הישרדות VIP 2 - פרק 24

סטילהוק

New member
הישרדות VIP 2 - פרק 24


השמחה הזאת כזאת סתומה שזה מפחיד.
עלק עדיף להגיע עם נעמה לגמר
 

סטילהוק

New member


ג'ובאני האידיוט לא יודע את המשחק, שימשיך לשחק כדורגל, אין לו מה לחפש בהישרדות. ושמחה, כבר אמרת מתחילת העונה שהיא אחת השחקניות הכי גרועות בתולדות הישרדות, ואם לא ג'ובאני שסחב אותה על גבו כל הדרך עד הלום, היא כבר מזמן היתה עפה, ובצדק.

היחידה שתזכה בצדק זו לונא, היחידה שמגיע לה לזכות והיחידה ששיחקה משחק נקי, ונתנה את כל מה שיש לה. ואני ממש שמח שיצא לה המאובן המוזהב מול כל החלאות הצבועים והעלובים, ובראשם ג'ובאני הסנדק דמיקולו, ליהיא הבהמה של נעמה שאם לא נעמה כבר היתה עפה מזמן, ושמחה העולב.
 

Seosi

New member
אני לא מבין למה ללונא


מגיע לנצח יותר מאירה ושקד, הרי אמרת שהם צריכים להיות הפיינל 3. ואני לא אומר את זה ממקום רע, אבל היא כביכול הודחה במועצה. היא עשתה מספר טעויות במשחק, בעוד שלאירה ושקד, לפי דעתי, יש יותר סיבות למה מגיע להם לנצח.
 

NP23

New member


לונא האחרונה שמגיע לה לנצח מכל האיחוד. עכשיו היא גם הודחה כדי להוכיח את זה סופית (ולא הודחה מאיזה טוויסט)
צבועה, רגשנית , סגורה חברתית ולא מבינה את המשחק.
והיא נעזרת בשקד , לא פחות מאשר ליהיא או שמחה בג'ובאני ונעמה.
&nbsp
שמחה , אני כבר לא סובל אותה, אבל משחקת את המשחק פי אלף מלונא.
גם נהיתה פחות צדקנית ממנה.
 

NP23

New member


הורג אותי שפה מדברים על משחק נקי! בפורום הזה!
למי אכפת מזה כאן

&nbsp
ובנוסף , זה כזה חרטא
לונא גם אמרה במועצת שבט שבקנקאי לא היה לכלוכים
נראה לי שדרור ועינת חושבים אחרת
&nbsp
ובערבוב עם אורין לא רצתה לעבוד על הבנים שהם שמים אירה?
ואחר כך , לא היתה מודעת לתכנית של אלכסה לטמון פח לאייל שיודח?
היא חושבת שאם היא יודעת דברים (כמו ההדחה של אייל) ולא משתפת
זה בסדר, כל עוד הפתק שלה בהתאם למה שהבטיחה
&nbsp
עכשיו אם הכל היה אסטרטגיה,סבבה
אבל זה לגמרי אמיתי אצלה,
שהיא בטוחה שהיא מעולם לא שיקרה או רימתה
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Seosi

New member
הבנתי, אבל עדיין יש מתמודדים ראויים יותר


שההפקה, לכאורה, לא התערבה במשחק שלהם. מתמודדים שלא הודחו. ואתה יודע מה, אני אלך יותר רחוק. אני אפילו יכול להגיד שלמני מגיע יותר לזכות מלונא, כי כמו שראו בפרק האחרון, הוא ניסה לכרות ברית עם ג'ובאני ושמחה, וניסה לעשות מהלך עם אירה, בלי קשר שזה היה בסוף פח שהוטמן לו ולשקד. וזה הרבה יותר ממה שאני יכול לומר על לונא מאז האיחוד, ואני הייתי בין הראשונים שהיו ממש בעד לונא, ממש שיבחתי את המשחק החברתי שלה והייתי בטוח שהיא תצליח להגיע עד הסוף, אבל היא עשתה הרבה טעויות, בעיקר באיחוד. כדרך אגב, אני ממש לא שונא אותה אני בטוח שהיא מאוד נחמדה במציאות, אני מעביר ביקורת על צורת המשחק שלה.
 

סטילהוק

New member


הבעיה של מני היא שהוא חושב יותר מדי עם הלב ולא עם הראש, בגלל זה הוא נפל, נופל וכנראה משיך ליפול בכל המלכודות שטומנים לו. בהישרדות צריך לשחק עם הראש ולא לתת לרגשות לבלבל אותך, ובטח לא מול הריבים הכי גדולים שלך. לקחת את נעמה לפרס היה אחת הטעויות שלו במשחק עוד מהרגע שהוא בחר בה לפרס, הרבה לפני שהיא גילתה את הרמז לפסלון שם. א-ב בהישרדות לעולם אל תיקח את יריבך למקום שעלול להסתתר בו פסלון או רמז לפסלון.


ועוד דבר, הוא יותר מדי פתוח וכנה עם כולם, מדבר יותר מדי ופולט סודות סדרתי. הפה שלו מסגיר אותו בכל פעם מחדש.
 

