אשלי מאסארו מהישרדות סין הלכה לעולמה

Seosi

New member
אשלי מאסארו מהישרדות סין הלכה לעולמה

אשלי מאסארו, נפטרה ביום חמישי בבוקר בבית החולים הקרוב לביתה, כך מדווחים TMZ. היא הייתה בת 39 במותה.

אשלי השתתפה בעונה ה-15 של הישרדות: סין, שלשם היא הגיעה למקום ה-15. אשלי הייתה ידועה בתור מאתבקת מקצועית בעבר אשר התאבקה אצל ה-WWE בין השנים 2005-2008. רק אתמול היא פירסמה בחשבון הטוויטר שלה שהיא משיבה על מכתבי מעריצים. היא גם תכננה לערוך את החזרה שלה לעולם ההיאבקות.

יהי זכרה ברוך.
 

סטילהוק

New member
מעניין שהם מסתירים את סיבת המוות שלה בגיל כל כך צעיר


לפי מה שהבנתי מהכתבות על מותה, הם רק מוכנים לאמר שהמוות שלה הוא מה שמוגדר כ"מוות לא בנסיבות כרימינליות" (Non-Criminal), קרי שהיא לא נרצחה. כמו גם שהמשטרה קיבלה קריאת מצוקה מביתה לפני שהגיעו לפנותה לביה"ח הסמוך שבו היא נפטרה. ושיום לפני מותה היא עוד השיבה לאלפי מעריציה בטוויטר.
 

noamlah

New member
היא הייתה מתאבקת

אז יכול להיות בעיית לב שהרבה מתאבקים מתים ממנה בגיל צעיר
אני מאמין אבל שיפרסמו בהמשך, בניגוד לדן שהוא אדם פרטי מעבר להישרדות והמשפחה שלו יכולה לשמור את נסיבות המוות שלו לעצמם בלי שאף אחד יציק אשלי קצת יותר ידועה
 

Seosi

New member
אני לא חושב שזה המקרה עם אשלי

מה שרשמת לגבי המתאבקים הוא נכון, ישנם מתאבקים רבים שנפטרו בגיל צעיר מבעיות לב, זאת לאחר שהשתמשו בסטרואידים. אבל המתאבקים האלה התאבקו בשנים ממש מוקדות, שנות ה-80 ואפילו לפני. אשלי באה מעידן שחל איסור על שימוש בסטרואידים ובסמים אחרים, כאלו שיכולים להביא לפיטורים של מתאבק. אני יודע שאשלי חוותה מספר זעזועי מוח במהלך הקריירה שלה, אך איני אם זאת הסיבה. היא לא התאבקה מעל עשור, אז אני לא יודע.
 

Uri04

New member
עצוב מאוד

עוד מתמודדת ריאליטי שבחרה לסיים את חייה. זה מראה כמה שהעולם הציני הזה שאנחנו חיים בו יכול להיות הרסני לאנשים מסויימים.
 

סטילהוק

New member
על פי מה בדיוק קבעת שהיא בחרה לסיים את חייה?

הבחורה יום לפני מותה עוד התכתבה בטוויטר עם אלפי מעריציה והבטיחה להם שהיא מתכוונת לחזור ולארגן מפגש מעריצים. זה לא מה שעושה מי שמתכוונת לסיים את חייה. וחוץ מזה, אין שום עדות לכך משום מקור. אם כבר נהפוכו, יש עדות מהמשטרה שהם קיבלו אותות מצקה מביתה ושבעקבות כך נשלחה הניידת משטרה שמצאה אותה ודאגה להעבירה לביה"ח הסמוך שבה נקבע מותה.
 

Uri04

New member
המשטרה שללה מקרה פלילי

מה זה עוד יכול להיות? אולי מנת יתר, אבל זה גם משהו שנעשה ממצוקה. קיצר, חבל עליה.
 

Seosi

New member
עוד פרטים על המקרה

ניתן לאשר כי אשלי מאסארו אכן שמה קץ לחייה. אשלי טענה לאור זעזועי מוח ופציעות שהיא ספגה במהלך קריירת ההיאבקות, היא פיתחה דיכאון, מיגרניה, ואובדן זיכרון לטווח קצר. היא השתתפה בתביעה יצוגית של 60 מתאבקים נגד ה-WWE, בטענה שהחברה לא פעלה נכון לטיפול בפציעותיה.
מקורות:
New York Post
The Blast

אם אתם/ן מתמודדים/ות עם מצוקה נפשית, ניתן לפנות לטלפון של ער"ן: 1201
 
למעלה