הישרדות VIP - פרק 34

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

סטילהוק

New member


מקווה מאוד שמני יגיע לגמר ויזכה מול השלישייה הבלתי נסבלת יקירי ההפקה. גם המושבעים כולם סימנו לו שהם בעדו אם יגיע לגמר, וזה הדבר היחיד שיכול עוד איכשהו להפוך את העונה המגעילה והגרועה הזאת לא להיות העונה הכי גרועה בתולדות הישרדות.

אז נכון, מני לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, והוא עשה לא מעט טעויות שנבעו משיקולי דעת מוטעים, כמו לקחת את נעמה לפרס הספגטי שבו היא מצאה את הרמז לפסלון החסינות, ההיכנעות לשמחה המרושעת ללכת פעם שלישית ברציפות לבקתת ההתדיינות, בטענה שהיא "רעבה", רק בכדי שתמנע מכל חברי השבט שק אורז שיכל להספיק להם עד סוף המשחק, ואני ממש שמח שהם גילו את זה הערב, ועוד מפיה של ליהיא, והשכנוע של נעמה לתת לה ולכל חבריה לדבר עם המשפחות שלהם. אבל, וכאן האבל הגדול, מני גם הוכיח מעל לכל צל של ספק, שהוא אדם ישר והגון עם לב טוב ורחב ששם הרבה פעמים את כולם לפניו, ואת טובת השבט לפני טובתו האישית, ורק על מעטים אפשר לאמר זאת בהישרדות. כך שאם יש מישהו שהכי מגיע לו לזכות העונה ממי שנשארו במשחק, זה אך ורק למני.

ומי היה מאמין בתחילת העונה, שדווקא מני בסוף יהיה הפייבוריט הגדול שלי ושל עוד רבים מהצופים, אם לא של כולם. ושמחה, לה אפילו לא מגיע להיות בגמר, וגם לשלב שהיא הגיעה היא הגיעה רק בזכות המאובן המוזהב שקיבלה מההפקה דרך המכירה הפומבית. ועל ג'ובאני אפילו נעמה אמרה במועצה הערב שהיא לא מבינה את הדרך שלו במשחק ושהוא לא עשה שום מהלך גדול העונה. ונעמה עצמה הסיבה היחידה שהיא בכלל נשראה במשחק זה אך ורק בזכות ההפקה, שמהיום הראשון אירגנה אי מתים במיוחד עבורה כדי להחזיר אותה למשחק, ובהמשך עשתה הכל שהיא לא תודח וכנראה תגיע לגמר. למה? כי ההפקה הישראלית מאז ומתמיד כל מה שמעניין אותה זה הרייטינג, ועונה שלמה עם נעמה כולל בגמר מבחינתה זה רייטינג מטורף, בלי שום קשר לאיך היא נשארה במשחק בעזרת ההפקה. כי ההפקה רואה רק רייטינג מול העיניים ולא מעניין אותה שום דבר מלבדו. ודווקא בגלל זה אני לא חושב שמגיע לנעמה שההפקה עשתה הכח להשאיר אותה במשחק לזכות. ובטח לא מול מני, שלעומתה שרד כנגד כל הסיכויים. ואני תמיד יעדיף את האנדרדוג שנמצא במיעוט על השליט שנמצא ברוב.
 

Seosi

New member
פעם אחרונה שאני מגיב על התערבויות של ההפקה


כי אני מרגיש שטחנתי על זה מים: אם ההפקה הייתה כל כך בעד נעמה, לא היו אומרים לה על ההדחה של ליהיא? לא היו עושים משימת הדחה? לא היו עושים הדחה על היום השני במשחק? (שים בצד את אי הגאולה). ולגבי שמחה, כל אחד יכל לקנות את המאובן, שמחה הייתה זאת שקנתה אותו.
 

סטילהוק

New member
לא


כי אז זה היה יותר מדי שקוף, כך שהיה כבר אפשר לתבוע את ההפקה. ויש גבול לעד כמה ההפקה מוכנה להיות שקופה בהתערבותה במשחק. אפילו שבעונה הזאת היא לחלוטין שברה שיאים חדשים שלא נראו כמותם באף עונה קודמת של הישרדות.
 
