הישרדות VIP II - פרק 27

סטילהוק

New member
הישרדות VIP II - פרק 27


האם הערב שמחה תודח סופית מהמשחק? או ששוב ההפקה תתערב ותמנע את הדחתה המתוכננת של שמחה מהמשחק? האם לשמחה יש את המאובן המוזהב שההפקה דאגה להחזירו עבורה למשחק במכירה הפומבית? מי יזכה/תזכה בצמיד הווטו המיותר שרק ההפקה הישראלית הוסיפה למשחק? ומי לעזאזל יודח סוף סוף מהמשחק אחרי חודש שלם שנמתח כמו מסטיק ללא שום הדחה?
 

Seosi

New member


היה פרק טוב. וסטילהוק אני יודע שאתה בטח חושב שההפקה התערבה פה בשביל שמחה, אבל המאובן היה סיכוי של 50/50, פשוט עניין של מזל. נעמה ממשיכה להתעלות על עצמה, ואהבתי איך שהיא מראה גם צדדים אנושיים. מני גם בכלל הפתיע לטובה בשלושת הפרקים האחרונים. אני מקווה שמעכשיו לא הולכים להיות יותר מאובנים מוזהבים.
 

סטילהוק

New member


אחלה פרק? אז אני מבין שפתאום אתה אוהב כל כך הרבה יתרונות במשחק שההפקה שופכת לתוכו, ושכבר חודש אף אחד לא הודח מהמשחק ונשאר בחוץ ושבקצב הזה אולי רק בעוד חודש מישהו יודח ויהפוך למושבע הרביעי, אלא אם כן זו שוב תהיה אחת מיקירות ההפקה ויחזירו שוב בדלת האחרוית את המאובן המוזהב או כל יתרון פלצני אחר שימנע את הדחתה הבטוחה מהמשחק. שלא לדבר בכלל על קעי הבכי המבויימים של שמחה, שפתאום נזכרה לבכות ללא שום סיבה, ו'החיבור' הפתאומי שתקף את נעמה ששתיהן רוצות לחנוק אחת את השנייה כבר חודש, אך 'משהו' (או יותר נכון מישהו) מחבר ביניהן פתאום. ומישהו פה באמת האמין בדעה צלולה ששמחה לא תביא איתה את המאובן המוזהב למועצת השבט? מה אנחנו צופים טירונים שצופים בפעם ראשונה בהישרדות או בתוכנית ריאליטי?
 

noamlah

New member
אם הייתה התערבות הפקה

ואני לא טוען שיש סביר להניח שהייתה יותר לטובת שקד חתונה כי הם המרוויחים העיקריים מההשתלשלויות האחרונות

לונה ניצלה עם המאובן
שמחה סומנה על ידי לונה שהייתה אמורה להיות מודחת וגם קבלה אות קין מהמכירה הפומבית שעוד יותר יגרום לשורשים לרצות להתהפך עליה
עכשיו שמחה ניצלה מהדחה ומסמנת את מני, גם ספק אם תהיה כלכך סימפטית כלפיי ליהיא ונעמה

ושקד ולונה? מאנשים בתחתית העמוד שהיו אמורים להיות מודחים אחד אחרי השני נהיו קול מכריע שמחפשים אותו
אז אם מדברים על התערבות הרבה יותר הגיוני שזה לטובתם
 

NP23

New member
לגמרי


אם כל כך היו רוצים להתערב למען שמחה לא היו צריכים לאפשר בכלל שיהיה קול נגדה בבקתה.
ללא זה+ הוטו המיותר שמני קנה, לא היתה מתחילה כל הסאגה .
&nbsp
&nbsp
 

סטילהוק

New member


איפשרו להן שישימו את הקול שלה בכד בבקתה כי ידעו שכבר יש לה מאובן מוזהב מהמכירה הפומבית. אמנם שמחה ומני לא ידעו אצל מי מהם המאובן המוזהב וזה היה 50%-50 שזה אצל אחד מהם, אך ההפקה ידעה גם ידעה מי לקח איזה מאובן. כך שאל תהיה תמים ותיפול למניפולציות של הההפקה. כי נעמה, ליהיא ושמחה ניצלו בעור שיניהן לא פעם ולא פעמיים ע"י התערבות בוטה של ההפקה במשחק במהלך העונה ובצורה הכי שקופה שיש. שלא לדבר בכלל על היום ה 19 שכולם כולל מי שחשדו ורצו לפצל קולות הצביעו בסוף לליהיא פה אחד. ואפילו לא סיפקו לנו טיעון אמיתי למה.
 

סטילהוק

New member


מצטער, אך אני לא קונה שום דבר ממה שההפקה הציגה בפרק הזה וצפיתי שיקרה מראש, כאילו מדובר בתסריט מבויים ולא בריאליטי. עצם זה שאיפשרו מצב של 50% שיש לשמחה את המאובן היה ברור לי לחלוטין שהוא אצלה ולא אצל מני.

