הישרדות אוסטרליה עונה 6 - פרק 15

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 6 - פרק 15


וואי, המשימת החסינות הייתה מטורפת. ראיתי את המשימה הזאת כבר כמה פעמים, אבל אף פעם לא ראיתי שזה נמשך עד הערב. וגם הדקות הספורות שנותרו למתמודדים לדון לגבי ההדחה הייתה מעולה. לוק הוא בין המתמודדים האהודים עלי לאחרונה, אבל לצערי זה מרגיש שאלו הימים האחרונים שלו במשחק. זה מצחיק קצת לראות עד כמה דיוויד לא מודע למשחק
אני בטוח שהוא בנאדם נחמד, אני מדבר רק על המשחק. ולבסוף, ניתן לראות כמה כח יש לג'אנין במשחק. אפילו שון אמר שהוא מעדיף להיות איתה ולא נגדה. אני לא חושב שהיא תנצח, אבל היא באמת מתמודדת חזקה.

פרק ענק, הפרק הכי טוב של העונה עד עכשיו.
 
לפני שעתיים עלה הפרק 16


הפרק היה נחמד קצר לוקי זכה סוף סוף בחסינות והבנות הדיחו את דיויוד ביחד עם סימון וכול המתמודדים חוץ מלוקי
 

Seosi

New member
פרק 16


חחחחחחחחחחחחחחח וואו דיוויד ממש חי באשליות שהוא שולט במשחק. אני נותן לו לפחות קרדיט שהוא לקח את ההדחה שלו בספורטיביות, אבל זה היה בליינדסייד טוב. לוק לצערי היה מחוץ ללופ בהדחה הזאת בגלל הקרבה שלו לדיוויד, אז אני קצת דואג לגבי העתיד שלו במשחק.

אפשר כבר לקרוא לפיה הסירי של העונה הזאת? כי היא לגמרי אחראית על ההדחה הזאת
 

noamlah

New member


לוק חיפש את הדואליות שהייתה לו עם ג'ריקו, העניין הוא שג'ריקו גאון ודיוויד לא
דווקא מעניין מאוד אם לוק יצליח למצוא לעצמו סוג של משחק אחר
לא נשאר פה איזה מישהו מהבנים שיוכל להכנס איתו לברומאנס
 

Seosi

New member


נשאר לו את סיימון מהשבט המקורי של האלופים
שזה אגב זמן טוב לזכור, ידעתם שיש בעונה הזאת מתמודד בשם סיימון? ושהוא באיחוד? כי אני די בטוח שהוא קיבל עד עכשיו מתחת ל-10 וידויים, ושלא נדבר על הזמן מסך שהוא לא מקבל.
 

noamlah

New member


מהלך הדברים שם נראה שיש לו את סטטוס הכוכבנות הכי גדול שם (אבבי מעריצה אותו וכה')
כך שנראה לי שההפקה רצתה אותו פשוט בשביל שיהיה שם ולהביא צופים למשחק לראות אותו
יכול להיות שקיבל יותר כסף על השתתפות וגם אם לא, כנראה נהנה מאיזה פנסיה גדולה שהפרס לא ממש חשוב לו בשביל להתאמץ לשחק
בכל מקרה נראה שהוא לא ממש מכיר את המשחק חוץ מהצורה הבסיסית שלו של "אנחנו שבט, אנחנו צריכים להשאר מאוחדים"
 

noamlah

New member


ודרך אגב אתה מדבר על סיימון אבל שוכח שהייתה מתמודדת בשם סם שהייתה שבע פרקים ולא קבלה וידוי אחד ומתמודדת בשם האנה שהייתה עשר פרקים ולא קבלה וידוי אחד

יש גם את ג'ון עכשיו באיחוד שנראה לך בולט בגלל התסרוקת שלו אבל הוא וסיימון דיי שווים בזמן מסך
 

Seosi

New member
יש בעיה של חוסר בזמן מסך


אני לא יכול להתכחש לזה, אם כמה שאני מחבב את העונה הזאת, יש מתמודדים שאני אפילו לא זוכר איך הם נראים. בהישרדות דרום אפריקה לפחות כולם מקבלים שם זמן מסך, אמנם העונה עכשיו מקרטעת לטעמי.
 

Seosi

New member
עונה 4 - פרק 14


וואו, חשבתי באמת לא לצפות בפרק כי כמו שנעם רשם זה פרק ללא הדחה, אבל אני שמח שראיתי את הפרק בסוף. אז, שרה ממש עובדת עם פיטר להדיח את לוק. היא גם תדבר על האפשרות הזאת עם אודט וטרה. שסמטאו זכו בפרס (ארוחה), הם יכלו לבחור בשני מתמודדים באסגא. הם בחרו בפיטר ושרה. זה נתן את האפשרות ללוק לדבר עם אודט ורטה להדיח את שרה כי הוא חושב שהיא משחקת בשני הצדדים. שרה במשימת הפרס מדברת עם הנרי ושניהם מגיעים להבנה של לעבוד ביחד. בלילה, מישל מבינה שהיא צריכה למצוא לעצמה מטרה חדשה: הנרי. היא מספרת לשאר חברי השבט שהיא די בטוחה שיש לו פסלון חסינות ושהוא נתן רמז לפסלון לג'ריקו.

