הישרדות VIP - פרק 32

Seosi

New member


הספקתי רק לראות את ההדחה, אבל לאאאאאאאאאאאאאאא ליהיא
סטילהוק אתה עכשיו לא יכול לטעון שההפקה מתערבת בשבילה. נעמה ספגה פה מכה חזקה, מקווה שתוכל להתאושש כי עד לפרק זה לפחות היא שיחקה ממש משחק מצוין. יש לה עוד פסלון חסינות לפחות, ואני עדיין חושב שהיא האסטרטגית הכי טובה בהישרדות ישראל אף על פי תוצאות הפרק היום. אני לא מבין למה אירה מוכנה ללכת עם שקד לגמר, זה פשוט להעניק לו את המיליון שקל. שקד לגמרי שחקן תותח כדרך אגב.
 

סטילהוק

New member


תודה לאל, עונה שלמה חיכינו לזה, עונה שלמה


בוקר טוב אירה פוטין, שלום ולא להתראות אירה פודינג. תודה לאל שנפטרנו סוף סוף מיקירת ההפקה הלוזרית המעצבנת. עונה שלמה חיכינו שהיא תודח, וסוף סוף זה קרה, ועוד באיזה מהלך ענקי.


נעמה עשתה את הטעות הכי גדולה שלה במשחק, היא שברה את גב הגמל של אירה והחזירה את פוטין. וליהיא? לוזרית נשארת לוזרית, אפילו ג'ובאני אמר לה הערב שבלי נעמה היא לא שווה כלום ולא היתה נשארת אפילו שבוע במשחק. שלא לדבר בכלל שהחזירות שלה עלתה לה בהדחה, כי אם היא זו שהיתה לוקחת את החסינות ולא נעמה, נעמה היתה המודחת הערב, או שאולי מישהו אחר, כי לננעמה בכל זאת יש פסלון חסינות, אבל ליהיא לא היתה מודחת אם לא היתה יורדת מהעמוד בשביל פירות וסנדוויצ'ים. ועל חזירות משלמים.

איזה ערב מאושר.
 
צודק

סטילהוק בפרק הבא יש משימת הדחה ונקווה ששמחה תצרף אל להיא ובווילה ותאכל שניצל
&nbsp
 


סוף סוף הוציאו את להיא המציקה הזאת והפרצוף של נעמה עשה לי את העונה ובפעם הבאה יש משימת הדחה והגיע הזמן ששמחה גם תלך הביתה כי היא לא טובה במשימות מתנהג מגעיל לאנשים ולא עושה כלום כול ההעונה
לסיום אני מאחל לה שתלך לווילה לאכול שניצל כמו שאמרה ללונא
&nbsp
 

סטילהוק

New member
וגם עכשיו בוילת המושבעים...


גם עכשיו בוילה היא ממשיכה ללכלך על אירה. בלי נעמה ליהיא לא שווה כלום, בגלל זה ההפקה הצמידה לה את נעמה כשמרטפית מהיום הראשון במשחק. וג'ובאני אמר לה את זה בפנים הערב.

וההפקה באמצעות תורג'י המארח של המודחים/מושבעים בוילה גם אחרי הדחתה ממשיכה לפרגן ליקירת ההפקה ליהיא, עלק "עשית פה מהלכים שלא עשו אפילו בהישרדות האמריקאית", רואים שהבחור לא ראה הישרדות האמריקאית מימיו, כי שחקניות גרועות כמו ליהיא או שמחה לא היו שורדות שם עד האיחוד, או מקסימום מובלות כעז עם 0 קולות לגמר, בידיעה שכל אחד יכול להביס אותן בו.
 

NP23

New member


מבאס ממש! מעניין למה נעמה לא הוציאה את הפסלון.. פעם ראשונה שהיתי ממש בהלם מהדחה. החסינות שלה יצא לרעתן..
כי על עצמה אין ספק שהיתה מוציאה את הפסלון.אירה הייתה מודחת עם קול אחד. אבל לא מאשים אותה כי יכלו ללכת גם על ג'ובאני או שמחה, לא יכלה לדעת בוודאות.
&nbsp
וואלה אירה שיחקה אותה וגם שקד .
סאוסי..היא לא חייבת ללכת איתו לגמר , ודווקא יש לה הרבה מה להגיד בגמר עכשיו אחרי המהלך.
&nbsp
מבחינתי נעמה עדיין לא רואה אותם ממטר ועשתה מה שיכלה . היא נקלעה לסיטואציה שאי אפשר לצאת טוב ממנה בבחירת האנשים לשיחות טלפון. וקורה גם לטובים ביותר שמערימים עליהם עם הפסלון ועם בגידה.
&nbsp
&nbsp
מממש ממש מעצבן שעושים משימת הדחה . זה פשוט דרך נוראית ולא פיירית לאף אחד לצאת מהמשחק ככה.
זה מסביר אבל איך אנחנו מתקרבים לגמר כי זה היה מוזר מספרית.
 
