הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 3

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 3


פספסתי בפרק הקודם שאיי קיי כן מצא את פסלון החסינות ונתן אותו לג'רד. הוא עשה זאת כדי לקנות את האמון שלו, ונראה שהמעמד שלו בשבט משתפר. לוקי אומר שטסה וקייט הבאות להיות מודחות. טסה כועסת על טרה כי היא זאת שהתהפכה על הברית של אדם. באסגא, מארק וסמנתה מתקרבים מאוד, והם לא טורחים להסתיר זאת מאף אחד. הנרי כבר חושב להדיח את סמנתה בעזרת הפסלון, כי הוא יודע שהיא איום אסטרטגי. במשימת פרס ממש מגניבה, השבטים היו צריכים לגלגל כדור ענקי דרך מסלול מכשולים. סמטאו היו הראשונים לבצע את המשימה וזכו במצעים. זיגי נפלה במהלך המשימה, ונראה שזאת הייתה עקב טעות של טרזן. הוא אפילו נכנס לויכוח קל עם לוקי בשבט, ובאופן מוזר כל זה פשוט משפר את המעמד של איי קיי, כרגע.

באסגא, סמנתה חושדת שהשם שלה עלה בשבט, והיא לא טועה, אבל זה פשוט גורם לאנשים יותר לרצות להדיח אותה. בסמטאו, טסה וקייט מבינות שהן צריכות למצוא סדקים בברית השולטת. קייט דיברה עם איי קיי שאני לא חושב שאיי קיי כל כך קנה את הדברים שקייט אמרה לו, בעוד שטסה הייתה יותר טובה בשיחה שלה עם טרזן, והצליחה לגרום לו לחפש את פסלון החסינות בשבילה. בחזרה לאסגא, סמנתה שלחה את מארק לעקוב אחרי ג'קי והנרי כי היא חושדת בהם. זה הקש ששבר את גב הגמל בשביל הנרי, הוא החליט לחבל במשימת החסינות כדי להדיח את סמנתה, אך התכנית שלו לא יצאה לפועל, והם ניצחו בחסינות בפעם השניה.

טסה וקייט מבינות שזאת אחת מהן. שניהן מנסות למשוך את איי קיי שיצביע איתן לטרה, והוא אף הודה כי הוא באמת חשב על זה, אך במועצת השבט, הניסיונות של טסה וקייט לא צלחו, וקייט הודחה מן המשחק. שוב, פרק טוב.
 

Seosi

New member
פרק 4


באסגא, ג'ריקו ציין שהוא נוצרי ונראה שכולם חושבים שהוא תמים ונאיבי, אך הוא לא. הוא אמר שהוא שם את המוסר שלו בצד לפני המשחק, ושהוא יעשה הכל כדי לנצח. הוא גם נראה הכי אהוב בשבט ובברית חזקה עם לוק. בסמטאו, מתברר שטרזן הציל את טסה, ונוצרת ברית חזקה בין השניים. היא וטרה עדיין מכוונות אחת על השניה. במשימת הפרס, השבטים יצטרכו לשחות לים ולהעמיס 100 קוקוסים על הרפסודה שלהם. בעזרתם הם יעבירו שני מתמודדים אל החוף שהם צריכים לעמוד על הקוקוסים. לאחר מכן, שני המתמודדים על החוף יצטרכו לנפץ בעזרת הקוקוסים שלושה מטרות על ידי הקפצתם בטרמפולינה כדי לנצח. אסגא היו ביתרון, אך סמטאו צמצמו את הפער וניצחו בפרס: קפה, תה, סוכר, מלח, פלפל ועוד תבלינים.

