הישרדות 23 - פרק 14(איך אתם שונאים את סופי?!?!)

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות 23 - פרק 14(איך אתם שונאים את סופי?!?!)


הגיע הזמן לסיים את העונה הזאת, שלמען האמת, לא כזאת נוראית כמו שזכרתי. עם כמה שקואץ' משחק טוב פה, הוא גם בין השחקנים הכי צבועים אי פעם, כי הוא מדבר על כבוד והגינות בעוד שהוא השתמש במניפולציה דתית לאורך המשחק. אלברט רוצה להדיח את סופי כי הוא שם לב שהיא הופכת להיות מסוכנת במשחק. הוא רוצה לשבט בגמר עם קואץ' וריק. לא אתעכב על משימת הדו קרב, אוזי ניצח. בחזרה בשבט, ברנדון ממשיך בתכנית שלו לנסות להדיח את סופי, והוא משתף את ברנדון בתכנית. בינתיים, סופי אומרת לקואץ' שכל מתמודד שהיה באי הגאולה עבר דרך אוזי, מה שהופך אותו למתמודד הכי מסוכן מבחינת קולות לגמר. היא גם אמרה שברנדון הוא המתמודד הכי מסוכן כרגע במשחק גם בגלל בחינת קולות הגמר עם כל הדיבורים על כבוד (והיא לא טועה, ג'ים מהעונה אשכרה אמר שברנדון היה מנצח בגמר, לכל המעריצים של ג'ים). סופי וקואץ' מתאמים ביחד עם ריק להדיח את ברנדון, כך שאחד משני השחקנים הכי מסוכנים במשחק לנצח יודח. לאחר מכן, אלברט פנה לקואץ' ואמר לו שהוא רוצה להדיח את סופי. קואץ' לא בעניין, הוא חושב שאלברט רוצה להדיח אותה כי היא יותר חכמה ממנו, ובנוסף, קואץ' מרגיש שהוא בברית קרובה עם סופי מאז מציאת הפסלון חסינות.

במשימת החסינות, המתמודדים יטפסו על קיר גדול בעזרת חבל ויאספו חמישה שקים אשר יכילו חתיכות פאזל. שלושה מן חלקי הפאזל לא יתאימו ועל גביהם יהיו מספרים שהם בעצם קוד לפתיחת קופסה בבמה שאחרי הקיר. ברנדון הראשון לפתוח את הקופסא וזוכה בחסינות האישית. בנוסף הוא זכה בפיצה, הוא בחר להתחלק איתה עם ריק. בחזרה מהמשימה, סופי וקואץ' מסכימים להדיח את אלברט. סופי הלכה "להריח את הפיצה" ובעצם אמרה לברנדון וריק שהולכים להדיח את אלברט. משם, מתברר שאלברט הבטיח לריק לקחת אותו לגמר, מה שהפתיע את ברנדון. ומפה בעצם המשחק של אלברט מתחיל להרס. ברנדון, סופי וריק מתעמתים עם אלברט על כל השקרים שלו, וסופי פשוט גדולה פה
מסתמן עכשיו שאלברט הוא המודח הבא, עד שברנדון קיבל הארה לתת לאלברט את שרשרשת החסינות ולהדיח את סופי. מה אתה עושה ברנדון?

במועצת השבט, ברנדון פשוט נותן לאלברט את השבט. מה אתה עושה ברנדון?!?!?!? אני אגיד לכם מה הוא עשה, הוא הדיח את עצמו
הוא היה בטוח שקואץ' לא ידיח אותו, אבל הוא טעה. הפרק הזה רק הוכיח עד כמה חזקה סופי הן אסטרטגית והן חברתית. והיא גם חזקה במשימות.
 

Seosi

New member
הישרדות 23 - הגמר!!!


