הישרדות פסגת ההכחדה - פרק 9

Seosi

New member


אוף שני מתמודדים שהייתי בעדם הודחו בפרק אחד חחח איזו מכה. אין מה להגיד, וורדוג שיחק אותה פה. כרגע מעניין לראות איך לורן תתנהל, כיוון שיש לה פסלון חסינות, רק מקווה שתוכל להשתמש בו בחכמה.
 

Bar EL

New member


אז היה פרק באמת מצוין והיה כיף לראות אותו בלייב (עם נדוש ובריירוש)
נתחיל מהחלק הראשון - אני באמת אוהב את דיוויד אבל יש לו בעיה במשחק החברתי בעיקר בעונה הזו, הוא באמת הצטייר כמישהו לא אמין ובלי ברית חזקה (מלבד ריק שגם ביניהם היו בעיות) אז ממש לא הופתעתי שאף אחד לא סמך עליו וזו דווקא הייתה ההחלה הנכונה מצד כולם - חוץ מזה שהמשחק החברתי של וורדוג הוכח טוב וזה לא מפתיע שנשאר.
לגבי ההדחה של קלי - כמה שאני אוהב אותה שמחתי וקפצתי ברמות! אחד הבליינדסיידים הטובים ו-וורדוג פשוט אדיר שוב
בקטע הזה הוא קנה אותי סופית ולי זה דווקא מזכיר את ההדחה של אלג'יי (כנראה בגלל ההשוואה בין טוני לוורדוג) - גם אז ביקרנו את המהלך הזה ואני בעצמי לא בטוח כמה זה חכם, אבל אם וורדוג ימשיך עם המשחק החברתי הזה הוא באמת מסוגל לנצח ...לדעתי דווקא המושבעים בוודאות יצביעו לו בגמר, במיוחד שכל החוזרים עפו - והשאלה האמיתית היא אם יגיע לשם או לא.
מבחינת העריכה לדעתי ג'ולי,ויקטוריה,גאווין,לורן,רון ואורורה בוודאות לא מנצחים - גם לגבי ריק אני לא כזה בטוח, אז או שוורדוג לוקח או שחוזר לוקח (יותר סביר שוורדוג).

 


וורדוג מנסה לצרף את גווין וג'ולי לשלישייה, ועוברים לאתגר חסינות. האמת? אני כל-כך לא מתלהב מהם. אורורה זוכה בחסינות (אוף! אני לא שונא אותה, אבל היא הטוב במיעוטו, אולי חוץ מריק). זו העונה השלישית, אחרי איי הפנינה וסן חואן, שיחסי הכוחות נוזליים לגמרי ואין לדעת מה יקרה מהדחה להדחה. וורדוג, קלי ולורן יישארו מאוחדים, זהו בערך. רון מצטרף גם הוא לברית והם זוממים להדיח את דיוויד. ובמועצת השבט, התוכנית יוצאת לפועל. ויקטוריה מצטרפת למה שעכשיו היא הברית השולטת, ודיוויד מודח. חבל שזה לא ריק.

וורדוג הוא בנקודה הזו השחקן הכי חזק אסטרטגית בעונה (בניגוד לאתגרים
), ועכשיו אני קולט ללא ספק כמה הכינוי שלו מתאים לו. כמובן, הוא נאמן כמו כלב - נאמן בצורה כמעט לא הגיונית. אבל הוא גם אגרסיבי כמו רוטווילר, וגם הקול שלו די רם. אני לא רוצה להגיד שהקול שלו נשמע כמו נביחה, אבל... גודדאמט, הקול שלו נשמע כמו נביחה! אני לא מאמין שיש לו סיכוי, אבל עד פרק הגמר, אף אחד לא האמין שבעונה 28 טוני יזכה ולא ספנסר. הוא יהיה זוכה ראוי. הוא, או קלי, או לורן או ויקטוריה. אולי גם גווין. כל השאר - לא.