Seosi

New member
אני לא אומר שמגיע לו לנצח במשחק בכללי, רק יותר מלונא

 

Seosi

New member
ולגבי הפרק (לעשות פינת פופולאריות או לא?)


באסה ששקד נפל בפח של נעמה. אני לא מאשים אותו, הוא צריך לנסות לעשות הכול כדי להישאר במשחק ואני עדיין רוצה שהוא יגיע רחוק במשחק, אבל חייב לתת לנעמה פה קרדיט ענק. לא רק שמצאה את פסלון החסינות, הצליחה לחשוף במועצה שמני ושקד כיוונו נגד ג'ובאני ובכך לגרום לג'ובאני ושמחה להצביע ללונא ולא לאירה. אגב, גם לאירה מגיע קרדיט, היא סופגת המון אש במשחק שלפי דעתי לא הוגן, ובכל זאת היא מתנהלת כמה נכון שאפשר במועצות השבט ולא נשברת תחת הלחץ. היא גם זאת שחשפה את מה שמני ושקד אמרו לה, אף על פי שזאת הייתה ההברקה של נעמה, אירה הייתה זאת שפעלה. בקיצור, נעמה הייתה המוח ואירה הכוח במהלך הזה. אני ממש לא מבין מה רוצים ממנה, הברית שלה התהפכה עליה במועצת השבט הראשונה שלהם כולל לונא. לא זכור לי שלונא שיתפה את אירה שמצביעים לדורון, אז אני לא מבין למה היא כל כך פגועה. אולי עכשיו שלונא נשארה במשחק היא תתחיל יותר לשחק. וחוץ מזה שליהיא עדיין מצחיקה אותי, אני חושב שהיא גם די אסטרטגית, אבל לא מקבלת על זה קרדיט בגלל הקרבה לנעמה.

ולגבי מה ששאלתי בכותרת, אני לא יודע אם לעשות פינת פופולאריות כיוון שאף שלונא הודחה, היא חזרה למשחק, כך שלא באמת הודח אף אחד... פרק טוב למען האמת. בפער יותר טוב מהפרק האחרון שהתעצבנתי עליו.
 

NP23

New member
כן, היתה מועצת שבט

ומה רוצים ממנה?
קשה לשקד ולונא עם העובדה שהם לא מסובבים את אירה לפי רצונם, זה מה שרוצים ממנה..
&nbsp
וג'ובאני גם מצפה שהיא תהיה שפוטה שלו, כי הוא בטוח שהיא במשחק בגללו
הגזים ברמות
&nbsp
 

Seosi

New member
די אכזבה האמת


לא משקד, אני לא בא אליו בטענות כי אני מבין שהוא עשה הכול כדי להדיח את אירה, אבל לונא די איכזבה אותי. חשבתי שהיה לה הרבה פוטנציאל עם משחק חברתי מעולה, ופשוט אחרי ערבוב השבטים היא הרסה לעצמה את המשחק. אני לא מבין גם למה היא כעסה על אירה, היא לא שיתפה אותה בהדחה של דורון, היחס של ג'וזי כלפיה היה נוראי, והוא ושקד עוד רצו להדיח אותה לפני האיחוד, אז למה היא ציפתה?

אין מילים על ג'ובאני...
 

סטילהוק

New member
"הישרדות VIP": מי מטומטם - הצופים או השורדים?

"הישרדות VIP": מי מטומטם - הצופים או השורדים?
https://www.israelhayom.co.il/article/658887

האם הפקת תוכנית הריאליטי מכוונת את נעמה קסרי לניצחון? אחרי הפרק האחרון, מתחזקת התחושה שיש יד ששולטת בכל מה שקורה על האי.


מציאות לפי הזמנה: "הישרדות" בגרסתה המקומית היא תוכנית בעייתית. מצד אחד - שום דבר לא אמור להיות צפוי בה. מצד שני - כשדברים מתגלגלים באופן טבעי, הם בדרך כלל צפויים. להפקה, כמו בכל תוכנית ריאליטי אחרת, יש תפקיד מכריע: להראות כאילו הכל זז באופן טבעי, אבל גם לשמור על הדרמה וההפתעה כל הזמן.

הפקה מוצלחת גורמת לצופה להאמין שאין לה בכלל אמירה בתוכנית, והכל קורה מעצמו. זה כמובן אף פעם לא ככה, אבל בגרסה האמריקנית, למשל, כשמתמודדים חזקים ומעניינים עפים מיד על ההתחלה זה אמנם מבאס – אבל גם מחזק את ההרגשה שאין יד מכוונת, שזו המהות של תוכניות ריאליטי.

בסופו של דבר, רוב הצופים לא טיפשים ורובם גם אינם תמימים במיוחד. כולם יודעים שיש תסריט, הצגת דברים בצורה מוטה ועריכה לא קטנה. אבל ברגע שזה מפסיק להיראות טבעי ונהפך לדחיפה בוטה, גסה ולא טבעית – יש כאן בעיה.

 
למעלה