אלברט מבין שהוא נמצא בצרות עם הברית שלו עם סופי וקואץ'. קואץ' אפילו יצא עליו אחרי מועצת השבט. אוזי וברנדון בדו קרב האחרון שהמנצח חוזר למשחק. שניהם צריכים לעמוד על עמוד גבוה הכי הרבה זמן. אוזי נשאר אחרון וחוזר למשחק. הידד...
קואץ' נמצא במצב הכי טוב כרגע, כולם רוצים להגיע איתו לגמר. הוא אשכרה גם חושב להגיע עם אוזי לגמר. אבל אוזי אומר שזה לא רעיון טוב. במשימת החסינות הראשונה, התמודדים יצטרכו לייצב קרש ביד אחת בעוד שהם בונים מגדל קלפים ביד שנייה עד הקו המבוקש. ואז קורה הדבר הכי מצחיק, סופי מפילה את הקלפים שלה אז היא אומרת לאלברט שיפיל את שלו ושיבוא לאסוף את הקלפים שלה
הוא לא עושה זאת מן הסתם ואוזי זוכה בחסינות. במועצת השבט, אוזי קורא לסופי מפונקת, מה שגרם לסופי לבכות כי הוא אמר שכולם אומרים זאת, וזו לא הייתה הכוונה של סופי. לאוזי אין שום זכות לקרוא לאף אחד מפונק, צריך להזכיר איך הוא התנהג אחרי ההדחה של אליס? אבל אני חושב שזה שסופי בכתה דווקא עזר למשחק שלה, כי זה הראה לחברי המושבעים את הצד האנושי שבה. אה כן, ריק הודח. ביי אחי. ביום שאחרי, אוזי וקואץ' שוב מדברים על לקחת את אחד השני לגמר (אני באמת לא מאמין שקואץ' באמת חשב על האפשרות הזאת). אוזי רוצה שבמועצת השבט יהיה דו קרב בין אלברט וסופי.

במשימת החסינות השנייה, המתמודדים ירוצו בין מספר מכשולים במבנה ענק דמוי פרח. הם יצטרכו לאסוף חמישה שקים אשר מכילים חלקי פאזל. לבסוף, הם יצטרכו להרכיב את הפאזל כדי לנצח במשימת החסינות ולהבטיח את מקומם בגמר. אוזי הוביל במהלך המשימה, אך סופי הצליחה לצמצם את הפער ולהרכיב את הפאזל לפני אוזי, ובכך לזכות במשימת החסינות. חחחחחחח, זה מצחיק עד כמה שאוזי היה זחוח פה, וסופי ניפצה לו את הבועה. לאחר המשימה, אוזי מבקש מקואץ' להצביע איתו יחד נגד אלברט, כך שיהיה אתגר אש בין אוזי וקואץ'. קואץ', עדיין רוצה לקחת את החזקים לגמר, ואני לא מאמין שהוא עדיין שקל לקחת את אוזי לגמר. במועצת השבט, אוזי הודח פה אחד. ביי!!!

מועצת השבט האחרונה
נאומי הפיינליסטים

אלברט:
הוא דיבר על כך שאיך המשחק הוא ניסוי חברתי, והוא ינסה להראות שהוא שחקן חברתי בהמשך, אבל כמו שיודעים, לא הלך לא כל כך בלשון המעטה.
סופי: פשוט ולעניין, הסבירה במדויק מדוע מגיע לה לזכות, הגיעה לגמר בזכות אסטרטגיה, זכייה במשימות ואף הודחה שהמשחק החברתי שלה לא היה הכי חזק כמו שחשבה.
קואץ': הוא אמר איך הוא השתנה במשחק שלו מהפעמים הקודומות, לא נאום רע אבל לא חושב שהמושבעים קנו את זה.