ואגב שמחה וג'ובאני שהצמידה לה ההפקה כנאני כבר מתחילת העונה כל כך ב'ברית חזקה' שהם אפילו לא מצביעים יחד במועצת השבט. כי עובדה ששמחה הצביעה למני ואילו ג'ובאני הצביע לשקד. כי היו 4 קולות לשמחה, ולשנתיים מהשבט לא היתה זכות הצבעה בשל צמידי הווטו על ידן. כך שברור לכל בר דעת שצפה בפרק ששמחה וג'ובאני הצביעו שונה אחת מהשנייה. אמנם מדובר בניואנסים קטנים שמי שלא חד עין ובעל אוזן קשבת יכול לפספסם בקלות ולא לשים לב אליהם, אך למי שבעל עין חדה ואוזן קשבת חושבים הרבה מאוד...
 

Seosi

New member
זה לא נכון


נעמה הצביעה למני, במידה ושמחה תחזור למשחק. ג'ובאני ושמחה הצביעו נגד שקד, וכל השאר הצביעו נגד שמחה.

וזה שההפקה ידעה איזה מאובן היה המוזהב, לא אומר שהם התערבו. לשמחה הייתה אפשרות לבחור בין שני המאובנים, אחד שיש בו ואחד שאין בו. זה היה פשוט עניין של נטו מזל. ובהתחשב העובדה שזה היה 50/50 לא אמור כזה להפריע. ואם ההפקה הייתה מתערבת בשביל שמחה, אז יותר נכון לשער שלא היו נותנים אפשרות שיהיה קול נגדה, אך כך היה. לגבי ההדחה של ליהיא, כן אני מודה שזה מוזר שלא היה הסבר מספק למה כולם בסוף הצביעו נגדה, אך זה לא שזה לא קרה אף פעם, כמו שהזכרתי, אליזבת' בהישרדות דוד נגד גוליית הודחה פה אחד, 12 מתמודדים הצביעו להדיח אותה.
 

סטילהוק

New member


כן, ראיתי רק עכשיו מי הצביע למי, וזה מוזר לשכשעצמו, כי היו בפירוש 4 קולות נגד שמחה, ושניים מהברית נגדה בכלל לא הצביעו בגלל הווטו. ואם נעמה הצביעה בכלל למני, מי הרביעי ששם את הקול של שמחה? אה, רגע, שכחתי בכלל שהיה לה קול נוסף כבר בכד, של לונא וליהיא עוד מהבקתה. מה שאומר שנעמה שוב בגדה בחבריה והפרה את מילתה, כבר בפעם המיליון ואחד. כך שמוזר מאוד שאף שם אפילו לא חושב להדיחה, למרות שכולם היו עצבניים עליה ועל ליהיא אחרי התרגיל המסריח שהביא להדחתה של רתם, שלא לדבר בכלל על זה שכולם שם יודעים שהיא כבר זכתה בהישרדות. ולמעשה היא הזוכה הראשונה שלה בישראל.
 

Seosi

New member
לא כעסו עליה


כעסו על ליהיא. וגם לא נראה לי כעסו על נעמה שלא הצביעה לשמחה, היא הסבירה לשקד את הסיבה שהיא לא צריכה להצביע כדי לגרום למני להאמין שהוא מוביל את המהלך (שבפועל היא לא רצתה לשרוף את הגשר עם ג'ובאני ושמחה). בעונה 16 שניסו להדיח את אמנדה, פארווטי אמרה שהיא לא תוכל להצביע נגדה, וכולם היו בסדר עם זה כי היה לה משחק חברתי ממש חזק.
 

סטילהוק

New member
להזכירך


להזכירך שמני בכוונה לא שם על ידה את צמיד הווטו, כדי שהיא לא תצא בזול בעוד שכל השאר יספגו את האש אם לשמחה יש את המאובן המוזהב והיא חוזרת למשחק. כך שמני ועוד איך יכעס על נעמה שבגדה בהם, וכך גם לגבי לונא, אירה ואפילו ליהיא, שעומדות לספוג את האש לבדן. בעוד שנעמה יוצאת טפלון מכל העסק. ורואים כבר בפרומו לפרק הבא את הכעס הזה...

אגב, לא מובן לי עד עכשיו למה ליהיא שרשמה פעמיים את שמה של שמחה להדחה שמה את צמיד הווטו שלה על ידה של לונא ולא של שמחה? הרי זה לא שאם שמחה היתה חושדת ולא הביאה איתה את המאובן המוזהב היא היתה רצה באמצע המועצה עם צמיד הווטו על ידה ליער להביא את המאובן המוזהב שלה, ואם במילא היא כבר הביאה אותו איתה למועצת השבט, מה שברור והיה צפוי לחלוטין שתעשה, גיא בכל מקרה יבקש אותו ממנה בסוף המועצה ויבדוק אם מדובר במאובן המוזהב. אז בשביל מה כל ההצגה המיותרת?
 

