האח הגדול עונה 21 - פרק 1

Seosi

New member
האח הגדול עונה 21 - פרק 1


טוב, החלטתי לתת הזדמנות לעונה. אז הנושא של העונה הוא מחנה (אני מניח שבכל עונה יש נושא משלה לא?) אז השמונה הדיירים הראשונים נכנסים: אובי, ג'ק, ג'קסון, הולי, טומי, ניקול, קאמי וקתרין. מצחיק אותי התגובה שלהם שהם רואים את המפתח, כאילו שהם לא רואים שהמלצמה בתוך הפנים שלהם. בכל מקרה, נראה שג'קסון רוצה להיות בברית עם אובי כי שניהם למדו באותו בית-ספר (או משהו כזה).

שמונת המתמודדים האחרונים נכנסים והם: איזבלה, אנליז, ג'סיקה, דיוויד, כריסטי, ניק, סם וקליף, שאני די בטוח שהוא המבוגר בין כל המתמודדים. טומי רואה את כריסטי ומופתע כי מתברר שהיא יצאה עם מישהי מהמשפחה שלו במשך 7 שנים...אוי זה גדול
אז כולם יושבים ומכירים את אחד השני. איזבלה לא מאכזבת וממש מבדרת בוידויים
ג'ולי מופיעה בצג של הסלון ואומרת לדיירים שהם צריכים לבחור במנהל/ת המחנה. לא רק שאותו דייר יהיה מוגן מהדחה במשך שבוע שלם, תהיה לו השפעה על תחרות על ראשות ועד הבית וממה שהבנתי, יוכל לשים את המשחק של אחד מן המתמודדים בסכנה.

נראה שהבית מפוצל בין ג'סיקה וג'קסון. הבנות רוצות שתהיה אישה אחראית, בעוד שג'קסון ממש רוצה להיות מנהל המחנה כי הוא חושש שהוא יהיה מודח מהר. כולם הולכים להצביע בחוץ בקלפויות. אחר כך כל המתמודדים לובשים משקפות כי אף לא הצביעו לך להיות מנהל המחנה, פצצת צבע מתפוצצת עליך. אז הדיירים מתמלאים בצבע אחד אחרי השני (הדרך שבה איזבלה נפלה
) וזה נשאר בין ג'סיקה וג'קסון. ומנהל המחנה הוא...היא...ג'קסון!!! ג'סיקה כועסת כי הרבה בנות הבטיחו שיצביעו לה. ג'ולי מודיעה לג'קסון שהוא יצטרך לבחור בארבעה דיירים שיתמודדו על מקומם בבית. שלושה ישארו, אחד יודח סופית. פרק טוב, אבל מבאס שיש משימת הדחה.
 

Seosi

New member
פרק 2


אז, ג'קסון הוא מנהל המחנה. הוא צריך לבחור ארבעה מתמודדים שיתחרו ביניהם על מקום בבית. כולם באים לדבר עם ג'קסון חוץ מקאם שהרגישה שהיא לא צריכה (?). נראה שנוצרת ברית בין איזבלה, ג'ק וג'קסון. הגיע הזמן שג'קסון יבחר בארבעת הדיירים. הוא עולה דרך סולם לחדר נפרד, ובכל פעם שהוא בוחר דייר, מישהו בתחפושת סנאי נכנס וחוטף את הדייר שג'קסון בחר
הדיירים הם: ג'סיקה, דיוויד, קאם וקליף. הם כולם נלקחו ל"יער" חשוך שם הם יצטרכו לנווט את דרכם בחזרה לבית. זה בעצם מבוך גדול וחשוך. קליף (!!!) הראשון לחזור לבית. אחריו מגיעה קאם, ואחר-כך...ג'סיקה! דיוויד מודח. באסה, אני ממש שונא משימות הדחה ולא רק בהישרדות. וזה אירוני כי ג'קסון אמר לו שהוא שם אותו שם כי הוא יודע שהוא יחזור למשחק, אבל דיוויד הוא המודח הראשון מהבית.

כריסטי וטומי מוצאים זמן לדבר לבד, ונראה שהם רוצים להגיע רחוק יחד, אף על פי ההיסטוריה שלהם. ג'ק, ג'קסון וניק כרותים ברית של שישיה עם איזבלה, הולי וכריסטי. משימת ראש ועד הבית הראשונה, ג'קסון יחלק את הדיירים לזוגות, הם יצטרכו לעמוד על בול עץ שמורם לאוויר. צבע נופל עליהם, פצצות צבע עשן מתפוצצים אל עברם, והבול עץ מסתובב יותר ויותר מהר. כריסטי זוכה בראשות ועד הבית, ונראה שהשבוע בשביל ברית השישיה מתחילה ברגל ימין.
 