אין לך על מה להתווכח איתו

הוא וכול מי שאוהב את נעמה מסרב להבין את זה שזה מכור לטובת נעמה
 

Seosi

New member
.........וואט?

עם העונה הייתה כל כך מכורה לנעמה, היו מרמזים לה על כך שליהיא הולכת להיות מודחת. אם העונה הייתה כל כך מכורה לנעמה, לא היו עושים משימת הדחה שהיו הרבה סיכויים ששמחה הייתה מודחת בה, וכך נעמה הייתה נשארת רק עם ג'ובאני. כבר הסכמתי לגבי כך שהחזרה של נעמה למשחק לא הייתה הוגנת במיוחד כלפי רתם, אבל גם ההדחה עצמה הייתה נגד נעמה. אני פשוט חושב שזה מגוכח לחפש בכוח התערבויות במקומות שאין בהן התערבויות. מצחיק שללונא יש מאובן זהב זה בסדר, אבל ששמחה קונה מאובן במכירה פומבית שכל אחד יכל לקנות, זה התערבות של ההפקה. באמת שכל השיח הזה כבר נהיה מוגזם.
 

סטילהוק

New member
אם ההפקה רוצה להדיח מישהו היא תדיח אותו ויהי מה....


עובדה שההפקה רצתה להדיח את לונה, אך ללונה יצא המאובן המוזהב, ובגלל זה ההפקה סידרה מאובן מוזהב נוסף לשמחה באמצעות המכירה הפומבית שכבר בקריצה בינה לבין גיא ידעתי והתרעתי שהיא זו שקיבלה את המאובן המוזהב ולא מני. ואז כשניסו להדיח אותה היא ניצלה ובהדחה הבאה לונה שההפקה תכננה להדיחה הודחה. זה עד כדי כך שקוף שאפילו ילד בגן היה רואה זאת. כי ההפקה הישראלית של הישרדות כבר מזמן משתינה על הצופים הישראלים בקשת מהמקפצה האולימפית.

לעומת זאת ההפקה היתה צריכה להחליט בין שמחה לליהיא יקירות ההפקה ואת מי מהן ההפקה מעדיפה בגמר, והם בחרו בשמחה, שאם תשים לב ההפקה באמצעות גיא המנחה לא מפסיקה להלל ולשבח אותה בכל הזדמנות ובצורה מוגזמת כבר עד כדי בחילה ומיאוס, כך שבמועצת השבט האחרונה גיא דיבר עליה במשך דקות ארוכות, עד שכבר גרם לי להשתיק את הסאונד, מרוב כמה שזה היה שקוף.

ולא, ההפקה לא יכלה לגלות לנעמה את מי הם מתכננים להדיח משתי סיבות: 1. אם הם היו מגלים לנעמה היא היתה משחקת את פסלון החסינות שלה על ליהיא ואז כולם היו מבינים שהמשחק מכור, כי מאיפה נעמה יכלה לדעת מי על הכוונת שלהם אם ההפקה לא גילתה לה? ו-2. ההפקה מעדיפה שנעמה תשמור את פסלון החסינות שלה לשלב יותר מתקדם כדי שתגיע באמצעותו לגמר. ולא בטוח שזה היה קרה אם היתה מבזבזת את הפסלון חסינת על ליהיא, שזאת כבר הפעם השנייה שהיתה עושה זאת. ואז גם כולם היו מבינים שליהיא נשארה במשחק רק בזכות נעמה וההפקה.

ועוד דבר לא פחות חשוב ששמת לב אליו במהלך העונה:

בשום עונה של הישרדות העולמית, ואם זכרוני אינו מטעני גם הישראלית, לא קרה שמי שלא השתתף במשימה יכל לעזור ולייעץ מהצד למי שכן השתתף בה. היחידים שהורשו לעזור ולייעץ היו המשתתפים האחרים באותה משימה, ומעולם לא מי שישב בצד ולא השתתף בה. חוץ מבעונה הזאת שההפקה מתעלמת לחלוטין מהעזרה והייעוץ של מי שלא משתתפים למשימה לאלה שכן. כמו שג'ובאני עזר לנעמה במשימת צמיד הווטו הערב, וכמו ששמחה עזרה לליהיא, ועוד הרבה דוגמאות נוספות שקרו במהלך העונה הזאת שחוקי הפורמט לגמרי נפרצו בה.
 

