SURVIVOR S38E12

noamlah

New member
SURVIVOR S38E12


מזל טוב לריק דוונס על נצחונך בהישרדות
הפרק הזה עם העריכה הזאת לא השאיר מקום לספק
מצד שני הוא לא יהיה מנצח גרוע כמו בן כי הוא בניגוד לבן עושה יותר דברים מרק לחפש 17868764328 אלילים
עבד עליהם טוב בדיבורים הפרק
וההחלטה שלהם ממש לא הייתה הגיונית, אם לריק יש אליל ואולי מתכוון להשתמש בו על ג'ולי אז הדבר הכי טוב לעשות זה לשים את הרוב על ג'ולי
גם ככה יודעים שריק וג'ולי יצביעו לאורורה אז זה לא היה משנה להם בשיט

סוף סוף שומעים מאי ההכחדה
אבל זה לא מספיק עריכה בשביל שנחשוב שמישהו יחזור משם
מעניין גם ששמעו שם הפרק את אלו שפחות בולטים שם כמו אריק, כריס, ג'וליה
בעוד שמתמודדים שהיו כלכך בולטים בעונה כמו קלי ווורדוג נשארו שותקים
נראה לי שהפרט שלדיוויד יש חברה בא להרבה צופים בהפתעה
 
דעתי על הפרק-

איך שהפרק נפתח עם הוידוי הזה של אורורה, ידעתי שהיא תודח הפרק.
אני חושב שבהתחשב בנסיבות, לורן שיחקה יפה הפרק- גם קיבלה את התוצאה הרצויה מבחינתה, וגם היא לא היחידה שהתהפכה,
אבל אני לא חושב שויקטוריה וגווין הרוויחו כ"כ מההדחה הזאת,
למרות שאפשר גם להבין אותם (ואגב, יש מצב שבכל מקרה הם תכננו להדיח את ג'ולי
ופשוט לא הראו לנו את ההחלטה הסופית שלהם, אז אולי רק בפרק הבא נדע).
הרגשתי שבאמת המושבעים בעד ריק, אבל פתאום כל ההצגה שהוא עשה,
ובסוף שמר את האליל לעצמו, דווקא הצטיירה לי כמשהו שהרס לו,
ואם באמת היה משחק אותו על ג'ולי- כולם היו עפים עליו בטירוף.
אבל כמובן שהכי נכון לו לשמור על האליל לעצמו.
לא ראיתי מה הולך להיות בפרק הבא- מחזירים מודח? זה כבר סוף סוף הגמר?
&nbsp
 

Bar EL

New member


שבוע הבא זה פרק הגמר, ישר מחזירים מודח והם הופכים מ5 ל6.
וכן, אחרי הוידוי של אורורה היה ברור שהיא עפה...
 

noamlah

New member


לא חושב שהרס לו, חושב ההיפך
אם יש משהו טוב שאפשר לאמר על ריק זה שהוא טוב ב"נראות"
פרק קודם הוא לא היה זה שהגה את הרעיון להדיח את רון
אבל אם הנאום (שזלזלתי בו אבל עכשיו אני רואה שהיה בו הגיון) במועצה גרם למושבעים וגם לרון עצמו לחשוב שהוא זה שהביס אותו, שהוא זה שתכנן.

במועצה הזאת הוא קודם כל משך את כל השיחה לכיוונו, מה שלא קורה בדרך כלל עם מי שמקבל חסינות כי ממילא הוא לא על הפרק להדחה, אז הצהיר שג'ולי היא המטרה המיידית בתור בת ברית שלו ואז הצהיר שהוא ישים עליה אליל
בסוף מודחת אורורה בהפתעה כשהקול שלה הוא נגד ג'ולי
מה המסקנה של המושבעים?: ריק אחראי להדחת אורורה
לא משנה שבמחנה עצמו היו יותר דיבורים
זו התמונה שהם קבלו ונראה לי כרגע היחידה שלא מוקסמת ומתפעלת ממנו באי ההכחדה היא אורורה

