הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 11

סטילהוק

New member


אנדי השחצן בלי תעודות שיחק כל כך גרוע שהביא את עצמו את הדחתו, עד כדי כך שלא רק שדייזי שלא סמכה עליו, ובצדק (הנוכל השקרן ניסה לנכור אותה ואת שון גם ברגע החרון לדייויד ולוק ולהוציא את עצמו קורבן), אלא שפילו שניהם הצביעו ביחד עם כולם להדיחו. מה שמעניין מי היחיד מכל השט המוחד ששם את הפתק של דייזי בכד, האם זה היה אנדי? כי אם כן ודייזי עוד היתה משחקת עליו את אליל החסינות שלה היא זו שהיתה מצילה את מי שהדיח אותה ועוד מדיחה את עצמה בעת ובעונה אחת.
 

Seosi

New member
פרק 12


זיגי חוזרת לשבט שלה, היא מן הסתם לא מספרת על הסופר איידול. במקום זה, היא מביאה לכולם סלסלת פירות ומספרת להם שהיא קיבלה יתרון מיוחד שהיא תוכל לבחור לתת למי שהיא תרצה עד שנשארו 5 מתמודדים. היא לא יכולה להגיד מה היתרון כי אז הוא יפסל. נראה שכולם מאמינים לה חוץ מאיי קיי. לוק מרגיש בשליטה בשבט שלו, אבל כל זה משתנה במשימת הפרס שג'ונתן אומר לכולם לזרוק את הבאפים, כי השבטים מתערבבים. איי קיי וטרה באותו שבט, גדול


* פרט חשוב לגבי הסופר איידול: שכחתי לציין זאת, אך הסופר איידול של זיגי יכול לבטל את כוחו של פסלון חסינות אחר, ובנוסף יש לו את הכח לבטל קולות במועצת השבט כמו פסלון רגיל (תקנו אותי אם אני טועה).

פיטר זכה במשימה בשביל שבט אסגא החדש. ולא נראה שהוא נמצא על הכוונת של אף אחד, אבל איי קיי כן. חחחחח המבטים של טרה בזמן שאיי קיי מדבר
אנליס ממש לא מרוצה שהיא חזרה לשבט הישן שלה, הרי שם הדיחו אותה. המצב גם לא מזהיר בשביל מישל שהיא טכנית המתמודדת החדשה מאסגא. היא מנסה לדבר עם המתמודדים החדשים ונראה שהיא מסתדרת יפה, רק לוקי מתעצבן עליה שהיא מדברת יותר מדי. לוקי אפרורופו ממש מעצבן וממורמר מאז ההדחה של אנליס וטרה. איי קיי מנסה לקנות את הנאמנות של אודט ושרה בעזרת התחנפות. טרה ממש רוצה להדיח אותו בעוד שאיי קיי רוצה שהיא תודח. לוק חושב שכל הדרמה הזאת משעשעת, ואף שהוא אומר לאיי קיי שהוא רוצה לשמור אותו ואת פיטר במשחק, הוא רוצה בעצם להדיח אותו. סמטאו זוכים בחסינות, כאילו שיש קללה מעל השבט הכחול, ולא רק פה גם בעונה הנוכחית של הישרדות.

לוק מבטיח לאיי קיי שהברית של הבנים יוצאת לפועל ומדיחים את טרה. איי קיי לא רגוע, והוא מדבר עם אודט ושרה בנסיון לגרום להן להצביע ביחד איתו ופיטר לטרה. במועצת השבט, התכנית של איי קיי לא הצליחה והוא הודח. טרה לא ידעה את נפשה מרוב אושר. באסה בשביל איי קיי, אפשר לומר שהוא די נדפק בגלל הערבוב.
 

Seosi

New member
פרק 13


בסמטאו, הנרי, זיגי ולוקי נמצאים בים. הם מחליטים לכרות ברית ביניהם. זיגי מגלה להם שיש לה פסלון חסינות, מה שהוכיח להיות טעות מבחינתה כי זה גרם להנרי ולוקי לא לסמוך עליה יותר. הם רוצים לעבוד עם אנליס. מישל נמצאת בינתיים בתחתית, ובן מגלה לה יותר ממה שהוא צריך לגבי הפרס של זיגי ועל כך שהוא רוצה להדיח את לוקי. בלילה, אנליס, הנרי ולוקי מדברים, אנליס והנרי מגלים שיש להם פסלון חסינות, מה שמחזק את הברית החדשה שנוצרת ביניהם. באסגא, פיטר עם רגל אחת מחוץ לדלת, לוק רוצה להדיח אותו כי הוא ראה יותר מדי. אבל לשרה יש תכניות אחרות. היא רוצה להדיח את לוק ולהתקדם במשחק עם פיטר. אסגא זוכים במשימת החסינות סוף סוף!!!

בסמטאו, כולם רוצים להדיח את מישל כי הם חושבים שיהיה להם יותר קל להשפיע על בן. מישל אומרת ללוקי שבן ינסה להדיח אותו בהמשך. במועצת השבט, מישל חושפת את כל מה שבן אמר לה לגבי הפרס של זיגי ועל כך שהוא רצה להדיח את לוקי, דבר שבן די הודה בו ואמר שזה היה רק בימים של איי קיי. ג'ונתן מקריא את ההצבעות, מישל מקבלת 3 קולות ואני בטוח שהיא מודחת. אבל לא!!! בן מקבל עוד קול ועוד קול והוא מודח מן המשחק!!! ממש לא חשבתי שמישל תצליח לעשות את זה אבל היא הצליחה


מועצת שבט ענקית, בין האהובות עלי ממה שאני זוכר. עונה פשוט אדירה.
 
למעלה