הישרדות VIP - פרק 29

Seosi

New member


מכל המתמודדים שנשארו, אני הכי מרגיש רע בשביל אירה. כי היא כן משחקת את המשחק, פשוט חכם ומתחת לרדאר, אבל כולם תופסים אותה כנגררת, שזה מעצבן. למרות שאני כן מסכים שהיא צריכה לשחק חזק יותר, כדי שיהיה לה איזה שהוא סיכוי לנצח. ומה מני נותן לה את צמיד הוטו?? אם היה סיכוי קלוש שאירה תצביע איתם, הוא פשוט הרס את זה וויתר מראש. וגם הויכוח עם שמחה היה מיותר, משני הצדדים לפחות. שמחה קיבלה הזדמנות שניה ולא נראה שהיא מנצלת אותה כל-כך. נעמה אני חושב יכלה להתנהל יותר טובה עם אירה, אבל היא הצליחה יפה מאוד לחשוף את המהלך של מני, לונא ושקד, והזכירה ששקד כבר זרק את אירה מתחת לאוטובוס. מדהים אותי שג'ובאני ושמחה אפילו לא כועסים עליה. בקיצור, היא קנתה לעצמה כרטיס לגמר. קרדיט ללונא שלקחה את ההדחה בספורטיביות.
 

סטילהוק

New member
עריכה הכי מפגרת של מועצת שבט שתוצאותיה ידועות מראש


אחרי שמני שם את צמיד הווטו על אירה המאכזבת שהפכה לסמרטוט רצפה של ג'ובאני, שמחה, ליהיא ונעמה, במחשבה שיש לה את את הקול הכפול, והצופים יודעים בוודאות שעדיין יש לצד השני 4 (ואפילו 5) קולות מול 3 של שקד, מני ולונא, העורך החליט לייצר מתח מזוייף שאף צופה בעל דעה צלולה ושכל בראשו לא קנה ולא יקנה לעולם, במועצת השבט עם העריכה הכי מפגרת של מועצת שבט שתוצאותיה ידועות מראש, מהרגע שהצופים וכולם שם כבר הבינו שאירה מחוץ להצבעה, כך שלא יכולה להיות פה שום הפתעה לחיוב, והיה ברור לכולם שזה או שקד או לונא, ושיהיו רק 3 קולות נגד ג'ובאני שבאמת צר לי לאמר זאת עליו, כי הוא אחד משחקני הכדורגל בעבר האהובים עלי, אך זקנתו מביישת את בחרותו, והוא הפך להיות שחצן, צדקן מזוייף דו-פרצופי ובלתי נסבל. ועל שמחה אין בכלל מה לדבר, כל יום שהיא במשחק זו תעודת עניות להפקה. שלא לדבר בכלל על ליהיא ונעמה, יקירות ההפקה, שללא התערבות בוטה בולטת ושקופה של ההפקה שתיהן לא היו מגיעות בכלל עד הלום.

מני מדבר יותר מדי ונופל למניפולציות זולות של שמחה, כמו עם ההליכה לבקתה פעם שלישית ברציפות, בגלל שהיא "רעבה", ואירה בכלל אכזבה ענקית, והיחידה שבאמת הגיע לה לזכות העונה לונא הודחה הערב.

ובפרומו לפרק הבא: תחזיקו חזק, נקמתה של פודינג. אז את מי תדיח פודינג בשבוע הבא? האם את ג'ובאני הסנדק השחצן הדו-פרצופי? אולי את שמחה סגניתו של הסנדק שהשתן עלה לה לראש? או שאולי את ליהיא יקירת ההפקה המעצבנת והבלתי נסבלת שבלי נעמה לא היה שורדת אפילו שבוע במשחק? או שאולי היא רחמנא ליצלן תפתח ביצים ועמוד שדרה ותכוון הכי גבוה לנעמה? אך רוב הסיכויים שהעולב הזאת תדיח בסופו של דבר את עצמה מרוב כמה שהיא לא החלטית ולא סגורה על עצמה.


בקיצור, אין יותר מה להמשיך ולצפות בעונה הכי גרועה בתולדות הישרדות הישראלית, ובעיקר לאחר הדחתה של לונא, והאכזבה הענקית מאירה שנראה כאילו הפכה למריונטה של ההפקה.
 

ameobi64

New member
כולם שם כל כך גרועים

איך שקד,מני ולונא לא אמרו פעם אחת (היו צריכים 200 פעם) לאירה, שאם הם ישארו חמישייה סופית ביחד עם ליהיא,נעמה,ג'ובאני ושמחה....היא מודחת 5.
היא בתחתית הברית שם וזה ברור.
ועוד יותר מעצבן,איך הם לא אמרו לה שנגיד שהיא תצליח בדרך נס עם חסינויות להגיע לגמר. מה היא בדיוק תגיד בנאום שלה? אין לה מהלך אחד שהיא עשתה כל העונה. פה הייתה לה הזדמנות מעולה לעשות מהלך גדול והיא לא עשתה כלום. כל כך מאכזבת. למה שמישהו יצביע לה בכלל בגמר?
 
למעלה