Seosi

New member
אבל גיא לא "קרץ" לשמחה איפה המאובן

על זה אני בדיוק מדבר, כאן זה לחפש בכוח התערבויות במקום שאין. ההדחה של ליהיא הייתה בגלל אירה ושקד. עם ליהיא הייתה כל-כך יקירת ההפקה, היא הייתה נשארת. ראה ערך דן מנו.
 

סטילהוק

New member
ועוד איך קרץ

כדאי שתצפה שוב בפרק המכירה הפומבית ותתמקד בעיניים של גיא ושמחה שהם מדברים ביניהם על המאובן המוזהב והיא מבקשת ממנו ייעוץ באיזה מהם לבחור...
 

Seosi

New member
סטילהוק...אני באמת יכול להבטיח לך שהוא לא קרץ

די, זה כבר באמת לחפש בכוח.
 

noamlah

New member
זה בגלל שאתה נתון לתחבולות העריכה

לחדי העין שבינינו היה דיי ברור שכשחזרו מהפסקת פרסומות גיא היה בדיוק בסיומו של ריקוד המקרנה שתוך כדי נענע את ישבנו בדיוק איפה שהמאובן הנכון כדי ששמחה תשים לב ותיקח אותו וכשזה עדיין לא שכנע את שמחה הוא לקח את המאובן וגלגל אותו על שרירי הבטן החשופים בקריאות הוו מאובן שלי הוו המאובן המזוהב

את הגרסה המלאה אתה יכול לראות בהישרדות after dark 18+
באופן כללי ממליץ על צפייה רק תריץ קדימה את הקטעים של אסף אשתר עם פיתולי לשון
 

ameobi64

New member
אחי,חבל על הזמן שלך

זה כמו לדבר עם קיר.
אין שום התערבות ברורה לטובת מישהו\י.
זה שהייתה משימת הדחה זה בדיוק ההיפך והיה לטובת הברית של שקד,אירה ומני. ב99 אחוז מהמקרים שמחה הייתה הולכת הביתה וג'ובאני ונעמה אחריה.
זה שאירה מביכה? נו, זה מה יש.
אז פעם זה נראה לטובת זה ופעם הפוך...אבל אין שום התערבות מובהקת.
 

NP23

New member
הפוך גוטה,

עם סטילקוק אין מה להתווכח, לדבר לקיר
 

סטילהוק

New member
זאת ממש לא הפעם הראשונה שעונת הישרדות ישראלית מכורה מראש

וכנראה שגם לא תהיה האחרונה כל עוד הכסף הגדול והרייטינג משחקים עניין...
 

Seosi

New member


שליטה מוחלטת מצד נעמה. הייתי מופתע ששקד הודח, אבל באמת אם הוא היה מגיע לגמר הוא היה מנצח בלי להניד עפעף. אבל ממש מבואס שהוא הודח. לא חשבתי שהוא יצליח לגמר אבל לגמרי שחקן לא מוערך בכלל ושחקן מעולה. שמחה די הצליחה לקנות אותי קצת בחזרה הפרק, למרות שליהיא התקילה אותה אם האורז
נעמה ענתה יפה לאירה וגם הורידה את הסיכויים של ג'ובאני לזכות שמשום מה מאוד פופולארי מחלק המושבעים (וחלק מהמושבעים הכוונה ג'וזי).
 

סטילהוק

New member
מי שצופה בוילת המושבעים יודע...


מי שצופה בוילת המושבעים יודע שלשלישיית הגועל של יקירי ההפקה אין סיכוי לזכות אצל רוב המושבעים, אלא אם כן הם יישארו השלישייה של הגמר, ואז למושבעים לא תישאר ברירה ויצטרכו לבחור אחד מהם כברירת מחדל. רוב המושבעים היו בעד שקד (שהודח הערב) ומני, שאם יגיע לגמר גם רוב הסיכויים שיזכה בו, ואירה אפילו סימנה למני הערב שהוא המועדף של המושבעים.
 
אני גם לא הבנתי איך ג'וזי בעד רוסו

במיוחד שג'וזי נראה לי מסוג האנשים שישכנעו את כולם לא להצביע לרוסו בגלל שהוא כועס עליו
אתם יודעים כמו שעידו קפון עשה למנו
&nbsp
 
למעלה