הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 11

סטילהוק

New member
Australian.Survivor 2019 S06E12-13


חבל על רוסקו שהיה אחד השורדים היותר טובים וחביבים עלי העונה, שנאלץ לפרוש מהמשחק רגע לפני האיחוד בשל שבירת הקרסול שלו במשימת החסינות השבטית שהשבט שלו שוב הפסיד בה. אך מאידך הפרישה שלו ביטלה את מועצת השבט האחרונה, ומנעה מג'אנין לבצע את אחת השגיאות הגדולות שלה העונה, ולהשאיר את הארי השקרן, הרמאי והמסוכן במשחק, ולהדיח במקומו את סיימון בן בריתה ושבטה, ובכך ליצור שוב שיוויון מספרי מול הקונטנדרס. ועל מה בדיוק? בגלל שהצליח לשכנע את המטומטמת הזאת שאחרי איחוד השבטים עדיף להם לעבוד ביחד. גיב מי אה ברייק, הרי בהזדמנות הראשונה הארי יבגוד בה ויתקע לה סכין בגב. אם וורדוג עשה את זה לקלי בת בריתו הכי נאמנה, על אחת כמה וכמה שהארי יבגוד בג'אנין, שנואתו שהוא מכנה אותה "הסנדקית", שבכלל לא בת בריתו ואפילו לא מהשבט שלו. למעשה, שחקנים כמו הארי עדיף להדיחם כבר בשלבים הראשונים ביותר של המשחק, כי לא רק שהם מסוכנים, הם גם לא אמינים ויבגדו בך בהזדמנות הראשונה. ושחקן הישרדות טוב יודע לזהות שחקנים כאלה ולסמנם כמטרות כבר בשלבים המוקדמים של העונה ולהיפטר מהם. שלא לדבר בכלל על כך שג'אנין יודעת היטב עד כמה הארי שקרן, רמאי ומסוכן.

ובשבט השני ביידן מתגלה כחולייה החלשה, שאפשר להפוך אותו בקלות, ולוק ודייויד הערמומיים שכבר הצליחו להערים פעמיים על הקונטנדרס שהם הרוב בשבטם המעורב, מתכוונים לנצל זאת לטובתם. אני לא מבין איך כקונטנדרס הוא לא הבין שעדיף להפיל משימה ולהדיח את דייויד או לוק, מאשר לזכות ניצחון פירוס ושאחד הקונטנדרס בשבט המעורב השני יודח, מה שיוריד את יתרונם המספרי, מה שקלט אפילו הארי שהוא ממש לא העיפרון הכי חד בקלמר, וזאת עוד אם להתבטא בעדינות לגביו, למרות שהוא שחצן ומחשיב את עצמו בטסטות כגאון של הישרדות.

וזה בדיוק מה שקרה, הקונטנדרס המטומטמים צמצמו במו ידיהם את יתרונם המספרי הגדול על הצ'מפיונס לקראת האיחוד ההולך ומתקרב, ושעל פי הפרומו לפרק הבא שישודר מחר בלילה, יקרה כבר בפרק הבא. למזלם הפרישה של רוסקו הפצוע ששבר את הקרסול במשימת החסינות השבטית יצרה שוב שיוויון בין שני השבטים לקראת האיחוד.
 

סטילהוק

New member
תיקון קטן


התכוונתי למה שקלט אפילו אנדי שהוא ממש לא העיפרון הכי חד בקלמר, וזאת עוד אם להתבטא בעדינות לגביו, למרות שהוא שחצן ומחשיב את עצמו בטסטות כגאון של הישרדות.
 

noamlah

New member


בשביל העניין הייתי רוצה לראות חיבור בין הארי לג'נין
מזכיר קצת את החיבור שהיה בטרום מיזוג בין בנג'י לשארן ששניהם מזכירים אותם בהתאמה
בכלל, אני בעד כל מה שישבו המשך צפוי של ברית צמפיונז מדיחים קונטנדרז