המושבעים
אוזי:
נאום מעצבן, לא שאל כלום פשוט סתם רצה להיכנס באלברט, סופי וקואץ'
ג'ים: אחרי שהוא שאל את השאלה לברנדון אמר: "אם תתחיל במחמאה, אני לא יצביע לך". אלברט:"אני אוהב את השאלה הזאת"
דון: היא שאלה את סופי למה היא הייתה בברית עם אלברט וקואץ', וסופי נותנת את התשובה הכי טובה אי פעם. סופי אמרה שנראה שגברים במשחק בדרך כלל מצליחים לקחת איתם שתי בנות צעירות לגמר. שהיא ראתה את קואץ', הוא היה שווה לבת צעירה
היא אמרה שקואץ' אמר לה שנאמנות חשובה לו יותר ממיליון דולר, זה מישהו שלא יצביע נגדה, ואלברט בגלל ששניהם אהבו לדבר אסטרטגית.
ריק: אין לך זכות להתמרמר, לא עשית כלום במשחק.
ברנדון: cringe. במיוחד הדו-שיח עם אלברט.
וויטני: האמת שהיא מעלה כמה נקודות טובות נגד הפיינליסטים, אבל סופי הייתה היחידה מבניהם שהודתה על הבעיתיות באופי שלה, שקשה להכיר אותה.
עדנה: גם היא העלתה נקודה נכונה, ושמח שלא הייתה ממומרת.
קית': הוא שאל את קואץ' על פסלון החסינות ומדוע לא השתמש בו. לאחר שקואץ' ענה על השאלה, סופי אמרה הבהירה איך פסלון החסינות באמת נמצא, מה שממש הפתיע את ברנדון (ואני חושב שפה היא גם זכתה בקול שלו).
קוקראן: אמ;לק מעריץ של קואץ'.

עדנה, קוקראן וריק הצביעו לקואץ' בעוד שהשאר הצביעו לסופי והיא המנצחת הגדולה!!! אלברט לא קיבל שום קול כדרך אגב. ניצחון מאוד ראוי של סופי, שיחקה משחק אסטרטגי חזק, הייתה מעולה במשימות ואני לא חושב שהיה לה משחק חברתי רע, פשוט היא מישהי שגם קשה להכיר אותה בהתחלה. בנוסף, היא מנעה ניצחון של אוזי וקואץ' בעונה אחת, אז יותר מזה לבקש? והאמת, שהעונה באמת לא הייתה נוראה כמו שחשבתי, למרות ש-99% מהדברים של ברנדון היו לא נעימים לצפייה. אני חושב שאני יכול בלי משפחת האנץ יותר בהישרדות.
 

Bar EL

New member
דרך אגב

ברנדון ממש לא הצביע לסופי על סמך המועצה האחרונה, וגם לא האחרים כנראה...
ברנדון אמר בעצמו שהוא ואוזי היו כלכך ממורמרים על קואוץ' שהם עשו הכל כדי שלא ינצח ועשו קמפיין נגדו בפונדרוסה, ככה שהרוב תכננו להצביע לסופי עוד לפני המועצה, ולאחר הנאום של קואוץ' גורלו נחרץ סופית.
 

Seosi

New member
וואי, איזה מתישים

באמת שאני לא מבין מה מוצאים באוזי.
 

Seosi

New member
עדכון דירוג המנצחים והעונות, כולל עונה 38 + עדכונים


מנצחים
28. כריס (38) - אני לא חושב שיש טעם להסביר למה כריס במקום אחרון (וזה לא משהו אישי נגדו).

27. בוב
26. פאביו
25. אראס
24. ג'נה
23. אית'ן
22. סנדרה (20)
21. רוב - הורדתי אותו מספר מקומות, כי לנצח בפעם הרביעית עם מתמודדים חדשים בעונה שדי עוצבה בשבילך...לא הכי מרשים.
20. שארלוט (UK)
19. בריאן - גם אותו הורדתי קצת מספר מקומות בגלל שאין שום תירוץ לכך שהיה מרחק קול אחד להפסיד לקליי.
18. יול
17. טום - העליתי אותו קצת כי הוא כן נתפס כמנהיג השבט, היה אסטרטגי וזכה בחמישה חסינויות. אבל אני לא יכול לדרג אותו גבוה יותר מזה כי אני חשוב שהאחרים שיחקו טוב יותר.
16. טינה
15. נטלי
14. וספיה
13. כריס (9)
12. אמבר
11. ניק
10. סנדרה (7)
9. ריצ'רד
8. סופי - בכיף בטופ 10 שלי בינתיים, מנצחת לא מוערכת מספיק בכלל.
7. ליסה (ניו זילנד)
6. שיין (אוסטרליה)
5. טוד
4. פארווטי
3. ג'יי טי
2. ארל
1. דני

