BB21E01

BB21E01


אני מן הסתם מנמיך ציפיות, עונה 20 הייתה פנטסטית אז אין מצב שעונה 21 תגיע לאותה הרמה. נראה שהקאסט סביר, לא חסרים מעריצי על (היי טומי, היי כריסטי), מסמן לטובה גם את ג'קסון ואת קליף. ג'ק משחק יותר מדי את התפקיד שלו, החנון האחרון שלוהק איכזב אותי ממש... וזה שלפניו... וזה לפניו... די לייצג אותי עם שחקנים גרועים!!!


הטוויסטים מתחילים מיד, ואחד מהם חוזר מעונה 18 - משימת הדחה
לא איכפת לי מה הסידרה, למשימות הדחה יש מקום רק בתוכנית שבה כולם מודחים באמצעות משימות - במילים אחרות, "המירוץ למיליון" ודומותיה. למזלי, אף אחד מהפייבוריטים שלי לא בסכנה מיידית, וג'קסון מוכיח ללא ספק את מקומו ביניהם.
 
E02


טוב, מסתבר שדיברתי מוקדם מדי
אבל קליף שרד, וזה מה שחשוב. דיוויד אולי היה עם פוטנציאל, אבל ההדחה שלו לא תהרוס לגמרי את העונה. אבל השחקנית הגרועה מכולם היא ללא ספק קמי. היא בחרה שלא להתחנף לג'קסון כי "הוא לא התחנף אליה", וואט דה פאק?!? את יודעת מה זה תוכנית ריאליטי בכלל?!

אני עדיין שונא את הטוויסט הזה, אולי תתנו גם לקהל להדיח באיזה טוויסט דפוק?! יש EXPECT THE UNEXPECTED ויש לגמרי לשבור את המשחק. בכל מקרה המשחק מתחיל, יש ברית שולטת, ואם ה-HOH יגיע ממנה, הניסיונות של ג'קסון לכבות שריפות עלולים לגבות מחיר כבד מה"מתחרים" שלו, בעיקר ג'סיקה. כריסטי היא ה-HOH אז נראה מה יהיה.
 
E03


טומי ואנליס מצטרפים לברית, שהופכת לרוב. ממה שהבנתי בפידס ג'קסון הוא דושבג שיכול להרגיש בבית עם הקאסט של עונה 15, אבל כמובן שעם קסם העריכה, האח הגדול מתעלם מהכול. אבל שום קסם לא יכול להעלים את ג'ק וכמה שהוא דביל.

משימה חדשה מעניקה *עוד* כוח, נכון שזה לא הישרדות אלא ביג בראדר, היצרנית הרשמית של תיבת פנדורה, הקו-דה-טה, ועוד כל מיני טוויסטים שכל קשר ביניהם לבין הגינות המשחק מקרי בהחלט (מישהו דיבר על עונה 13? מה לגבי 9?), אבל עדיין. אני מניח שזה כדי ליצור כאוס בלתי מבוקר, ולא מכור לטובת מתמודד ספציפי. בכל מקרה, קאט וקליף על הבלוק, ואתם יודעים מה אומרים על פיונים...
 
E04


אובי חכם, אבל אין לו באמת סיכוי. בנקודה הזו, לשאר הבית אין פאקינג מושג מי חברי הברית. למעשה, פרט לאובי, אף אחד בכלל לא מודע לקיומה של הברית. זה מגיע לרמה שקליף בוחר בפאקינג ג'ק למשימת הוטו. יחד עם סאם וניקול, הם יצטרפו ל-HOH ולמועמדים להדחה ב... רק רגע, תעצרו הכול!!! קייסי
מצטרפת לרשימה הארוכה של מתמודדי עבר שחוזרים להנחות אירועים. אבל עדיין חבל לי שזה לא טיילר


התחרות הייתה צמודה, אבל סאם זכה בוטו. במידה והוא ישתמש בו, יש לכריסטי כמה בחירות. קמי שחקנית פשוט גרועה ואין לי שום בעייה שהיא תודח, אבל אובי יהיה לה יותר מסוכן. ג'סיקה גם על הכוונת שלהם, ו... רגע, מה משותף לכולם? עם פידס או בלי, יש כאן מספיק כדי לחשוד שג'ק-אס גזען. לצערי השפה העברית עושה יותר מדי חסד עם הכינוי שלו, אפשר לחשוב שהוא שחקן פוקר. מה ג'סיקה עשתה לו?