בשני השבטים הוטמנו צנצנת עוגיות וליד ערימה של קרשים. ג'ריקו וטרזן משני השבטים הנפרדים מצאו אותם. היה עליהם לבחור בין ערימת הקרשים בשביל כל השבט או צנצנת העוגיות שיוכלו לשמור לעצמם. טרזן החליט להביא את חבילת הקרשים בחזרה לסמטאו. הוא גם הקריא את הפתק ש\הוא היה אמור לבחור והוא ממש בכה והתרגש. הוא גם כרגע הבן ברית היחידי של טסה. טסה ניסתה לדבר עם לוקי כדי להישאר במשחק, היא רואה שהוא מנהיג השבט אבל הוא לא נותן לה תשובה מוחלטת, אז היא החליטה לחפש אחרי הפסלון. באסגא, ג'ריקו החליט לקחת את צנצנת העוגיות
הוא החביא אותה היטב והחליט שבעזרתה הוא יגייס לעצמו חיילים, והוא התחיל עם הנרי. הוא ראה שהוא מתרחק מסמנתה, אז הוא מספר לו את הגרסה הלא מלאה של העוגיות ומתחלק איתו בהן. הוא גם התחלק עם לוק, ובהיילייט של הפרק, ג'ריקו קרא לעצמו מפלצת העוגיות וללוק אלמו. בכך ג'ריקו חיזק את הברית שלו עם הנרי ולוק ומתכנן לשלוט על המשחק.

במשימת החסינות, השבטים עצמם יתחלקו לשתי קבוצות: בונים ורצים. הבונים יקימו את המכשולים שדרכם הרצים יצטרכו לרוץ. לקראת סוף המכשולים, הרצים יצטרכו לאסוף שקי חול ולהעיף את המטרה שלהם מהמקום כדי לזכות בחסינות. אסגא זוכים בחסינות, וסמטאו הולכים בפעם השלישית למועצת השבט. לפני שאני אמשיך, חייב לציין שג'ריקו יצא מלך בפרק הזה


אז טסה מבינה שהיא הולכת להיות מודחת והולכת לחפש אחרי הפסלון. גם טרזן מחפש אחריו ומצא אותו! הוא גם נתן אותו לטסה ודיבר איתה ועם איי קיי על להדיח את לוקי. במועצת השבט, נראה שהברית של טרזן כבר לא סומכת עליו. לוקי בעצם אפילו אמר את זה. לפני הקראת הקולות, טסה משתמשת בפסלון החסינות ומצילה את עצמה, אבל במקום שלוקי יודח, טרזן הודח!!! רגע, מה?! מתברר שאיי קיי לא הצביע איתם והביא להדחה של טרזן. אישית אני חושב שהדחה של לוקי הייתה יותר מעניינת, אבל עדיין זה היה פרק אדיר.
 

noamlah

New member


טרזן לא ממש הסתיר את זה שהוא עם טסה ולכן דיי ברור שאם יש להם אופציה לפצל קולות זה מה שהם יעשו
ואיי קיי לא היה היחיד שלא הצביע איתם, גם טרזן לא הצביע איתם
שניהם הצביעו לטסה
טסה הייתה היחידה שהצביעה לוקי אז לא היה שום סיכוי להדחה של לוקי
טרזן למעשה הדיח את עצמו
ואני לא ממש מצטער עליו כי למרות המראה המיוחד שלו היה אחד השחקנים המיותרים ביותר בעונה הזאת שהיא מאוד חזקה
 

noamlah

New member
ואני מניח


שלאיי קיי היה כבר דיבור חלקי עם ג'רד וזיגי כך שלא רצה כלכך מהר לשבור את האמון הזה כי אז לא בטוח שהיו הולכים איתו פרק אחריי
ובנוסף הוא בידד את טסה כך שפרק אחריי לא הייתה לה שום אופציה אחרת מלבד לשתף איתו פעולה
אם הייתה נשארת עם טרזן אז לוקי שחקן חזק היה מודח אבל פרק אחריי סביר להניח שבשביל פשרה היא וטרזן היו זורקים אותו לכלבים

בכל מקרה ההצבעה שלו הייתה הרבה יותר הגיונית מההצבעה של טרזן
 

Seosi

New member


אז טרזן פשוט הקריב את עצמו בשביל טסה? אני לא מבין למה הוא עשה את זה, הוא ממש רצה להדיח את לוקי וקיבל הזדמנות, אבל הוא לא שיחק טוב (יותר מדי ויכוחים עם לוקי שגרמו לברית השולטת לא לסמוך עליו).
 

