הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 8

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 8


אז, כזכור, ההדחה של ג'קי לא צלחה ומארק הודח במקום. זה הכעיס את ג'ריקו מאוד. הוא החליט לכבות את האש שכולם ישנו, כי מארק הוא זה שהדליק את האש ובכך הוא החליט שהוא הולך נגד השבט אסגא. זה מצחיק לראות אותו מחולל כאוס בשבט
וכן, הרבה יותר מראסל. בסמטאו, לוקי מנסה שוב פעם לגרום לזיגי לחבור לברית שלו ולהדיח את איי קיי. זיגי יודעת שאיי קיי מסוכן וצריך להדיח אותו לפני שהוא מדיח אותה. בחזרה לאסגא, כולם רעבים ואין אש בגלל ג'ריקו. כולם מצפים מלוק שהוא ידליק את האש אבל מצידו ומצד ג'ריקו הם יכולים להמשיך לסבול
אוקי, זה נשמע קצת אכזרי, אבל הסיטואציה יותר מצחיקה שרואים אותה. ללוק עכשיו יש מטרה חדשה: הנרי.

במשימת הפרס, שישה מתמודדים מכל שבט יצטרך להעביר כדור דרך מסלול מכשולים. הכדור נמצא על משטח קטן, והמתמודדים מחזיקים אותו בכך שהם מותחים את החבלים לצדדים. בסוף מסלול המכשולים, שני מתמודדים נוספים יצטרכו להפיל ארבע מטרות בעזרת הכדור כדי לזכות בפרס. קנט, מכל האנשים, זכה בפרס בשביל אסגא. חברי השבט נלקחו למקום יפה של מפל מים נשבר על סלעים, שם חיכה להם אוכל, שתייה ומוצרי היגיינה. הנרי ולוק הבחינו במעטפה שהונחה על שולחן. הנרי לקח אותו וכולם ראו זאת. הנרי פותח את המעטפה והוא מגלה שם...זוגות מספריים
בסמטאו, איי קיי מתעצל ולא עושה כלום. לוקי מנצל את ההזדמנות להעביר את זיגי לברית שלו. וזה נראה שזה עובד, כי היא מתעצבנת על איי קיי. שאסגא חזרו מהפרס, לוק החליט לגאול את השבט מיסוריו ולהדליק אש (טוב, בעיקר כי הוא היה רעב). נראה שג'קי והנרי רוצים להדיח אותו עכשיו.

במשימת החסינות, השבטים יתחלקו לזוגות ויפתחו שלושה שערים. לאחר שהדרך מתפנה, הם יצטרכו לגרור מגלשה כבדה עד לקו הסיום, שם הם יצטרכו להדליק קדרה באש כדי לזכות בחסינות. אסגא זכו בחסינות, בעוד שסמטאו עוד היו תקועים בשערים. איי קיי רוצה להדיח את טרה והוא מרגיש בנוח כי יש לו את המספרים. האמנם? הברית של איי קיי רוצים לפצל את הקולות בין טרה ולוקי, והם רוצים לצרף את אנליס להצבעה הזאת ואומרים לה את התכנית. אבל אנליס לא חושבת שזה יהיה חכם בשביל המשחק שלה. אז היא וזיגי מדברות על החוף, ואנליס אומרת לזיגי שהיא רוצה להדיח את איי קיי. זיגי כרגע נמצאת בעמדה הכי חזקה בהצבעה הזאת. מועצת שבט, הצבעה הראשונה יש תיקו בין איי קיי וטרה. בהצבעה שנייה טרה הודחה. אך לפני שג'ונתן (המנחה) כיבה את הלפיד של טרה הוא הודיע שהולכת להיות עוד הצבעה, באותו רגע. המתמודדים מצביעים שוב ואנליס מודחת ברוב קולות. אנליס וטרה מביאות את הלפידים שלהן לג'ונתן, אבל הוא מודיע להן שהן לא מודחות, הן מצטרפות לאסגא! ברור לכם שאם זה היה קורה בישראל ישר היו צועקים התערבות של ההפקה נכון? דרך אגב, העונה הזאת פשוט מדהימה. חובה צפייה!!!
 