Seosi

New member
אני יודע


אבל לא נראה לי שנעמה הולכת להיות בצרות על זה, נראה שמני יותר על הכוונת. נחכה ונראה.
 

סטילהוק

New member
עצם זה


עצם זה שנעמה לא על הכוונת אומר למעשה הכל על העונה הזאת, שהרי היא השחקנית הכי מסוכנת העונה שגם כבר זכתה במשחק הזה וכולם שם יודעים את זה, אז איך זה שהיא לא על הכוונת של אף אחד כבר עונה שלמה מאז שהוחזרה למשחק ע"י ליהיא? קלי שלא זכתה מעולם היתה למרות זאת על הכוונת של רוב המתמודדים בעונה האחרונה כבר מהיום הראשון שלה במשחק. אז זה נראה לך היגיוני שנעמה לא? זה רק מוכיח עד כמה העונה הזאת מבויימת ועשויה עם האצבע, ומספיק לבדוק כמה פעמים ההפקה הישראלית הצילה את שמחה וליהיא מהדחות בטוחות בכדי להבין עד כמה ההתערבות הבוטה של ההפקה העונה שוברת שיאים חדשים...
 

Seosi

New member
שוב


אם היו רוצים להציל את שמחה מהדחה וודאית, לא היו שמים פתק נוסף בכד. אבל אני לא חושב שהדין הזה מתקדם לאן שהוא, שנינו באים מנקודות זווית אחרות. בוא פשוט נסכים שלא נסכים
 

סטילהוק

New member
אבל זה בדיוק העניין


שגם אם ישימו מיליון פתקים של שמחה בכד, כל עוד הם יודעים בוודאות שיש לה את המאובן המוזהב, זה לא ממש משנה כמה פתקים על שמה יהיו בכד ההצבעות. כך שכל העניין עם הפתק ששמו עם שמה בכד אחרי שכבר ההפקה ידעה שיש לה את המאובן המוזהב, נועד אך ורק לנו הצופים, שנחשוב שיש סיכוי כלשהו שהיא תודח. אך אני לא קניתי את זה עוד מהרגע שהיה ברור לי שיש 50% שהיא קיבלה מההפקה את המאובן המוזהב באמצעות המכירה הפומבית. אחרת למה שההפקה תחזיר בכלל למשחק את המאובן המוזהב אחרי שהוא כבר התגלה ונחשף? הרי מני קיבל בקושי קול אחד מנעמה וגם זה בלחץ, כי נעמה לא רצתה שג'ובאני ושמחה יידעו שהיא היתה שותפה למזימה להדיח את שמחה, ושהיא למעשה המאסטרמיינד מאחוריה ולא ייפלו עליה כמו שהם עומדים ליפול על כל השאר שהיו שותפים להדחתה.
 

Seosi

New member


סטילהוק, שוב, לשמחה הייתה אפשרות לבחור בין שני מאובנים. היא יכלה לבחור את המאובן הלא מוזהב כמו שהיא בחרה במוזהב. יש קטעים שאני מסכים איתך על הביקורת של ההפקה הישראלית, אבל פה זה באמת היה עניין של מזל. זה הכל.
 

סטילהוק

New member
אם כך


אם כך כנראה שלא הבנת שגיא 'עזר' לה לבחור את המאובן הנכון. אם תצפה שוב בפרק ממליץ לך לשים לב לאיך היא מסתכלת לו בעיניים כשהיא שואלת אותו באיזה מאובן לבחור, אבל מנגד לא מראים לנו את העיניים והתגובה של גיא לשאלתה.

חוץ מזה, תשאל את עצמך עוד שאלה: למה שמחה בכתה הפרק ללא שום סיבה? למה היא באה וחיבקה את נעמה ללא שום סיבה? למה היא עודדה את ליהיא גם במשימת החסינות וגם במשימת צמיד הווטו, כשהיא בכלל מוותרת על המשך הניסיון שלה עצמה לזכות במשימה ללא שום סיבה? ככה סתם, התעוררה בבוקר והחליטה לשנות פאזה משחצנית יהירה וארוגנטית מעוררת אנטגוניזם לטיפוס רגשני ואוהב?


מצטער, אך אני ממש לא קונה את זה, אם זה נראה כמו ברווז, הולך ברווז ומשמיע קולות של ברווז, זה לא שום דבר אחר חוץ מברווז. ובעיקר העונה כשזה כל כך שקוף ובולט לעין. ושום דבר לא יצליח לשכנע אותי אחרת.
 
למעלה