טוב מאוד שעושים משימת הדחה

הגיע הזמן שידיחו את שמחה שלא עשתה כלום כול העונה ובשום משימה היא לא התאמצה וגם פגעה באנשים ולכן מגיע לשמחה ללכת הביתה
 

NP23

New member
אתה מעריץ של המשחק?


באמת שואל כי אתה חדש כאן בפורום,
כמה עונות ראית?
מה זה משנה המשימות , זה משחק חברתי ואסטרטגי ..היא ועוד איך התאמצה בכמה מהם, היא פשוט לא טובה . גם סירי פילדס מימיה לא זכתה בשרשרת חסינות (שמחה דווקא כן פעם אחת)
או סביר להניח היתה קרובה לזה אפילו, אז?
וגם מי אמר ששמחה תצא ...
אין הבטחה שמי שהכי חלש יודח במשימת הדחה. גם ג'וזי חזק במשימות הרבה יותר משקד והפסיד לו בדו קרב . נכון, גם הקשו עליו , אבל אולי גם במשימה הזאת יהיה אלמנט כזה חברתי.
&nbsp
אגב, שמחה באמת לא ראויה לגמר,
בטח לא כמו שקד וג'ובאני, וכרגע לא יותר מאירה בזכות הפרק . אבל לא בגלל המשימות או כי פגעה באנשים (לא נראה לי שזה היה כזה רציני, לדעתי בעיקר לונא נפגעה ממנה ..אני לא רואה בשמחה אכזרית, אלא מישהי שהעצבים מאוד עלו לה בשלב מסוים וגם הביטחון אז היא פתחה מדי את הפה..)
 
ראיתי את כול העונות הישראליות והאמריקיות

וכן אני מעריץ של הישרדות מגיל צעיר כול עונה ראיתי מיליון פעם בהישרדות יש שלוש אלמנטים ושמחה לא עומדת באף אחד מהם לא בחברתי ולא במשימתי ולא בהישרדות על אי ואתה לא יכולה להשוות את סירי לשמחה לסירי יש משחק חברתי מעולה אסטרטגיית משחק מעולה והיא הייתה יכולה לזכות בכול עונה שבה היא שחקה ואם הייתה מגיעה לגמר מול אמנדה במיקרונזה הייתה מנצחת אותה לעומת שמחה שלא משנה מול מי תגיע לגמר היא לא תזכה
 

NP23

New member
במקרה הזה , לגמרי נכון.

הכי לא השוואתי אותה!
דיברתי על החשיבות של המשימות.
זה אחרון הדברים שמפריעים לי בשמחה התפקוד שלה במשימות. בייחוד שגם ממש לא ציפיתי ממנה למשהו אחר.
&nbsp
 
אני יודע שמישימות לא חשוב גם לי זה פחות חשוב

פשוט דיברתי על יחס שלה לאנשים לפעמים מגעיל וגם היא לא עשתה שום מהלך כול העונה אני במקומה לא הייתי הולך והגיע הזמן שרשת יבינו שעונת vip משעמומת ועדיף עונות עם אנשים אנונימיים שיודעים לשחק את משחק לא סתם האמריקים לא עשו עונת vip כי זה גרוע
ולכן רשת צריכה להבין שנמאס לצופים מעונות vip שיחזרו לעונות של אנונימיים
 