ואם אתה כלכך מתלונן על הטיפשות של המתמודדים העונה הזאת איך אתה לא מתלונן על סיימון?
אמרו לו שהוא מקום 5 בברית שלו, מסתודדים ומחליטים החלטות בלעדיו והוא לא עושה שום דבר עם זה
לא מחזק את המקום שלו בתוך הברית, לא מברר אופציות, כלום
אם יודח הוא זה שהביא את ההדחה שלו על עצמו.
בכלל, אני לא מכיר את הסלב האלו מחוץ להישרדות אבל לפי הדיבורים נראה שהסטטוס המפורסם שלו הכי גבוה
ואני חושב שפשוט הביאו אותו ושילמו לו כסף בשביל שייתן בז לעונה אבל לא ממש אכפת לו מהעונה
זה לא תמיד חייב להיות מקביל, לשיין היה את סטטוס הסבל הכי גבוה עונה שעברה וזה לא הפריע לה לשחק מצויין
אבל לא רואה שום רוח קרב ממנו
גם מרוסקו לא ראיתי אבל לפחות היה לו קמצוץ אישיות בניגוד לסיימון
 

Seosi

New member
אני באמת חושב


שפיה היא השחקנית הכי טובה שם. כן, הארי ולוק מתמודדים מאוד מבדרים, אבל מבחינת משחקיות ומהלכים, פיה ממש תותחית, היא בעלת אינטואציה גבוהה מאוד והצליחה להציל את עצמה והברית שלה יותר מפעם אחת.
 

סטילהוק

New member


היא היתה מאוד קרובה להדחה בפרק הקודם, ועכשיו היא פתאום עושה עסקים עם מי שניסה להדיחה בפרק הקודם, ועוד כשכבר אין ברשותו אליל חסינות ושכל הסיכויים נגדו. כך שלא הייתי אומר שהיא השחקנית הכי טובה שם. ממש לא. שחקנים שקרנים, רמאים ומסוכנים כמו הארי צריך להדיחם בהזדמנות הראשונה, ובטח שלא לסמוך עליהם ולכרות איתם בריתות, כי זו משענת קנה רצוץ. ובטח לא כשיש לך את המספרים הדרושים להדיחם, ולפספס כזו הזמנות זה לשחק גרוע. כך שלא פיה ולא ג'אנין שחקניות טובות, ואני מעדיף בהרבה את אבי, שהיא כל החבילה, על פניהן.
 

Seosi

New member


אבי חמודה אבל אני עדיין חושב שפיה הצילה את עצמה מהדחות מספר פעמים (ראה ערך אנסטסיה, ראה ערך סטיבן. והן פיצלו את הקולות בין הארי ומאט כך שנהגו בחכמה, אמנם שאני מסכים שג'אנין טיפה פזיזה מדי, עם כמה שאני מעריך אותה.
 

noamlah

New member


ג'נין היא שארן של העונה הזאת
ואני לא חושב שהן פזיזות, אם כבר יותר מדיי חושבות ועושות אנליזות למהלכים שאמורים להיות ברורים
אצל ג'נין זה הדחת הארי שעכשיו מתלבטת לגביה
אצל שארן זה היה ההיסוס בלתת את האליל למאט למרות שידעה שהוא בסכנה, מה שגרם לה להפסיד את הקול שלו ובאופן כללי עלה לה בניצחון
אני מאמין שאם ג'נין תודח זה יהיהמתוך אובר חשיבה ואנליזה שיגרמו לאחרים לא לבטוח בה
 