עונות
28. אי הגאולה
27. תאילנד
26. גבון
25. אפריקה
24. אולסטרס
23. סמואה
22. פיג'י
21. פלאו
20. קצה ההכחדה - התחילה לא רע אבל אני מרגיש כי הטוויס מאוד הרס את המשחק, שלא לדבר על כך שמישהו שהודח שלישי בכלל ניצח.
19. ניקרגואה
18. האוקיינוס השקט - הופתעתי לטובה, הייתי בטוח שאשנא את העונה הזאת בצפייה חוזרת, ואכן היו מספר קטעים מעיקים, אבל אני באמת לא חושב שהיא עונה רעה.
17. פלאו טיגה (UK)
16. פנמה
15. איי קוק
14. אלופים נגד מתמודדים (אוסטרליה)
13. מרקיז
12. דוד נגד גוליית - העליתי בדירוג כי שכחתי עד כמה חזק היה הליהוק בעונה הזאת, מבחינה בידורית

11. בורנאו
10. תאילנד (ניו זילנד) - החלפתי מקומות בין בונראו לתאילנד (ניו זילנד).
9. אוסטרליה
8. אמזונס
7. ונואטו
6. טוקנטינס
5. גואטמלה
4. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
2. סין
1. איי הפנינה
 
איך אפשר לשנוא אותה? בקלות


1. היא אישה ואישה לא יפה במיוחד
2. היא לא עשתה ביגגגג מובזזזז
3. לא קיבלה הרבה עריכה ולא הראתה הרבה אישיות*
(*אישיות= להכליל כל בלונדינית כמטומטמת או לדבר למישהי בלאמה)
 

Bar EL

New member
קינג טוני


איזה כיף שנהנה מחיקוי הלאמה שלו בעונה 40!
 

Bar EL

New member
תשמע

ברור שאנשים יתקשו לאהוב דמות שבקושי קיבלה זמן מסך ולא הייתה אישיות טלוויזיונית ממש, זה לגמרי טבעי כי זו תוכנית טלוויזיה.
לא שונא אותה אבל היא מהמנצחות החיוורות שהיו לנו בגלל העריכה שלה.
 
אחלה, מסכים עם הכתוב כאן
מש"ש

מצד שני היא עלובה רצח בניגוד לאמבר, דני או מישל שלפחות בעיניי לא קיבלו יותר זמן מסך או הפגינו אישיות יותר מעניינת.
עכשיו זה לא שאני בא עליך, זה קטע ששמתי לב אליו בכל מקום שמזכירים אותה. או שהיא מעוררת אנטגוניזם שאני מפספס לחלוטין או שהרעיון ששחקנית ששיחקה משחק סולידי ושקט ניצחה מתסכל די הרבה אנשים.
 

Seosi

New member
נכון, היא לא קיבלה מספיק זמן מסך כדי להכיר אותה

ואולי לא הייתי צריך לרשום שונאים כי זאת מילה חזקה מדי, אבל אני אישית לפחות לא חושב שהיא מקבלת מספיק הערכה כשחקנית. ואני מבין שחלק מזה נובע בגלל העריכה המועטת שהיא קיבלה בזמן העונה, לכן אני חושב שבצפיות חוזרות שמים לב יותר לדברים הקטנים שהזוכה של העונה עשה, מה שגורם לך להעריך אותו יותר או להפך.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
שטויות במיץ

