הישרדות 23 - פרק 10

Seosi

New member
הישרדות 23 - פרק 10


עבר די זמן, אבל אם כבר מתחילים משהו, צריך לסיים אותו. למי שמעוניין, הסיקור של פרק 8 נמצא פה (ושם מתחתיו נמצא גם הסיקור של פרק 9). וכמו הפרק ה-9, גם פרק זה הוא פרק הדחה כפול. אז, דון וויטני נשארות היחידות מהברית של סוואי. ג'ים מגיע לאי הגאולה שם נמצאים כבר אוזי וקית'. קואץ' עדיין מעצבן חחח, אבל הוא עושה עבודה טובה עם קוקראן ואומר לו שהוא לא סומך על אלברט וברנדון, כנראה כדי לנסות לגרום לו להרגיש יותר בנוח במקומו. אוזי, ג'ים וקית' מגיעים למשימת אי הגאולה, עליהם לאזן שני מוטות עץ על גבות ידיהם אשר יגעו בקרש עץ מוגבה. האחרון שנשאר במשימה נשאר במשחק ו...טוב אין לי כוח לחפור, אוזי מנצח וג'ים וקית' חברי המושבעים הראשונים. תעמידו פני מופתעים. בכל מקרה, דון וקוקראן דיברו על האפשרות לחזור לעבוד ביחד.

במשימת החסינות, המתמודדים יצטרכו למלא קערת אורז ולאזן את זה על ראשם, תוך שהם חוצים שתי נדנדות. שם הם יצטרכו למלא את האורז בקערה ריקה. הם ימשיכו כך הלוך וחזור, עד שהמתמודד הראשון שימלא מספיק אורז בקערה שלו מה שירים דגל יזכה במשימה. בקרב צמוד בין ברנדון, דון וסופי, סופי מצליחה לזכות בחסינות הראשונה שלה במשחק. לאחר המשימה ג'ף אומר למתמודדים שהולך להיו טוויסט במועצת השבט. קוקראן חושש שהטוויסט הוא הדחה כפולה ואז הוא יכול להימצא בצרות. דון וויטני פונים אל אלברט בניסיון להישאר במשחק, ואלברט רוצה להדיח את עדנה, שוב. הוא אומר שהוא רוצה להרוויח את הקולות של דון וויטני בגמר. הוא מאשר לקוקראן את חששותיו שהוא השביעי ללכת בברית של אופולו, ומשתף אותו ואת סופי בתכנית שלו. סופי חושבת על זה כי היא יודעת דון וויטני הן קולות צפים וזאת יכולה להיות הזדמנות להדיח את עדנה. אבל אפשר לראות את ההסתייגות של סופי מאלברט מפרק לפרק. במועצת השבט, אלברט לא הוציא לפועל את התכנית שלו, ודון הודחה ברוב קולות. לאחר שדון הודחה, ג'ף מודיע על הטוויסט: משימת חסינות נוספת, שאחריה תתקיים עוד הצבעה. המשימה הייתה חידון, בין קרב צמוד לוויטני וסופי, סופי זכתה במשימת החסינות פעם שנייה ברציפות
וויטני מודחת פה אחד ומצטרפת לאי הגאולה עם אוזי ודון.

אני לא יכול לשמוע יותר את המושג Big move. לפחות הפאגונגינג של סוואי סוג של נגמר אם לא מחשיבים את קוקראן.
 

Seosi

New member
פרק 12


אני לא מסקר את פרק 11 כי זה היה פרק מיוחד שסיקר את 27 הימים הראשונים.
קוקראן מבין שהוא הבא בתור, לכן הוא מנסה להתחבר לשאר חברי אופולו אבל זה...לא הכי נעים לצפייה בואו נגיד כך. סופי אמרה שהיא הרגישה רע בהתחלה בשבילו אבל עכשיו היא מבינה למה אנשים התעצבנו ממנו
קוקראן מבקש מכולם (חוץ מעדנה) להשאיר אותו לעוד מועצה אחת והוא מזכיר שהוא עזר להם בהצבעה ושיש לו יום הולדת בקרוב והוא רוצה לחגוג עם כולם (שזה שקר, היה לו יום הולדת חצי שני לפני). סופי אמרה לברית שלה שהיא רוצה להדיח את קוקראן, בעוד שנראה שקואץ' חושב על להשאיר אותו. באי הגאולה, המתמודדים המודחים יצטרכו להעמיס צלחות וקערות על ידית מוארכת הכי הרבה זמן. אוזי מנצח את דון וויטני, שולח אותן לפנדרוסה בעוד שהוא נשאר על האי.