סטילהוק

New member


עצם זה שאחרי כל מה שהתגלה לה לגביו הארי הצליח לשכנע אותה להשאירו ולא להדיחו, מה שאם היה יוצא לפועל אם לא פציעתו של רוסקו, היה מקנה יתרון מספרי לקונטנדרס באיחוד על הצ'מפיונס, רק מוכיח עד כמה היא לא שחקנית טובה, ובטח לא "הסנדקית" שהארי מנסה להוציא אותה בעיניי כולם. הרי בהזדמנות הראשונה הארי היה כבר מדיח אותה, ולפיה היה יותר מזל משכל במועצת השבט הקודמת, כי היא ניצלה רק בגלל שהצ'מפיונס השכילו לפצל קולות ולא לשם את כל התפוחים באותה סלסלה של הארי, למרות שגם ג'אנין וגם פיה החליטו בהתחלה ששמים את כל הקולות על הארי שאין סיכוי שיש לו פסלון חסינות, ובגלל זה הם אפילו לא שמרו עליו ואיפשרו לו להסתובב חופשי ולהשיג לעצמו פסלון חסינות חדש. אבל היה ברור לי שמאט מודח, כי זה פשוט לא היגיוני שלא יפצלו קולות על שניהם כשהם 5 מול 2. אם הם היו 4 מול 2, אז עוד היה היגיון בלא לפצל קולות, כי אז היה יכול להיות שיוויון משולש, ואולי אפילו קרב-אש. אך שיש 5 מול 2 אין שום מצב לשיוויון ומישהו מהשניים בטוח יודח. ולכן גם טיפשי ממש מצידה של ג'אנין שכבר ברור שאין לה ביצים מפלדה כמו לשחקני הישרדות גדולים, לבזבז את פסלון החסינות שלה ולהישאר בלי שום חסינות לקראת האיחוד.
 

Seosi

New member
אז זה לא מזל


הצ'מפיונס פיצלו את הקולות מידיעה שישנה האפשרות שלהארי יש פסלון חסינות. אז הם פעלו בחכמה, זה לא שהתמזל מזלם ומשום מקום פוצלו הקולות.
 

סטילהוק

New member
מציע להחזיר אחורה ולצפות שוב בפרק, בעיקר על מה מדברות הבנות

בחוף לגבי ההצבעה, כשהן בטוחות שאין סיכוי שיש לו אליל חסינות.
 

Seosi

New member


נכון, הן חשבו שאין לו פסלון חסינות, אבל הן הבינו שהכי נכון לפצל את הקולות וכך עשו. כך שזה לא מזל.
 

סטילהוק

New member


הן הבינו שהכי נכון לפצל את הקולות רק אחרי שקייסי הטיפשה הלכה וגילתה להן שיש לו פסלון חסינות, ובכך למעשה חרצה את גורלה במשחק. לפעמים עדיף לשתוק.
 

Seosi

New member
אם זה אני מסכים


קייסי לגמרי הביאה להדחתה. אבל זה גם מראה עד כמה חזק המשחק החברתי של אבי, ג'אנין ופיה היה עם קייסי שיתפה אותן במידע זה ואפילו ניסתה לעבוד איתן.
 

סטילהוק

New member
זה לא רק המשחק החברתי


זה לא רק המשחק החברתי כמו שזה היתרון המספרי שיצרה אוטומטית החלוקה של השבט המעורב שלהם.

מה שכן בנות הצ'מפיונס לא מטומטמות כמו דייזי וחבריה מהקונטנדרס בשבט המעורב השני שהיה להם יתרון מספרי עצום על לוק ודייויד ופשוט שיחקו לידם של שני הנוכלים האלה שהצליחו שניהם בעזרת טיפשותה של דייזי וחבריה הקונטנדרס להגיע לאיחוד, ודייויד אפילו עם פסלון חסינות שדייזי ברוב טיפשותה אירגנה לו.

צריך לזכור שאמנם הקונטדרס הפסידו כמעט בכל משימת פרס מול הצ'מפיונס, אך במשימות החסינות השבטית הם כמעט זכו בכולן, מה שנתן להם יתרון מספרי משמעותי על הצ'ימפיונס, ודייזי וחבריה בשבט המעורב של הצ'מפיונס פשוט הרסו במו ידם את היתרון המספרי שלהם, הדיחו זה את זה במקום את דייויד ולוק, וצמצמו את יתרונם במו ידם, עד שהגיעו למצב של שיוויון בין שני השבטים באיחוד.

