הישרדות VIP - פרק 35

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member


איזה כיף שנעמה הצליחה להגיע לגמר
(לא שהיה ספק). אבל היא גם הפתיעה לטובה בשלושת המשימות החסינות שפשוט לקחה אותן אחת אחרי השניה.
אני מאוד מקווה שלא יתמרמרו עליה בגמר ויצביעו לג'ובאני במקום (אני יודע שג'וזי רוצה להצביע לו, מקווה שלא השאר).
 

סטילהוק

New member


נעמה קיבלה מההפקה משימות חסינות שתפורות בדיוק למידותיה. ההפקה יודעת איפה ידה של נעמה על העליונה ואיפה לא. ולכן היא לא תיתן להם למשל משימה של כוח פיזי בה למני יתרון משמעוי על נעמה, אלא תארגן לה משימה בנוסח אותה משימה שהיא כבר זכתה בה מול מני שהרבה יותר כבד במשקל גופו ממנה ולכן יותר קשה לו להחזיק מעמד על עמוד (למרות שהבחור החזיק יותר משלוש שעות מולה).

ההפקה יודעת שלנעמה יש יתרון על מני בכל מה שקשור לבלנס ולסיבולת, אך לא למה שקשור לכוח ומהירות, שם למני יש יתרון עליה, ולכן ההפקה סידרה להם משימה שברור שנעמה תזכה בה מול מני, היא הרי כבר זכתה במשימה די דומה, אלא שאז הם היו תלויים על עמודים במיים והפעם על עמודים באוויר. אותה הגבר בשינוי האדרת. סיים שיט, אותו קונספט. וכל מי שמבין בהישרדות היה שם לב לזה.

ולגבי המושבעים, לנעמה אין שום סיכוי לזכות אצלהם, הרוב בעד מני, אייל בעד ג'ובאני, ורק ליהיא בעד נעמה. כך שאפילו אם מני יודח ולא יגיע לגמר כפי שההפקה עשתה במשימת החסינות האחרונה עם התערבותו של גיא המנחה, ועושה הכל שזה מה שיקרה, ממש לא בטוח שהיא תזכה. ורוב הסיכויים שזו תהיה בכלל שמחה שההפקה מתה שהיא תזכה ועשתה הכל להביאה עד הלום ותעשה הכל להביאה לגמר. כי מבחינת ההפקה זה תקדים היסטורי שהשמנה שאין לה מה לחפש בתוכנית פיזית כמו הישרדות ואף קיבלה פטורים מלא מעט משימות העונה תגיע בסוף לגמר, ועוד יותר מזה אם תזכה.
 

Seosi

New member
בהתחשב לעובדה שהיא לא זכתה באף משימת חסינות בעונה הראשונה

אין להפקה דרך לסדר לה משימות שמתאימות לה, כי לא היו כאלה. היא לא לקחה שום משימת חסינות. וזה לא שהם ממציאים משימות מהיום למחר, כמו שאתה רואה הם מאורגנים היטב. ואחת החסיניות שנעמה לקחה היתה פיזית, וזאת לאחר שהיא הצליחה לסדר לעצמה יתרון במשימת הוטו. אפשר לתת קרדיט איפה שמגיע.
 

סטילהוק

New member
תאמין לי שיש להפקה, כמו לכל הפקת ריאליטי, מגירה של אופציות

כך שהיא בהחלט יכולה להחליט לשנות משימה אם צריך בשביל להבטיח הדחה של מישהו שההפקה לא רוצה במשחק או הישארותו במשחק של מישהו מיקירי ההפקה. ככה זה עובד וככה זה עבד תמיד בתוכניות הריאליטי אצלנו בארץ. ועצם זה שכל המשתתפים בהן חתומים מראש על הסכם סודיות דרקוני רק מחזק זאת. כי אם לא היה קורה שום דבר מאחורי הקלעים של תוכניות הריאליטי בארץ גם לא היה תריך שום הסכם סודיות, ובטח לא כזה דרקוני שאסור להם לפצות פה על מה שקרה מאחורי הקלעים. או בקיצור, אין עשן בלי אש.
 
אייל גם יצביע לו

מה שכן אני מקווה שנעמה לא תציל את מני בעזרת הפסלון שלה גם כי שמחה לא תצביע לה אם היא תהיי אחראית ישירה להדחה שלה בניגוד למצב שמני היה זוכה בחסינות
&nbsp
מה שגם מסתמן שאם מני בגמר אז הוא יזכה ובגמר בלי מני היא זוכה
חבורת שקד לונא אסף ואולי גם אירה לא יצביעו לשמחה /ג'ובאני
 

סטילהוק

New member
היא לא


היא פשוט תצביע לשמחה ויהיה יקו והם יילכו שניהם לדו-קרב אש, ואז הצמיד ווטו של מני עובר אליה, מה שיכול למנוע ממנה שני קולות אצל המושבעים ואחד מהם בטוח של ליהיא אם היא לא לוקחת את ההצעה של מני.
 