אז אתגרי פרס בפרק הזה אין, טירוף כמו בפרק הקודם אני מניח שאין, אבל זמן לאי ההכחדה - יש! דיוויד זוכה בעוד יתרון שהוא יכול להעניק למישהו שעדיין במשחק... זה מתחיל להימאס עליי. הוא יעניק אותו לריק, כמובן. אגב, הפרק שוב עלה עם פרסומות. זה לבד מוציא ממני את כל הרצון לראות הישרדות. ואז, עוד אתגר חסינות. לשם שינוי, זה לא אתגר סיבולת קלאסי. ואז ריק מציג את היתרון, איזו הפתעה! וריק זוכה רק בגללו! עד כמה שהאסטרטגיה טובה העונה, ההפקה פשוט איבדה את זה עם כל היתרונות. תנו למשחק להתנהל, דאמט!!!

ואז וורדוג נדבק בקדחת המהלכים הגדולים ברמה שסיירה (27) יכולה רק לשבת בבית ולקנא בו. כן, אתה בונה לך רזומה. רזומה של אדם שאי אפשר לסמוך עליו! יש מהלכים שחייבים לעשות, ויש מהלכים שאסור לעשות. להדיח את הבת ברית הכי קרובה שלך, רק בגלל להוכיח שאתה יכול לעשות הכול, זה משהו שלא עושים!!! תדיח את גווין או משהו! אפילו את לורן! האם ראסל היה מדיח את נטלי, אם היא לא הייתה פונה נגדו קודם? וכשרון הוא לשון המאזניים, הוא מן הסתם ילך עם גווין וג'ולי... לא.

אני מאוכזב כי זו דוגמה קלאסית של מהלך למען המהלך נטו. אני לא מבין איך וורדוג ירוויח מזה באיזושהי צורה, יש סיכוי טוב שהוא יהיה המודח הבא, ואם לא, אני לא רואה אותו זוכה בגמר מול רוב ההרכבים. אולי מול אורורה ו... רון, אנערף. אבל אני כבר מזמן חושב שהזוכה של העונה היא ויקטוריה. אבל כשיש 13 מושבעים, כולל המודחת הראשונה שבכלל לא מכירה חצי מהקאסט, הכול יכול לקרות. יכול להיות שוורדוג יגיע לגמר עם שניים מקאמה ויקבל את כל הקולות של מי שהודחו לפני המיזוג, כי ככה.

דירוג:

1. וולדמורט - אני רוצה להוריד לה, ולא מוצא למה. היא באמת לא עשתה שום דבר לא נכון.
2. לורן
3. ויקטוריה
4. דיוויד
5. אוברי
6. וורדוג
7. ג'ולי
8. גווין
9. אריק
10. ג'וליה
11. רון
12. ריק
13. אורורה
14. ג'ו
15. כריס
16. קית'
17. רים
18. וונדי
 
דעתי על הפרק-

מבחינתי סופית צריך להיות רק מנצח אחד לעונה הזאת, וזה כמובן וורדוג

בכלל לא בטוח שהוא יגיע לגמר, וגם אם יגיע לא בטוח שיפרגנו לו,
אבל מבחינתי זה נחתם סופית אחרי הפרק הזה.
&nbsp
קצת יותר בהרחבה:
היה ברור שבאתגר הראשון אורורה תזכה בחסינות ותציל את עצמה,
ואז התבאסתי שדווקא וורדוג ודיוויד היו אלו שבסכנת הדחה.
בכלל, זה אתגר חסינות אחד הקשים אבר!!! ובגלל זה גם כנראה הוא נגמר יחסית מהר,
בעיקר כי אתה נמצא בתנוחה לא נוחה בעליל, ואין כמעט בכלל מקום לתמרון.
גם בישראלית האתגר הזה היה ובאמת התפלאתי מאיפה חשבו עליו

החלק השני של הפרק התנהל די בעצלתיים וכבר חשבתי שזה הולך להיות פרק הדחה כפול
הכי משעמם אבר, אבל כנראה שאפשר לסמוך על וורדוג שיציל את המצב

ועוד משהו- לא מפתיע שאחרי שדיוויד הודח, גם קלי הודחה בעקבותיו...
 

NP23

New member


המלכה נשארת מלכה !

