הלילה נגלה הכל, מי חזר, מי שלישיית הגמר ומי הזוכה

סטילהוק

New member
הלילה נגלה הכל, מי חזר, מי שלישיית הגמר ומי הזוכה


הלילה נגלה הכל, מי חזר/ה מאי ההכחדה, מי הם שלישיית הגמר ומי הזוכה במיליון דולר ובתואר השורד האחרון של העונה המטורפת הזאת, שהיתה כמו רכבת הרים לכל אורכה.
 
ההימור שלי


מי שיחזור כנראה קיבל וידוי בפרק הקודם עם המכתבים, היחיד מהם ששיחק טוב הוא דיוויד, אבל אני לא מאמין שהוא חוזר אז בואו נגיד... רים. או כריס. הגיוני יותר שזה כריס כי הוא חזק יותר.

פיינל 6: כריס כמובן יודע שללורן יש אליל, הוא כורת ברית עם כריס וג'ולי, אבל במועצת השבט לורן שולפת את האליל שלה וכריס, לראשונה העונה, מגיע לפונדרוסה! ריק בטח זוכה בחסינות או משהו.

פיינל 5: לצערנו לריק עדיין יש אליל, ובין אם הוא חסין מהאתגר או לא, הוא משתמש בו כדי להדיח את גווין.

פיינל 4: היו ללורן כמה וידויים על אש, אז אני מקווה שהיא תנצח את ריק באתגר האש. זה נראה לי תרחיש הגיוני כי ריק מתחיל להיות דומיננטי מדי ואמריקה סוגדת לו מסיבה כלשהי
ואולי זה יגרום להפקה לרדת מהרעיון המעצבן הזה סוף סוף!!!

בכל מקרה, אם ריק בגמר, הוא זוכה... אבל אני לא רואה אותו בגמר. לורן בטוח בגמר (ובתקווה זוכה), ויקטוריה גם, השאלה מי יהיה איתן, כי אני גם לא בטוח שג'ולי תהיה שם... אולי מי שיחזור מאי ההכחדה? ואם בכל זאת כנגד כל הסיכויים והוידויים מדובר בקלי/וורדוג, זה בכלל יהיה גמר מעולה.
 

סטילהוק

New member
לדעתי דווקא נהפוכו


מי שקיבל וידוי וזכה לקרוא את המכתב שכתב לעצמו בפרק האחרון, כבר לא חוזר, כי וידאו שהסיפטר שלו כאילו הסתיים. מה שמשאיר אונו עם מי שלא קיבל וידוי ולא זכינו לשמוע את המכתבים שרשמו לעצמם. ואם אני טועה, ורים העלובה הזאת אכן חוזרת זו תהיה מכה קשה לעונה ולהישרדות בכלל. ואם היא גם זוכה אז בכלל, העונה הזאת יורדת לתחתית טבלת הדירוגים. אז בואו נקווה מאוד שזה לא מה שיקרה.
 

noamlah

New member
ואם מישהו מתקשה להפרד

יום אחריי מתחילה העונה השביעית של הישרדות דרום אפריקה

#באלליגתהעלעםחולצהשלהפועלחולון
#ישליחרדתנטישה
#בבקשהתצפואיתי
 
למעלה