סטילהוק

New member
איך אני שונא את ההערבות של גיא/ההפקה במשחק


אפילו כשהם במשימת החסינות האחרונה ההפקה (באמצעות גיא המנחה) חייבת להתערב. אין, הפקות הריאליטי הישראליות הן ההפקות הכי מושחתות ומגעילות. בישראל זה כבר ממש לא ריאליטי (תוכנית מציאות), אלא תוכניות מבויימות או לפחות חצי מבויימות, עשויות עם היד של ההפקה, שמחליטה מי יודח מהמשחק, מי יישאר, מי יוחזר ומי יהיה בגמר. אין שום חופש לשחקנים במשחק להחליט בעצמם, הכל ההפקה מחליטה בשבילם. והם כולם שם חתומים הרי על חוזה סודיות דרקוני שאינו מאפשר להם להגיד מילה על מה שקורה במציאות מאחורי הקלעים ושלא מראים לנו הצופים. עוד שממש לא מדובר בעונה הישראלית הראשונה של הישרדות שמתגלה כעונה מושחתת ומכורה. יש בארץ תקדימים מוכחים לעונות ריאליטי ובעיקר הישרדות מכורות שההפקה התערבה בהן באופן בוטה. שלא לדבר על כך שכל עונת הישרדות בארץ נמתחת כמו מסטיק עד שהיא מאבדת את הטעם שלה ויוצאת לצופים כבר מכל החורים.

זה למה אני כל כך שונא ומתעב את הישרדות הישראלית, ובמיוחד את העונה האחרונה שפשוט שברה שיאים של גועל והתערבות בוטה של ההפקה מהבולטות והשקופות ביותר בתולדות הריאליטי בכלל ובתולדות הישרדות בפרט.

והנה עכשיו בפרק של שקד מגיע לוילת המושבעים ליהיא אמרה לאירה שכנראה היא עשתה טעות כשסימנה למני שרוב המושבעים בעדו. כי עכשיו נעמה והשורדים הנותרים במשחק יעשו הכל בכדי שהוא לא יגיע לגמר. מה שאומר שקלטתי נכון את הסימנים שלה במועצת השבט האחרונה. וזה הרי ברור שכשההפקה הבינה מנעמה שהיא רוצה את מני בגמר במקום את שמחה שההפקה עשתה הכל במהלך העונה להשאיר אותה במשחק ולהביא אותה לגמר, גם בלי שתשתף במשימת החסינות האחרונה, כו שלא השתתפה בהרבה משימות אחרות בחסות ההפקה, מיד אדון גיא נציג ההפקה במשחק התערב וגרם לנעמה לשנות את דעתה והביא להפסדו של מני במשימת החסינות שנראה שמראש נתפרה בדיוק כמו משימת החסינות שבה הוא הפסיד כבר לנעמה, אלא שאז הם נתלו על עמודים במים והפעם הם נתלו על עמודים באוויר. או בקיצור אותה הגברת בשינוי האדרת, סיים שיט, אותו קונספט.

הרי ההפקה יודעת שרוב המושבעים בעד מני, ולכן ההפקה לא רוצה את מני בגמר ותעשה הכל להדיחו.
 

Seosi

New member
פרק 36 (פינת ההפופולאריות תעלה בגמר)


עם ג'ובאני באמת יזכה, לא רק שאני אתאכזב אלא גם אופתע, כי ההתנהלות שלו במועצת השבט ממש גרועה (השאלה של שקד). אני ממש מקווה שאיכשהו נעמה תצליח לנצח. ליהיא ענקית
 

Seosi

New member
שהוא אומר לו זו בעיה שלך, מהיום הראשון אכפת לך מעצמך...

איך שהוא ענה לו היה די בגסות לדעתי.
 
שקד החליט מראש שהוא יודע מה התשובה הנכונה לשאלה שלו

ואז שג'ובאני ענה תשובה אחרת הוא בא אליו בטענות אז נראה לי לגיטימי להגיד לשקד שזה בעיה שלו
 

NP23

New member
זה כן

אבל אז הצורה של איך שנכנס בו ואמר לו כל מה שמעניין אותך תמיד זה רק שקד קוממי והמשיך להכנס בו..
וגם בעוד קטע במועצה אמר אני ידעתי שעם שקד אין מצב אני לא הולך ואמרתי לכולם שהטעות שלהם זה שהלכו איתו.
יש לו בעיה רצינית עם שקד ורואים את זה ,
זה כבר בקטע ממש מוגזם
 

NP23

New member
שני ניחושים

או שהמושבעים חושבים שהתשובה האמיתית זה נעמה
כי ג'ובאני בונה על זה שלא יתנו לה עוד מליון/ כי ג'ובאני יודע שבתכלס לשמחה לא מגיע להיות בגמר
או שהם חושבים שהתשובה היא כן שמחה אבל לא כי היא בת ברית אלא כי יוכל לנצח אותה בקלות
&nbsp
לפי הוילה הם חושבים שג'ובאני הוא שחקן במסווה , ג'וזי בטוח שהוא רק משחק אותה שהוא לא יודע את המשחק והוא בעצם כן.
 
לפי מה שהראו

הם חשבו שהתשובה היא נעמה
כי מול שמחה הוא היה מפסיד (לדעתם) ובעצם כל אחד שהיה מגיע איתה לגמר...
ואגב, אני חושב שהוא דווקא כן היה לוקח את שמחה לגמר איתו בכל מקרה,
אבל מסכים איתך שהוא הגזים עם הקטע שהוא נכנס בשקד,
זה סתם היה מיותר...
 

NP23

New member
כן ברור שהוא היה לוקח


את שמחה
אם נגיד מני היה חסין, היה מצביע נעמה.
&nbsp
אבל למה שהוא יפסיד לשמחה!?
&nbsp
 
למעלה