הישרדות פסגת המוכחדים - פרק 12

B R A Y E R

New member
מנהל


דווקא בפרק שהכי מסקרן ומעניין מה קורה באי המוכחדים, בוחרים לא להראות לנו אפילו פריים משם! די מבאס כי באמת ציפיתי לזה (ואני מקווה שיעלו את זה בתור קטע סודי ליוטיוב)
הפתיע אותי ממש לגלות שרון גיי! לא היה לי מושג
לגבי גווין ידעתי שהתחתן זמן קצר לפני העונה, לא ידעתי שיומיים לפני :O וואו
ויקטוריה סוף סוף מתעוררת על חייה, יחד עם לורן מתכננות מהלך מצויין שמחזיר אליהן סוף סוף את השליטה במשחק!
וקיבלנו את אחד השואוז הגדולים ביותר של שליפת אליל במשחק :)
וכמו שוורדוג עשה טעות כשהדיח את קלי, רון מסתבר עשה טעות שהדיח את וורדוג
אני כלכך אוהב את העונה הזו עד עכשיו, ובאמת קשה לדעת ולהבין מה קורה ומה יהיה
 


הפרק מתחיל, וריק מתחיל ממש לקבל וייבז של מנצח. אבל הוא יהיה אחד המנצחים הכי גרועים אי פעם. לא ברמה של בן, אבל עדיין. עד ההדחה של דיוויד הוא שיחק את המשחק כמו שצריך, למרות שגם אז לא ממש חיבבתי אותו. אבל מאז הוא היה צריך לזכות בשתי חסינויות בזו אחר זו, בלעדיהן, וורדוג ואולי גם וולדמורט עוד היו במשחק. וזה במיוחד כואב שאופציה ב' היו, פעמיים ברצף, פייבוריטים שלי. למרות שמתחילים להיגמר לי הלא-פייבוריטים. בעונה הזו, כולם משחקים ואין דבר כזה בריתות. כמו באיי הפנינה וסן חואן.

בכל מקרה, ריק מסתמן לזכייה, אבל רון עובד קשה על להחזיר אותו לאי ההכחדה, כולל לתת לו את תפריט היתרונות שקיבל ממש בתחילת המשחק. אבל לפני כן, אתגר פרס... עם הקרובים. מה שמוזר לי זה לא שרון הומו או שהחבר שלו שחור, אלא שהוא כל-כך צעיר. הם נראים כאילו מורגן פרימן והגיבור התורן בסרט קומדיה החליפו צבעים. בכל מקרה... לא, בלי פסנתר!!! לך מפה! קישטה! אתה לא רצוי!!! אני כבר מעדיף את הנגינה של האחיין שלי, שאין לו (עדיין) שום השכלה מוזיקלית. חוץ מזה, יש לי טריגר מעונה 20, כי קולבי היה באתגר הזה הכי גרוע בעונה שלמה שבה הוא היה מאוד, מאוד גרוע.

רון זוכה באתגר, ומצרף אליו את ג'ולי וגווין. כן, יש סוף סוף בחירה לפרס, במקום אתגרים מבוססי קבוצות! כמובן, בפעם הקודמת שזה קרה, אשלי הודחה במועצה מאוד מקוממת, שכללה הפרה של החוקים בשימוש באליל. בכל מקרה, מה עושה ריק? מחפש אליל. טוב שהוא לא בונה רק על חסינויות, אבל מה עם, אתם יודעים, קצת לנסות ליזום בריתות? אם דן מביג בראדר (עדיין השחקן הכי טוב בכל הריאליטי בעולם לדעתי) הציל את עצמו מהדחה וודאית והמשיך אחרי זה עד הגמר, תיאורטית שום דבר לא לגמרי בלתי אפשרי. טוב שהמפיקים לא שמו את האליל שוב סתם ככה בתוך איזה עץ, אלא תלו אותו ככה שיהיה קשה להשיג אותו, גם אחרי שימצאו אותו. אבל ריק מוצא את האליל... גוד דאמט, תודח כבר!

