הישרדות VIP - הגמר!!!

Seosi

New member


באסה אבל צפוי. אני לפחות אגיד להגנתו של ג'ובאני שהוא נתן הופעה טובה למושבעים, אבל זה לא סוד שרציתי שנעמה תזכה, ומבין שלושתם, הכי הגיע לה לנצח. בכל זאת, גם אם היא לא ניצחה, לגמרי הוכיחה את עצמה כשורדת הכי טובה בישראל (מבחינתי, לפחות).

פינת פופולאריות תעלה מחר
 

סטילהוק

New member


נעמה קיבלה הרבה עזרה מההפקה שמהתחלת העונה יצרה אי מתים חד-פעמי רק עבורה ושלחה לה את שתי בנות בריתה (וממש לא במקרה, הם ידעו בדיוק את מי לשלוח), שהיה ברור לי שלפחות אחת מהן תחזיר את נעמה למשחק. וגם היה ברור לי שזו תהיה ליהיא.

מאידך, נעמה עשתה הרבה טעויות במהלך המשחק, אך הטעות הכי גדולה שלה היתה להסכים להשתתף בהישרדות אחרי שכבר זכתה במיליון. כשהסיכויים שלה לזכות שוב שואפים לאפס, שזה גם מס' הקולות שהיא קיבלה מהמושבעים בגמר, שהעדיפו להצביע כולם פה אחד לג'ובאני, ומני אף קיים את הבטחתו ומנע מליהיא בת בריתה להצביע, כך שגם הקול שלה נמנע ממנה.

שמחה הלוזרית, אחת השחקניות הכי גרועות בתולדות הישרדות שרכבה כל הדרך אל הגמר על גבו של ג'ובאני הזוכה של העונה, שלא לדבר בכלל על תקרית שק האורז שהיא מנעה מהשבט, שהתגלתה למושבעים בוילה מאירה, קיבלה אף היא 0 קולות, שזה בדיוק מס' הקולות שמגיע לאחת מהשחקניות הכי גרועות בתולדות הישרדות ולגמרי העז של העונה, שהיו לה יותר פטורים מההפקה מאשר משימות.

וג'ובאני, ג'ובאני זכה מההפקר כברירת מחדל של את מי הכי פחות שונאים המושבעים יותר מלמי הכי מגיע לזכות העונה.

בקיצור הגמר העונה, בדיוק כפי שצפיתי שיהיה, סבב סביב את מי פחות שונאים מאשר את מי הכי אוהבים. ואת ג'ובאני מסתבר המושבים הכי פחות שנאו שהיו על האי. והוא זכה למרות שהוא לא היה המתמוד הכי טוב העונה, אלא הכי פחות שנוא מבין שלישיית הגמר. ונעמה אף אמרה בראיון שנערך עם שלישיית הגמר אחרי הגמר שגם עם ג'וק היה מתמודד מולה בגמר הוא היה זוכה ולא היא. ועוד מול ג'ובאני שהתארח ביחד איתה ועם שמחה אצל יעל וקוביהיא אמה את זה. אז שיהיה לו לבריאות.
 
הטעות של נעמה הכי גדולה


שהיא שחקה בעונת vip מול מפורסמים שלא מבינים את משחק ולא מעריכים אותו לכן היא הפסידה.
לפי דעתי אם היא הייתה הולכת לעונת אולסטאר ומשחקת עם אנשים שמבנים את משחק ומגיע לגמר ונותנת אסרטיגייה למופת היה מגיע לה לזכות עוד הפעם.
אבל אני שמח גובאני זכה מבין שלושתם ועוד בכול הקולות שאצלנו זה פעם ראשון בהישרדות הישראלית לא כי טוב פשוט על זה שסבל את שמחה כול העונה.
נקווה שבעונה הבאה של האנונמימים היה שחקנים אסטרטגים מעניינים
&nbsp
 

סטילהוק

New member
צריך גם לזכור


צריך גם לזכור שרוב המושבעים חברי שבט קנקאי המקוריים, שנעמה התעללה בהם וסכסכה ביניהם למרות שהיתה בשבט השני, דבר מגעיל לכשעצמו שההפקה בכלל איפשרה את זה. ואילו ג'ובאני היה אז המושיע היחיד שלהם בזמן שרעבו, היו רטובים עד לשד עצמותיהם וקפאו מקור. בעוד נעמה טענה שאסור לעזור להם. והם לא שכחו לה את זה וזכרו את הג'סטה הזאת לג'ובאני.

