AUSTRALIAN SURVIVOR S06E01

noamlah

New member
AUSTRALIAN SURVIVOR S06E01


או S04E01 לפי הספירה החדשה

פרק ממש טוב, אני ממש אוהב את ג'ונתן בתור מנחה, הוא מתלהב מהתכנית אבל מצד שני מאוד ענייני
קצת קשה לי עם קטעיי ההצגה האלו, הפריעו לי גם בעונה הקודמת אבל מניח שניפטר מהם עד פרק 5

העריכה הפרק הראתה בינתיים בעיקר את שבט האלופים כך שעל המתמודדים אין לי כלכך הרבה מה להגיד, מלבד זה שאני אוהב את הבחור עם השיער הארוך והזקן והבחורה הפטפטנית (דייזי?) יש לי הרגשה שתעוף מהר

בשבט האלופים משחקים מאוד חזק ונראה שהוא מורכב מכאלו שלמרות שלוהקו מראש אוהבים את המשחק ומאוד מעריכים אותו
לוק מותק של בן אדם אבל מאוד נאיבי
נכון שהוא וג'ריקו התקדמו הרבה והיו מן ברית אחים אבל הסוד של ג'ריקו היה שהוא הצליח ליצור בריתות קטנות בשבט שיהיו לטובתו, אם זה בזכות האישיות שלו ואם זה בזכות טריקים שמצא כמו קופסת העוגיות, הצליח ליצור בריתות קטנות שיהיו לטובתו, אם זה עם מישל ושרה בשבט המקורי או אם זה עם טרה ופיט במיזוג וגם על אופוזיציות כמו הנרי הצליח מאוד להתחבב
הוא ידע תמיד מה מערך הקולות ומי יצביע למי ולכן גם הצליח לייצר הדחה עם 3 קולות!!! שהיו סך הכל 9 מצביעים ללא שימוש באליל אלא רק מידע
ג'ריקו אמנם הכי התחבר ללוק אבל אף פעם לא התבודד איתו על האי
וההתנהגות של לוק הפרק הזה קצת גורמת לי לפקפק ביכולות שלו וכמה היה חלק אקטיבי בתכניות של ג'ריקו ובכלל, האם הוא מסוגל בלעדיו

נובה מראה המון פוטנציאל וגם אהבתי את פיה ורוח הלחימה שלה
המחליק שניצח בדפיולט מריח לי וייב רע קצת כמו בראיין בעונה הקודמת
אנסטסיה לא תחסר לי, יאללה לפרק 2
 

noamlah

New member
סוסי!!! ספוילרים לעונה 4 בהודעה שלי

ומכיוון שלוק משתתף בעונה הזאת פרטים על העונה הזו יהיו דיי בלתי נמנעים אז משאיר לך מקום להגיב מתחת להודעה הזו
 

Seosi

New member
תודה מלך!!! מגיב על הפרק הראשון


כי עדיין לא מצאתי את הפרק השני.
ממש כיף שלוק חזר!!! הוא המתמודד הראשון לשחק פעמיים באוסטרליה? די באסה בשבילו שלא הלך לו עם התכנית שלו בסוף, למרות שאני די מחבב את פיה אז אני שמח שהיא נשארה. הייתי בטוח שהתכנית של נאבה להדיח את אנסטסיה תתפוצץ לה בפנים, אבל לא! היא הצליחה!! באמת שלא ציפיתי לזה, כל הכבוד לה על זה.

פרק בכורה מאוד טוב. אני לא חושש לגבי לוק, אני בטוח שהוא יוכל לחזור על אדמה יציבה. זה כבר קרה לו בעונה הראשונה שהוא שיחק.
 

noamlah

New member
E02


עונה משוגעת
לא ברור לי ממש למה הארי ואנדי שנראה שניהלו את כל המהלך להפטר מלורה הצביעו לביידן בסוף, אולי פחדו שללורה יש אליל אבל הם ממילא ידעו שהיא מצביעה לו אז למי אכפת ואולי רצו לחזק קשרים עם האופוזיציה אבל גם ככה מי מזהה שהם אלו שהצביעו לו?
בכל מקרה מוזר

לורה נראתה כאחת עם המון פוטנציאל אבל ההתנהלות שלה במועצה וההערה שאי אפשר לסמוך על אף אחד תתמה את ההדחה שלה סופית, אם את לא יכולה לסמוך על אף אחד אז גם אף אחד לא יכל לדעת שתהיי נאמנה לו
בניגוד לה ביידן היה מעולה במועצה ושמר על קומפוז'ר אבל לא חוזה לו עתיד מעבר לפרי מרג', הפסד הבא שלהם כבר ידיחו אותו אוטומטית
 