מי שלא אוהב את סופי זה בגלל שהוא מיזוגן? או בגלל שהמראה החיצוני שלה לא לטעמו?
אני לא אוהב את סופי ושלושת הסיבות שציינת רחוקות מלהיות הסיבות שאני לא אוהב אותה.
לאורך כל העונות היו לי הרבה מאוד נשים פייבוריטיות. חלקן גם לא נראות כמו פארווטי.
והיו גם כאלו שלא עשו מהלכים גדולים והן פייבוריטיות שלי. וגם כאלו שלא קיבלו עריכה משמעותית או היו מצחיקות במיוחד.
דניס אחת המנצחות שאני הכי מעריך - היא יפה במיוחד? היא עשתה מהלכים מטורפים? היא הייתה דמות מיוחדת?
בעונה 26 אני ממש ממש רציתי שדון תנצח והיא גם לא עונה על אף אחת מ3 הקטגוריות שהצבת.
נטלי אנדרסון אחת המנצחות הכי אהובות בפורום - והיא לא בדיוק מלכת היופי.
אז למה להכניס לכאן טענות שטותיות והזויות מהסוג הזה לפורום?
אני בטוח שכל מי שמעריץ את הישרדות ונהנה מהמשחק יעריך משחק טוב (גדול או קטן) ולא ייחס שום חשיבות למין של השורדים או ליופי החיצוני שלהם.
 

Bar EL

New member
ואם אתה שואל אותי באמת

העונה הזו זכורה לי כאחת העונות הגרועות והמשעממות (היחידה ששקלתי לא לצפות בפרק הגמר, 22 לא נחשבת כי אותה הפסקתי אחרי כמה פרקים).
העונה הייתה יותר מדי חד צדדית והדמויות לא ממש כיפיות לצפייה (קואוץ', קוקרן, ברנדון...) כשאלברט וסופי עם כמה ששיחקו בסדר היו משעממים (כמובן שגם עדנה או ריק לא הוסיפו עניין).
ככה שנוצר מצב שהברית שאהבתי ועניינה אותי הרבה יותר (הברית של שבט סאבאיי) הוכחדה לחלוטין ונוצרה עונה משעממת ללא עניין כשהגמר דיי צפוי.
 

Seosi

New member
הייתי בטוח שאשנא את העונה רק בגלל אוזי וקואץ'

כי שניהם לא בין המתמודדים האהובים עלי בלשון המעטה. אבל היו שם המון רגעים טובים: כריסטין וסטייסי, ההתהפכות של קוקראן, ברנדון מוותר על שרשרת החסינות. אבל אני מסכים איתך שהדמויות היו בעיתיות, ובעיקר בשבט אופולו. המון פעמים שברנדון דיבר פשוט לא הרגשתי בנוח לצפות, למשל האובססיה שלו למיקיילה. ושוב זה גם באמת עניין של טעם, אם המתמודדים שהכי אהבת הודחו אז אני מבין שקל לאבד עניין בעונה. אני מודה שהיא לא עונה הכי חזקה, אבל לפחות לפי דעתי, לא הייתה כזאת גרועה.
 

Seosi

New member
ואם אנחנו כבר מדברים, צפו בהישרות דרום אפריקה!!!!!!!