מה הקטע עם הקיצוצים בעונה הזו? כבר כמה פרקים שאין את "בפרק הקודם", עכשיו גם לא הראו את המתמודדים מגיעים לאתגר חסינות! או שזו דרישה של CBS בהעלאה לאינטרנט, זה או זה, או פרסומות. בכל מקרה, אתגר סיבולת... שוב... זה כבר מתחיל להימאס. גווין זוכה בחסינות, אבל זה לא ממש משנה, הוא הרי לא היה בסכנה בכלל. ואז ויקטוריה סוף סוף חוזרת לשחק את המשחק! לולא אי המתים, יכול להיות שהיא הייתה השחקנית הכי בולטת במשחק... אוקיי לא, אין מצב, וורדוג היה משחק יותר חזק בכל מקרה. אז יש פיצול קולות, ואורורה נותנת לגווין את הקול הכפול. למה שלא תשתמשי בו בעצמך?!? לא שיש לך סיכוי לזכות או משהו, אבל זה בדיוק מה שהמושבעים יראו!

בכל מקרה, ריק שולף אליל, גווין משתמש בקול הכפול, ויחד עם לורן מדיח את רון. מזל טוב למין הנשי שחזר לשלוט במשחק, אבל שוב הודח שחקן חזק. דיוויד, קלי, וורדוג ועכשיו רון באי ההכחדה, ואורורה וריק עדיין במשחק. העונה הזו מוזרה.

דירוג:

1. קלי
2. וורדוג
3. ויקטוריה
4. רון
5. לורן
6. גווין
7. דיוויד
8. אוברי
9. אריק
10. ג'ולי
11. אורורה
12. ריק
13. ג'וליה
14. ג'ו
15. כריס
16. קית'
17. רים
18. וונדי
 

NP23

New member


אורורה הסבירה בדיוק למה עשתה את זה . אחד, כדי להשיג את האמון שלו . שתיים, אם יהיה תיקו בינה לבין רון, היא לא תוכל להצביע .
זה היה חכם מצידה.
כמושבע הייתי מעריך את זה עוד יותר. הם יודעים המושבעים שיש לה קול כפול, כי זאת אוברי שנתנה לה .
 
דעתי על הפרק-

איזה אושר!!!
עוד יש תקווה לעונה הזאת

האמת שחשבתי על התוכנית של ויקטוריה עוד קודם לכן,
אבל סוף סוף באמת מגיע לה שאפו.
רציתי שלורן תזכה בחסינות, אבל לא נורא.
אגב, היה ברור שגווין ייבחר להצטרף לאתגר הפרס,
אחרי שכולם גילו שהוא התחתן ממש לפני תחילת העונה...
אורורה אכן יצאה לא הכי חכמה, ובאמת לא ברור למה פשוט
היא לא הצביעה עם לורן לרון (או לחילופין למה ויקטוריה לא הצביעה עם לורן לרון,
אולי היא תנסה לשחק אותה שהיא לא ידעה שהוא יודח?!).
אבל תכלס לי לא משנה,
ואני בעיקר שמח שרון הודח

(אה! ובאמת מוזר שלא הראו אפילו קצת את וורדוג באי המוכחדים).
 

amir6661

New member


התוכנית שלהם הייתה לפצל קולות, כלומר עדיפות ראשונה שריק יודח (בגלל זה אורורה ו-ויקטוריה הצביעו לו) ועדיפות שנייה שאם ריק ישתמש באליל, רון יודח ולא אורורה.
 
הבנתי את זה

אבל לא הבנתי למה הן היו צריכות לסמוך על גווין שיצביע לרון!
הרי אם כבר חשבת על תוכנית, ואת רוצה שהיא תעבוד
אז נראה לי הכי הגיוני לסמוך על עצמך ופשוט שלורן וויקטוריה יצביעו נגד רון
ובמידה וריק שולף אליל, אז רון יודח.
 

NP23

New member


ייתכן אני נותן יותר מדי קרדיט כאן
&nbsp
אבל אולי לא סמכו על רון
לכן חשבו שיתכן שיהיה 2 או 3 קולות לאורורה ובמצב כזה הן רצו את גווין איתם ואת הקול הכפול
(אורורה אמרה משהו על תיקו, אז זה הכי הגיוני, היא חשבה על מצב שבו היא גם מקבלת קולות)
או אולי כבר חשבו קדימה למצב שבו ריק יודח, שגווין לא ירגיש בחוץ ואז בודאות ילך עם רון וג'ולי בפיינל6.
או שפשוט לגווין יש משחק חברתי מאוד חזק ולא רצו לעשות מהלך נגדו
&nbsp
יתכן בהחלט יותר מתשובה אחת נכונה
&nbsp
 
לא כזה מפריע לי

שהן שיתפו את גווין בתוכנית שלהן,
הרי הן יכלו פשוט להגיד לו שהן מתכננות לזרוק שני קולות (או שלושה)
על רון במידה וריק ישתמש באליל,
אבל שהוא עדיין יצביע לריק כמו בתכנון המקורי...
 