NP23

New member
לצערנו הם ממשיכים בקונספט

בתכלס באמת הסיבה היחידה שהעונה הייתה טובה זה נעמה, שלימדה את כולם את המשחק . אם לא היתה קיימת או מודחת מהר, זו יכלה להיות עונה משעממת. שקד היה משחק את המשחק כנראה גם בלעדיה, אבל לא היה מצליח לסחוף אחריו את כולם והיה צריך לפרפר בין בני ברית סטייל מני, או לונא שהיתה מצטדקת מולו כמו שכבר עשתה בעבר (לא רצתה להדיח את אייל ומישל בערבוב ..לא רצתה להצביע אייל באיחוד כי הבטיחה ליהיא..).
והרי נעמה היא יותר אולסטאר מויאייפי.
&nbsp
מצד שני מייק בעונה 37 היה שחקן אדיר והיה ליהוק vip. ובעונה של איתי שגב הוא ועוד כמה היו שחקנים וזה גם כן הייתה עונה די טובה.
מקווה שיצליח בעונה הבאה פשוט ללהק אנשים שגם מבינים את המשחק ולא רק כאלה שבאו לקדם את השם שלהם ולקבל זמן מסך ,שזה בסדר, גם ליהיא כזאת. אבל היא גם לא חיפשה לצאת חביבת הקהל במשחק נקי וטהור .
 
צריך שחקנים שמבינים את משחק ויודעים לשחק

צריך שחקנים ברמה של מהלכים אמריקים שיש שמה שחקנים מעולים כמו טוני פארווטי ראסל סירי קלי וונתוורת בוסטון רוב ואז הרמה של משחק שלנו תעלה ויתחילו לשחק ולעשות מהלכים מעניינים ומפתעים ויפסיקו לשחק אותה מתחסדים כי זה המשחק וצריך לשחק אותו ולא להתבכיין
 

Seosi

New member
משימות הדחה זה דבר מזעזע

מישהו יכול לשחק משחק מושלם ואז בגלל שלא הצליח במשימה, הוא מודח. ראש גזר הזכרת את סירי קודם, אתה מבין שאם הייתה משימת הדחה במיקרוניזיה רוב הסיכויים שהיא הייתה גם מפסידה שם?

עכשיו השלמתי קצת מהפרק, מה שהספקתי לראות אתמול היה רק שליהיא עזבה. אבל כן אירה ושקד לגמרי שיחקו אותה. די מסכים ולא מסכים עם נליאו שהמהלך הזה הוא היה של שקד, ונכון שאירה פעלה פה בצורה רגשית אך היא פעלה גם אסטרטגית נכונה ובכלל במעוצת השבט שהיא נתנה את פסלון החסינות למני (ולא שקד) והראתה לכולם שהיא כן משחקת ולא נגרתת זה היה פשוט רגע של מיק דרופ. לפי הפרומו לפרק הבא מראים עד כמה נעמה מובסת והברית של אירה, מני ושקד יכולים להגיע עד הסוף מה שאני מניח שלא הולך לקרות מן הסתם. אני מקווה שנעמה תצליח להתאושש מהנפילה היחידה שהייתה לה במשחק (בכל זאת יש לה פסל חסינות). ועוד משהו לגבי אירה, אני חושב שהיא כן מתכננת ללכת עם שקד לגמר, ואני מקווה שהיא תבין שזה לא הרעיון הכי טוב.
 
הטוויסט הזה אצל האמריקים

שמי שזוכה בחסינות האחרונה צריך לבחור מישהו שיבוא איתו והשניים האחרים יתחרו בהדלקת אש כי גם בזה סירי הייתה מפסידה וזה גם לא פייר אבל בהישרדות אין דבר כזה פייר זה המשחק וזה השנויים והטוויסטים וצריך להתרגל לזה ולהבין שזה המשחק אני גם לא בעד הטוויסטים האלה אבל זה מה יש ולכן ששמחה צריכה ללכת
 

Seosi

New member
נכון ולכן המעריצים גם שונאים את הטוויסט הזה

והועלו המון ביקורות נגד זה שיפסיקו עם זה, אבל ג'ף מתעלם והוא וההפקה ממשיכים להחריב את הפורמט (לפי דעתי לפחות).
 

נליאו

New member


אירה שיחקה אותה אבל עם כל הכבוד לגברת פוטין, המהלך שייך לשקד והיא הלכה עם המהלך נטו מרגש, רק בגלל שלא לקחו אותה לדבר עם הילדים שלה, ולא מהשיקולים הנכונים- אסטרטגיה, בנאדם שפועל נטו מרגש לא באמת שחקן גדול.
ובאמת מעצבן ההתערבות הבלתי פוסקת של ההפקה עם משימות הדחה, וכמו שנעמה אמרה במועצה הישרדות זה לא בוב הבנאי(משימות לא צריכות לקבוע הדחות ישירות), ופה ההפקה גורמת לעיוות המשחק, מבלי לדבר על הוטו, הבקתה ועוד שלל דברים שההפקה הישראלית המציאה.
 
למעלה