THE AMAZING RACE S31E04

noamlah

New member
THE AMAZING RACE S31E04


היציאה הכי מכוערת שהייתה אי פעם בתולדות המירוץ
אם כל הכבוד שהיה לי לקורין ואלייזה בתור הצוות המבדר העונה
עכשיו אני אומר ברוך שפטרנו

אני מסכים שרייצ'ל הייתה בלתי נסבלת בעונה 12 של ביג ברודר
יכול להיות גם שאת הדמות שלה בעונה 13 פחות אהבו + המשימה שנתפרה בשבילה

אבל במירוץ זה נראה שכועסים עליה סתם
עונה שעברה כעסו עליה בגלל שרק הצביעה לכיוון הרמז כשקונור שאל אותה למיקומו ולא לקחה אותו עד אליו
עכשיו אלייזה וקורין כועסות עליה כי היא עלתה על השטיח לפניהן
כל השנאת חינם הזאת שהיא מקבלת במירוץ דיי גורמת לי לפייברט אותה העונה הזאת ולרצות שתגיע רחוק ותנצח
 

סטילהוק

New member


דבר אחד בטוח לגבי המודחות הטריות הפרק: ספורטיביות הן ממש לא.
שלא לדבר על כך שכל הכעס שלהן על הבנות שהקדימו אותן על השטיח לא היה בכלל מוצדק, כי זה שהן שמו להן עצור או סיבוב פרסה, או אפילו פגעו בהן באיזושהי צורה, הן בסך הכל סיימו מהר יותר את משימתן והקדימו אותן על השטיח בכמה דקות בודדות. ועוד פרגנו להן ככוח נשי, למרות שהפסידו, והרבה בגלל שאלייזה נכשלה שוב ושוב בטסט האופנועים במשימה הקודמת ובגלל זה הן הגיעו אחרונות למשימה באגם. אז על מה בדיוק הן כל כך כועסות כל כך על הבנות עד כדי כך שהן הצהירו בפניהן שהן מתכוונות להחרימן ולא להשתתף באף מסיבה של המירוץ?
 

B R A Y E R

New member
מנהל


היה פרק קצת משעמם ומעייף חייב לומר
משימות מאוד משעממות וסתמיות
המשימה הראשונה עם המזחלות זה בדיחה, אני ממש שונא משימות שמתחילות בזה שכולם צריכים לחכות עד הבוקר ביחד מחוץ לדלת ואז כולם בבת אחת מתחילים, וכאן במיוחד זה היה פשוט סתם להתגלש במזחלת 2 שניות והחוצה...
והספיד באמפ בכלל היה בדיחה.. לאסוף כמה כדורי שלג ולהביא אותם למקום שהם גם ככה צריכים להגיע אליו... איפה הספיד באמפ פה בדיוק? עיכב אותם אוליייי ב5 דקות (ועובדה שהצליחו לעקוף בלי בעיה זוגות אחרים בשלב הזה)
המשימה עם האופנועים הייתה נראת ממש קשה, וכאלו עם נסיון עבר באופנועים הצליחו אותה בלי בעיה, וכאלו שפעם ראשונה עולים על אופנוע זו באמת בעיה... אני לא יודע אם הייתי מצליח להסתדר בקלות עם משימה כזו, זה היה נראה באמת קשה ממש
ואז המשימת צומת האחרונה.. שזה באמת היה טעות בשביל האפגנימלס ורייצ'ל ואליסה לבחור בבניה (שמן הסתם הרבה יותר מורכב וקשה מסתם לחתור על רפסודה לקחת כד עם דגים ולחזור.. היו צריכים להחליף משימה בכישלון הראשון של הבניה במקום להתעקש על זה.. חבל זה כמעט עלה בהדחה של רייצ'ל
התבאסתי שאלייזה וקורין הודחו כי הן היו ממש מבדרות, ובאסה שהלג בלי הדחה היה פרק קודם ולא בפרק הזה.. הן הרבה יותר מעניינות מכריס וברט!
אבל כשזה היה בינן לבין רייצ'ל ואליסה, כמובן שהעדפתי את הקוויניות שלי

ובהחלט יציאה מאוד מבאסת ולא תחרותית, ובאמת לא הצלחתי להבין מאיפה זה נבע.. וטוב שרייצ'ל ואליסה שמרו על איפוק ולא ירדו לרמה הנמוכה שלהן..
מקווה שפרק הבא יהיה יותר מעניין! כך זה נראה ממה שהראו בפריוויו... ודובאי זו תמיד הזדמנות של האפגנימלס לחזור למשחק אחרי 2 לגים חלשים!
 
ספוילרררררר

כן בלי קורין ואלייזה המירוץ ירד בחצי מאטרקטיביותו והן היו הפייב בלה בלה בלה
אני כ"כ שמח אבל שהן יצאו ככה בנסיבות האלו כי זה היה פאקינג אפיק
פשוט יצאו כמו מלכות אמיתיות בלי ההתייפייפויות הצבועות והאיפוק המזויף אלא במרמור ועצבים והתנהגות מגעילה כמו *פאקינג אנשים אמיתיים*. מאחל לכל העולם עוד רגעי טלוויזיה כאלו.
&nbsp
מה שכן, העדפתי שרייצ'ל והפרסומת לבוטוקס שרצה איתה ימשיכו פשוט כי יש להן יותר סיכוי להתקדם. אלייזה וקורין היו מודחות אם לא עכשיו אז עוד פרק או שניים.
חוץ מזה אני לא סובל את האפגנימלז בגלל שהם אדירים ו2 רמות מעל כולם שם וזה משעמם אותי כי אין לאף אחד אחר סיכוי שם. אולי לזוג האהבלים מביג בראדר אבל הם ככ דביקים ומשעממים שאני מעדיף לזרוק את עצמי מתחת לאופנוע בהוצ'ימין מאשר להמשיך לצפות בהם עוד 8 לגים. ג'אנל ושאנל או ווטאבר חמודות. זהו בעיקרון.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
כמו אנשים אמיתיים?


למה נראה לך שאנשים אמיתיים היו מתנהגים בכזה ביזיון? הרי הן לא הודחו בגלל שרייצ'ל ואליסיה שמו להם עצור או סיבוב פרסה, וגם לא בגלל שהן פגעו בהן באיזושהי צורה אחרת. הן הודחו בגלל שהן היו גרועות במשימת האופנועים, ולמרות שהגיעו אליה בין הראשונים יצאו ממנה אחרונות. ובזה הן יכולות להאשים אך ורק את עצמן ולא אף אחד אחר, ובטח שלא את רייצ'ל ואחותה. הודחתן, תגידו תודה ושלום ותצאו כמו גדולות. אבל לא, מה פתאום, שהן ייצאו כמו גדולות מבלי להאשים את כל העולם ואשתו מלבדן? אם יש משהו שאני הכי שונא במשחק, כל משחק, זה אנשים שלא יודעים להפסיד בכבוד. והן האחרונות שאפשר לקרוא להן אנשים אמיתיים.
 
למעלה