הישרדות VIP - פינת הפופולאריות פרקים 28-29

Seosi

New member
הישרדות VIP - פינת הפופולאריות פרקים 28-29


8 א'. ג'ובאני - 4.83
8 ב'. לונא - 4.83
6. שמחה - 5.33
5. מני - 6.33
4. שקד - 6.83
 

Seosi

New member
מקום 3


האם תמשיך להיתפס כקול צף או שתעשה מהלך בפרק הבא?

עם ממוצע של 7.33,
אירה

 

Seosi

New member
מקום 2


אני מאמין שזה הממוצע הכי גבוה שלה בעונה,

עם ממוצע של 9.83,
ליהיא

 

Seosi

New member
ובמקום הראשון...

חוזרת לממוצע המושלם.

עם ממוצע של 10,
נעמה

 

Seosi

New member
הרשימה


אירה
ג'ובאני
לונא
ליהיא
מני
נעמה
שמחה
שקד

לונא יוצאת מן הרשימה החל מהדירוג הבא. אין יותר מאובני זהב!!!! סוף סוף!!!!!!!!
דירוג נעים
 

Seosi

New member
מדרג


אירה 8 מעצבן שכולם נופלים עליה, אבל היא באמת במצב עכשיו שהיא צריכה לשחק חזק יותר.
ג'ובאני 1 ממש הגזים במועצם השבט.
לונא 8 עשתה מה שיכלה ולקחה את ההדחה שלה בספורטיביות, לא יכול לכעוס על זה.
ליהיא 10

מני 6 למה אתה נכנסה לויכוח מיותר עם שמחה ולמה אתה נותן את צמיד הוטו לאירה??
נעמה 10 כמו שרשמתי, אני חשוב שיכלה להתנהל יותר טוב מול אירה, אבל פעלה מצוין במועצת השבט, והראתה לאירה שאין לה מה ללכת עם שקד ולהישאר בברית איתה וליהיא.
שמחה 1 כמו ג'ובאני, ממש הגזימה במועצת השבט.
שקד 10 נמאס שהוא לא מקבל מספיק קרדיט במשחק פה.
 
דירוגי-

אירה- 5
ג'ובאני- 5
לונא- 1
ליהיא- 9
מני- 2 יצא קטן במועצה
נעמה- 10
שמחה- 5
שקד- 7
 

Bar EL

New member


אירה 1 לוזרית
ג'ובאני 1 שתוק כבר
לונא 8 חמודה
ליהיא 9 קווין
מני 10 יצא מלך, ממש מחבב אותו בפרקים האחרונים
נעמה 10 הקווין
שמחה 1 לא מסוגל לשמוע אותה כבר
שקד 10 מלך
 

NP23

New member


אירה 5 מצד אחד היתה צריכה לעשות את המהלך מצד שני כן במובן מסוים מבין אותה .
ג'ובאני 4 לפחות שחרר משקד
לונא 4 יפה על הנסיון עם אירה בעיקר שאמרה לה שתקח אותה גם לגמר. אבל too little too late
כנראה שכמו שנעמה אמרה עליה, היא די סירבה לשחק את המשחק רוב הזמן .. מבין גם את אירה שלא סמכה על ברית שפונה אליה ברגע האחרון
ליהיא 8
מני 4 מרגיש שויתר מהר מדי.. ובסוף כל היתרונות לא עזרו לו .
נעמה 10 קווין. שכנעה את כולם לונא למרות שרצו שקד, ושומרת על תדמית טובה יותר במועצת שבט מאשר ג'ובאני ושמחה שרבים עם כולם.
שמחה 6 מעצבנת ,בעיקר עם אירה .אבל מחבב השבוע את זה שהשיגה לעצמה את הבקתה +הקול הכפול ושהיא שחזרה את הברית למרות שהדיחו אותה (אם היתה משתוללת ומתנהגת מגעיל לכולם ,היתה פשוט מודחת שנית) .
שקד 8 נסיך , אבל שקט מדי, די עם זה
 