Seosi

New member


אוקי, קודם כל, מי נחר ככה בשבט האלופים?! הייתי באמת שוקל לפרוש אם הייתי באותו שבט. ולפני שאני אביע את דעתי על המהלכים בפרק, אני חייב לציין שממש אהבתי את המשימות, הן נראו פיזיות ומאוד קשות.
אמנם המהלך של לוק להדיח את פיה לא הלך לא (ומזל כי אני מחבב את פיה) הוא במהרה מצליח לחזור על קרקע יציבה. ובכללי הוא פשוט זהב טלוויזיוני ואני ממש שמח שהוא בעונה. אני מאוד אוהב את הברית של הארי ואנדי אבל גם אני לא הבנתי למה הם פיצלו את הקולות והצביעו לביידן, המהלך הזה לא נראה לי ברור.
 

סטילהוק

New member
לגמרי גרסת ההישרדות הכי אהובה עלי בשנים האחרונות


בלי הרבה בולשיט, בלי הרבה טוויסטים ובלי הרבה חארטות והתערבויות הפקה, בניגוד להישרדות הישראלית, שהיא בעיניי לפחות הגרסה הכי גרועה של הישרדות בשנים האחרונות.

וכבר מהפרק הראשון של העונה החדשה הזאת אני אוהב אותה, ובעיקר את עצם העובדה שהם שוב עשו גרסה שנייה של 'אלופים נגד מתמודדים' אחרי ההצלחה הגדולה של העונה הקודמת, והפעם ללא ראסל או כל נבל על אחר מהישרדות האמריקאית.

מה שכן, לוק לדעתי צריך להתחיל להרגיע עם ההתלהבות והשוויץ ולהוריד פרופיל ולשמור כמה שיותר על פרופיל נמוך, ובעיקר כשאינו מספק את הסחורה אחרי כל ההתרברבויות שלו, והמתמודדים בהחלט לא פראיירים ואפילו עושים בי"ס לאלופים העונה. עובדה שלמרות העיכוב בטיפוס הם אלה שזכו במשימת החסינות השבטית הראשונה ושלחו את האלופים אל מועצת השבט הראשונה שלהם.

מאוד לא אוהב את נובה ואת האובססיה שלה להדיח את אנסטסיה, כאילו אם היא החליטה להדיח אותה אז כולם צריכים ליישר איתה קו ואנסטסיה זו שצריכה להיות מודחת. אם אני בשבט שלה הייתי דואג שדווקא היא זו שתודח, בגלל שמי שתופס פיקוד מבלי שאף אחד בשבט ייתן לו את הפיקוד מקומו לגמרי מחוץ לשבט ומוץ למשחק, לפחות מבחינתי.

שלא לדבר על כך שאם הם באמת כל כך זקוקים לכוח במשימות הבאות מול שבט המתמודדים, אנסטסיה הרבה יותר חזקה פיזי מפיה. אך אם זה היה תלוי בי אז לחלוטין נובה היתה המודחת הראשונה, קודם כל להעביר מסר שאף אחד לא מעל השבט ודבר שני לקצוץ את ראשה כשזה עוד אפשרי. ולכן הייתי משכנע את אי.טי. ושאר האתלטים שנובה מהווה איום אמיתי והיא צריכה ללכת. שלא לדבר על כך שלא ראיתי אותה תורמת פיזית להצלחות במשימות השבטיות, וחבל שאנסטסיה שהיא טבחית לא התערבה ונתנה לה לקנות את כולם עם המאכלים שלה.

כולי תקווה שהעונה הזאת תהיה טובה מעניינת ומוצלחת לפחות, אם לא אפילו יותר, מהעונה הקודמת של אלופים נגד מתמודדים.