Bar EL

New member
לדעתי


זה עניין של עריכה, כי הרי אם גווין לא בטוח איתם למה אורורה נתנה לו את הקול הכפול ולא ללורן, ולמה סוכם שגווין יצביע לרון ולא ויקטוריה/אורורה?
אז כנראה שהוא היה שותף מלא איתם בהדחה וניסו להראות לנו שהוא מתלבט סתם בשביל המתח גם, אבל תכלס הוא לקח חלק עיקרי כמו לורן/ויקטוריה בזה ...
 

amir6661

New member


אני גם חושב שהן פחדו ממצב שרון וג'ולי אשכרה יצביעו לאורורה
&nbsp
נכון שתיאורטית זה יכל לעבוד גם בלי גווין. המספרים לא מסתדרים בדיוק כמו שאורורה תיאורה בשיחה של הבנות, זה היה קצת יותר מורכב וגם גווין היה צריך להצביע נגד אורורה כדי שבאמת יהיה תיקו 4-4 והקול הכפול שלה יתבזבז.
אז בתכלס, אם היא כבר פונה אליו ומעבירה אותו לצד שלה, לא יכול להיות כבר תיקו שייסכן אותה. ואפילו איך שהם חילקו את הקולות בסופו של דבר לא הסתדר עם הסנריו שהן פחדו ממנו, כי אז היו רק 2 קולות על ריק והוא לא היה צריך להשתמש באליל בכלל.
&nbsp
לדעתי בשלב מסוים הן הבינו שאין סכנה שרון וג'ולי יצביעו לאורורה ופשוט זרמו עם גווין כדי לא להשאיר אותו מחוץ למהלך, ובכל מקרה זאת הייתה הפעם האחרונה שאורורה יכלה להשתמש בקול הכפול, אז לא היה לה מה להפסיד. והעריכה כנראה לקחה כמה קטעים ושמו לנו אותם בסדר לא כרונולוגי בהכרח.. כמו שהם אוהבים לעשות
 

NP23

New member


זה היה מהלך ממש טוב, כמו גם פרק שעבר, אבל שוב, ממש מבאס!!!
רון שיחק חכם ,
אבל הבנות העפילו עליו.
&nbsp
אני חולק עליכם, אורורה משחקת מאוד מפתיע וחכם אסטרטגית.
הבעיה שלה היא חברתית.
אני מאוד לא רוצה שריק ינצח!
אפילו הפעם הוא לא היה אחראי על ההדחה. בטח למושבעים זה היה נראה שהוא הדיח את רון, כי הרי השתמש באליל ויצא נגד רון . מקווה שהם יגלו שזה לא כך,
חוץ מג'וליה וקלי, לא היה לריק שום מעורבות בהדחות , וגם הציל את עצמו בנתיים לפחות פעמיים מהדחה בטוחה . ובלי קשר לכך שכבר הודח!
ואם יגיע לגמר, מה שאני מאוד מקווה שלא, זה בטח בעקבות עוד חסינויות. פליז לא .
קטע שאורורה הביאה לרון את הקול הכפול, ועכשיו הוא מודח בעקבותיו , סוג של . ( 2 קולות היה מספיק בעיקרון ולא בהכרח שזה מה ששכנע את גווין, כמו הרצון לחבור לבנות ולהוציא שחקן חזק)
כרגע אני מאוד רוצה שגווין ינצח, אבל כל אחד שמגיע לעמדת כוח לאחרונה פשוט מודח.
לורן תהיה אופציה לא רעה, אני מניח . הם התקווה שלי כרגע .
מבין החוזרים, הייתי רוצה שוורדוג ואז רון יחזרו, אבל זה לא ריאלי.
אני מאמין שכל מי שיחזור , יטורגט מהר מאוד, אבל מעניין מי זה!
נראה לי קלי או דיוויד.
אם קלי חוזרת , מאמין שלורן תציל אותה הפעם עם האליל .
(אם זה היה ישראל, האליל של קלי גם היה תקף, אבל זה לא נראה לי)
&nbsp
 

סטילהוק

New member


אחד הדברים הכי שנואים עלי בהישרדות זה ביקור המשפחות, או מסר מהבית. זה כל כך מיותר ובנאלי שזה פשוט חייב להיות מבוטל בדור החדש של הישרדות. ולחילופין דווקא את הדבר הכי טוב בהישרדות, המכירה הפומבית הם ביטלו וכבר כמה עונות שאין בכלל מכירה פומבית. אז אני מעדיף פי אלף שיחזירו את המכירה הפומבית ויבטלו את ביקורי המשפחות, ובעיקר כשמדובר ביום ה 30, 9 ימים לפני הגמר.

