הישרדות VIP 2 - פרק 22

סטילהוק

New member
הישרדות VIP 2 - פרק 22


הישרדות VIP 2 - פרק 22: סוד הפסטה.

העתקה בוטה של הפקת הישרדות הישראלית מפרס הפסטה מעונה 35 של הישרדות, כשנתנו להם להיכנס כל אחד בנפרד לאכול מהפסטה, וכל אחד יכול לאכול ממנה כמה שבא לו ולעזוב לאחרים כמה שבא לו או לא לעזוב להם כלום.
ואז את מי בוחר מני שזכה במשימת הפרס, אבל ממש ב'פוקס'? בלא אחרת מאשר נעמה, שגם אם היא לא צפתה בעונה 35 האמריקאית של הישרדות ישר מתעורר אצלה החשד למה נותנים להם להיכנס אחד אחד ולא כולם יחד לאכול את הפסטה, ומה מסתתר בתוך הפסטה... יש את זה ביותר שקוף?
 

סטילהוק

New member
הצופים בהלם


הצופים בהלם: ההפקה סוללת את דרכה של נעמה קסרי לגמר הישרדות
https://online--gossip.blogspot.com/2019/05/blog-post_33.html

צופים רבים כבר טוענים מתחילת העונה על הטעייה מצד ההפקה
כלפי נעמה קסרי ועל כך שהדרך שלה נסללת לעבר הגמר הגדול, אם
רבים חיפשו הוכחות לכך,נראה שזה לא קשה במיוחד, אמנם אף אחד
לא הוכיח זאת בצורה מלאה אבל כל הפרטים הקטנים שצופים רבים
שמו לב אליהם לא משאירים כבר מקום לספק.

 

Seosi

New member
מסכים חוץ מדבר אחד


בעונה 35 גם שם כולם נכנסו אחד אחד לאכול את הפסטה אם אני זוכר נכון. אני אוהב את נעמה, אבל כן, אי אפשר לא לשים לב להתערבויות האלו.

ישראל היום כיסו את זה הכי טוב..
 

סטילהוק

New member
לא הבנתי עם מה בדיוק אתה לא מסכים...


הרי זה בדיוק מה שאמרתי, שהם העתיקו את משימת הפסטה מעונה 35 של הישרדות האמריקאית שגם בה הם נכנסו אחד אחד לאכול את הפסטה וראיין מצא את הרמז מתחת לפסטה שהיה כתוב בו בדיוק כמו אצלנו העונה שפסלון חסינות מוחבא מתחת לדגל של השבט, בדיוק כמו בעונה 35 של הישרדות האמריקאית. ההבדל היחיד הוא שראיין העלים לחלוטין את הקערה שהיתה נדמה לי אם זכרוני לא מטעני, מזכוכית, ואילו נעמה כיסתה את התחתית בעלים גדולים ובמפית עגולה, ואפילו אז, כל מי שצפה בעונה 35 היה אמור לבדוק יותר יסודי ולהרים את המפית העגולה ולראות מה יש מתחתה, ובעיקר אם כבר חיסל את כל הפסטה שבקערה ונשארה רק המפית העגולה, ועוד אם חושד שמסתתר רמז במקום... כך שחשוד מאוד שמני לא הרים את המפית ועוד יותר חשוד מזה שהוא בכלל העדיף לקחת את נעמה שהיא האויבת שלו לפרס, ובעוד שהוא יודע עד כמה תככנית וערמומית היא וגם הזוכה הראשונה של הישרדות הישראלית. כך שמוזר מאוד שהוא בחר בה. וגם מוזר מאוד שלא לונא ולא ג'ובאני חשדו מה קורה שם ולמה ההפקה נתנה להם להיכנס אחד-אחד ולא כולם יחד לאכול את הפסטה.
 


מני ציין שהוא בחר בנעמה כי היא לא אכלה באיחוד כי תגידו מה שתגידו על מני אני בעצמי לא סובלת אותו אבל יש לו לב .הוא אחר כך בחר גם בשקד שגם הוא לא אכל באיחוד אבל
שקד סירב בתוקף ללכת כי הוא חשב שמבחינה אסטרטגית עדיף לו לדעת מה קורה על אי מאשר לאכול
 

noamlah

New member
אני דווקא יותר זוכר את המשימה הזאת

מהישרדות אוסטרליה כשבנג'י מצא את הרמז בעוד כולם אכלו
משאר שהמשימה הזאת הייתה גם בעוד מקומות
 

NP23

New member
ברור

זה לגמרי הגיוני שמשימה שנעשתה בהשרדות , תהיה בעוד גרסאות
ושיהיה כאלה שלא יחשבו מעבר ויאכלו
בייחוד בהישרדות ישראל כשלא מבינים את המשחק
מצד שני גם הגיוני שמי שמבין את המשחק , יחשוד ויחפש
מה הזעקה הגדולה כאן
היו דברים הרבה יותר חמורים גם אצלנו וגם באמריקה
 

NP23

New member
ואגב, עדיף פי מליון

שמישהו ימצא אליל חסינות,
כי טרח לחשוב על כך במשימת פרס
&nbsp
מאשר עוד איזה חפירה רנדומלית
מתחת לעץ
 

Seosi

New member
אני לא חושב שמה שקרה פה זה בהכרח התערבות

הדברים שיותר הפריעו לי זה האפשרות להחזיר את נעמה על פני רותם, וזה הרגיש מאוד נוח שמי שנבחר לבקתת משא ומתן היו ליהיא ועינת. אבל כן בהחלט היו דברים יותר גרועים. אני חושב לעשות פעם שרשור על כל ההתערבויות של ההפקה של הישרדות בישראל כי חלק מהם פשוט מצחיקים עד כמה שהם מגוכחים.