באסגא, טרה פשוט מספרת לשרה על התכניות של לוק, מה שמשחזק את הרצון של שרה להדיח אותו. סמטאו זוכים בחסינות, וג'ונתן אומר להם שהם הולכים להיות נוכחים במועצת השבט של אסגא. לוק מכוון לשרה, שרה מכוונת ללוק אבל לג'ריקו יש תכניות אחרות. הוא לא רוצה ששניהם יודחו כי אז הוא נשאר חשוף באיחוד. הוא מנסה ללבן את העניינים ביניהם ולגרום לכולם להדיח את פיטר. במועצת השבט, שרה ולוק דנו על הדברים הללו, וטרה בכלל התחילה לצעוק. ג'ונתן אומר שבמקום הצבעה, הוא נותן לאחד מהם את האפשרות למרוד לסמטאו. פיטר רוצה למרוד, שרה מבקשת ממנו שלא כי היא יודעת שהיא נמצאת בסכנה גדולה יותר בלי פיטר, אבל פיטר מורד לסמטאו בכל מקרה. אני חושב שהתכנית של ג'ריקו הייתה מצליחה בכל מקרה, הוא מאוד חד ויש לו תכנית ברורה לאיחוד, לשחק מתחת לרדאר בזמן שמטרות גדולות כמו לוק ושרה מגינים עליו. אז כן, הוא יצא מלך בפרק הזה.
 

Seosi

New member
עונה 4 - פרק 15


שרה מבינה שהיא נמצאת בצרות, והדרך המוצא היחידה שלה היא להדיח את אודט. מכיוון שהיא לא בדיוק משחקת את המשחק ואין לדעת מה היא תעשה באיחוד. לוק ושרה סוג של עושים סולחה, למרות שלוק עדיין לא סומך על שרה. בסמטאו, כולם שמחים שפיטר חזר מלבד הנרי ולוקי. הם חוששים שהוא יחזור לברית הישנה שלו וזה בדיוק מה שהוא עושה, והנרי נמצא על הכוונת. אסגא מפסידים במשימת החסינות, שוב. אודט חושבת שהיא הקול המכריע, אבל היא לא יודעת שנרקמת מאחוריה הדחה שלה. למרות שג'ריקו ולוק עדיין לא סומכים על שרה. בסופו של דבר במועת השבט, אודט הודחה פה אחד. פרק הבא איחוד (סוף סוף!!!) אבל אסגא מגיעים לברית שהם רק ארבעה, כך שהמצב לא נראה טוב בשבילם.
 

סטילהוק

New member
Australian Survivor 2019 S06E15-16


סוף סוף בליינסייד, והנוכל השחצן שעלה לו השתן לראש, ובעיקר אחרי הדחתו של שון במועצת השבט הקודמת, וחושב שהוא על גג העולם שולט בכולם כמו מריונטות מוצא את עצמו מודח עם הפסלון חסינות שמצא בכיסו. ועוד ע"י בנות שבטו שפשוט נמאס להן מזחיחותו וזה שהוא חולה כוח. אז כל הכבוד לבנות הצ'מפיונס שהצליחו לעשות אולי את הצעד הכי גדול במשחק העונה, ועל הדרך גם להציל את דייזי המטומטמת שברוב טיפשותה הצביעה נגד הבויפרנד שלה שון במועצת השבט הקודמת והפרק כבר היתה על הכוונת של דייויד ולוק שזכה הפעם בשרשרת החסינות הראשונה שלו, אחרי שכמעט הודח במקום שון במועצת השבט הקודמת, ורק אלוהים והקונטנדרס יודעים למה הוא לא הודח באמת, כי אם הם כולם היו מצביעים לו בזמן שהצ'מפיונס פיצלו קולות על שון ודייזי, לוק היה מודח עוד לפני שון שהיה חסין עם שרשרת חסינות על צווארו במועצת השבט האחרונה.

אז מסתבר שלדייזי יש יותר מזל משכל, שאיך לאמר זת בעדינות, שכל זה ממש לא הצד החזק שלה, וגם לא של ביידן שהצביע נגדה במועצת השבט האחרונה, במקום נגד לוק. עוד מטומטם שלא יודע לשחק הישרדות ולא מבין שזה משחק של מספרים. שיגיד תודה שבנות הצ'מפיונס עצרו אמש את הפאגונינג שלו ושל שבט המטומטמים שלו.
 