Seosi

New member
פרק 5


איי קיי מבין שלאחר שטסה תודח, הוא הבא בתור (אז למה לא הדחת את לוקי?!?!?) נראה שהוא סומך יותר מדי על עצמו, וזה לא טוב. הוא רוצה עכשיו להדיח את לוקי (שוב, למה לא עשית זאת במועצה הקודמת?!?!?!) לוקי עכשיו פחות סומך עליו, וגם טרה. נראה שאיי קיי בצרות. באסגא, ג'ריקו החליט להרחיב את ברית העוגיות שלו, והוא התחלק בעוגיות עם שרה. הוא אחר-כך פיזר פירורי עוגיות במחנה סתם בשביל הקטע


במשימת החסינות, המתמודדים יעמדו אחד ליד השני שהם צריכים להחזיק דיסקיות ביניהם. השבט שיפיל את כל הדסקיות יפסיד במשימה. אסגא שוב זכו בחסינות, וסמטאו שוב הולכים למועצת השבט. איי קיי החליט שעכשיו הגיע הזמן לעשות מהלך, והוא, ביחד עם ג'רד, זיגי וטסה יצביעו לאיימי, שממש קרובה ללוקי. ג'רד מנסה לשנכע את פיטר להדיח את איימי כדי לפרק את הברית שלה עם לוקי ועם טרה. אפרופו טרה, היא רוצה להדיח את איי קיי, וחברי הברית שלה בעניין. בהקראת הקולות, איי קיי מקבל קולות וטרה כולה מחייכת, אבל אז מתגלה שאיימי מודחת. בליינדסייד! ואני חשבתי שאיי קיי לא יצליח לעשות את זה, אבל נותן קרדיט מתי שזה מגיע. פרק קצר יחסית אבל מאוד טוב.
 

Seosi

New member
פרק 6


אז טרה ולוקי מאוד כועסים על פיטר שהתהפך על הברית שלהם. טרה בכלל הכי כעסה. כרגע איי קיי נמצא במצב הכי טוב שלו במשחק עד עכשיו. פיטר מאשר שאם השבט שלהם יפסיד בחסינות, טרה יכולה להיות מודחת. באסגא, כולם שמחים כי הם לא הלכו למועצת שבט פעם אחת מאז ההדחה של ג'ואן, כולם חוץ מהנרי. הוא ממש רוצה להדיח את סמנתה, הוא רואה בה איום אסטרטגי. במשימת הפרס, המתמודדים צריכים להסתדר בשורה על קורה מעל המים, ולעבור דרך אחד השני למקום המבוקש. ברגע שכל חברי השבט יגיעו לשם הם יזכו בפרס. בן מאסגא נפל הרבה ונראה כי הוא ומישל בין החלשים פיזית בשבט. סמטאו זוכים בפרס, שהוא ברביקיו בשבט. אז סמטאו נהנים מן הברביקיו ובבת אחת רובם מחפשים אחר רמז לפסלון חסינות
בנקודה מסוימת טרה נשברת ובוכה כי היא מבינה שהיא בסכנת הדחה, אבל היא לא מוותרת ורוצה להדיח את איי קיי.

באסגא, לוק, מארק וסמנתה הלכו לדוג, עד שפתאום הים סחפו את סמנתה. למרבה המזל, לוק עזר לה. הנרי ישב עם אודטה, ג'ריקו ולוק ועשו יוגה. אבל סמנתה ושרה שמו לב שזה לא יוגה, אלא יותר כמו מתיחות. אמ;לק הן לא מאמינות לו שהוא מדריך יוגה. לאחר שסמנתה שאלה אותו על זה, הוא אמר שהו אלא מדריך מורשה, מה שרק העלה את החששות שלה. הנרי החליט שזהו היום שהוא יפסיד בכוונה בחסינות כדי להדיח את סמנתה. ואכן, במשימת החסינות, הנרי הצליח במשימה שלו וחיבל בחסינות, ובכך סמטאו זכו סוף סוף במשימת החסינות.

התכנית של סמנתה היא לפמל את הקולות: הבנות ומארק יצביעו למישל בעוד שהבנים יצביעו לבן. אבל, הנרי מוציא לפועל את ההדחה של סמנתה ומתחיל לגייס לכך עוד קולות. מארק וסמנתה מרגישים שמשהו לא בסדר, ומנסים לברר קצת מה קורה בשבט אבל זה מאוחר מדי, כי במעוצת השבט סמנתה מודחת והתכנית של הנרי הצליחה. עכשיו הוא צריך להיזהר ממארק.
 
למעלה