לקלי יש את הכישרון המיוחד של שורדת שאי אפשר ללמד אף אחד וזה מתי ואיך להשתמש באליל החסינות שלה. זו הסיבה העיקרית שהיא נקראת מלכת האלילים בזזכות החושים החדים שלה!! והנה כבר מועצה 9 ברציפות היא מזהה שאין צורך .. רגע. מה!?
לא הבנתי.

&nbsp
איזו הדחה כיפית!
העונה הזאת נהיית הזויה מרגע לרגע!
קאמה חיסלו אחד את השני במו ידיהם
ועכשיו זה מאנו/ לאסו
&nbsp
היה לי תחושה שזה יקרה בדומה לדיוויד וגוליית
שהם לא הצליחו להדיח את הדיווידים(במקרה שלהם גם בגלל יתרונות ואלילים וכו') עד שהם בעצם פנו אחד נגד השני (כריסטיאן ואז ניק)
&nbsp
אני גאה בקאסט ניוביז הראשון אי פעם שהצליח לחסל את כל הוטרנס!!

3 מהם בליינסייד
2 עם אליל בכיס
לא היה פשוט !
חבל שיש את אי ההכחדה ככה שהמסורת שתמיד יש וטרן בגמר עדיין לא נשברה וקיים עוד צ'אנס כזה
&nbsp
לפי העריכה שלו יש לדיוויד סיכוי ענקי לחזור למרות שזה יהיה די מצחיק שדווקא הוא ינצח את כריס,אריק ואת פאקינג ג'ו באתגרים! אבל הי,זה אפשרי בהתחשב בחיה שהפך להיות לאחרונה באתגרים.
&nbsp
אבסורד שגווין וג'ולי לא לקחו חלק בהדחה של קלי, ודווקא וורדוג כן
אחרי פרק די בכייני שלו בהדחה של הקודמת ,רון חזר לעניינים חזק
בהתחלה פקפקתי בהחלטה שלו ללכת עם השלישיה במקום עם דיוויד וריק אבל זה השתלם לו,
כי דיוויד וריק לא היו מדיחים אחד את השני ומסתבר שבשלישיה..כן!
&nbsp
עונה מטורפת .
מת לראות איך לורן תגיב לכל זה..
&nbsp
&nbsp
 

noamlah

New member


אתה מחכה לתגובה של לורן אני יותר מחכה לתגובה של סטילהוק
 

NP23

New member


לגמרי
אבל מניח שזה יהיה פשוט לכתוש את וורדוג על איך הוא עשה את המהלך הכי גרוע אי פעם ועכשיו הוא האדום הכי שנוא באמריקה ובקהילות השורדים בכל העולם
וכמובן איך הוא יודח וישלם על כך מהר מאוד או יקבל אפס קולות בגמר
וגם על איך קלי רק הרוויחה מכל המהלך הזה כי היא תחזור מאי ההכחדה ואחרי שתחזור היא תדאג להדיח את וורדוג (אם עוד יהיה במשחק כמובן)
&nbsp
&nbsp
אגב לדעתי המהלך של וורדוג על פניו נדמה טעות ומהיר מדי
אבל גם חשבתי ככה על עוד דברים בעונה הלא ברורה הזאת
למשל לא הבנתי למה רון וג'ולי הולכים איתו ולא עם דיוויד וריק
אז נותן לו את חמת הספק
כי אני חושב שהוא ידע על האליל של קלי
אם הוא יתגבר על כך מי אני שאשפוט אותו
גווין בנתיים גם ממשיך במשחק בלי 2 בני הברית הכי קרובים שלו
יש בזה גם משהו טוב שפותח אותך משחקית וכבר לא מקשרים אותך לשלישיה מאיימת
להתיחס אליו כבוגד וכאלה לא חושב ,אנחנו לא בהשרדות ישראל
 

sapir aloud555

New member


ואוו! מרוב שקלי הייתה אופציה להדחה בכ"כ הרבה פרקים לא האמנתי שזה הולך לקרות
ואז
אורורה
קלי
אורורה
אורורה
אורורה
קלי
קלי
וולדמורט
ההוא שאין להגיד את שמו
&nbsp
BAM
&nbsp
וורדוג שיחק אותה! It finally happened!