NP23

New member
ממש אהבתי

למרות כמה שלא מבינים ומכירים את המשחק, יש כמה כן מעריצים ונראה קאסט מאוד מעניין והעונה התחילה בבום ובעניין..
מקווה שימשיך טוב
 

NP23

New member
פרק 3


גם אחלה פרק. זה כיף שתמיד יש משימה ברקע ופרק שלם לא הולך על העמדה די צפויה. גם עדיף לקבל כוח במשחק ממשימה, מאשר די רנדומלית כמו שקרה בעבר.
בנוסף, הכח שאיבו קיבל הוא בסדר גמור ביחס לביבי. החוח עדיין יהיה זה שיקבע את המועמדים ולא איבו עצמו.
אני גם שמח שזה הוא, קודם כל אם זה היה איזבלה זה כבר היה משעמם ודבר שני,
יש משהו חמוד בכמה שהוא אאוטסיידר והוא מעריץ ומאוד רוצה לשחק . זה היה מבאס לראות מהצד בשבילו שהוא כורת ברית עם אנשים שכבר נמצאים ב8 , אבל יש בזה גם משהו מאוד חיובי לא במתכוון. אם הוא היה מכניס את כריסטי לברית עם אנשים לא בשמיניה, סביר שהיה מוצא את עצמו על הבלוק, כי היא לא היתה רוצה לאפשר לברית של הצד השני . אבל בגלל שאין בברית אפילו אדם אחד מהצד השני , לא רק שזו לא ברית שמאיימת עליהם זה אפילו תומך בהם ,
אולי איבו יוכל להשאר קצת עד שבאופן טבעי הברית הזאת בסופו של דבר כבר תתפרק הרבה לפני הפיינל 8..
כמו בעונה 16 וכמו בכל עונה כמעט.
מעניין לראות מי יהיה הקורבן הראשון, כרגע לפי הפה שלו זה ניק וזה די חבל כי הוא וטים הגברים היחידים שאני בעדם.
למרות שג'ק וג'קסון משחקים חברתית מאוד טוב כרגע, לא רואה את עצמי מתחבר למשחק שלהם. קליף ממש מותק , עודדתי גם אותו לקבל כח, אבל עד כמה שהוא מעריץ , קשה להאמין שישלוט במשחק .
לניק יש פוטנציאל.
מאוד מאוד בעד טים וכריסטי.

&nbsp
קמי וקת'רין , הביתה.
הפרק לא קיבלנו וידוי מסאם שזה מצוין, כל עוד זה ככה, הוא יכול להשאר.
&nbsp
&nbsp
 

Seosi

New member


כריסטי הייתה ממש מעולה הפרק, היא לא נתנתה לקליף וקת'רין להרגיש שעצם זה שהיא מעמידה אותם להדחה זה משהו אישי, וגם כל הבריתות הצדדיות האלה פשוט נופלות לכפות ידיה. והיא גם נראית בנאדם ממש נחמד, שזה פלוס. אובי מאוד חכם, אבל אני מקווה שהוא לא שרף את המשחק כי עכשיו הברית של ה-8 יודעים שהוא יודע שיש ברית מסוימת של 8, ושטומי וניק חלק מהם. אבל אני כן מקווה שהברית של ה-8 תתפרק מתי שהוא, כי זה סתם יהיה משעמם ככה חחח.
 

Seosi

New member
פרק 4


כריסטי!!!
לגמרי המאסטרמיינד של הברית שלה. ואני חושב גם הקטע שהיא נשברה גרם לה להתחבר לעוד מתמודדים אחרים, בעוד שהיא זורקת את ג'ק מתחת לאוטובוס
ומתברר שג'ק העיר כמה הערות לא במקום (גזעניות) וזה הגיע לכך שההפקה היו צריכים להגיד לו להפסיק. היו מעריצים שרצו שיוציאו אותו מהבית. מצד אחד אני שמח שקליף נשאר כי המבוגרים תמיד מודחים ראשונים בכל תכנית ריאלטי. מצד שני, קצת באסה בשביל אובי, שהוא לא עשה משהו רע שהביא אותו להעמדה להדחה.
 

NP23

New member


לאאא אובי! למה! איך טעיתי בתגובה הקודמת...
חשבתי שהברית שהקים איתה יעזור לו לפחות לשבוע הראשון..למה לצאת נגד שתי בריתות שלך? אפילו שהשניה פייק זה עדיף מאשר אנשים שאין לך כלום איתם ..
חבל שלא הלכה על קמי.
גם קמי וגם קתרין מרגיש לי שהן באו לתפוס שואמנס ולא לשחק את המשחק..
&nbsp
כריסטי אכזבה אותי בפרק , אני מקווה שהיא לא יותר מדי רגשנית לשחק את המשחק. אין בעיה שאת לא רוצה לשחק לפי הכללים של ג'ק , אבל זה בסך הכל השבוע הראשון ..
&nbsp
חבל לי על אובי ,כזה חמוד ומודח כנראה עם כוח בכיס שלו..
לפחות מהבחינה הזאת, כריסטי עשתה צעד טוב בלי שידעה
 


תגידו אם אני רוצה לראות האח הגדול האמריקי איזה עונה אתם ממליצים לי לראות
ותדעו שפרק 5 6 כבר שודר ועלה לאינטרנט
 

B R A Y E R

New member
מנהל
חד משמעית:

עונות 8/10/15 הכי מומלצות לטעמי
יש כאלו בפורום שהיו ממליצים על העונה האחרונה ששודרה (20)
וגם 2 עונות הויאיפי לדעתי מומלצות מאוד (בעיקר כי הן פורמט קצר ולעניין)
 
למעלה