Seosi

New member
פרק 9


מתחילים להיות סדקים בשבט אסגא, בעיקר בברית של הנרי וג'קי מול בן ומישל שלא תורמים כל כך לשבט. בן גם הודה שג'קי לא כל כך רוצה בחברתו. שהשבט מגיע בציפייה למשימה הבאה, הם רואים את אנליס וטרה עומדים לצד ג'ונתן. שניהן הודחו מסמטאו אך לא מן המשחק. הן בילו את הלילה בחוף ההכחדה. ג'ונתן הודיע ששניהן יצטרפו לשבט אסגא, אך שבט אסגא יצטרך לבחור בשני מתמודדים שיעברו לשבט סמטאו. הוחלט די בקלות שבן יעבור לשבט השני, ואז הנרי מתנדב גם כן לעבור. DUDE מה אתה עושה?!?! אפילו ג'קי הרימה גבה. הוא היה במקום ממש טוב בשבט שלו והוא זרק את זה בשביל BiG mOvE?! כלומר כן, יש לו פסלון חסינות, אבל זה לא אומר שהוא ישאר שם הרבה זמן. גם איי קיי הופתע שהנרי עבר לשבט שלו, והוא חושב שיש סיבה אסטרטגית כך. הוא דיבר עם הנרי אבל בעיקרון הוא מתכנן להדיח אותו. לוקי רואה בזה הזדמנות נוספת להדיח את איי קיי בעזרת הנרי ואומר לו שאיי קיי מריץ את המשחק.

באסגא, ג'קי חוששת קצת כי הפסלון חסינות נמצא אצל הנרי. היא רוצה לברר עם שאר חברי שבט אסגא המקוריים שאנליס או טרה יודחו במידה וילכו למועצת שבט, אך ללוק יש תכניות אחרות. הוא מנסה לצרף את אנליס וטרה לברית שלו, והוא רוצה להדיח את ג'קי. במשימת חסינות, שלושה מתמודדים מכל שבט יתחרה בים לתפיסת כדור. המתמודדים היריבים ינסו לקחת לאחד השני את הכדור. המטרה היא לתת את הכדור לחבר רביעי אשר נמצא על רפסודה, משם הוא יבעט בכדור וינסה להבקיע אותו דרך שער. השבט הראשון שיבקיע שלושה פעמים דרך השער יזכה בחסינות. זה ממש לא היה קרוב חחח, לוק היחידי שהצליח להבקיע גול בשביל אסגא, אבל סמטאו הראשונים להבקיע שלושה שערים.

בחזרה לאסגא, הברית של ג'קי מכוונת כלפי טרה, וקנט הוא זה שדווקא עושה את כל השיחות לוודא שמדיחים את טרה. מישל מדברת עם אנליס וטרה ובונה איתן אמון בכך שהיא אומרת להן שהיא סומכת עליהן יותר מג'קי וקנט והיא רוצה להדיח את ג'קי. ג'ריקו אחר-כך מדבר עם שרה שמשחקת בשני הצדדים, בניסיון לגרום לה להדיח את ג'קי. ג'קי וקנט שמים לב שאי אפשר כל כך לסמוך על שרה, אז הם רוצים להדיח אותה במקום. קנט פנה אל אנליס להדיח את שרה. אז עכשיו אנליס וטרה שהודחו מהשבט הקודם שלהן נמצאות בעמדה הכי חזקה כרגע. במועצת השבט, אנליס וטרה חברו לברית של לוק והדיחו את ג'קי, והתכנית של לוק סוף סוף הצליחה. אני ממש שמח שזה עבד בשביל הברית של ג'ריקו, לוק ומישל אבל די באסה בשביל ג'קי שלגמרי הודחה בגלל הנרי, מה נסגר איתך אחי?!?!?!?
 

סטילהוק

New member
צפיתי בעונה הזאת בשנה שעברה, ונחש מי הזוכה שלה?


אין ספק שמדובר באחת העונות הטובות של הישרדות העולמית.
 
למעלה