סוף סוף עונה עם שחקנים חוזרים שכל השחקנים החוזרים מודחים לפני הגמר. סוף סוף קאסט עם שכל
 

sapir aloud555

New member


גם המנגינה שהתעצמה ברגע שג'ף התחיל להקריא את הקולות לקלי. כולי "Oh shit is it happening? it's happening!!"
 

סטילהוק

New member


פרק הדחה כפולה עצוב שהתחיל טוב ומבטיח והסתיים רע מאוד עבור קלי.

וורדוג עשה לדעתי טעות אסטרטגית גדולה שפירק במו ידיו את ברית השלושה של לסו, שיכלו להגיע בקלות לגמר מול כל שאר הבריתות שהתפרקו, ובראשם ברית הקאמה 6 שנותרו ממנה רק שאריות של שני צמדים ואורורה אחת שכולם רצו להדיחה כקול בטוח. ועכשיו לקאמה יש יתרון גדול על לסו.

יחד עם זאת, גם קלי עשתה טעות גדולה שסמכה בעיניים עצומות על בן בריתה שמלווה אותה כבר מתחילת העונה ותמיד הצביע איתה, למרות שחייבים להודות שוורדוג לא שידר לה שום סימן שהוא בכלל מתכוון להדיחה, והפעם לקלי לא היתה שום דרך לזהות שהיא נמצאת בסכנה. אך עדיין עצוב שהיא לא השתמשה באליל החסינות שלה והודחה מהמשחק לאי ההכחדה איתו באמתחתה. כולי תקווה שאולי קלי עוד תחזור לקראת הגמר ואף תגיע לשלישיית הגמר.

אורורה לקחה הימור גדול שמסרה לרון קלארק את יתרון הקול הנוסף שלה שקיבלה מאוברי, ויש לה מזל גדול שרון לא שחקן כזה אכזרי כמו שהיה שרה לאקינה בגיים צ'יינג'רס שהדיחה את החברה הכי טובה שלה במשחק אחרי שגילתה לה על יתרון הלגאסי שלה בשביל שתוכל להשתמש בו בעצמה. כי אחרת אורורה על הטעות הזאת היתה מודחת ללא ספק. כי מילא לספר ליריבך על היתרון שביך, אך למסור אוו פיזית למי שעלול להדיח אותך רק בכדי שיוכל להשתמש בו בעצמו אחרי הדחתך? האם אורורה לא צפתה בעונות קודמות. כך זבהחלט היה לה הרבה יותר מזל משכל, כי אם וורדוג לא היה מציע לרון קלארק לעשות בליינסייד לבת בריתו קלי אורורה היתה ללא ספק מודחת כשרון קלארק נשאר עם היתרון שלה בידיו.

לדעתי עכשיו שקלי ודייויד שני האיומים האסטרטגיים הכי גדולים ומסוכנים במשחק הודחו, וורדוג הפך לאיום האסטרטגי (כולל הקולני), הכי גדול ומסוכן במשחק. ואם לשחקנים שנותרו במשחק יש טיפה שכל בקדקודם הם יסמנו אותו כמטרה. ולורן שתבין איזה מהלך מטומטם הוא עשה שפירק את ברית השלושה שלהם שהגנה על שלושתם ואין להם יותר את המגן של קלי שישמור עליהם מאוחדים, כי ללא ספק לנוכח כוונתם להדיח זה את זו קלי היתה הדבק שחיבר ביניהם ושמר על ברית השלושה מאוחדים וחזקים אל מול כל שאר הבריתות שהלכו והתפרקו במהלך העונה, תתרחק ממנו ולא תנסה להצילו ותעדיף לאחד כוחות עם שאר השחקנים שנותרו במשחק בכדי להדיחו.

לצערי אחרי הדחתה של קלי בבליינסייד ע"י בן בריתה, נכון לכרגע הפייבוריטים שלי במשחק, או יותר נכון הפייבוריטיות, הן לורן וויקטוריה, שיש לי תחושה שאחת מהן אף תהיה הזוכה העונה, אם הזוכה לא יגיע בכלל מאי ההכחדה. ומי יודע, אולי זאת עדיין תהיה קלי שתזכה באתגר החזרה למשחק השני ועוד תחזור חזרה למשחק ביום 35/36 שלו, כמובן ללא אליל החסינות שלה, ולמרות כל הסיכויים אף תגיע לגמר. במצב כזה כמובן שאעדיף שקלי תזכה. אך אם לא קלי, ויקטוריה או לורן בהחלט יהיו זוכות ראויות מבחינתי.
 