פרק 17


הפרק צפוי ג'ון הודח דייזי מצאה פסלון נוסף ובזבזה אותו על עצמה סתם ואני שמח שלוקי לא הודח אחרי הפרק הקודם מקווה שפרק הבא לוקי יצטרף לביידן האריי דיזיי וידיחו את ג'אנין
 

Seosi

New member


לדייזי אין אינטואיציה בשקל, למרות שאני לא כל-כך מאשים אותה על כך שהיא ביזבזה את הפסלון בפרק הזה. וביידן די סיכל את התוכנית של המתמודדים, מהלך ממש גרוע מצדו לדבר עם לוק. מצד שני, מהלך ממש טוב של פיה להדיח את ג'ון. דירטי הארי חוזר בפרק הבא! נקווה שיהיה עניין ולא פאגונגינג משעמם של המתמודדים.
 

noamlah

New member


אני בעד פאגונגינג על פני ריבים בין הצ'מפיונז ואז איכשהוא מישהו כמו ביידן יגיע לסוף במקרה (כמו מקרה פאביו)
אם הקונטנדרז רוצים להינצל שיתאמצו בעצמם וכרגע רואה רק בהכרח כפוטנציאל לכך

הבעיה בעונה הזו שלא היה ערבוב יותר מוקדם
כך התקינו עם שבט אחד מאוד מאוחר ושבט שני מאוד מפולג ומפורק כי מפרק 2 עד פרק 7 אף אחד מהם לא ידע בכלל איך להתמודד עם מועצת שבט
זו התוצאה
 

סטילהוק

New member


אם יהיה פאגונינג של הקונטנדרס ע"י הצ'מפיונס זה יהיה אך ורק באשמתם, כי הם הביאו את זה על עצמם, כשחברו ללוק ודייויד והדיחו את חבריהם לשבט ובכך צמצמו במו ידם את יתרונם המספרי העצום מהטרום איחוד על פני הצ'מפיונס, שבגלל טיפשותם של דייזי וחבריה הקונטנדרס שהדיחו זה את זה במקום להדיח את חברי השבט היריב, כאילו שלא הפסידו בכל משימות החסינות השבטית מולם בטרום איחוד, וגם זכו בכל הפרסים במשימות הפרסים, והכל תודות לדייזי וחבריה המטומטמים, ובעיקר ביידן, אנדי וג'ון שהודח, ואני שמח מאוד על הדחתו כי הוא היה אחד המטומטמים שצמצמו את היתרון המספרי של השבט שלו מול הצ'מפיונס לקראת האיחוד. ועל מה ולמה? בגלל שהיה לו ברומאנס עם לוק הנוכל החלקלק שאם יגיע לגמר כמו שהזהיר אותם שון, גם רוב הסיכויים שיזכה בו.

מה לעשות, על טיפשות משלמים, ובהישרדות שזה משחק של מספרים מי שלא משלמים ביוקר, ומי שלא משחק נכון ימצא את עצמו במוקדם או במאוחר מחוץ למשחק. כמו שמצא את עצמו ג'ון, וכמו שכמעט מצאה את עצמה דייזי, שרק במזל בנות הצ'פיונס הצילו את ישבנה מהדחה בטוחה ומנעו מדייויד להשתמש בפסלון החסינות שלו שדייזי עצמה אירגנה לו בפרס הקולנוע של הישרדות כששלחה אותו ראשון, מבלי להפעיל את מוחה שהיא למעשה מעניקה לו את פסלון החסינות שחבוי שם, ורק כשכבר היה מאוחר מדי נפל לטיפשה הזאת האסימון על מה שהיא עשתה. כך שלא אצטער כלל גם אם דייזי תודח ולא תגיע לגמר, היא עשתה יותר מדי טעויות מתחילת העונה, שלא לדבר בכלל על האינטואיציה שלה ששואפת לאפס וזה שהיא חסרת ביצים ועמוד השדרה, מה שעוד יותר גורם לי להעריך שחקניות אמיצות כמו קלי ולורן, שבניגוד לדייזי הוכיחו שיש להן עמוד שדרה מפלדה. לעומתן, לדייזי כבר היו שני פסלוני חסינות שהיא בזבזה אותם על פארש. שחקנית טובה עם שני פסלוני חסינות היתה מגיעה עד הגמר, וספק אם בכלל היתה צריכה להשתמש בהם...
 

סטילהוק

New member


הביידן הזה כזה מטומטם ושחקן גרוע, כבר פעם שניה שהוא הורס לחבריו לשבט את התוכניות, וגם הפעם הלך וגילה לצ'מפיונס את מי הקונטנדרס מתכננים להדיח עם הפסלון חסינות של דייזי. גם דייזי לא חכמה גדולה, אם היא רצתה שכולם או רובם יצביעו לה, היא היתה צריכה לעשות הכל בכדי לגרום להם להצביע לה, או בעיקר לה. אבל היא לא שחקנית טובה, וכבר אמרתי ששכל זה ממש לא הצד החזק של דייזי.
 
לאחר צפייה בפרק 18 19


בפרק 18 רציתי שג'אנין תודח אבל היא זכתה בחסינות והיה הפתעה מי מצבייעים לו נשלח לאי הגאולה ואליו יצטרף המודח הבא הפעם הדיחו את דייזי
בפרק 19 פייה זכתה בחסינות ולוק ואבי הצטרפו לביידן והארי לבליינסד על סימון
בפרק הבא היה תחרות מי מהם חוזר למשחק
 
למעלה