בכל מקרה, העונה החלה ברגל ימין במבחינתי, ואם גם נובה תודח בהמשך אז בכלל הולכת להיות אחלה של עונה.
 

noamlah

New member
E03
איזה כיף פרק כל יום

בפרקים הקודמים בדיעבד קצת הפריע לי שהעריכה ניסתה להראות כאילו היה מהפך גדול כשבמחשבה שניה ההדחות כנראה היו דיי ברורות
אנסטסיה הודחה 9-3 אז חושב שכנראה לא באה לאנשים בטוב גם בלי קשר לנאבה ופיה
ולורה נחשבה חלשה בשבט בגלל הגודל שלה ולפי הפרק הזה נראה שהודחה בעיקר בגלל זה ולא בגלל שהארי ואנדי חשבו שהיא מאסטרמיינד

בפרק הזה אבל לעומת הפרקים הקודמים כן נראה שלוק הצליח לגרום למהפך
אני מתחיל לאהוב אותו אבל שיתרחק מהדוגמן המטומטם שכמעט הרס את המהפך, כמה שאתה שחקן טוב לא כדאיי להתקע עם דוגמנים מטומטמים בתור הברית שלך, שישאל את מלקולם פיירברג

הקראת הקולות של ג'ונתן - פרייסלס!! זו הייתה הדרך הכי טובה להציג אותם והיה נראה ששתי הקבוצות מאוד במתח כשכל פעם אחת מהם חושבת פתאום שהפסידה כאשר קבוצת קולות אחרת מוקראת

ג'אנין יותר מעניינת ויותר עם דרייב מסוזי שהייתה נראית גם כמתחסדת אז לא אצטער עליה
 

Seosi

New member


Susie, I'd like to wish you good luck on your next swim...BACK TO AUSTRALIA!!!
עכשיו אפשר לומר שלוק נמצא בשליטה, למצוא פסלון חסינות זה מעולה, אבל שהמספרים לצידך זה הכי חשוב, לפחות בשלב זה. אני דווקא לא שנאתי את סוזי, אבל באמת מגיע לג'אנין להישאר, היא נתנה נימוקים יותר משכנעים במועצת השבט למה להשאיר אותה ובכללי נתנה שם הופעה גדולה, בעוד שסוזי די לא נשמעה בטוחה בעצמה. לא הבנתי למה דיוויד (הדוגמן) אמר לסוזי שהוא מצביע לה? ליצור כאוס סתם כי אפשר? ואני לא יודע עדיין אם אבי עשתה את ההחלטה הנכונה, אני מבין שהיא הרגישה שהברית של הספורטאים הייתה די דיקטטורית, וזה נכון, אבל אני מקווה שזה לא יפגע לה במשחק בהמשך.
 

סטילהוק

New member
לא הבנתי, כל יום משודר פרק?

יצא לי לצפות עד עכשיו רק בשני הפרקים הראשונים, השאר עדיין לא יצאו.
 

noamlah

New member
יש שלוש פעמים בשבוע

שבוע שעבר רק התחיל אז היו שניים

השבוע היו שלושה פרקים
סך הכל חמש

פרק 6 יהיה בארבעה באוגוסט
 

noamlah

New member
E04


טוב, טוויסט האיידולים מעולה, שובר את האוטומטיות של גוש שבטי במקרים של חילוף או מיזוג
דיי פלא שלא חשבו על זה קודם, למרות שזה כן קצת דומה לבקתת ההתדיינות בישראלי שמחייבת הסכמים בין שני חברי שבט שונים

אז סטיב הוא המתחסד הטיפש העונתי כמו סטיב של עונה שעברה
מעניין
האם איי פעם היה סטיב ששיחק טוב?

בפרק הראשון התלהבתי מנובה אבל כבר בפרק השני הייתה לי הרגשה שסתם ניפחו אותה בפרק הראשון כמאסטרמיינד ופה היא פשוט הביאה את ההדחה שלה על עצמה, הייתה צריכה לשתוק ולתת לסטיבן ללכת
יצא בליינדסייד יפה אסתטית אבל, בלי ההתלחששויות, הדרמה והשטויות שיש בהישרדות האמריקאית ונראה דיי מבויים
ממש אוהב את לוק בעונה הזו ובכלל את הברית הזאת רק שיקצצו את הדוגמן באמצע בבקשה
 

Seosi

New member


יש לי תחושה לפי הפרומו של הפרק הבא שלוק יודח...

לגבי הפרק, אני ממש הרגשתי רע בשביל שרה, אני לא יכול לתאר לעצמי מה עבר לה בראש באותו רגע. אבל נראה שהשבט שלה קיבל את זה. הפרק, אני יותר שמח שג'אנין נשארה לאחר שמצאה (סוג של) את הפסלון, אני רק מקווה שדיוויד לא יהרוס לה את זה, כי הוא תפס אותה לוקחת את הרמז. ממש לא אהבתי את ההתחסדויות של סטיבן ונאבה, די הגזימו עם אבי. וחוץ מזה, גם רוס עבר לצד השני, ולא ראיתי שבאים אליו בטענות.
 