צריך להבין שכל ג'סטה, ולו הכי קטנה, שאתה עושה בשביל אחרים במשחק, הם יזכרו לך אותה בגמר, כי אז הם מחשבים הכל, גם את הג'סטות הכי קטנות שעשו בשבילם. ונעמה שיחקה רע מאוד ונקמני ונתנה לרגשות הנקם שלה להשפיע עליה, או כמו שהיא עצמה אמרה, כל מי שעמד על השטיח הזה כשהודחתי יעוף מהמשחק ויאכל שניצל בוילה. היא לא לקחה בחשבון שזה יחזור אליה כמו בומרנג בגמר, כשרוב המושבעים הם משבט קנקאי המקורי שנעמה התעללה בהם וסכסכה ביניהם בזמן שהיו מחולקים לשני שבטים לפני האיחוד. מה היא חשבה לעצמה? שהם לא ידברו ביניהם בוילה ולא יגלו על הסכסכנות שהיא יצרה ביניהם? ועל מה? ללא שום סיבה אסטרטגית, סתם מתוך רוע לב ונקמנות על זה שהם הדיחו אותה.
 

ameobi64

New member


נעמה אמרה משפט אחד שמסכם את הכל - בארצות הברית היו מוחאים לה כפיים על זה שניצחה במשימות הכי חשובות והגיעה לגמר עם פסלון חסינות בלי שהייתה צריכה להשתמש בו...אבל פה בארץ מסתכלים רק על הרגש וככה רוסו,שאין לו מושג עדיין מה החוקים של המשחק או מה עושים שם בכל,מצליח לנצח על ה0 את כולם.
אבל מה מפתיע...במדינה שטילטיל ניצח בה,מישהו לוקח את זה פה ברצינות? מביך.
 

Seosi

New member
ת'כלס עמרי. לא שחקן העשור, אבל הכי ראוי לפי דעתי.

 

ameobi64

New member
כולם בעונה הזאת היו פח

מאז אריק וחוץ מנעמה,לא ראיתי מישהו ברמה רצינית באף אחת מהעונות בארץ.
 

סטילהוק

New member
האמת שזה לא ממש משנה...


בארץ אף אחד לא ייתן למי שכבר זכה במיליון לזכות שוב. אנחנו לא אמריקה. וזאת בלי שום קשר לזה שנעמה בכלל היתה ברירת מחדל מבין השלושה, ולא היתה צריכה בכלל להיות בגמר, אם ההפקה לא היתה מתערבת לטובתה ומסדרת אי מתים חד-פעמי רק עבורה. גם אירגנו לה פרס ניחומים לא קטן כעלק "אהובת הצופים", בעוד שמעיין אדם שהיתה באמת אהובת הצופים בעונה שעברה, הן על פי הרשתות החברתיות והן בכלל, לא קיבלה שום פרס על זה בשנה שעברה. כך שאני גם לא קונה את זה שנעמה זכתה להיות אהובת הצופים השנה. ורוב הסיכויים שמדובר בפרס ניחומים שאירגנה לה ההפקה כדי להצדיק את השתתפותה בהישרדות שוב.
 
שמת לב שהיא כל שבוע מנצחת בפינת הפופולאריות?

חוץ מזה בעמוד פייסבוק של הישרדות יש הרבה הודעות בעדה
 


נעמה שיחקה כדי להפסיד בגמר. בדיוק כמו טווילה, בדיוק כמו האנץ, טאשה, אודרי ורבים וטובים אחרים. ג'ורי לא ממורמר כמו של אמאזון (עונה 6 אמריקאית) מגיע פעם במילניום.
&nbsp
הטעות של נעמה ושל כל אלה שציינתי למעלה, ומשהו שנטלי אנדרסון דווקא כן השכילה לעשות - זה לא לשחק קצת מול הג'ורי.
מה שקנה לנטלי אנדרסון את הניצחון למרות שהייתה בברית הרוב ששלטה באיחוד - היה ההדחה של ביילור שנתנה סיפוק למושבעים והיא שחקה את זה יפה. באותו רגע קנתה אותם.
נעמה לא נתנה שום סיפוק למושבעים ובשום שלב הם לא היו בעדה. אני חושב שאם היא הייתה מדיחה את ג'ובאני או את שמחה עם האיידול שלה איכשהו, היא הייתה מקבלת קצת עידוד מהמושבעים בדיוק כמו אירה שהם שנאו לפני ובדיוק כמו מני שהלכו נגד השליטים.
&nbsp
ג'ובאני היה אדיר במושבעים בנאומים שלו - גם בפרק אתמול וגם בהדחה של מני - אני לא יודע אם הוא ענה תשובות מעולות במודע או שזה יצא לו במקרה, אבל הוא שיחק אותה.
&nbsp
בכל מקרה - נעמה