כמובן שהיה ברור לי ברגע שרון זכה ולא בחר בבנות, חוץ מג'ולי בת בריתו הדרמה קווין הבוכייה, שלא מפספסת שום הזדמנות לפרוץ בבכי ולהזיל דמעות, שהוא סימן על עצמו מטרה גדולה. שלא לדבר על התרגיל המטופש שהוא ניסה לעשות לריק עם תפריט הכוח פג התוקף, ומאידך נתן לו להסתובב חופשי ולחפש אלילים, כמו שקרה בעונה 36 עם בן, שאף אחד לא שמר עליו ולא עקב אחריו, ועוד כולם אומרים לריק שהוא המודח הבא. יש לכם את זה ביותר טמטום? ועוד כשאתם חושדים שיש לו אליל חסינות.

לורן נתנה הכל בשביל לזכות בחסינות במשימת הסיבולת הכואבת, אך לבסוף אף היא נכנעה לגווין שעושה רושם שזו כבר זכייתו השנייה בשרשרת חסינות בדומה לריק ואם אני לא טועה אז גם לאורורה.

החיבור בין לורן לויקטוריה מעניין והו אלו שלמעשה זה שהביאו להדחתו של רון, כולל שלורן הצליחה לשכנע את גווין שאמור להיות בכלל בן הברית של ויקטוריה. יש לי תחושה שהולכת ומתרקמת לה ברית חדשה בין השלושה הללו שאולי תמשיך עד הגמר, ושהצלע הרביעית שלה תהיה ג'ולי.

לעומת זאת, לא הראו לנו בכלל הפרק את אי ההכחדה ומה קרה שם כשוורדוג הגיע לשם בינו לבין קלי או בינו לבין דייויד שהוא אחראי להדחת שניהם, ובניגוד למקרה של דייויד במקרה של קלי מדובר בעיצת סכין בגב של בת בריתו הכי נאמנה, אשת סודו והמנטורית שלו, לפי דבריו של וורדוג עצמו, לאורך כל העונה. כך שהייתי מאוד סקרן לראות מה קרה ומה נאמר ביניהם בערב שאחרי הדחתו.

מה שהכי הצחיק אותי, שרים שכל כך האשימה את קלי שבגללה נהרסה לה כל חוויית ההישרדות, יושבת עם רון ואומרת לו כמה הוא אהוב על כולם ושזה רק משחק.


ובפרק הבא משהו קורה על אי ההכחדה שיכול כנראה להשפיע על המשך המשחק, גם נראה שהם קיבלו מכתבים מהבית במשלוח המיוחד שהגיע לאי, למרות שלא הראו לנו במה בדיוק מדובר, ומנגד ריק מתחיל בציד אלילים כדי להישאר במשחק, ואם החר'ה שנותרו במשחק קצת חכמים, ואני מאמין שכן, הם לא יתנו לו להפוך לבן 2.
 

Uri04

New member


הדבר הכי טוב בפרק הזה הוא שלא הראו לנו את אי המודחים וקיבלנו פרק הישרדות סטנדרטי.

חוץ מזה, אנחנו ממשיכים בבולשיט הקבוע... בן אדם אחד מקבל הרבה יותר זמן מסך מכל השאר, מקבל רמזים ועזרה מההפקה ובסוף שולף אליל ונשאר במשחק. עד מתי ריק דבנס 19'? הוא כמו ג'וק שאי אפשר להיפטר ממנו. אם הוא מגיע לפיינל 3 הוא כנראה יזכה ויוכתר כזוכה הגרוע ביותר מאז בן. אם הוא יודח בפרק הבא ההפקה תעשה הכל בשביל שהוא יהיה זה שיחזור למשחק. בעע.

