AUSTRALIAN SURVIVOR S06E01

סטילהוק

New member


אתה טועה ובגדול נועם, דייי ממש לא פעלה נכון והוכיחה לכולם עד כמה היא סתומה ומומטמת שקל להוביל באף. לוק ודייוידהפעילו אותה כמו מריונטה ל חוטים. קודם דייויד רימה אותה ואת הבויפרנד שלה שון עם החלפת האליל המזוייף שהוא הכין באליל חסינות אמיתי שהוא קיבל מהם, והם אפילו לא טרחו לבדוק מה הם קיבלו בתמורה ממנו, ואז היא עצמה מצילה אותו מהדחה בבליינדסייד, ועל הדרך בוגדת בחברתה לשבט ולמעשה גם בשון ובכל השבט שלה, בכך שהיא מצמצמת את היתרון המספרי שלהם מול שבט האלופים לקראת האיחוד. וכולם הרי יודעים שהישרדות זה משחק של מספרים, ואם אתה לא בצד הנכון של המספרים רוב הסיכויים שתמצא את עצמך מחוץ למשחק.

ועובדה שכבר בפרק הבא שישודר בראשון על פי הפרומו שלו גם שון ובעקבותיו גם דייזי מגלים את דבר המרמה של דייויד כששון לוחש לדייזי באוזן על זה והיא קולטת איזו סתומה עאמה היא יצאה.

ודייויד ממש לא יצא סתום, אם כבר נהפוכו, הוא עשה לשני הסתומים האלה בי"ס.

על פי הפרומו לפרק הבא, ה'ג'וני פיירפליי' של הארי לא ממש יעזור לו, כי נראה שהוא על הכוונת של הבנות משבט האלופים...
 

סטילהוק

New member
AuS-S06E10


האנדי הזה הוא טראבל מייקר, או בתרגום חופשי לעברית צרות צרורות. זה מסוג השחקנים הכל כך גרועים שמרוב כמה שהוא גרוע הוא פוגע במשחק של אחרים. אחד כזה צריך לזהות ולהעיף הביתה ישר על ההתחלה, שאחרת תתקעו איתו והוא יהרוס לכם את כל התוכניות. אדם אידיוט, בוגדני, לא אמין בשיט ע"י אף אחד, חי בסרט וחושב שהוא ביג גאן בעוד שהוא בסה"כ אפס קטן ומאופס, וכולי תקווה שאירי שהוא במו ידיו הרס את הבליינסייד אולי הכי טוב ושווה של העונה, שני הצדדים ינסו להיפטר ממנו. זה לא שחקן ששווה לקחת אותו איתך לגמר, זה שחקן שבשביל להגיע בכלל לגמר יש להיפטר על הדרך משחקנים כמוהו. ואם זה היה תלוי בי הוא כבר מזמן לא היה במשחק.

מאידך, שמח לראות שגם שון וגם דייזי התעוררו על החיים שלהם והפסיקו להיות המריונטות של דייויד הנוכל המסוכן. אנדי האידיוט אמנם הרס להם את התוכנית הראשונה להדיח את הנוכל המסוכן בבליינסייד מהסרטים עם האליל בכיסו, אך עכשיו לא לו ולא ללוק ששניהם שיחקו את האיידולים שלהם במועצת השבט האחרונה, אין יותר חסינות מכלום. ועכשיו אפשר להדיח את דייויד בקלות אם הם יפסידו (ןאני הייתי דואג להפסד מכוון במקרה הזה) במשימת החסינות הבאה. אך אסור לגות ולשתף את אנדי האידיוט והשחקן הגרוע הזה הטראבל מייקר בשום פרט בתוכנית, ואפילו יותר מזה, להפיל אותו עצמו בפח עם דיסאינפורמציה.
 

סטילהוק

New member
AuS-S06E11


הרבה זמן לא נתקלתי במטומטמת כמו דייזי, מילא שהיא כבר הצילה את דיויד שעבד עליה ועל הבויפרנד שלה בעיניים עם האידול המזוייף, והאידיוט השני אנדי הציל אותו אמש מבליינסייד והדחה בטוחה. כשאומרים לכם בהישרדות שעליכם להיכנס לחוד למתחם הקולנוע ש הישרדות בכדי לצפות במשפחותיכם או לכל מקום אחר, שחקן הישרדות טוב ישר יקלוט שזה לא סתם שנותנים לכם להיכנס לחוד, ושכנראה מסתתר שם אליל חסינות או רמז לאליל חסינות. ואת מי המטומטמת הזאת מחליטה לשלוח ראשון לבדו למתחם? את דייויד, מי שעבד עליה בעיניים, גרם לה לבגוד בשבט שלה ולהחלישו לקראת האיחוד הקרב, ואיבד את אליל החסינות שלו ושל בן בריתו גם יחד במועצת השבט האחרונה. יש יותר מטומטמת מזו?