סטילהוק

New member


לא זכור לי שקרה אי פעם בהישרדות שמישהו החליף אליל חסינות באליל חסינות מזוייף. לפי מה שזכור לי לפחות, זה לא קרה באף גרסה של הישרדות עד היום.

וגם שמח שסוף סוף נפטרנו מנובה הבוסית והשתלטנית, כי ממש לא אהבתי איך היא החליטה בשביל כל הברית מה לעשות, או שאתם ברית שכל אחד תורם את דעתו ומחליטים יחד, או שאתם דיקטטורה שנשלטת ע"י רודן אחד. סטיבן גם לא חכם במיוחד שהתנפל ככה על אבי שבסה"כ חשבה על טובת השבט וזכותה לחשוב ולשחק איך שבא לה ולא על פי איך שמכתיבים לה מלמעלה. והיא גם מצויינת במשימות פיזיות, למעשה בזכותה ושלושת הגולים שלה (מתוך 5) השבט שלה זכה במשימת הפרס של הדגים והצ'יפס. כך שהיא בהחלט נכס לשבט בניגוד לנובה שהיתה נטל והטילה צל כבד על השבט והעכירה את האווירה בו. מאז שהודחה רואים ששבט האלופים הרבה יותר משוחררים והרבה יותר בעלי שמחת חיים.

ג'נין עשתה לדעתי טעות שסמכה על דייויד ונתנה לו את הפתק של האליל חסינות האמיתי שלהמתמודדים הטוענים לכתר שמצאה, ככה הוא קיבל לידיו את האליל חסינות האמיתי של שבטו, והיא נשארה עם אליל חסינות חסר תועלת בשבטה. עוד שבעשותו זאת הוא לא רק שלא יצר בעל ברית בשבט השני אלא יצר לעצמו ולה יריב מושבע בשבט השני, שאם יגיע לאיחוד יתנקן בשניהם על כך. ובכלל, מה יצא לה מזה? הרי את האלל חסינות האמיתי של שבטה קיבל דייויד הדוגמן ולא היא.

ומה לעשות ששבט המתמודדים הטוענים לכתר, הרבה יותר טובים מהם כשמדובר במשימות החסינות השבטיות וכבר זכו 3 פעמים ברציפות בפסל החסינות השבטי ושלחו את שבט האלופים למועצת הדחה של השבט 3 פעמים ברציפות, ןלמעשה כבר 4 פעמים מתחילת העונה, כשהם עצמם היו עד עכשיו רק המועצת שבט אחת והדיחו רק מתמודדת אחת מהשבט. מה שאומר שאם זה יימשך כך, הם מגיעים מספרית הרבה יותר חזקים לאיחוד משבט האלופים,ויוכלו להדיח את האלופים בזה אחר זה. אך כמו שכל חובב הישרדות כבר ידע, שום דבר לא חד וחלק בהישרדות והכל יכול לקרות, ובעיקר כשאין התערבות של ההפקה במשחק, כמו בהישרדות הישראלית. כך שגם אם נראה עכשיו שמצבם של שבט האלופים בקאנטים, זה ממש לא אומר שהוא יישאר כזה עד האיחוד ועד הגמר. כי הכל יכול לקות, ובגידות וכריתת בריתות חדשות זה חלק אינטגרלי מהמשחק.
 

Seosi

New member
מגיב גם על הפרק ה-5


באתי להגיד כמה גדול דיוויד יצא בפרק הזה, שהצליח לקחת את פסלון החסינות משון, אבל כל ההתנהלות של מששבט הגיבורים הגיעו למחנה אחרי משימת החסינות עד להדחה של סטיבן הייתה נוראית, ואני מדבר על איך שהוא ניסה לשכנע את אי-טי וסיימון להצביע איתם. הוא לגמרי שיכור מרוב כוח, ואני חושב שהוא יביא להדחה של עצמו בסוף. פיה יצאה מלכה הפרק, גם הבחינה שמשהו קורה בברית שנשארה אצלך סטיבן, וגם הבינה שאם הם מפצלים קולות, ורוס יחבור לסטיבן, אז היא יכולה להיות מודחת. ובמועצת השבט הצליחה לשכנע את שאר חברי הברית להצביע סטיבן. לגמרי מגיע לה כתר על הפרק הזה
 

סטילהוק

New member
AuS-S06E06


נראה שעלה לדייויד הדוגמן משבט האלופים השתן לראש. מפליא שהבנות שיכלו לעשות מהלך גדול ולהדיחו ביחד עם האליל חסינות בכיסו, לא עשו זאת. כשהן ינסו לעשות זאת בפעם הבאה זה כבר יהיה מאוחר מדי עבור אחת מהן. עד שסוף סוף חשבתי שהולכת להיות ברית בנות...