אורישקי

New member


באמת וואו.

אשכרה אוזי מיקרונזיה אול אובר אגיין - זו גם אותה הקראת קולות גאונית שהייתה אז וגם הדחה עם אליל בכיס.
בסה"כ לא יכול להאשים את קלי יותרררררררררר מדי ודי לא סבלתי אותה העונה, אבל היא כן הייתה צריכה לדעתי להפסיק עם הסיכונים האלה.
חבל לי על דיוויד, הוא ניסה ושרד והכל אבל בשלב מסוים כבר לא היה לו סיכוי והוא כנראה באמת לא הצליח לגרום למלא אנשים לסמוך עליו.

אכן כיף לראות שהשורדים החדשים העונה ממש לא מתביישים וחוששים להעיף את השורדי עבר! ואכן ראינו את ארבעתם מודחים עד לפיינל 8, ועוד רובם בבליינדסייד ועם אלילים.
מרשים.

וורדוש
 

B R A Y E R

New member
מנהל


וואו!
פרק שהתחיל מבחינתי בשמחה גדולה והסתיים בבאסה קטנה

וורדוג פשוט שחקן מצויין וטוטאלי, ומשחק משחק חברתי אדיר.. אין מה להגיד
היחידי שמתחילת המשחק ועד עכשיו (למעט ההדחה של ג'ו שבחר באופן מודע להיות עמוק מתחת לראדר) בשליטה מלאה על המשחק, כשהוא זה שקובע איך ההדחה תגמר.
ברגע שדיוויד סימן אותו ידעתי שהוא כבר גמור, ושוורדוג הולך לחסל אותו. אין כאן שום השוואה. כשקאמה צריכים להתלבט בין שניהם זה ברור שהם יבחרו בניובי שהוכיח שאפשר לסמוך על כל מילה שלו ולא יוותרו על עוד הזדמנות להדיח מתמודד חוזר, ועוד אחד כזה עם תדמית של נחש והתנהגות של נחש.
בכללי, אף פעם לא אהבתי את דיוויד, ואני חושב שהוא כנראה בן אדם מאוד נחמד אבל הוא ממש לא שחקן שמתאים להישרדות. הוא אובר פרנואיד, וזה גורם לו להצטייר כבן אדם שקשה לסמוך עליו. גם ברושם שהוא יוצר וגם במעשים שלו.
אז אחרי השמחה מההדחה שלו, כבר הרשתי לעצמי להתרווח במקום ולחכות להדחה של אורורה, אבל לוורדוג יש תוכניות אחרות. והוא בחר להדיח את וולדמורט אהובתי

אז מצד אחד זו הדחה שממש ממש ממש ביאסה אותי, כי באמת שלא הכנתי את עצמי אפילו למצב שבו היא תודח. ויהיה מבאס לא לראות אותה בפרקים הבאים (מלבד דקה וחצי באי המוכחדים)
ומצד שני אני כן חושב שזה היה חכם לוורדוג, מאותה הסיבה שזה היה חכם לראסל להפטר מדניאל. הכל טוב ויפה שהם ברית של 3, אבל זה גם משולש מאיים ויהיה קשה להמשיך את המשחק ולשכנע אנשים להצביע איתם כשהם גוש של 3 וזה ברור לאחרים שרוצים להגיע לפיינל 3 שהם מספרי 4,5,6.. וגם בשביל וורדוג, מסוכן להתקדם עם 2 שהם "closer than you think!"
ומצד שלישי.. אנחנו על בטוח הולכים להנות מקלי על ספסל המושבעים
עד עכשיו לא הזדמן לנו באמת
 