אם מסתכלים על זה כך, אולי ריק יהיה זוכה ראוי אחרי הכל
 


לא עברו שנתיים מאז שהניצחון של בן צילק את כולנו, ושוב מישהו מסתמך כמעט לגמרי על אלילים כדי לזכות. בניגוד לבן, כמו שאמרתי, ריק מסתמך *כמעט* רק על אלילים. אבל עוד בניגוד לבן, הוא בעצם הודח כבר. זכייה של אדם שהודח היא מבחינתי תרחיש יום הדין. כן, גם אם אלה יהיו קלי, וורדוג או רון. אפשר להעריך את הנחישות של מתמודד על מציאת אליל אחרי אליל אחרי אליל, אני מעדיף להעריך את השכל של מי שמצליח לעלות מעמדת מיעוט, לכרות ברית מכלום, לפרק אותה אחרי שבוע כדי להדיח איום ענק ולהמשיך לא לקבל שום קול עד למועצת השבט האחרונה - נטלי אנדרסון, עדיין הזוכה הכי טובה לדעתי. אבל עוד בניגוד לבן, ריק הוא לא יוצא צבא, אין לו סיפור סינדרלה והפעם ייתכן שאתגר האש יבוא לטובתנו.

אבל קודם כל, פעם שנייה ברצף שאין אתגר פרס קבוצתי, ווהו! גווין זוכה, לוקח איתו את ויקטוריה ולורן... אני לא בטוח שזה היה רעיון טוב להשאיר את אורורה במחנה, יכול להיות שהיא תעבור צד. ובמעבר לחד לאי ההכחדה, שם כל המודחים קוראים מכתבים שהם כתבו לעצמם בתחילת המשחק... וכמובן שהפסנתר המזורגג חייב לדחוף את האף. קישטה! קישטה! בכל מקרה, מי שיחזור הוא כנראה לא שחקן חזק (ביי ביי לפיינל 3 של קלי, לורן וויקטוריה... למרות שהשתיים האחרונות כנראה יהיו בגמר בכל מקרה, בתקווה לא עם ריק), וכנראה יודח בהדחה או שתיים האחרונות שקובעים המתמודדים.

אז ריק מצא עוד אליל (תודח כבר, גאד דאמט!!!), וכמו שאמרתי, בניגוד לבן אשכרה יש לו שכל, אז הוא גורם לשאר המתמודדים לחשוב שעדיין אין לו את האליל, והולך כביכול לחפש אותו ביער. אני עדיין לא אוהב אותו, אסטרטגית הוא כשל, ובכל עונה עד 26 (ששם באמת התחילה ההז***ה של האלילים) הוא היה חוזר לאי המתים. אבל הוא לא גרוע כמו בן, וכרגע אני אמקם אותו איפשהו יחד עם סוללת הבנות ששיחקו בעיקר חברתית. בכל מקרה, לצערי ריק זוכה שוב בחסינות, והוא כמובן מוגן גם בהדחה הבאה, בגלל האליל המזורגג שלו.

אז אם ריק הוא לא אופציה, ג'ולי תודח הפרק, לא? אבל שוב, ריק הוא *לא* בן, הוא שחקן יותר טוב שאשכרה משחק את המשחק, רק פחות חזק מרוב האחרים. אבל גם אם ריק ישתמש באליל על ג'ולי, עדיין זה הרעיון הכי טוב להצביע לה! אורורה תודח בכל מקרה, לא יהיה לכם דם על הידיים, ותוציאו את האליל מהמשחק! כרגע ריק מקבל עריכה ברמה של מרקוס/ברנדה (21)/ג'וש לפני המיזוג, מה שגורם לי לקוות שאולי בכל זאת הוא פייק ליד, אבל הזוכה במקרה הזה כבר לא תהיה ויקטוריה, אלא לורן. בכל מקרה, אם ריק בגמר, הוא זוכה. המושבעים מתנהגים כמו אוהדי כדורגל, זה מגעיל אותי.

