחו אותה. אני בחיים לא הייתי קונה את מה שלוק שכל מי שצפה בעונה הקודמת שבה הוא השתף מכיר ויודע כמה הוא תחמן ובלתי אמין בשיט, לוחש לי באוזן במועצת שבט, ועוד ברגע האחרון לפני ההצבעה, והייתי מיד חושד שמסתתריםמניעים אחרים ללחישה שלו. אך נראה שאבי לא ממש צפתה בעונה הקודמת ולא ידעה עד כמה תחמן הלוק הזה.

ללא ספק כבר מתחילת העונה היה ניתן להבחין שמדובר הפעם בעונה חלשה יותר מהעונה הקודמת עם חבורה שלמה של מתמודדים שפשוט לא יודעים איך לשחק ועושים צעדים שאפילו טירונים מתחילים לא היו עושים. ולצערי נותרתי עכשיו ללא פייבוריטים וזה הרבה פחות מעניין למשיך לצפות הענה כשכבר אין לך פייבוריטים במשחק, מלבד הסקרנות של מה יקרה עכשיו ומי ינצח, אחרי שטרחתי לצפות בכל העונה עד עכשיו. אך הצפייה ממש לא אותו הדבר כמו כשהפייבוריטים שלך עדיין במשחק. אבי הייתי הפייבוריטית האחרונה שלי שנותרה במשחק והודחה, ותלית בה תקוות גדולות שאולי היא תציל את העונה, אך עם הדחתה במועצת השבט האחרונה נסתם הגולל על תקוותי האחרונה להצלת העונה החלשה והמדשדשת הזאת.
 
למעלה