הישרדות VIP 2 - פרק 20

סטילהוק

New member
הישרדות VIP 2 - פרק 20


טוב, נראה שג'ובאני ש'פתאום' הפך לבן הברית של נעמה וליהיא כבר לא יודח בהדחה הקרובה, כי למרות שלא זכה בחסינות במשימת האוכל המגעיל ושקד זכה בה בפרק המגעיל (תרתי משמע), ששודר אמש, ההפקה סידרה לג'ובאני שרשרת חסינות נוספת משלו, ולעומת זאת, לאסף שנשלח להתחרות בו בדו-קרב (מעניין מי האידיוט שהחליט לשלוח אותו להתחרות בג'ובאני? אה, שקד
), שם אחד בכד ההצבעות הדחה.

ושימו לב לזה, עוד אלמנט חדש בכדי להטות את המשחק לתוצאות שההפקה רוצה נוסף לאלמנטים של הישרדות הישראלית: גלגל המזל
, שמעכשיו והלאה כל זוכה בדו-קרב שייערך לאחר הזכייה במשימת החסינות האישית ישתמש בו מול יריבו.

קרי, לא מספיק כל היתרונות שיש לנו עד עכשיו בעונה הכי מכורה ומבויימת של הישרדות בכל הזמנים, הוסיפו לנו גם גלגל מזל שיספק עוד שרשראות חסינות ויתרונות אחרים מול חסרונות ליריבים.

זו כבר לא הישרדות, זו עבודה בעיניים וההפקה קובעת מי יגיע לגמר ומי יזכה.
 

סטילהוק

New member
הישרדות הישראלית הולכת ומתדרדרת מדחי אל דחי


פרק ההדחה בהפתעה היה כל כך הגב ששבר את גב הגמל מבחינתי שכבר ממש לא בא לי יותר להמשיך לצפות בהישרדות VIP 2. הרי היה ברור מראש שאם ההפקה דאגה שג'ובאני יהיה גם הוא עם שרשרת חסינות על צווארו, ומנגד שלאסף כבר יהיה קול אחד בכד נגדו, כדי שלא ייווצר מצב של תיקו ולא ליהיא ולא נעמה יהיו בסכנת הדחה או אפילו דו-קרב הדלקת אש, כל עוד אפשר פשוט ללכת על אסף שיש כבר קול אחד נגדו מראש בכד. וזה בדיוק מה שהם עשו. אך הכי מפתיע, שממש רגע לפני הדחתו, אסף 'פתאום' משום מקום קפץ וצעק ואף התעקש שהכל מותר, ושאף אחד לא צריך לקיים הבטחות או לעמוד במילה שנתן למישהו אחר, לעזאזל הוא אפילו טען שמותר לגנוב את המאובן המוזהב למתמודד אחר (רק שכאן הוא קצת כנראה לא מעודכן, כי לכולם אין באמת מאובן מוזהב ורק כשההפקה תראה שאחד הפייבוריטים או יותר נכון יקירות ההפקה שלה בסכנה היא תדאג להחליף להן את המאובן הרגיל במאובן מוזהב, בכדי שיינצלו מהדחה בטוחה, כמו למשל ליהיא), וזה סגר וחתם אצלי סופית את הפינה של החשד שלי לגבי זה שהעונה הזאת כולה מבויימת ועשויה עם האצבע ולמעשה פייק אחד גדול, ושהסלבס המשתתפים בה משמשים פשוט כמריונטות עם הוראות ותסריט רשום מההפקה שאותו הם מדקלמים כמו המריונטות שהם. וגם קשה לי להאמין שכולם שם כאלה מטומטמים באמת.

בכל אופן, העונה הזאת היא העונה הגרועה ביותר עד היום של הישרדות ישראל. ואכן עוד לא היתה עונה כזאת, קרי כזאת עונה מכורה ומבויימת ועשויה עם האצבע כמו העונה של הישרדות VIP 2, שכולי תקווה שגם הרייטינג שלה יצנח בהתאם, אם לא כבר צנח מאז ההתערבות הכל כך בולטת של ההפקה במשחק.

פשוט בושה וחרפה.
 
למעלה