דירוג:


1. קלי
2. וורדוג
3. ויקטוריה
4. רון
5. לורן
6. גווין
7. דיוויד
8. אוברי
9. ריק
10. אריק
11. ג'ולי
12. אורורה
13. ג'וליה
14. ג'ו
15. כריס
16. קית'
17. רים
18. וונדי
 

NP23

New member


הפרק הזה גרם לי ממש למצות את העונה ובעיקר את ריק. אין לי כח אליו יותר ועוד אהבתי אותו בתחילת העונה ואפילו בכמה רגעים באיחוד. התקווה היחידה שלי מהעונה זה שגם ככה פרק הגמר כבר הגיע ושהוא לא ינצח.
&nbsp
לדעתי רצו להדיח את אורורה במילא. בעיקר לורן .ואם זה נכון בכלל זה מעצבן ששוב ריק יקבל קרדיט סתם. והם לא יכלו לדעת בוודאות שהוא מכוון על אורורה ולא על אחד מהם .
אבל כן אפשר להעריך שאם היה באמת רוצה להשתמש באליל על ג'ולי, היה פשוט עושה את זה בלי להזהיר אותם מראש.
עוד דבר שמציתי זה אי ההכחדה.
הייתי בטוח שזה נגמר הפרק.
יאאלה עייפו אותי
וכמובן הדחה צפויה
&nbsp
מקווה שהגמר יהיה טוב ולא המופע של ריק כי זה כבר בכלל ישאיר טעם רע (וזה ממש מבאס שהוא מגיע למועצה הבאה עם אליל!)
ולדעתי דווקא הוא גרוע יותר מבן
כי בן שלט במשחק עד בפיינל7
ריק לעולם לא שלט במשחק
 

אורישקי

New member


אוףףףף
מסכים עם כולם
ריק יודע לשווק את עצמו זה בטוח - והוא גם מנסה יפה.
אבל באופן כללי הוא לא שחקן מוצלח שאף פעם לא שלט במשחק והוא שם די באמצעות אלילים וחסינויות.
מאד מאד מאד מאד מאד מקווה שלא יהיה פה מקרה בן 2 והוא לא יזכה.
לדעתי לויקטוריה וגווין ההחלטה הזו לא עזרה במיוחד.... גם עדיף להם עקרונית מישהי כמו אורורה שגם טובה במשימות ותוכל לנצח את ריק וגם תהיה מטרה יותר גדולה מהם
ללורן אולי כן כי עכשיו היא תוכל למקם את עצמה כסווינג ווט.
 

Uri04

New member
מתי העונה הזאת נגמרת כבר?


עייפתי. עונה מתישה עד מאוד. האווירה הזאת שאנשים מודחים, אבל לא מודחים לגמרי (ויכולים לחזור בכל רגע למשחק) מוציאה את כל האנרגיה מהישרדות והופכת את זה להישרדות-ישראל - מסטיק בלתי נגמר.

לא יכול לסבול יותר את רים המביכה הזאת והוידויים חסרי המשמעות שלה. דיי, הדיחו אותך ראשונה. את בחיים לא תחזרי למשחק. מה את רוצה מחיינו?

קלטתם כמה זמן מסך חסר פשר קיבלו המודחים הפרק הזה? איזה ביזבוז זמן!
פתחתי השבוע במקרה טלוויזיה (חיכיתי לפרק החדש של משחקכוס ובינתיים זיפזפתי ונפלתי על רשת) ונפלתי על וילת המודחים של הישרדות VIP. היה להם אייטם שלם שבו איזה בחור עם מבטא צרפתי בוכה לתורג'י על הסכינים בגב שהוא קיבל, על הבוגדים והאויבים שלו ועל זה שלא הצליח לספק מזון למשפחה שלו. חשבתי שהוא מדבר על יום נפילת הבסטיליה ועל זעקת הפרולטריון. אבל לא, מסתבר שהוא דיבר על החווייה האישית שלו בתכנית ריאליטי מתוסרטת. פי מיליון דרמה. אז ככה בדיוק הרגשתי בפרק הזה של הגרסא של מעבר לאוקיינוס. ים של דמעות. דמעות תנין.