&nbsp
 

NP23

New member
בולשיט


נעמה שיחקה כדי לנצח .
ואת מי הכנסת שם לרשימה!? טאשה!?
אולי התכוונת ספנסר..
&nbsp
נעמה לא עשתה רע למושבעים.
אולי זו שמחה ששיחקה להפסיד, שרדתה בהם, זלזלה בהם, היתה יהירה, לא התאמצה חברתית (נורא התפארה במשחק החברתי שלה אבל מנגד הדפה בריתות עם כל מי שהוא לא ג'ובאני) ולא אסטרטגית. (בהדחה בפיינל5 ג'ובאני ונעמה מנהלים לבד שיחה מי יודח..)
&nbsp
נעמה לא זלזלה לא פגעה באנשים במכוון (העניין עם שיחת הטלפון, או השקר על דרור, היה אסטרטגי בלבד עבורה) היא אפילו לא בגדה במושבעים! (דווקא בג'ובאני ושמחה כן)
&nbsp
אם היתה עושה איזה טריק על ג'ובאני או שמחה , היו אומרים בנוסף להכל שהיא גם בוגדנית ואין לה את ערך החברות, וגם היתה מוצאת את עצמה בגמר עם מני או שקד ,
שאז המושבעים בכלל היו שוכחים מלדבר איתה אפילו
בסופו של דבר היא לא היתה זוכה אפילו לא בפיינל 2 מול ליהיא / שמחה
המושבעים התרמרמרו מולה במועצה אחרונה על זה שהיא פאקינג ראתה עונה!
לא על היחס שלה אליהם
&nbsp
כן הם התלהבו מאירה על הצעד עם הפסלון כי נחש מה.. נעמה היתה השליטה
אז אם נעמה עושה מהלך נגד הברית שלה היתה נחשבת בוגדנית וגם די טיפשה, לא אנדרדוגית שמפילה שליט
ועם כל ההתלהבות שלהם מאירה, היא לא היתה לוקחת מול מני או שקד..
&nbsp
ולגבי ג'ובאני הוא היה מזעזע. בעיקר בפיינל4.
הוא בעצם רק אישר כל הזמן שלא שיחק את המשחק ושנעמה ניהלה אותו .. ונכנס בשקד סתם. בפיינל 3 התחיל להגיד שידע הכל אבל עדיין לא לקח אחראיות ואישר שהלך אחרי נעמה . וכלום לא מודע אצלו .
גם הבחירה לחבור לנעמה התחילה מנקמה בשקד.
 

אורישקי

New member
אין שום קשר

דן נהנה משתי התערבויות הפקה אדירות,
כל הג'ורי שם שנא אותו,
וגם מבחינת שליטה במשחק - מי שקבעה שם הדחות הייתה נעמה. היא הדיחה את ויקה בזמן שדן ניסה להדיח אותה - והיא גם זו שהדיחה את גיא לפני הבנות של שבט סבאנה בניגוד למה שדן רצה.
נעמה אמנם ניצחה בין היתר כי ההפקה התערבה לטובת דן אבל היא ללא ספק הייתה השחקנית הכי טובה מג'יבארו בעונה ההיא
 

NP23

New member
חחחחח מלך


ההצדקה היא שזה מושבעים שלא מבינים את המשחק ולא טרחו גם להבין
(נעמה ניסתה להסביר להם איך אירה יכלה עם הפסלון להגיע לפחות לרביעיה ודחו אותה על הסף , אמרו שהיא טועה, לא נתנו לה אפילו לדבר)
תוסיף לזה שהם רצו להצביע למי שהיה יותר חבר איתם, פחות אחראי להדחה שלהם
ולא מישהו שזכה במליון כבר
&nbsp
היום בארץ חלקם, כנראה הרוב, מתחרטים
כי יש להם יותר פרופורציה על המשחק
 

NP23

New member
בטח שזה משנה..

זה לא איזה ריב שנעמה יצרה שהיא לא שלטה על עצמה
היא עשתה מהלך ואירה נפגעה ממנו
אנשים גם נפגעו מזה שראתה עונה
לא תמיד יש לך שליטה ממה מישהו יפגע
בבקתה היתה בסיטואציה שלא משנה מה, מישהו ייפגע
ובנוגע לשקר על דרור, זה לא שהיא סיפרה שהם אנשים רעים רצחו ילדים בארץ
אם לאירה היה משחק חברתי מספיק חזק היא הייתה שורדת את זה
אף אחד לא אמר לג'וזי ושקד לצרוח עליה ולהתנהג כמו שהתנהגו איתה ..
&nbsp
&nbsp
 
למעלה