הישרדות דרום אפריקה עונה 7 - פרק 4

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות דרום אפריקה עונה 7 - פרק 4


אז מתברר שז'אק נלחץ במועצת השבט האחרונה והשתמש לעצמו, למרות שזה היה די ברור שטינג-טינג הולכת להיות מודחת. עכשיו, כל השבט שלו נגדו, אבל יש לו מזל כי ניקו (המנחה) מכריז על ערבוב שבטים. טניה חוזרת מאי הסודות ובוחרת להצטרף אל לאומיי. אני רושם את השבטים החדשים, כי כך אולי אני יוכל גם לזכור את השמות של כולם חחח:
טא'אלו (השבט הסגול): דנטה, לאטישה, מריל, ניקול, רוב ורוקו.
לאומיי (השבט הצהוב): דוראו, ז'אק, טניה, סייפיי, פליקס ורוז-לי.
סא'אולה (השבט הכחול): ג'ופרי, מייק, ממבה, נת'ן, סטפי וקובוס.

אני לא בטוח שרשמתי את השמות של כולם נכון, אבל ניסתי. הצילומים פה גם ממש הזכירו את הצילום בעונה השנייה של ניו זילנד, אז זה כבר פלוס בשבילי. בטא'אלו, רוב מספר לכולם איך פול הודח בגלל פסלון החסינות, אבל כפי שניקול אמרה, כל מה שרוב אמר הוא שקר בגלל שהם לא רוצים שהשאר ידעו שיש עוד פסלון חסינות על האי. דנטה, מצד שני, לא חושב פעמיים ופשוט מספר לפרטי פרטים מה קרה במועצת השבט האחרונה שלהם. בלאומיי, ז'אק טס לחפש את פסלון החסינות ליד הבאר והוא מצא אותו. בינתיים, טניה וסייפיי כורתות ברית יחד. יש!!!!! ממש קיוויתי שהן יהיו בברית יחד מאחר שהן באותו שבט, ואני ממש רוצה לראות אותן מגיעות רחוק במשחק. דוראו ורוז-לי מבינים שהם נמצאים בסכנת הדחה, אז הם מזייפים פסלון חסינות, מה שהם לא יודעים שז'אק כבר מצא אותו. בסא'אולה לא קורה שום דבר מעניין בכל הפרק, לצערי.

טא'אלו היו הראשונים לזכות במשימת החסינות/פרס, סא'אולה השניים. מה שאומר שלאומיי הולכים בפעם הראשונה למועצת השבט. טא'אלו שולחים את סייפיי לאי הסודות, שם היא תהיה מוגנת מהדחה ולא תשתתף במועצת השבט. ז'אק מנסה לזכות באמונו של פליקס, אז הוא מראה לו את פסלון החסינות. פליקס מבקש ממנו שיתן לו את פסלון החסינות וכך הוא יוכל יותר לבטוח בו, אבל ז'אק אמר לו שאין מצב שזה קורה. לפליקס יש רעיונות טובים אבל הוא יותר מדי אגרסיבי ושתלטן בדרך שלו. הוא גם מגלה לטניה מה ז'אק עשה במועצת השבט. שלושתם מתכוונים להדיח את רוס-לי כדי לשמור על חוזק שבטי. בניסיון אחרון, דוראו פונה אל ז'אק ואומר לו שיש להם פסלון חסינות, מה שז'אק יודע שזה שקר כי לו יש את פסלון החסינות האמיתי. דרך אגב, זה הפרק הראשון שדוראו קיבל וידוי או שפספסתי את זה? אני לא אומר את זה כדי להישמע רע, אבל שכחתי שהוא במשחק עד הפרק הזה חחח.

בכל מקרה, רוס-לי הודחה. קצת חבל לי עליה כי חשבתי בפרק הקודם שיש לה פוטנציאל אבל היא לא עשתה הרבה כדי למנוע את ההדחה שלה. עוד פרק טוב, ניקול עדיין ההימור שלי לנצח. ואני לא יודע איך לומר את זה יותר ברור, אבל תראו את העונה הזאת כבר!!!!!!! לא בקטע שיש שם מהלכים אדירים (כרגע), אבל יש שם דמויות מגוונות ומעניינות, וכן יש שיחות ומהלכים אסטרטגיים. אם התאכזבתם מהישרדות פסגת ההכחדה ואתם צריכים לראות עונה אחרת בשביל חוויה מתקנת, זאתי העונה בשבילכם.
 

noamlah

New member


מודה שלא הייתי מרוכז כלכך בפרק הזה כמו בפרקים הקודמים, שמתי לב יותר לאחר אתגר החסינות

לא הפסדנו הרבה מדוראו, נראה שחקן רנדומאלי בהחלט, לא פלא שלא ממש החשיבו אותו בשבט הצהוב

קשה לי להחליט עדיין עם טניה שחקנית חושבת או שהיא סוג של ברנדון האנטץ כלומר המשוגעת העונתית שהולכת עם השבט שלה למרות שיודעת היטב שהיא במיעוט
בכל מקרה בפרק הזה בהחלט השתלם לה ללכת עם השבט שלה אז טוב שלא התפתטה

ז'אק יצא דביל מועצה קודמת אבל כמו שאמרתי בעבר זה דרום אפריקה ואנשים לא ממש מבינים אז אפשר לסלוח לו
 

noamlah

New member
יודע

התכוונתי לא נראה לי שהפסדנו הרבה עד עכשיו והייתי מעדיף שיודח על פני רוז-לי כי לא נראה לי שנראה ממנו משהו טוב בעתיד גם
איש רנדומאלי
 
למעלה