הישרדות VIP 2 -פרק 28

סטילהוק

New member
הישרדות VIP 2 -פרק 28


עוד פרק שכבר מההתחלה מתחיל באופן תמוה ולא היגיוני כלל, כשאחרי ניסיון ההדחה האחרון של שמחה שחזרה עם המאובן המוזהב שאותו קיבלה מההפקה באמצעות המכירה הפומבית, משום מה שלא שמחה ולא ג'ובאני כועסים על ליהיא יקירת ההפקה, היחידה שרשמה פעמיים את שמה של שמחה להדחה. אבל שניהם כועסים על מני, שקד ולונא. ונעמה? טפלון, כאילו לא היא זו שעמדה מאחורי כל ביצוע התוכנית, ואף אחד מהאחרים לא אומר מילה לגביה ועל זה שהיא תכננה את ההדחה כולה. כאילו נותנים לה לצאת טפלון. מעניין מאוד למה...


שלא לדבר בכלל על המשימת פרס האחרונה, שבה כבר הכי בלט מה שכבר רוב הצופים שמו לב אליו: עד כמה שהמשחק הזה מכור ומבויים. ועוד בכזאת שקיפות בולטת לעין, וזלזול מוחלט בצופים שההפקה הישראלית בטח בטוחה שכולם חבורה של מפגרים שעשו ברמי ואפשר לעבוד על כולם כבמשך עונה שלמה.

ועוד לא דיברנו בכלל על כך שפתאום כולם נותנים לשמחה "הרעבה" ללכת לבקתה אחרי שהיתה כבר פעמיים בה ואחרים לא היו בה. עלק 'מני טיפש שנשבה בקסמיי', יותר נכון בקסמי/שכנועיי ההפקה המכורה. כי אף אחד לא כזה מפגר במציאות.

ככה זה כשהפקה ישראלית מביימת עונת הישרדות שלמה מבויימת ומכורה מיומה הראשון ועד יומה האחרון, שבה מתרחשים דברים לא היגיוניים, תגובות הזויות לא היגיוניות או חוסר תגובות, ובעיקר משחק מכור באופן בולט ושקוף לחלוטין.

לא יאומן באיזו קלות בני אדם, ועוד סלבס, מוכנים למכור את נשמתם לשטן תמורת כסף או טובות הנאה, ולתת להפקה מושחתת לרמות ולעבוד בעיניים על מדינה שלמה במשך עונה שלמה... והכי מאכזב ג'ובאני שהיה אחד משחקני הכדורגל האהובים עלי, וכיום זקנתו פשוט מביישת את בחרותו. עצם זה שהוא היה מוכן לשתף פעולה עם ההפקה והמשחק המכור והמבויים שלה הכל כך שקוף העונה, הוריד לי המון ממנו כבן אדם.
 

ameobi64

New member
לא בטוח שזה מבויים

לצערי אני רואה את העונה הזאת, כי התחלתי והם כבר מגיעים לסוף אז אמשיך.
אבל זאת עונה גרועה ברמות.
חוץ מנעמה,אף אחד שם לא מבין את המשחק. אפילו לא ברמה הבסיסית.
והמאובנים המטומטמים האלה...גורמים לעונה הזאת להיות עם 328 אלף פרקים!!
 

סטילהוק

New member
כמי שצפה בעונה מתחילתה ועד היום, זה לגמרי מבויים ומכור

אין לי מושג למה שחקנים וסלבס כמו למשל רוסו משתפים פעולה עם משחק כל כך מכור ומבויים, אך נראה כאילו כל בוקר ההפקה מביאה להם תסריט והם משננים אותו ואז נוהגים על פיו. מילא אם הם היו לפחות מנסים להסתיר זאת מהצופים כדי שזה לא יהיה כל כך שקוף, בולט לעין ומעצבן, אך ההפקה הישראלית כבר מזמן הפסיקה לספור את הצופים הישראלים וכבר מרשה לעצמה להשתין על כולם בקשת ממרומי המקפצה האולימפית ללא שום בושה. אך מי שצריך להתבייש אפילו יותר מההפקה זה אלה שמשתפים איתה פעולה, אם מתוך בצע כסף או צפייה לקבלת טובות הנאה, ואם בגלל שהם כבלו את עצמם עם חוזה דרקוני שמחייב אותם לעשות את כל מה שההפקה אומרת להם, או פשוט לפרוש המשחק כפי שעשו חלקם, ומחייב את כולם שם לשמור על שתיקה על כל מה שקורה מאחורי הקלעים ואינו מוצג לצופים בפרקים הערוכים.

אבל זה שמדובר בעונה מבויימת ומכורה מתחילתה ועד סופה, זה כבר לגמרי ברור, ורוב הצופים כבר קלטו את זה.
 

ameobi64

New member
מה הקשר? גם אני צפיתי מתחילת העונה

ולדעתי זה לא מכור. אלא מדובר על שחקנים ברמת ילדים א.
יש לך הוכחות? מישהו מההפקה?
כשמישהו טוען משהו הוא אמור גם לגבות את זה בעובדות.
עד אז, זאת רק דעתך ולא שום דבר מעבר לזה.
זה שהעונות בארץ הן בדיחה כי כל אחת היא 300 פרקים...זה משהו אחר.
 

סטילהוק

New member
מכור ועוד איך מכור, ואין יותר מכור מזה.

ומילא אם לפחות היו טורחים בהפקה לנסות להסתיר עד כמה שהעונה הזאת מכורה...
 

ameobi64

New member
יופי של טיעון


בלי שום ביסוס לעובדות או משהו כזה.
פשוט כתבת מכור 3 פעמים אז כנראה שזה נכון
 

Seosi

New member


ליהיא במשימת הפרס

מצחיק אותי ששמחה קיבלה הזדמנות שניה ושוב שורפת את עצמה. אפילו ג'ובאני הזהיר אותה, והיא שוב לא שומעת בקולו. ואני לא מבין למה מכל האנשים שמחה החליטה לכעוס על אירה ומני, ולא על ליהיא ונעמה, ואפרורופו נעמה, היא שוב ממשיכה להתעלות על עצמה. גם שאפו למני ששמשיך לשחק חזק. נמאס לי לדבר על התערבויות של ההפקה...
 
קראתם את הראיון של ליהיא גרינר בעיתון ישראל היום ?ֻ


כי היא עשתה שם חתיכת ספוילר לתוכנית
או שאני לא הבנתי נכון
 

סטילהוק

New member
גרינר באופן ברור שקוף ובולט היא יקירת ההפקה העונה

יותר ברור שקוף ובולט מזה אין, אלא אם כן ההפקה תדביק לה שלט על הגב עם הכיתוב "יקירת ההפקה".
 
קראתי

אני גם חושב שהיא חשפה שם ספוילר
מעניין אם אנחנו מדברים על אותו הדבר
 

NP23

New member
וואו לא נורמלית

בתכלס גם השלישית גמר מגיעה לוילה , אבל היא ממש אמרה יום 40+ ושהיא גם הספיקה להשמין בוילה משמע לא היתה שם יום יומיים כנראה
 
אתה בטוח ששלישית הגמר גם מגיעים לוילה ?

כי מזמן לא ראיתי העונה של הישרדות
אבל הייתי בטוחה שאחרי המועצה האחרונה הם חוזרים לארץ
 

noamlah

New member
מגיעים לוילה ליומיים-שלושה אחרונים

פשוט זה לא מצולם
 
למעלה