אז נראה שג'ף פרובסט מקבל טיפים מגיא זוארץ איך להפוך את התכנית הזאת למתוסרטת מאלף עד תו, ועכשיו גם בגרסא דוברת האנגלית ההפקה מסמנת פייבוריט, שוטפת אותו באיידולים ובחסינויות ונותנת לו את השורות הכי טובות בתסריט כל הדרך אל הניצחון. הפעם היא סימנה את איש החדשות/סוכן מכירות הממולח ריק דבנס שינסה למכור ניצחון (מזוייף) לקהל השבוי בבית. נחמד. שיהיה להם בהצלחה. אני כבר פחות ופחות מזהה בתכנית הזאת את הישרדות הישנה והקלאסית שאהבתי, אבל אני מניח שדברים משתנים.
 

noamlah

New member
תראה הישרדות אוסטרליה

בגרסה העכשווית שלה (מה3 והלאה)
קצת קשה להתרגל לאורך שלה (בעיקר בעונה ה3) בהתחלה והעריכה קצת שונה
אבל מבחינת האותנטיות בהחלט מזכירה את הישרדות של פעם
ובנוסף מותחת ומעניינת מאוד
 

Uri04

New member
אתה מצליח להסתדר עם המבטא האוסטרלי?

אני זוכר שב"קרוב רחוק" זה שיגע אותי והייתי חייב כתוביות
 

noamlah

New member
כן. מעולם לא הפריע לי

הם מדברים ברור
בעונה שלוש היה קשה להתרגל לעריכה שקצת קפצה ממקום למקום, היה קשה להבין מי נגד מי ומי באיזה שבט ולזה שיש הרבה פרקים, אפשר לאמר שהיה צריך קצת כוח למשוך את הפרה מיזוג ומהמיזוג עצמו העונה רצה והייתה מהנה
זו עונה שצריך סבלנות בשבילה

עונות 4 ו5 היו כבר יותר ברורות ויותר עוברות חלק לצופה מבחינת הסיפור שלהם וגם מעולות
5 במיוחד אהבתי
אבל גם בהם, 24 פרקים, כל אחד שעה+, אמנם בניגוד להישרדות ישראל פה הפרקים מסתיימים ההדחה אבל עדיין, צריך להיות מוכן להשקיע
 

סטילהוק

New member
לגמרי, הישרדות האוסטרלית הגרסה העכשווית הכי טובה של הישרדות

עד שככל הנראה גם הם יתקלקלו עם הזמן...
 

noamlah

New member
ואיכשהוא


קצת משעשע אותי זמן המסך הרב שרים מקבלת, הכי הרבה מכל מי שנמצא באי הגאולה
כאילו העורך כל הזמן מקפיץ אותה למעלה כמו שאנחנו מקפיצים את פאט וחבורתו במדליקים לפידים ואז הם מגיעים למקומות 2-4 כשכולם מתעצבנים
לך תדע, אם בודקים רק על פי זמן מסך באי הגאולה היא כנראה החוזרת משם
 

Uri04

New member


למרות שאני מאמין שהדרך היחידה שרים תוכל לחזור למשחק יהיה אם היא תאכל לכולם את הראש לילה לפני ותהיה המתמודדת היחידה על האי. ז"א.. ליטרלי תאכל לכולם את הראש.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


זה היה ללא ספק הפרק הכי חלש ומשעמם כל העונה
קודם כל מאכזב מאוד שזה דווקא מה שבחרו להראות מאי ההכחדה, הדבר הכי לא מעניין בערך, במיוחד שמי שמקבלים את הוידויים והזמן מסך משם הם הלא רלוונטיים שהודחו ראשונים
אם כבר מראים את אי ההכחדה, למה לא להראות לנו קצת דינמיקה? קצת דיבורים שלהם על המשחק ועל השחקנים שנשארו? מבאס.... במיוחד כשזה על חשבון פונדרוסה ששם כן מראים דברים כאלו (ו2 שניות של "אוייי המשחק קשהההה יהיההה בסדרררר" בסוף הפרק אחרי הכתוביות לא מספק אותי)
בנוסף זו גם הייתה הדחה מאוד צפויה.. גם מבחינת זמן המסך של אורורה בעונה, וגם מבחינת זה שזו ההדחה המתבקשת ביותר ברגע שריק חסין
מבאס שדווקא ריק מכולם הוא זה ששולט עכשיו על החסינויות והאלילים
אבל אני כן יכול להעריך אותו על זה שהוא נלחם על חייו במשחק, מבין את מקומו ולא מתייאש ולא מפסיק לחפש.. לא ברור לי למה השאר לא מתאבדים על זה כמוהו.. במצבים כאלו הכי מתבקש מרדף חיפוש אלילים שכולם לוקחים חלק
 

סטילהוק

New member


האמת שמאז שוורדוג הודח לא הראו לנו שום שיחה על האי, לא מה נאמר בערב הדחתו בינו לבין קלי ודייויד, לא מה נאמר בערב הדחתו של רון בינו לבין וורדוג וכל השאר, כלום. ההפקה פשוט העלימה את זה מהצופים.

