ספק גדול אם...

סטילהוק

New member
ספק גדול אם...


ספק גדול אם נעמה תקבל מהמושבעים אפילו קול אחד בגמר.

להזכירכם היתה לה הזדמנות לזכות בשני קולות לפחות עם היתה מקבלת את הצעתו של מני והיא דחתה אותה, מה שאומר ששני קולות בטוחים היא כבר הפסידה. השאלה הגדולה היא עד כמה שנואים שני האחרים שאיתה בגמר אצל המושבעים...

בכל אופן, הערב ישודר פרק מיוחד, ראשון מסוגו, שבו יראו את המושבעים דנים לראשונה בצורה גלויה ומסודרת בשלישיית הגמר ולמי מהם הכי מגיע לזכות, רגע לפני שישודר פרק הגמר בשבת.
 
אבל אם מני היה בגמר היא בטוחה הייתה מפסידה

אני מניחה שאתה ראית את פרק בוילת המושבעים
שמני מגיע ושהם אומרים לו שהם החליטו פה אחד להצביע לו

דווקא עכשיו יש לה יותר סיכוי לקבל קולות
שקד למשל בטוח יצביע לה אולי גם אסף שכועס על ג'ובאני
תאמת חוץ מאייל שכנראה בטוח יצביע ג'ובאני
כל אחד מאחרים יכול להצביע לנעמה
 
הסיבה שלא בא לי שנעמה תזכה


היא לא צריכה את כסף וגם היא התחברה עם אנשים שאני לא סובל למשל להיא ושמחה
לא בא לי שתזכה בפעם 2 כי מי שזוכה פעמיים מכתירים אותו או אותה למלך או למלכה של הישרדות וזה שהיא שיחקה עם סלבס שלא מבינים את המשחק ולכן היא הייתה אסטרגית הטובה בעונה לפי דעתם של הצופים אני חושב שהפקה עזרה ולכן מקווה שהמושבעים יבחרו בגובאני כברירת מחדל לפי דעתי הזוכה של העונה היה צריך להיות שקד
 
אבל זה לא משחק מי הכי צריך את הכסף

וחוץ מי זה למרות שאני לא יודעת מה המצב הכספי של כל אחד מהם
נראה לי שמשלושתם שמחה הכי צריכה את הכסף
 
אני לא דיברתי רק על כסף

הבנתי שאתה אוהב נעמה אבל לי לא בא שיכתירו אותה כמלכת הישרדות בגלל שזכתה 2
 

NP23

New member
עדיף אותה על סנדרה

ועל זה שג'ובאני יזכה
גם ברגע שנעמה תזכה, זה אומר שעונה הבאה ישחקו חזק ואסטרטגי
אם לא, אנשים יחליטו שזה לא משתלם או לא חשוב
לשחק אסטרטגי
 

סטילהוק

New member
לא היו צריכים להביא אותה מכתחילה, מי שזכתה במיליון לא צריכה

להשתתף שוב, אלא אם כן מדובר בעונה של אלופים בלבד, מה שבישראל יקרה רק אולי בעוד 20 שנה, אם בכלל. אך מה שאני לא מבין זה למה לעזאזל נתנו לה להגיע עד לגמר. מה הם כולם דפוקים שם? או שההפקה שולטת בהם כמו במריונטות?
 
אני לא אהבתי את סנדרה


אני מקווה שעונה 40 פרוואטי תנצח וחוץ מזה אני לא חושב שנעמה היא הוכחה לזה שצריך לשחק אסטרטגית כדי לזכות מי שמבין את המשחק משחק אסטרטגית לפעמים זוכה ולפעמים לא
 

NP23

New member
מאמין שמתמודדי הויאייפי הבאים


שילוהקו לישראלית, שזה העונה הבאה
יצפו בעונה הזאת כדי לקבל מושג על המשחק
וספק ענק אם יכירו עונות אחרות
לכן הם כן יושפעו .
&nbsp
וכן גם אני לא אוהב את סנדרה , אז אם אנחנו חיים במציאות שבה היא הקווין, אפשר להתמודד גם עם נעמה. שאגב , מה שלא יהיה, היא תחשב מלכת הישרדות ועם הרזומה הכי טוב של שחקנית חוזרת.
 

סטילהוק

New member
קווין לא יכולה להיות אחת שהודחה כבר בתחילת העונה

והוחזרה בעזרת ההפקה שאירגנה רק עבורה אי מתים ושלחה לה דווקא את שתי בנות בריתה אליו, שהיה ברור שלפחות אחת מהן תחזיר אותה למשחק תמורת מתמודדת אחרת שלא בת בריתה. זו מניפולציה ועבודה בעיניים על הצופים. שלא לדבר על כל היתרונות והעזרות שההפקה דאגה לה להן לאורך כל העונה... כך שנעמה אולי אסטרטגית וטובה במשימות, בעיקר סיבולת שמשקל גופה הקל משחק לטובתה, אך היא בהחלט לא קווין. וגם אני לא אוהב את סנדרה שזכתה פעמיים כברירת מחדל, בגלל שהמושבעים בשתי העונות שהיא זכתה שנאו יותר את מי שהגיעו איתה לגמר. ולא בגלל שמכולם דווקא לה הגיע לזכות.

אם כבר קווין זו מי שמגיעה רחוק בזכות עצמה ולא בגלל שהמתמודדים השולטים במשחק רואים בה עז ומחליטים לקחת אותה לגמר או שההפקה עוזרת לה לאורך כל המשחק להגיע לגמר ולזכות. ומבחינתי עדיף תמיד האנדרדוג על פני השליטים, שזו ממש לא חוכמה בשבילם להגיע לגמר, שכן הם הרוב לעומת האנדרדוגים הנרדפים, שאם אחד או אחת מהן זוכה אז באמת מגיע לו בזכות ולא בחסד גם הפרס וגם התואר של השורד האחרון.
 

Seosi

New member
לא אשמתה שעשו הדחה לא הוגנת לאף אחד ביום השני.

 

סטילהוק

New member
אשמתה שמכרה את נשמתה


אשמתה שמכרה את נשמתה לשטן (ההפקה), ומרגע שעשתה את זה היא כבר לא במשחק בזכות עצמה, אלא בזכות ההפקה שמחפשת רייטינג, ולכן עשתה הכל להביאה לגמר. ולא מדובר רק ביצירת אי מתים רק עבורה והחזרתה למשחק אחרי שהודחה ראשונה ממנו, לא הרבה הרבה יותר מזה... ועדיין, שני המתמודדים שהגיעו ביחד איתה לגמר הרבה יותר לוזרים ממנה. כך שהזוכה בגמר לא יהיה מתמודד שהכי מגיע לו לזכות מכל המתמודדים שהשתתפו העונה, אלא ברירת מחדל של המתמודד הכי פחות גרוע מבין שלישיית הגמר, שאם זה היה תלוי בי אף אחד מהם לא היה זוכה.
 

סטילהוק

New member
הגמר של העונה זה מי מהשלושה הכי פחות גרוע מביניהם.

וזה רק מראה עד כמה גרועה היתה העונה הזאת שצריך לבחור מבין שלושת הגרועים את הכי פחות גרוע, מה שנקרא ברירת מחדל. כשברירת מחדל זוכה בהישרדות אתה יודע בוודאות שמדובר בעונה גרועה.
 
למעלה