הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 7

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 7


באסגא, מארק כועס על ההדחה של סמנתה. הוא מנסה לברר מה קורה מאחורי הקלעים, הוא מדבר עם קנט שלא נותן לו מידע, אבל הוא מגיע למסקנה שג'קי והנרי הם מקבלי ההחלטות. בסמטאו, טרה ולוקי מנסים לשכנע את זיגי להצביע איתם נגד איי קיי. זיגי מודה בוידוי שאם היא תשב ליד איי קיי בגמר, רוב הסיכויים שהוא ינצח. אז היא נמצאת כרגע בין שתי בריתות וטרם קיבלה החלטה. לוקי הצליח לדוג כרגיש קטן (ריצ'רד טובה בגין זכויות יוצרים). בחזרה לאסגא, לוק נתקל בטעות בקן צרעות וגורם לכולם לברוח
אבל זה לא רק צחוקים עם לוק. הוא מבין שג'קי והנרי מקבלים את ההחלטות כרגע בשבט והוא רוצה להפריד ביניהם. הוא מנצל את ההזדמנות על כך שמארק כועס עליהם, ומדבר על להדיח אחד מהם, ממה שהבנתי את ג'קי.

במשימת חסינות, המתמודדים יעלו על במה והם יצטרכו להעיף אחד את השני בעזרת שקי חול אל הבוץ. משחקים עד 7 נקודות. הקרב היה צמוד, 6 נקודות לכל אחד. זה הגיע לבסוך לקרב בין אנליס לשרה, ולאחר זמן מה, אנליס הצליחה להעיף את שרה וסמטאו זוכים בחסינות. באסגא, לוק מחליט לנסות להדיח את ג'קי. ג'ריקו ומארק כבר מצביעים איתו, הוא מדבר עם מישל ושרה, ואחר-כך משתף את אודט ובן. אך נראה שבן לא השתכנע מדבריו של בן ולא חושב שג'קי והנרי הם פאוור קאפל (למרות שזה ברור כשמש).

במועצת השבט, מארק מספר על כך שצריך להפריד בין ג'קי והנרי. לאחר הקראת הקולות, התכנית של לוק לא צלחה ומארק הודח. הייתי בטוח שג'קי תודח או שהיא תשמש בפסלון חסינות אז אני די מופתע שהתכנית של לוק לא הצליחה לו. אני חושב שלהפריד בין ג'קי והנרי היה המהלך הכי עדיף מאשר להדיח את מארק.
 
למעלה