אך מה שהכי מעניין שדייויד אומר לפני המשימת פרס שעכשיו הוא חייב למצוא אליל חסינות נוסף, ומה מארגנת ההפקה? נכון, אליל חסינות נוסף לדייויד. יש לכם את זה ביותר שקוף למי נועד כל הפרס המפוקפק הזה? אז האם זה אומר שגם ההפקה של הישרדות האוסטרלית התחילה לזייף ולהתערב במשחק? תרצו או א תרצו, איך שלא מסתכלים על זה, זה נראה כך. וחבל. כי ריאליטי כשמה כן הוא, חייבת להיות תוכנית מציאות אמיתית ללא שום התערבות של ההפקה במשחק.

ואני חייב לאמר שאני ממש מאוכזב מכך שהאוסטרלים הולכים בדרך הקלוקלת של ההפקה הישראלית של הישרדות ולוקחים ממנה דוגמא רעה לעונה החדשה שלהם. וחבל מאוד, כי הגרסה האוסטרלית היא גרסת ההישרדות הכי אהובה עלי בשנים האחרונות, וחבל מאוד שגם הם התקלקלו עם התערבות של ההפקה במשחק.
 

noamlah

New member


מודה שלא מת על העונה הזו בינתיים וצופה מתוך אינרציה
נכון שגם העונה הקודמת לא הייתה משהו מאמצע הפרה מרג' עד סופו (מההדחה הראשונה של טיגן ועד ההדחה של הית') אבל לפחות היו לנו מספר סיפורי משנה:
הבנים מול הבנות במתמודדים
זאק שובניסט
רובי ובנג'י מתחברים ללידיה ושארן
הית' מול כולם וכה'

פה יש שלושה בנות שהודחו ובקושי או בכלל לא שמענו מהם: סם, האנה וקייסי
בנוסף יש את סיימון שממשיך לשתוק למרות שהתרכזות בו הייתה מתבקשת אחריי הערבוב וג'ון שכל מה שאנחנו יודעים עליו מ11 פרקים זה שהוא בברית עם דייזי וביידן ואוהב להסתובב עירום
איפה העריכה? יש לכם שעה ורבע והייתרון שלכם זה שאתם יכולים להראות בזמן הזה את כל המתמודדים ולהראות מספר סיפוריי משנה
והסיפורים היחידים שיש לנו זה דיוויד וסאגת האליל
ושלוש הבנות שמנהלות את השבט השני
אפילו לוק כבר נעלם מהמסך ומופיע רק כתוספת לדיוויד

בנוסף המתמודדים (CONTENDERS) ממש מטומטמים
חשבון פשוט מראה שבשבט השני יש רוב של ארבע-חמש לטובת צד שהוא לא שלכם, למה לקחת את שון ולהפוך את זה לחמש-שלוש בגלל ששון ממש חבר שלכם?
הארי ואנדי שראיתי בהם פוטנציאל מתגלים כליצנים
אנדי בתור דרימז החדש
קייסי גרמה להדחה של עצמה כי לא יכלה לסתום את הפה
אם כבר הכי נורמאלית שם (משבט הקונטנדרז), למרות שעושה טעויות זו דייזי (ואם כבר הרעיון לשלוח את דיוויד ראשון היה של ג'ון, העריכה פשוט התרכזה בדייזי)
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך לגמרי לגבי טמטומם של הקונטדרס העונה


אך תסלח לי מאוד, דייזי אחת המטומטמות הכי גדולות שם, שכבר פעמיים הצילה במו ידיה את האוייב הכי גדול שלהם מהדחה. פעם שהחליטה לחבור אליו ואל לוק אחרי שעבד עליה והבויפרנד שלה שון בעיניים ם הפסלון חסינות המזוייף, ששניהם אפילו לא טרחו לבדוק אותו ומה הם קיבלו ממנו בתמורה לפסלון החסינות האמיתי, ופעם שנייה כששלחה אותו ראשון לפרס במתחם הקולנוי של הישרדות. וגם אם נגיד שזה היה בכלל הרעיון של ג'ון לשלוח אותו ראשון, אין לה פה? לא לה ולא לכל שאר הקונטדרס שמבינים הרי מה פירוש לשלוח אותו ראשון לשם? ולא, אין כאן שום עריכה, עובדה שרק אחרי ששלחה אותו ראשון לשם נפל לה האסימון והבינה את הטעות שעשתה. וגם שון בדיוק כמוה היה צריך להתנגד לשליחתו של דייויד ראשון, הרי הוא כבר מכיר ויודע היטב עם איזה שקרן והנוכל יש להם עסק. שלא לדבר בכלל שכולם שם מתעסקים ברגשנות ושטויות במקום להתרכז במשחק, מה שמאפשר לדייויד לעשות להם בי"ס פעם אחר פעם, למצל את חולשותיהם ולרכב עליהם כל הדרך אל הגמר. בסיוע ההפקה כמובן, שיותר שקוף מזה שכל עניין הפסלון חסינות במתחם הקולנוע רגע אחרי שגם הוא וגם לוק שיחקו בפסלוני החסינות שלהם ולוק אפילו בזבז את שלו לחינם, נועד במיוחד עבורו, שגם אמר עוד לפני משימת הפרס, שהוא צריך עכשיו למצוא לעצמו פסלון חסינות חדש, וזה בדיוק מה שההפקה אירגנה לו.