Strike a pose, there's nothing to it


העריכה הפרק הייתה פשוט מעולה. ככה אני אוהב את הישרדות- מהירה, קלילה, מפתיעה, אכזרית.
וורדוג
אחת הדמויות היותר לאבאבל מהעונות האחרונות וזה בלי להחשיב כמה הוא חתיך. לא סגור על כמה המהלך נגד קלי נכון אבל הוא בהחלט הוביל לכמה דברים שטובים לו: הוריד איום להמשך שבוודאות הייתה עושה לו את אותו הדבר, העמיק את הפילוג בקאמה, הפריד את רון וג'ולי, הפריד את לורן וקלי, ביטל את "שלישיית לסו" המאיימת שבשמינייה\שביעייה בוודאות היו מתהפכים עליה, ובלי שהוא יודע הוא גם הוציא אליל מהמשחק. (הייתי מציע ללורן להתחיל לחפש ולהשתמש באק טו באק)
&nbsp
מצטרף לברכות לצוות הניוביז התותחים שהעיפו את כל הרטורניז ומעבר לכך, קאסט מצויין העונה, מקווה שלא על זה פיטרו את ספילמן.
 

Uri04

New member


כל ה-returnees עפו??אני בפנים!

אז השלמתי את ארבעת הפרקים האחרונים אחרי שעשיתי הפסקה מהעונה הלא ממש מעניינת הזאת. אני עדיין לא ממש מבין מה קורה שם מבחינת בריתות וגושי הצבעה. הכל מרגיש סופר-כאוטי ואני עדיין מרגיש שאין לי מושג מי אלה האנשים האלה ומה הם רוצים. כל כך הרבה זמן מסך הולך על המודחים באי הדינוזאורים, שנדמה שאנחנו מתחילים להכיר אותם רק אחרי ההדחה(!) וזה נותן איזושהי תקווה שאולי נגלה בסוף שרק אחרי שכולם מודחים יתחיל המשחק האמיתי, אבל ברור לי שזה לא יקרה ורוב זמן המסך שהמודחים מקבלים הוא לחינם (אלא אם הזוכה הוא אחד מהם).

אני נותן ח"ח לדוג-שיט על המהלך שלו להעיף את וונטי, אבל הוא כרגע נראה כמו מישהו שמשחק בצורה אגרסיבית על מנת להגיע לגמר, לא על מנת לזכות (לא כמו ראסל, אבל עדיין). פלוס - הוא הגרסא הפחות כיפית של טוני, זאת שאין לה צ'ארם ולכן אני לא ממש מצליח להבין מי יצביע לו בגמר. ברור לי שהוא לא יגיע לאי ההכחדה במשחק הזה, אז סחתיין על זה. עם זאת, קצת מעצבן שהעריכה שוב פעם מתמקדת בבן אדם אחד ונותנת לו 70% מזמן המסך.

דבינס (ריק) - הוא אחד הקרציות של העונה הזאת וממש בא לי שיעוף כבר. הוא כמו קאס, רק בזכר. אם הוא הזוכה הוא בהחלט יהיה אחד הזוכים השנואים עליי איי פעם.

רון - רון היה יכול להיות אחלה דמות מרכזית בעונה הזאת. הוא כמו שילוב של האץ' עם מייק מהעונה הקודמת, אבל מיעוט זמן המסך שהוא מקבל מראה שהוא לא באמת קובע את העניינים ולכן החליטו להראות אותו כמה שפחות. קצת חבל. אולי בעונה בלי אי הכחדה ושחקנים ותיקים + דוגשיט ששותים את רוב זמן המסך הוא היה יכול להיות הרבה יותר דומיננטי.

ג'ולי - אני מניח שזה יכול להיות סיוט לשחק איתה, כי היא כל כך אמוציונאלית ומשחקת בצורה היסטרית. עם זאת, נראה שמרבית האנשים מכבדים אותה מספיק כדיי לגרור אותה לפיינל 3 והיא יכולה להיות העז המושלמת ואולי גם לנצח אם הג'ורי ממורמרים מספיק.

כל השאר - (גאווין והבנות) הם לא ממש פקטור בעיניי. לא רואה אף אחד מהם זוכה או מטיל איזשהו חותם על המשחק.
 
למעלה