קרי כל הזכיות שלהם בחסינות השבטית מול הצ'מפיונס פשוט ירדו לטימיון, וכבר היה עדיף לחבורת המטומטמים האלה לזכות במשימות הפרס.

מנגד בשבט המעורב של הקונטנדרס שהצ'מפיונס היו הרוב בו השכילו להדיח רק קונטנדרס ולא לצמצם את יתרונם המספרי כמו שעשו דייזי וחבריה המטומטמים בשבט המעורב השני. ולכן הבנות שהיו הרוב מבין הצ'מפיונס בשבט המעורב של הקונטנדרס זכו לשלוט בשבט עד האיחוד. לא בגלל משחקם החברתי, אלא בגלל שהשכילו לשמור על יתרונם המספרי, וזה הדבר הכי חשוב בהישרדות, להיותתמיד בצד הנכון של המספרים או ללכת הביתה. וזה מה שדייזי וחבריה הקונטנדרס בשבט המעורב השני לא הבינו, וכנראה שעדיין לא מבינים, כי עובדה ששוב צמצמו את עצמם אפילו כשהיו בשיוויון מול הצ'מפיונס באיחוד.

מקווה מאוד שפיה וג'אנין יממש את תוכניתן להדיח את דייויד הנוכל היהיר והשחצן כבר בפרק הבא (אם אפשר עם פסלון החסינות שדייזי אירגנה לו בכיסו), שאחרת נראה פה פאגונינג של שבט הקונטנדרס שיודחו בזה אחר זה, והאמת הרבה בגללם שהביאו במו ידם לצמצום יתרונם המספרי מול הצ'מפיונס עוד לפני האיחוד.
 

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 11


טוב, זה היה פרק יחסיתי קצר. לפני המשימה, סמטאו החליפו בכל הפרסים שהם זכו בהם תמורת אבן אש. לאחר שניצחו, התבשר להם שהם ילכו למועצת השבט שם יצביעו בשביל שחקן שיקבל את "הפרס האולטימטיבי" זיגי נבחרת ומקבלת מפה אשר מובילה אותה לרמז לסופר איידול
היא מצאה את הפסלון, אף אחד לא הודח הפרק הזה. אני מאוד אוהב את העונה הזאת, אבל זה המון פרקים לצפות ולכתוב (יש עוד 15 פרקים). נראה לי שאני אעשה הפסקה על זה כרגע, ואמשיך לסקר את ההישרדות האמריקאית בסדר הכרונולוגי. יאללה הישרדות עולם אחד (אני חד משמעית מוכן לסבול את העונה הזאת בשביל קים).
 

noamlah

New member
מציע לך להמשיך

חוץ מפרק אחד לפני האחרון אין עוד פרקים ללא הדחה בעונה הזו אז אם מזה אתה חושש הסר דאגה מליבך
והעונה מתחילה ממש להתקדם ולתפוס קצב מפרק הבא
תמשיך לפחות עד האיחוד ואז אם תרצה תעשה הפסקה משם
יש לך סהכ שלוש פרקים עד האיחוד
 

Seosi

New member
אוקי, אשמע לעצתך

אני כבר באמצע של הפרק הראשון של עולם אחד חחח אבל אני אחרכך אשלים את שלושת הפרקים של אוסטרליה ומשם אמשיך.
 

noamlah

New member
תיקון טעות

בדקתי עכשיו בויקיפדיה
והיא הזכירה לי שגם פרק 14 ללא הדחה אז יש לך ארבעה פרקים לראות עד האיחוד (אלא אם כן לדלג עליו) שהשלושה מהם הדחות (12, 13 ו15)
 