סאם משתמש בוטו, ולשמחתי כריסטי עומדת על שלה ומעמידה את אובי ולא את קמי או ג'סיקה. השבוע הראשון עוד לא נגמר וכבר אני שונא את ג'ק כמעט כמו את סקוטי וביילי מהעונה הקודמת. אבל גם יש לי פייבוריטית בולטת.
 
E05


בנקודה הזו, הפתיח נעשה חסר טעם. הנה הם שוב ממחזרים לפחות חצי מהפוזות, והפעם התופעה מתרחבת גם למין הגברי. מצידי שייפטרו מהפתיח כמו בהישרדות, גם ככה זה כבר מרגיש מאולץ. כריסטי משחקת טוב, אבל אני רוצה שיידעו על הברית שלה ושיהיו שני צדדים. כשיש שני צדדים, יש מלחמה. כשאין שני צדדים, יש טבח וזה לא מעניין.

בינתיים אובי הודח, הוא היה יכול להיות שחקן יותר טוב, אבל לקאט עוד יש סיכוי לשפר את הביצועים שלה. כל המודחים עדיין נשארים בבית האח, וממה שהבנתי הולכים לחיות במה שהיה אמור להיות חדר ה-HAVE NOT לפני שהוציאו את הטוויסט הזה מהמשחק. בינתיים מבין השניים, אני מעדיף שדיוויד יחזור.

לצערי שבוע האח הבא יהיה פחות כיפי, כי ג'ק הוא ה-HOH. אוי ויי.
 
E06


ג'ק וג'קסון שניהם דושבאגס ככל הנראה, אבל לג'קסון יש את המשחק לפצות על האישיות שלו, כמו ברט. רק שהוא לא משחק כל-כך טוב. אבל לא הוא ה-HOH השבוע, אלא ג'ק, המתמודד השנוא עליי ביי פאר. ונחשו מה? עכשיו יש לו כוח בעקבות משימה נחשית ביותר! הבנות מנסות לכרות ברית בשם "האלמנות השחורות". באמת? הישרדות מיקרונזיה הרגע נעלבה עד עומקי נשמתה.

ואז בלה זוכה בפרס הפאתטית של העונה כשהיא מלשינה הכול לג'ק. באמת? ונראה לך שזה לא יחזור אלייך ויכיש אותך בתחת כמו אחד הנחשים שג'ק לקח? בינתיים היא בברית איתו ואולי היא תינצל, אבל היא הרגע השמידה כל סיכוי לעניין בשבועות הקרובים. אבל השבוע, כצפוי, קמי היא המטרה. אם היא שחקנית טובה, היא תינצל. אבל היא לא.
 

noamlah

New member
21 רק באמצע

אבל כבר יותר טובה מ20 לפי דעתי
אבל אולי בגלל שאני לא מהמעריצים הגדולים של עונה 20 ובכל מקרה סולד קצת מכל מה שמרגיש שיש סביבו מן קונצנזוס חיובי גדול, זה גורם לי להרגיש צפוף ליד הספה וגלגול עיניים מ"מה לעזאזל הביג דיל" כי כשבונים בילד אפ כך מגיעה האכזבה

אז לא אתן בילדאפ אבל
באופן כללי בעונה הזאת מאוד נהנה מהעונה ומהשחקנים בה
 
למעלה