והאם שמתם לב לכך שיש פרקים שאין בהן בכלל משימות פרס וישר קפצים למשימות החסינות השבטיות? אז למה בפרק הזה דווקא היתה ודווקא עם פסלון חסינות חבוי בתוך הפופקורן שקל מאוד לפתוח אותו לשפוך את תוכנו החוצה?

סורי, אך יותר מקריות העונה, ואני לא מאמין במקריות, לא בריאליטי ובטח שלא בהישרדות. מקריות מבחינתי = התערבות ההפקה במשחק. ואני לא קונה לרגע שלא היתה כאן התערבות של ההפקה. כי הכל מצביע על כך. וחבל.
 

Seosi

New member
זאת עריכה של התכנית


זה שדיוויד מצא פסלון חסינות באותו פרק שהיה צריך אותו, לא אומר שהוא מצא אותו באותו פרק. קל וחומר ישר להצביע על התערבות של ההפקה.
 

סטילהוק

New member
אין כאן שום עריכה, מדובר באותו פרק


בבוקר הוא שאחרי מועצת השבט הוא טוען ובצדק שעכשיו שגם הוא וגם לוק שיחקו את אליל החסינות שלהם, הוא חייב למצוא איל חסינות חדש. וזה בדיוק מה שקורה בהמשך הפרק. אף עורך לא יכול להמציא דבר קיים. זה בדיוק מה שקרה, ובהחלט היתה כאן התערבות של ההפקה לטובתו. ואגב, גם לטובת הארי בשבט השני, שאף אחד לא שמר עליו אחרי ששיחק את אליל החסינות שלו וקיסי הודחה במקומו, ונתנו לו להסתובב חופשי כמו חבורת המטומטמים מהישרדות 35 האמריקאית שנתנו לבן להסתובב חופשי על האי ולחפש לעצמו אלילים, מה שעלה להם בהפסדם ומנגד בניצחונו.
 

סטילהוק

New member
הצ'פניונס נהגו בחכמה


שלושת הבנות של הצ'פניונס בשבט המעורבב של הקונטנדרס נהגו בחכמה בכך שהפילו את משימת החסינות וצמצמו עוד יותר את מספרם של הקונטדרס המטומטמים, שבשבט המעורב הנגדי של הצ'מפיונס, למרות שהיו רוב בטמטומם חיסלו זה את זה ונתנו ללוק ולדייויד שליטה על השבט, שזה טמטום ממדרגה רשונה, הן מצד דייזי והן מצד ג'ון, ביידן ואנדי, שהיה להם יתרון מספרי משמעותי וחירבנו אותו בטעויות נוראיות שנראה כאילו ההפקה פשוט ביימה אותן רק בשביל המתח של הצופים בתוכנית.

לעומת זאת, בשבט המעורב הנגדי של הצ'מפיונס, הקונטנדרס שהם עדיין רוב שם, למרות הטעויות שעשו דייזי, אנדי וג'ון, ביידן ואנדי, לא השכילו שעדיף להם הפיל ולהפסיד במשימת החסינות ובכך גם להדיח את לוק או את דייויד, מי מביניהם שלא השיג פסלון חסינות במשימת הפרס, וגם להציל מהדחה את חבריהם שבשבט השני, בכדי שהשבט שלהם יגיע עם יתרון מספרי גדול לאיחוד השבטים ההולך ומתקרב. ועוד שמחו שהם זכו, כי לא קלטו שמדובר למעשה בניצחון פירוס שעוד יעלה להם ביוקר בשבט השני. ועל כך מגיע כל הכבוד לאבי ובנות הצ'מפיונס בשבט השני, שחשבו אסטרטגית והפסידו בכוונה בשביל להיפר מאחד הקונטדרס בשבטן.

וקייסי עוד מטמטמת הולכת ומגלה להן שלהרי יש פסלון חסינות ובכל למעשה חורצת את גורלה, כי אם להרי יש פסלון חסינות מטומטמת את מי את חושבת שהן יסמנו כתוכנית ב שלהן אם לא אותך? ובקיצור הדיחה את עצמה ועוד לא מבינה אפילו איך זה קרה...

ואגב, שימו ב לעד כמה הקונטדרס פשוט מטומטמים חסרי מוח, לפי ההצבעה שלהן במועצת השבט האחרונה:

הארי בעל פסלון החסינות הצביע לקייסי במקום לאבי או ג'נין.
מאט שטען לפני כולם שהוא רוצה שקונטנדר יזכה העונה הצביע להארי במקום לאבי או לג'נין.
קייסי אף היא הצביע להארי במקום לאבי או לג'נין.

בעוד שאבי, סיימון ורוס הצביעו שלושתם להארי (קול מבוזבז), ורק ג'נין ופיה הצביעו לקייסי. מה שאומר שאם שלושת הקונטנדרס היו מצביעים כולם לאבי או לג'נין מי שהם היו מצביעים נגדה אחרי שהארי היה משחק את פסלון החסינות שלו היתה מודחת. וזה רק מראה עד כמה הם גרועים.
 
למעלה