אלברט אמר שמבחינתו הדרך לשחק את המשחק הוא להיות טוב במשימות, לבנות תכנית אסטרטגית טובה וליצור קשרים חברתיים טובים. אבל, הוא לא עושה כלום במחנה. זה מעצבן את עדנה ואת ריק (שקיבל וידוי!!!!!!!!!!). עדנה במיוחד כי היא עשתה כביסה במחנה ואלברט הרס את האש של הכביסה. היא אמרה שהיא יודעת שהיא אחרי קוקראן והיא לא רוצה להיות שישית, לכן היא מדברת עם קואץ' על איך היא תוכל להגיע רחוק יותר. קואץ' חושב על להשאיר אותה ואת קוקראן כי הם לעולם לא יצביעו נגדו. אלברט ניצח במשימת חסינות המורכבת ממספר תחנות. הוא גם זוכה בפרס, מסאז'. ג'ף אמר לו לבחור במישהו להצטרף איתו לפרס. הוא בחר בקוקראן. לאחר מיכן, הוא אמר לג'ף שהוא מוותר על הפרס שלו ומעניק אותו לקוקראן.

לאחר שקוקראן חוזר מהפרס, הוא מגלה לאלברט שריק קרא לו הנסיכה אלברט/הנסיך אלברט. זה עיצבן את אלברט ועכשיו הוא חושב על להדיח אותו. קוקראן ועדנה מסכימים לעבוד ביחד ולנצל את כך שאלברט כועס על ריק ולהדיח את ריק. קוקראן משתף את התכנית עם קואץ'. אבל במועצת השבט, ברנדון היה מאוד ברור שהוא הולך להדיח את קוקראן ואז את עדנה. הוא אפילו נשבר לדמעות. בסוף מועצת השבט, קוקראן מודח ונשלח לאי הגאולה, שם יתמודד מול אוזי. אלברט הוא בחור חכם, אבל הוא סתם מדבר אסטרטגיה ולא עושה כלום.
 

Seosi

New member
פרק 13


ברנדון רוצה להתפלל עם כולם, אבל עדנה לא משתתפת. היא נשברת כי היא מרגישה שכולם אמרו לה שאופולו הם שישייה חזקה, ועכשיו היא הבאה בתור. היא משתפת בקואץ' את הרגשותיה ונראה שהיא הכי כועסת על ברנדון מכולם. בדואר אי, נמצא מכשיר סלולרי בתוך קופסה שם יש מסרים משפחתיים לכולם. משם עוברים למשימת הדו-קרב באי הגאולה, אשר הייתה לנווט כדור דרך מבוך. אוזי מן הסתם מנצח את קוקראן ושולח אותו לחברי המושבעים. לאחר הדו-קרב, כל קרובי המשפחה של המתמודדים שנשארו במשחק מגיעים לאי. ג'ף אומר לאוזי לבחור בשלושה מתמודדים שיבלו זמן עם בני משפחתם, הוא בוחר באלברט, ברנדון וקואץ'. שלושתם ובני משפחותיהם מגיעים לאי הגאולה יחד עם אוזי, זה באמת האינטרקציה הראשונה שיש לאוזי עם המתמודדים מהמשחק מאז הדחתו. קואץ' אומר לאוזי שאם הוא חוזר למשחק, הוא לוקח אותו לגמר, כי הוא רוצה ששני הטובים יתמודדו אחד מול השני. WTF?!?!?!?! קואץ' שיחק טוב עד עכשיו, לקחת את אוזי לגמר זה פשוט להעניק לו מיליון דולר. אבא של ברנדון (שהיה אחד מן קרובי המשפחה שביקרו את המתמודדים) מנסה ללחוץ על קואץ' לקחת את ברנדון לגמר. חייבים להגיד את זה, יש משהו לא נעים במשפחת האנץ, בכלל.

במשימת החסינות, המתמודדים יצטרכו לנווט דרך פאזל בצורת אננס. הם יצטרכו להפוך את האריחים עד שיסתיימו להם האריחים להפוך. האחרון שישאר על המשטח ינצח. לאחר שקוקראן נפסל, הוא אמר לג'ף שהאסטרטגיה שלו הייתה לחסום "מישהו מסוים". עדנה אמרה שהיא יודעת שזאת היא, הוא לא צריך להסתיר את זה. היא ממש כועסת עליו. קואץ' מנצח במשימת החסינות. עדנה ציינה בפני ברנדון שהיא ממש פגועה ממנו, והיא מנסה לשכנע את אלברט, סופי וקואץ' להדיח את ברנדון. היא מעלה את ההדחה של מיקיילה ומעלה את כל הבעיתיות של ברנדון. עם כמה שעדנה ניסתה, היא לבסוף הודחה פה אחד. אין לי מה להוסיף, זה היה המהלך הנכון להדיח את עדנה, אבל זה עדיין מתסכל. אני מכבד את עדנה, ויש לה כל סיבה מוצדקת לכעוס על ברנדון.
 
למעלה