סטילהוק

New member
Australian.Survivor 2019 S06E14


נראה שקריסמס הקדים השנה עבור דייזי שזכתה בפרס ליחיד אולי הכי שווה העונה (חוץ מאולי רכב אם בכלל יחלקו), וקיבלה ארגז שלם מלא בכל מגוון המאכלים ששאר המתמודדים ויתרו בשבילם על משימת הפרס, כולל רחיצה באמבט עם שמפו לשיער, יתרון במשימת החסינות האישית הראשונה לאחר האיחוד, ואם לא די בכל זה גם פסלון חסינות. אך הטפשה הזאת נפלה בפח שדייויד הערמומי טמן לה ובזבזה את פסלון החסינות שלה על פארש כבר במועצת השבט הראשונה של השבט המאוחד, כי לא רק שכל הצ'מפיונס כמעט הצביעו פה אחד להדיח את אנדי, ורק אחד מהם הצביע לדייזי, גם כל חבריה הקונטנדרס הצביעו פה אחד להדיחו, כולל היא עצמה והבויפרנד שלה שון שגם זכה בשרשרת החסינות האישית הראשונה והיה חסין מהדחה במועצת השבט הראשונה. ולעומתה דייויד אפילו לא השתמש בפסלון החסינות שאותו הוא מצא בזכותה בפרס הקולנוע של הישרדות, מה שאומר שאם הקונטדרס כולם היו מצביעים להדיחו הוא היה מודח הערב. אך זה רק מוכיח את דבריי לגבי אנדי ועד כמה למרות שהוא משתחצן שהוא גאון הישרדות שלא נראה כמותו, אף אחד לא מאמין לו ולא סומך עליו, ובצדק. אך עכשיו יש לצ'מפיונס יתרון מספרי על הקונטדרס שבמו ידם צמצמו את יתרונם המספרי הגדול והדיחו אחד את השני בזה אחר זה עוד לפני איחוד השבטים. מאידך, נראה שפיה וג'אנין שלא סומכות על דייויד מתכננות להדיחו בהזדמנות הראשונה. שלא לדבר בכלל על כך שאנדי שלא יודע להפסיד בכבוד, בדיוק כמו שלא יודע לשחק בכבוד וניסה למכור את חבריו עד הרגע האחרון, חשף בפני כולם לפני שעזב שהוא אכן זמם ביחד עם דייויד ולוק להדיח את דייזי, דבר שהוא הכחיש בתוקף לפני שהודח, ולסיום פלט מבלי לדעת בוודאות שזה בכלל נכון שלדייויד יש פסלון חסינות. מה שנכון, אך אנדי לא יודע את זה, והוא גם הודה בכך בטסטה שאחרי ההדחה.

ועל פי הפרומו לפרק הבא של העונה שישודר ביום ראשון הבא בלילה הולך להיות מעניין, כי מצד אחד דייויד מתכנן מרחץ דמים ופאגונינג לקונטנדרס, אך מאידך נראה שלבנות הצ'מפיונס יש תוכניות אחרות להדיח דווקא אותו...
 

Seosi

New member


למה כל הסופר מעריצים משחקים גרוע (אנדי)? בכל מקרה, אני ממש הערכתי את הנסיון של שון לגרום לדייזי להשתמש בפסלון חסינות בשביל אנדי, רק חבל כמו שרשמת שהיא נפלה בפח של דיוויד. הם באמת יכלו להדיח את דיוויד בלי בעיה. וממש מוזר לי שהארי בקושי קיבל זמן מסך, כי הוא בין הדמויות המובילות במשחק לדעתי.

ג'אנין ופיה שולטות כרגע במשחק. אני ממש אוהב את הברית שלהן (ביחד עם אבי), ואני חושב שג'אנין הוכיחה הפרק שהיא בכלל לא טיפשה. היא יודעת איך פיה משחקת את המשחק, והיא ידעה שזה לא היה הזמן המתאים להדיח את דיוויד. עם בפרק הקודם חשבתי שהיא הייתה פזיזה, פה היא הייתה ממש מעולה. לא שהיא הייתה גרועה בפרקים הקודמים, היא משחקת חזק, אבל חשבתי שזה היה פרק טוב בשבילה. וגם בשביל פיה, כמובן.
 
למעלה