 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני לא שונא את סופי

בעיניי היא פשוט שחקנית למלמית, וזה בלי שום קשר לזמן המסך שלה, שבאמת לא היה יותר מדי מה לתת לה כי היא לא עשתה כ-ל-ו-ם
יצא לי לראות לפני שנה בערך שוב את עונה 23, וזה חיזק אצלי את המחשבה שאין לה פשוט טיפה של קרדיט על שום דבר שקרה
קואץ' היה המסמר המחבר את כל הברית, לא היה לה שום קשר/חיבור לעדנה ולריק (שגם בסופו של דבר שניהם גם הצביעו לקואץ' ולא לה, על סמך החיבור שהיה להם אליו). ברנדון היה יותר קשור לקואץ' מאשר אליה ולאלברט (הוא גם תכנן להדיח אותה בהדחה שלו)
אפילו בין סופי לאלברט היו סדקים.
מי שהצליח להעביר את קוקרן צד ובעצם חתם את הגורל של המשך המיזוג זה נטו קואץ'.
אני באמת לא יודע להגיד חוץ מקואץ' ומסתבר שחלקית אלברט איזה עוד בריתות חזקות היו לה במשחק.
יש רק 2 דברים יחידים שאני יכול להגיד לטובתה, שבזכות ה2 האלו בלבד היא גם ניצחה:
1. זכתה בחסינות האחרונה שבזכות זה יכלו להעיף את אוזי שהיה לוקח את הנצחון בקלות
2. קואץ' בחר להתחסד במועצה האחרונה ולהתנער מהמשחק המצויין ששיחק בעונה הזו, וסופי פשוט קפצה על ההזדמנות וגנבה את כל הקרדיט, עמדה ואמרה "זה הכל הייתי אני". שזה מצויין ובזכות זה גם המושבעים שברובם מורכבים מהשבט השני שעף בתחילת המיזוג ולא באמת הכירו את יחסי הכוחות, הסתמכו על זה כדי להצביע למי שהבינו שמגיע לנצח. אבל בפועל - זה לא באמת היה היא.
 

Seosi

New member
מסכים ולא מסכים

אני מסכים שקואץ' היה מסמר של הברית של אופולו, אין בזה בכלל ויכוח. הוא הצליח לגרום לכולם לחשוב שהוא לוקח אותם לגמר. אך לפי שאיך שאני ראיתי זאת, היא הייתה פחות או יותר יד ימינו של קואץ'. וזה גם הוכח שאלברט (בן הברית השני הכי קרוב שלו) אמר לו שהוא רוצה להדיח את סופי, קואץ' החליט שהוא רוצה להדיח את אלברט במקום סופי, כי על סופי הוא יותר סומך. וסופי אגב הייתה זאת שיזמה את ההדחה של אלברט, ריק יותר משמח להצטרף והיא הצליחה לחשוף את כל השקרים של אלברט, מה שפגע בו בגמר. אבלרט היה מודח באותו פרק אילו ברנדון לא היה נותן לו את שרשרת החסינות. הברית הגרעינית של קואץ' הייתה עם אלברט וסופי, וכמו שציינתי, סופי הייתה יד ימינו. היו המון פעמים שרק שניהם דיברו אסטרטגית ובאיזו דרך כדאי ללכת.

ואני חושב גם שחברי המושבעים ידעו שקואץ' היה אחראי על רוב ההחלטות, היו כבר מספר פעמים שתיארו את הברית שלו ככת. הוא פשוט לא לקח קרדיט על המהלכים שלו, וכמו שרשמת, התחסד.
 

אורישקי

New member


ואישית העדפתי שסופי תנצח סתם כי ניצחון של קואוץ היה מעצבן אותי כשעוד מישהו שחזר ינצח ועוד כשמדובר בשחקן כמו קואוץ....
אכן יאמר לזכותה ההצלחה במשימות ובעיקר ההופעת FTC שלה שהייתה אחת הטובות שאני זוכר, במיוחד לאור הצדקנת של קואוץ
אבל היא לא מהמנצחות המרשימות בכלללל
 

Seosi

New member
אולי המשחק שלה לא היה הכי מרשים, אבל היא שיחקה חכם

לפי דעתי לפחות.
אישית (ואני מודע שחזרתי על הבדיחה הזאת) עצם העובדה שמנעה ניצחון של אוזי וקואץ' באותה עונה הופך אותה למנצחת הכי טובה אי פעם.
 

Confide In Omer

New member
סופי מהממת


והניצחון שלה הוא מה שהציל ושידרג עבורי את העונה הסבירה פלוס הזו.
 
למעלה