הישרדות VIP 2 - פרק 19

סטילהוק

New member
הישרדות VIP 2 - פרק 19


הג'ובאני הזה כזה מטומטם שעדיין לא המציאו שם לטמטום שמאפיין אותו. להשאיר את נעמה במשחק עכשיו שידוע שאין לה שום אליל חסינות, ולא להדיח אותה בהזדמנות הראשונה, זה לשחק באש בתוך בית שקירותיו ורצפתו נשטפו בבנזין.

ולמה הוא חי במחשבה שכולם שם חייבים לתת לו דין וחשבון? הבן אדם חי בסרט, ולא סתם סרט אלא מאפיונרים רע, ולכן לא פלא שאפילו בן בריתו מני חתך ממנו והצטרף לברית של קנקאי. שלא לדבר בכלל על זה שאחרי ההדחה של אייל והפרישה של מישל הוא הפך לפאפי של נעמה שמאכילה אותו לוקשים בכפית ועוד תביא להדחתו. כי חוץ משמחה שעוד מחזיקה ממנו, אף אחד שם כבר לא מחזיק ממנו יותר. וההתנהלות שלו בבקתה היא לא פחות מביזיון.
 

NP23

New member


נו, זה ברור שג'ובאני לא מבין במשחק והיה צפוי שיקח את המכתב . אבל דווקא הוא צדק שאם הוא ונעמה ימשיכו לחפש אחד את השני, שניהם יסיימו בספסל המושבעים . אין לי ספק ששקד יקח את קנקאי וידיח את ג'ובאני ברגע שיסיים עם נעמה. ואם לא, גם ללכת 2 בריתות של 3 לפיינל6 ו"שהטוב ינצח" זה אידיוטי.
אלא אם כן באת למסיבה ואתה רוצה להיות באווירה טובה כמו שלונא אומרת, לא אם באת למשחק.
מני אדיוט, גם לא מבין את זה וגם נותן את כל הסיבות להתהפך על ג'ובאני כשהוא מספר לקנקאי שהוא מתכנן ללכת נגדם ועם נעמה. מה הוא חושב , זה רק עוד יותר נותן להם סיבה ללכת נגד ג'ובאני במועצה הקרובה או אחריה .
הוא לא חושב מני.
&nbsp
ג'ובאני לא יוותר אז מעניין אותי לראות אם הוא יצליח לשכנע את מני, את שמחה , שניהם, או שהפתרון יגיע מקרב אש+וטו לטובתם.
נעמה לא הולכת , זה ברור.
 

סטילהוק

New member
לא אתפלא כלל


לא אתפלא כלל אם דווקא ג'ובאני המודח הבא. כי אם זו לא תהיה נעמה או ליהיא, 4 קולות לפחות יצביעו לג'ובאני. ומי שמשחק באש בסופו של דבר נכווה. ואם ג'ובאני טוען שאת נעמה אי אפשר לנצח, הוא הראשון שהיה צריך להדיח אותה. אלא אם כן הוא רוצה שתזכה.
 

NP23

New member


אתה מודה בעצמך שרביעית קנקאי יכולה בקלות להדיח את ג'ובאני בכל רגע נתון, אז למה שייתן להם להמשיך במשחק?
&nbsp
בכל אופן, למועצה הקרובה הוא גם קיבל חסינות, אבל לא היו נוגעים בו.
בהמשך הוא בהחלט בסכנה אם נעמה הולכת.
 
למעלה