שלי

אירה -1
ג'ובאני -10 הוא כזה נסיך
לונא -1 ביי ביי .לא יודעת למה אנשים מרגישים שזה אבדה שהיא הודחה ושהגיע לה לזכות כשהיא לא עשתה מהלך אחד והיא גם סתם מעצבנת
ליהיא - 10
מני - 1 כי על כל משהו טוב אחד הוא עושה מלא דברים מעצבנים
נעמה - 10 הבנתי שצריכה להיות סדרה חדשה שלה עם ליהיא לא יודעת אם זה יצא לפעול אבל אני חייבת לראות אותה בעוד תכנים עם טסטות
(בא לי אפילו לראות את העונה הראשונה שוב כי אז לא אהבתי אותה )
שמחה -1
שקד - 1 מקווה שבקרוב נגיד לו שלום ולא להתראות אבל בהרגשה שלי הוא מגיע לגמר
 

Confide In Omer

New member
אני חושב שקרה הבלתי ייאמן!

שתי שורדות ישראליות נכנסות לרשימת השורדים האהובים עליי אי פעם!


אירה 7
ג'ובאני 3
לונא 3
ליהיא 10
מני 5
נעמה 10
שמחה 4
שקד 5
 

ameobi64

New member
מדרג

אירה 1
ג'ובאני 3
לונא 5
ליהיא 2
מני 6
נעמה 9
שמחה 1
שקד 3

בגדול,חוץ מנעמה,כולם שם מביכים.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אירה - 1 שחקנית עלובה שהפכה מרצונה החופשי למריונטה של ההפקה ולשק האגרוף וסמרטוט הרצפה של נעמה, ליהיא, שמחה וג'ובאני, שמנגבים עליה את סוליויתיהם, והיא עוד אומרת תודה. איך אמרה עליה לונא, ובצדק? לא פו-טין, אם כבר פודינג. וחבל, כי בתחילת העונה עוד החזקתי ממנה, אך בהדרגה היא הולכת ומתבררת כאכזבה ענקית.

ג'ובאני - 1 לא מלך ולא נעליים, שחצן עלוב שהשתן עלה לראשו, ומילא אם היה שחקן טוב, אך מתברר שהוא אחד השחקנים הכי גרועים בתולדות הישרדות הישראלית, שלא לדבר בכלל על כך שנצמד לשמחה על פי בקשת ההפקה, והפך לשמרטפית שלה. אין ספק שזקנתו מביישת את בחרותו.

לונא - 10 המלכה האמיתית של העונה, פייטרית אמיתית ומלכת החסינויות והפאזלים, והיחידה שבאמת הגיע לה לזכות בעונה הכל כך גרועה ומכורה מראש הזאת. הבעיה שהיא נלחמה בהפקה, ואי אפשר לנצח הפקה, ובטח לא הפקה שמחליטה מראש מי יזכה. ואחרי שהיא הודחה באמצעות התערבות ההפקה והמניפולציות של ההפקה באמת שכבר אין שום טעם להמשיך ולצפות בעונה. כי הרי ברור שיקירת ההפקה תזכה בה. אך לפחות יהיה שווה לצפות לראשונה בוילת המושבעים שעד כה היה נורא משעמם בה רק עם בנים וללא אף בחורה אחת לרפואה במשך כבר חודשיים רצופים מאז ההדחה האחרונה.

ליהיא - 1 יקירת ההפקה המובהקת, הבולטת והכי שקופה כבר מתחילת העונה, עולב העולבים, שלא שווה כלום ללא נעמה, השמרטפית במשרה מלאה שהצמידה לה ההפקה, ועשתה ועושה הכל שתישאר במשחק כדי לוודא שיקירת ההפקה לא תודח, ועד שהיא תביא אותה לגמר. ורק אלוהים והשטן יודעים מה הבטיחו לה בתמורה... ואפילו ליהיא בעצמה מודה שבלי נעמה השמרטפית שלה היא לא יודעת מה לעשות וכנראה שכבר מזמן היתה מודחת.