כולי תקווה שלפחות יעלה ליוטיוב קטע סודי של המכתב שקלי רשמה לעצמה לפני שהתחילה העונה. כי מעצבן שדווקא את המכתב שלה הפקה גזלה מאיתנו הצופים.
 

סטילהוק

New member


ללא ספק, ואני בטוח שאני לא היחיד שחושב כך, זה היה הפרק הכי גרוע העונה.

ונתחיל דווקא מהסוף, ממועצת השבט האחרונה.
לא יודע מה לגביכם, אך לי המהלך של ריק הזכיר לי מאוד את המהלך של ראסל בעונה האחרונה של הישרדות האוסטרלית, שבה ראסל ענד את פסלון החסינות על צווארו לאורך כל מועצת השבט שבסופה הוא הודח עם פסלון החסינות על צווארו, בגלל שחברי השבט לא נפלו בפח ולא קנו את הבלוף שלו שהוא ישחק את הפסלון אם הוא מראה להם אותו ומאיים עליהם איתו. אלא שהפעם, בניגוד למה שקרה עם ראסל חברי השבט כן נפלו בפח השקרי של ריק שהיה ברור לי מכתחילה שהוא עושה להם מהלך ראסל קלאסי. ובעיקר התאכזבתי מויקטוריה וגווין, פחות מלורן, שההדחה הזאת דווקא שירתה אותה, בגלל שהדחת איום פיזי כמו אורורה פותח לה הזדמנות להשיג שרשרת חסינות יותר בקלות, ובעיקר שפיזית היא נכון לעכשיו השחקנית הכי חזקה במשחק, לפחות עד שיחזור מישהו מאי ההכחדה, ובתקווה שזה לא יהיה מישהו כמו ג'ו, אריק או כריס, או אפילו אורורה שרק הודחה.

אך מה שהכי עיצבן אותי הפרק, זה דווקא מה שהראו על אי ההכחדה, שכולם שם קיבלו את המכתבים שרשמו לעצמם לפני שהתחילה העונה, ומכולם שם, ההפקה החליטה לההתעלם דווקא מהמכתב של קלי, בעוד שאפילו את המכתב של רים הקריאו לנו. אז האם זה בכדי להעביר לנו הצופים מסר שקלי סיימה את דרעה העונה? או האם זה בשביל לבלבל אותנו דרך העריכה ודווקא היא זו שתחזור למשחק בפרק הגמר? בכל אופן, הייתי מאוד מעוניין לדעת מה קלי רשמה לעצמה במכתב לפני שהתחילה העונה, ואת זה ההפקה גזלה מאיתנו הצופים. וזה מכעיס מאוד.

לגבי שאר הפרק, היתה הרגשה של טרום גמר עונה 35 אול אובר אגן. רק שבמקום בן היה ריק, שאין בכלל ספק שהוא יקיר ההפקה, עם יותר מדי יתרונות, שרשראות חסינות ופוקסים לאורך כל המשחק, ובעיקר מאז שחזר מאי ההכחדה. ועל כן, בעיניי לפחות, אם הוא יגיע לגמר ויזכה הוא ממש לא יהיה זוכה ראוי. וכולי תקווה שזה לא יקרה ולורן תשכה, או כל אחד אחר מלבדו ומלבד רים, שיש לי משום מה תחושה לאור העריכה המיותרת כל כך שהיא מקבלת כמעט כל פרק למרות שהודחה ראשונה מהמשחק, שהיא זו שחוזרת בפרק הגמר מאי ההכחדה למשחק.

ובפרק הבא כבר הגמר שייארך כשעתיים ביחד עם כל הפרסומות, ואחריו הריוניון.
 
למעלה