הערכה - הזוכה כרגע מסתמן כ-או ריק או גאווין. בכל מקרה, עוד זוכה גברי. לא תהיה לנו אישה זוכה עוד הרבה זמן עם הבולשיט הזה.
 

noamlah

New member
מה שהכי הפריע לי בפרק


זה לא העובדה שהיה לריקי אליל
אלא יותר האופן שבו הוא הציג אותו
אין שום מצב שזה היה רגע אותנטי!

אני דיי משוכנע שריק שלף אליל, רון הודח וכבר התכונן ללכת ואז במאי צעק "רגע, רגע, רגע, חזרו כולם למקום, עכשיו בואו נעשה את זה מעניין"

והורה לריק לשחזר את רגע שליפת האליל אבל הפעם שישלוף קודם את התפריט שרון נתן לו ואז יטיח ברון וג'ולי כמה שקרנים הם
היה נראה גם מבפנים של המושבעים וגם מהפנים של אלו במועצה שהם דיי מוכנים לזה
וריק עצמו נראה מדקלם שורות שחזר עליהן

מבחינתי זה שלב אחד לפני ליהוק שחקנים ותסריט מלא להישרדות
 

Bar EL

New member
זו בדיוק הייתה התגובה שלי

שואו כזה מאוד יכול לקרות, לא צריך על כל דבר להגיד שההפקה התערבה.
תנו קצת אמון במשחק שאתם כלכך אוהבים וצופים בו שנים, אחרת בשביל מה אתם צופים בו?
אני יודע שאם הייתי מתבאס ככה מכל דבר כנראה שהייתי פורש כבר מלצפות בתוכנית.
 

noamlah

New member
אתה ממש לא בכיוון


כשצפיתי לראשונה ההישרדות בגיל 13 וחצי בכלל חשבתי שמדובר בהתארגנות של אנשים על האי צולם במקרה בא לצלם אותם
והאמנתי בכך עד שאמרו לי אחרת

והיום בגיל 32 אני מאמין שההדחות אמיתיות וגם הדינמיקות על האי וגם במקרים שהוכח שהייתה התערבות בהדחות כמו מקרה סטייסי סטילמן אני עדיין בוחר להאמין שמדובר במקרים יחידים וברוב המוחלט המשחק נקי
אם תשים לב גם פה לא אמרתי שהייתה התערבות ההדחה, מאמין בלב שלם שהוחלט להדיח את רון
אז אני האחרון שאתה יכול להאשים אותו בחוסר אמון

אבל להישרדות יש במאי וזה לא תיאוריית קונספירציה, יש במאי, הוא גם מופיע בקרדיטים
קח את הרגע הכי קטן מהמתמודדים מגיעים לאתגר:
הבחירה מי יעמוד מאחורי מי, מי יחזיק את פסל החסינות שג'ף יבקש אותו חזרה ממנו, באיזה מרחק ילכו אחד מהשני
כל זה, יש מישהו שיסדר את זה כך שזה יצא לך הכי טוב טלוויזיונית
אין לי בעיה עם זה

גם אני מבין בהחלט שרגע שליפת אליל הוא רגע דרמטי לתכנית שצריך לתת סוג של אפקט ומשפטים כמו "הנה אליל חסינות" או "קח את זה"
לא תמיד נותנים את האפקט הזה ולכן מבקשים מהמתמודדים לבחור משפטים יותר טעונים ויותר מייצגים את עצמם וכך נוצרים " I'm not going anywhere"
או המשפט הידוע של קלי "I'm loyal to the people that I'm with"

ושוב, זה בסדר, בסדר שיש במאי
אבל התפקיד הכי חשוב של הבמאי בשבילי הוא שאני ארגיש בחסרונו, שתהיה לי כמה שיותר אותה חוויה של גיל 13 וחצי על האנשים שבמקרה נמצאים באי

רוב הפעמים זה קורה, זה לא תמיד קורה ובפעמים האלו לרוב אני חורק שיניים ומחליק את זה
אבל פה הדרך של ריק הייתה נראית כלכך מתוסרטת ולא אותנטית שזה פגע לי מאוד בחווית הצפייה שכבר לא יכלתי להגיב על שאר הפרק, רק למחוק אותו וזהו

ואתה יודע מה, גם במקרה של ה1% שהמילים של ריק והדרך אכן היו 100% מילים שלו ורעיון שלו
עדיין החוויה שלי היא אותה חוויה כי זה נשמע קשקוש מקושקש של שחקן שנה א' בבית צבי או אפילו תיכוניסט במגמת תיאטרון
 
למעלה