הדבר היחידי שאני כן אתן להישרדות ישראל קרדיט, זה שלפחות סוף סוף אין הצבעות קהל. אבל משימות ההדחה הפתאומיות חייבות להיעלם. הטוויסט של העונה האחרונה של הישרדות קצה ההכחדה היה יותר גרוע מכל מה שקרה בעונה עד עכשיו.
 

NP23

New member
משימת הדחה

כבר הייתה קיימת בעונות קודמות, בצורה שהרבה יותר הפריעה..
ברור שזה זוועה.
הצבעת קהל, לדעתי, אסרו עליהם את זה.
ההחזרה של נעמה על פני רותם,
די , עבר מליון שנה. כן, ברור לי שהפוך לא היה קורה. אבל לנעמה הגיע הצ'אנס הזה, אחרי שהודחה בהדחה מהירה בערבוב של אחרי יום אחד!!!!. אז זה התאזן איכשהו.
 

noamlah

New member
היה הצבעת קהל

עד עונה 6

אני חושב שפשוט כשהפורמט עבר לרשת הם זרקו את האופציה הזאת
או שבאמת נתנו להם הפעם יותר הנחיות בחוזה לגבי זה
 

Seosi

New member
אני לא אומר


שלנעמה לא הגיע הצ'אנס הזה כי אני כן אוהב אותה ולא הייתה לי בעיה אם היא הייתה חוזרת למשחק כמו איך שטיטי החזירה את דנה למשחק או שהם יפסיקו כבר עם משימות ההדחה, פשוט באסה שזה קרה על חשבון מתמודדת אחרת.
 

אורישקי

New member
בגלל שמראש נעמה

נפלה לסיטואציה בלתי אפשרית שבה היא כבר ישבה בשבט ואז ערבבו לה את השבט ככה סתם על דעת עצמה.....
אז אי אפשר לשפוט אותה על זה ממש.
ורותם בכל מקרה הייתה הולכת הביתה אם השבט שלה היה מפסיד אז זה נסלח
 

Seosi

New member
זה ברור לי


ואני גם לא שופט אותה אלא את ההפקה. ברור לי שזאת הייתה סיטואציה לא הוגנת כלפיה, מראש לא היה צריך להיות מצב כזה, אבל זה סתם נראה לי יותר מדי נוח שלמי שניתן אפשרות להחזיר אותה היו ליהיא ועינת, אשר היו בנות הברית שלה. וזאת הייתה הפעם היחידה במשחק שהיה אפשר להחזיר מתמודד, זה מה שהפריע לי בסופו של דבר.
 

Seosi

New member
פרק 23


הם עשו פרק שלם רק על משימת חסינות!!!!!!!!! די כבר אין כוח למריחות האלו. מרגיש קצת רע בשביל שקד ששקצת יצאו עליו שם, לחלוטין השחקן שמקבל הכי הרבה פחות קדיט, גם במשחק עצמו, גם פה בפורום ובביקורות באתרים. ועכשיו אירה בסכנת הדחה רק בגלל האגו המטורף של ג'ובאני. אני מניח בפרק הבא נעמה בטח תמצא כבר את פסלון החסינות או משהו. אני מקווה שאירה תישאר במשחק, גם היא לא מקבלת מספיק קרדיט.
 

noamlah

New member
בגלל זה

אני רואה מראש רק פרקיי הדחה, כדיי להמנע מראש מעצבים על פרקים כאלו

והיה ברור כבר מהפרומו שזה כנראה יהיה כל הפרק
 

סטילהוק

New member
הג'ובאני הזה כזה מלא בעצמו שזה פשוט מגעיל


מי מת ומינה אותו לסנדק? ועל הטמטום שלו אני כבר לא מדבר, אדם שכל העונה מונע מנקמה לא יזכה. המטומטם הזה לא מבין בכלל את המשחק, וזה לא סתם מה שכולם חושבים עליו. ושיעשה
עד מחר, הפעולות הגרועות שלו מעידות עליו יותר מהדיבורים. אני מאוד אשמח אם השחצן העלוב הזה יהיה המודח הבא. והלוואי שנעמה תזכה שוב ולו בכדי לראות את הפנים השחצניות והעלובות של ג'ובאני, שזקנתו מביישת את בחרותו, כשהוא יבין שהוא הגיש לה את המיליון השני על מגש של כסף במו ידיו וטיפשותו.
 
למעלה