BB21E07

BB21E07


כרגע לאף אחד *עדיין* אין מושג על הברית וחבריה, וכך למשל ג'סיקה בוחרת בג'קסון למשימת הוטו, ולא בניקול חברתה - WTF?!? אני עדיין מחכה לנקודה שבה יהיה אקשן, כרגע הוא מבושש לבוא. לפחות טיילר
הגיע להנחות את המשימה.

סאם זכה בוטו, אבל הפעם החליט לא להשתמש בו. בכך אני מניח שגורלה של קמי נחרץ.
 
E08


ניצנים של משחק התחילו להתגלות, אבל קמי הייתה שחקנית גרועה ולא אתגעגע אליה.

לצערי האקשן יצטרך לחכות לשבוע הבא כי ניק הוא ה-HOH החדש, כלומר הגרייטפול (דד) שוב בשליטה.
 
E09


סדקים סוף סוף מתחילים להיווצר אצל הגרייטפול דד, מקווה שטומי וכריסטי יהיו בצד המנצח, במיוחד עכשיו שלכריסטי יש את כוח וטו היהלום, שלשם שינוי מרגיש כמו ניסיון אקראי ליצור כאוס ולא כמו התערבות הפקה. בשביל ביג בראדר, זה צעד בכיוון הנכון. מקווה שהם יעבדו עם ניק ובלה נגד הג'ק-אסים.

לצערי המהפך יצטרך לחכות לשבוע הבא, ניק חטף רגליים קרות והעמיד להדחה את ג'סיקה וקליף, ולצערי קליף כנראה יודח בגלל שטות דפוקה לגמרי.
 
E10


בנקודה הזו, הברית התפוררה לגמרי. אני מקווה מאוד שכריסטי וטומי יצטרפו לניק ובלה נגד הג'ק-אסים, למרות שגם בלה משחקת ממש גרוע. היא בעצמה, באמצעות הברית שהיא לבד הקימה ופירקה בפחות מיום, ירתה לעצמה ברגל וגררה גם את ניק למצב שלה. אני שונא מצב של Guilty by Association יותר מכל דבר אחר, אבל אצל בית האח, קשה מאוד שהמשחק באמת יהיה הוגן.

אוקיי, מי חשב שזה רעיון טוב לתת לקייטלין להנחות? היא לא קרובה לרמה של טיילר וקייסי. איפה ברט, אנג'לה, אפילו ג'יי סי? אני חייב להגיד שאני אוהב את המשימה ולא נראה לי שהם עשו משהו כזה לפני כן, שזה נדיר בביג בראדר. קאט, הקלף הכי משוגע בבית, זוכה בוטו, מה היא תעשה? לצערי היא משתמשת בוטו, ניקול מועמדת במקום ג'סיקה וההדחה בטוח תהיה עצובה, נשאר לי רק לאחל שהמודח/ת יחזרו לבית. הם או דיוויד.
 
E11


החדשות הרעות הן שקליף הודח, החדשות הטובות הן שהוא גם חזר. בכל מקרה, מסתבר שהגרייטפול *לא* התפוררו, פשוט השמינייה הפכה לשישייה והוקיעה את ניק ובלה. לא ברור איפה סאם, ושאר הבית עדיין לא מאוגד נגדם, אני מניח שחלקם עדיין אפילו לא יודע על הברית.
 
E12


במשימת ה-HOH, משהו ממש לא טוב עובר על המין הנשי
מקווה שזה לא סימן לעתיד לבוא, למרות שרוב השחקנים היותר חזקים העונה הם גברים. אבל מה שחשוב זה שהזוכה במשימה הוא קליף! סוף סוף הגיע הזמן למלחמה, ולא טבח חד צדדי! למרות שממה שהבנתי מהמעט שקראתי בפידס, אין בדיוק איבה בבית, מה שגורם לי לחשוב יותר על עונה 17, שסך הכול הייתה טובה.

ובאמת יש מלחמה, כי קליף מודע לעובדה שיש ברית של שישה. לא בטוח לגבי קאט, ניקול וג'סיקה, ואני גם לא בטוח האם הוא יודע מי חברי הברית. בינתיים הוא העמיד את הג'ק-אסים על הבלוק לראשונה, הגיע הזמן לקצת אקשן!
 
למעלה