מני - 8 שחקן לא רע פיזית ומנטלית, אך מונע יותר מדי אמוציונלית ועל כן קל מאוד לערבבו ולהפילו בכל מיני מניפולציות זולות, כמו זו ששמחה שיחקה לו אותו עם "רעבה" בשביל שישלח אותה פעם שלישית ברציפות לבקתה ועוד עם אירה, בעוד שהיו מתמודדים שעדיין עוד לא היו בבקתה. והוא גם נוטה לדבר יותר מדי ומאפשר לגיא במועצות השבט למשוך אותו בלשונו ולגרום לו לחשוף דברים שהשתיקה יפה להם בהישרדות. מאידך, חזק מאוד פיזית ושהוא רוצה הוא נותן הכל במשימות ובחסינויות. אם רק היה מונע יותר מהראש ולא מהרגש יכל גם לזכות העונה. למרות שיש סיכוי שעוד יגיע לגמר, אך לא בטוח שיזכה בו.

נעמה - 2 האניגמה של העונה, זה לא שהיא שחקנית גרועה, כמו העזרה הבולטת השקופה והבלת פרופוציונלית, כולל סידור אי מתים חד-פעמי רק בשבילה להחזירה למשחק, וכל היתרונות והמניפולציות שההפקה מארגנת לה לאורך כל הענה, כאילו סוללת לה את הדרך לגמר. אז עם כל זה שהיא שחקנית טובה, זה שהיא הסכימה למכור את נשמתה לשטן/ההפקה והסכימה להיצמד ולשמש כשמרטפית של יקירת ההפקה ולוודא שתגיע לגמר, מוריד לי המון ממנה הן כשחקנית והן בכלל כבן אדם. וזה שאף אחד שם אפילו לא חושב להדיחה, ואפילו שקד הצהיר שהוא מעדיף להגיע איתה לגמר, מדליק נורה אדומה חזקה לגבי כל העונה ומשתתפיה. ובעיקר אלה מביניהם שהפכו מרצונם למריונטות של ההפקה.

שמחה - 1 לגמרי השחקנית הכי גרועה בתולדות הישרדות, ואני כבר לא מדבר רק על הפן הפיזי של המשחק, אלא בכלל, שבדיוק כמו ליהיא, הגיעה עד הלום רק בזכות התערבות ההפקה הכל כך בולטת ומעצבנת במשחק העונה. שלא לדבר בכלל על שחצנותה, יהירותה והדו-פרצופיות, כאילו כולם שם חייבים לה והיא לא חייבת כלום לאף אחד. אין ספק שהשתן כבר מזמן עלה לה לראש. למעשה לאחת כמוה אין בכלל מה לחפש בתוכנית הישרדות, ואם היא גם תזכה העונה זו תהיה תעודת עניות קשה להישרדות הישראלית ולפורמט כולו. חבל שאי אפשר לתת 0 כי זה בדיוק מה שמגיע לה.

שקד - 8 שחקן לא רע ואסטרטג לא קטן, אך מאידך נתפסכ לא אמין במיוחד שנפל יותר מדי פעמים בשקריו. מאז האיחוד נמצא תמיד במיעוט ולמרות זאת מצליח לשרוד ולהישאר במשחק, אך נראה שאחרי הדחתה של לונא,בת בריתו האמיתית האחרונה במשחק, סיכוייו להגיע לגמר לא גבוהים במיוחד. שלא לדבר בכלל על כך שגם הוא למעשה נלחם בהפקה המכורה מראש, ובמלחמה כזאת אי אפשר לנצח.
 
וואלה צודק

הפקה החליטה שרביעייה היא שמחה נעמה להיא וגובאני ולכן ברור ששקד ואירה ומני ילכו אם לא יזכו בשרשרת
 

סטילהוק

New member
אלא אם כן...


אלא אם כן פודינג תעשה סוף סוף מהלך ותהפוך מפודינג בחזרה לפוטין, ותצליח להפוך את כל המשחק על פיו.

ובפרק הערב, נקמתה של פודינג, את מי פודינג תסמן כמודח הבא...


אך עם כמה שהיא לא סגרה על עצמה וממש רחוקה מלהוות מקור להשראה, רוב הסיכויים שעוד תביא להדיתה במו ידיה...
 
למעלה