ושון ההרקולס של שבט המתמודדים הטוענים לכתר נפל חזק בפח שטמן לו דייויד, ואפילו עוד לא בדק את פסלון החסינות שקיבל ממנו, וכמובן מזוייף. ואני לא מבין מה יצא לג'ינין ששיתפה פעולה עם כל העסק הזה, רק בכדי שדייויד ישיג לעצמו במרמה פסלון חסינות, ואף יצרה לעצמה אוייב בשבט השני, ועל פי הפרומו של הפרק שישודר הערב הולכים לערבב את השבטים שלא לדבר בכלל על האיחוד ההולך ומתקרב...
 

סטילהוק

New member
AuS-S06E07


ופרס המתמודדת הכי סתומה של העונה הולך ישירות לדייזי, שבמו ידיה הרסה את היתרון שהרוויח השבט שלה בשבט המעורבב מול דייויד ולוק משבט האלופים. צריך להיות באמת מטומטם וסתום שגם יעבדו עליך עם פסלון חסינות מזוייף וגם יגרמו לך לבגוד בחברי השבט שלך כשאתם ביתרון מספרי על חברי השבט השני, ועוד לפני האיחוד ההולך ומתקרב ולבגוד בחברה שלך לשבט, רק בשביל להגיד שעשית מהלך גדול. תסלחו לי מאוד, אך למרות שמדובר בהחלט בבליינסייד, זה לא מהלך גדול, אלא מהלך טיפשי ומיותר לכל הדעות של מי שכמובן מבין בהישרדות ולא צופה בה רק בשביל לצפות, אלא גם יש לו קצת שכל בקדקוד.


ועל הבן ברית שלה שון, עם כל הגוף והשרירים עליו, אין בכלל מה לדבר, ללכת לספר לאנדי שיש לו פסלון חסינות שקיבל מדייויד, שלא לדבר בכלל על כך שמה שיש לו זה בכלל פסלון חסינות מזוייף, אז לפחות תשמור את הסוד שיתברר בסוף כמביש הזה לעצמך.


אך דייזי לחלוטין אחראית למהלך הגרוע ביותר של העונה עד כה. מעניין עכשיו מי יצליח לשבור את השיא השלילי שלה עם מהלך הרבה יותר מטומטם אפילו מהמהלך שלה ולהוכיח לכולם שהוא מטומטם אפילו יותר ממנה.
 

noamlah

New member


ו....הארי עושה ג'וני פיירפליי
הארי עושה ג'וני פיירפליי
הארי עושה ג'וני פייירפליייייי!!!!!
לה לה לה לה לה לה
(על פי HE'S A JOLLY GOODFELLAH)
כלכך אוהב אותו, בא לי לצבוט אותו בלחייים ולהגיד איזה חמוד
בינתיים הוא הפייבוריט שלי

אהבתי את החלוקה ההוגנת בין השבטים
שלמרות שהקונטנדרס בייתרון גדול שבט אחד עם רוב של צ'מפיונס
זה לא נראה לי אבל מקרי ששלחו שניים עם אלילים להיות במיעוט

לוק ודיוויד יצאו סתומים ממש הפרק הזה ואני לא נותן להם שום קרדיט
לוק יצא סתום באתגר חסינות
ודיוויד יצא סתום במועצה שרמז למהפך ולא שתק
ההתהפכות הייתה קוריית עם כל שניים אחרים שהיו
דייזי פעלה נכון כי היה ברור בהחלט שהקונטנדרז לא החשיבו אותה ואת ביידן
ראו בבירור במועצה שהם אפילו לא זוכרים שהם שם
כך לפחות יש לה קשרים
אם כבר מי שהיו לו קשרים טובים עם הברית של אנדי ובגד בה זה ג'ון, תפנה בטענות אליו סטילהוק

מעניין אם בשבט השני סיימון יחבור לקונטנדרז או לא
וסם לא הופיעה בכלל, גם בפרק הזה נתנו לה שורה וחצי ואם אני לא טועה גם קטע הצגה לא היה לה אבל לפי ההתייחסות אליה הפרק היא כנראה לא אדם ממש נחמד
ו
 
למעלה