TAR 31 - פרק 1

Uri04

New member
TAR 31 - פרק 1


עוד מישהו צפה?

בינתיים, התחלה סבירה ומבטיחה לעונה בעלת פוטנציאל לא רע. אני אומנם לא מכיר את כל הצוותים (בעיקר אלו מ-BB, אבל שמעתי שג'אנל היתה אחת הסטאריות המרכזיות בעשור הקודם) אבל נראה שיש עם מה לעבוד


קולין וכריסטי, wtf... אני לא קונה את התדמית השאנטי-בנטי החדשה שלהם. אני בטוח שכשמדד הלחץ יעלה, הפרצופים האמיתיים (כולל מה שמסתתר מאחורי פני הקולגן של כריסטי) ייחשפו שוב במערומיהם. או במילים אחרות - צפו להרבה צרחות ורגעי טאנטרום של קולין.

טיילר ושמיילר - אוי, אלוהים... לא אוכל לשאת את הצחוק הנרקיסיסטי הזה לאורך כל העונה. שמישהו יחוקק כבר חוק שיוטיוברים צריכים להיות מורחקים מהחברה לצמיתות. שישארו בטווח הפס הרחב ותו לא.

הזוגות מהישרדות מזוויעים. איזו פאדיחה
רופרט כבר מזמן הפך לבדיחה לא מצחיקה, ברט והשני למלמים נשכחים וקורין ואלייזה הולכות להיות ה-train wreck של העונה(אלייזה כבר הזילה דמעה. בפרק הראשון!
) כרגע אני לא רואה אף אחד מהזוגות האלה מגיע רחוק. נראה לי שאפשר לקבוע סופית שמתמודדים שעוברים מהישרדות למירוץ פשוט גרועים בזה (וזה כולל את וויטני וקית' ומורסקה ואית'ן).

אני לגמרי בסדר עם הצוות שהודח ראשון. גם כי אין לי מושג מיהם וגם כי הם פשוט צוות חלש שהלך לאיבוד מרגע ההזנקה.

אני מניח שחוץ מהצוות הזה, הקרב יהיה בעיקר מול וותיקי המירוץ. מחזיק אצבעות לבקה ושמקה (לא זוכר את השם של הידיד, אז מעתה זהו כינויו) או לקולין וכריסטי. גם ג'אנל נראית מבטיחה, אז יאללה שיהיה בכיף.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


פרק מצויין!
אני אוהב ממש עונות אולסטארס שכאלו שאפשר להנות מהפרק מבלי להתעסק בלהבין מי זה מי!
כמו שתיארתי לעצמי הזוגות של המרוץ עושים בית ספר לזוגות של הישרדות והאח.. וככה יצא שה5 הראשונים שהגיעו זה זוגות המרוץ (הכללתי את רייצ'ל ואליסה כי בכל זאת רייצ'ל כבר הייתה 2 עונות)
וזוגות כמו רופרט ולורה, שאומנם כן התחילו ראשונים ובנתיים היו סבבה במשימות, אין להם את זה מבחינת ניווט והבנה של מה לחפש ואיך דברים אמורים להראות.. (ובכללי כמו שזה נראה בקצב הזה הם הולכים לעוף מהר מאוד)
בגלל זה מצד אחד נראה שהולכת להיות עונה ממש כיפית, מצד שני עם כמה שכיף לי לראות זוגות מהמרוץ שאני ממש שמח שחזרו, לדעתי היו צריכים לעשות זוגות של האח והישרדות בלבד.. זה ממש לא כוחות כרגע
הזוג היחידי שהוא באמת החוליה החלשה מהמרוץ זה הזוג שעף, שהזדקנו ממש ונראים ממש לא בכושר, ואני באמת לא מבין למה הם עשו את זה לעצמם שחזרו לעוד עונה. אבל הם הזוג היחידי שאני באמת לא סובל (לפחות מהעונה המקורית שלהם) אז טוב שהם הראשונים ללכת...
&nbsp
כמה נקודות:
-רייצ'ל ואליסה כ"כ חמודות
רייצ'ל באה באנרגיה אחרת לגמרי כשזה עם אליסה, ומעניין אם זה ישמר ככה לאורך זמן גם ברגעים לחוצים באמת
-אלייזה וקורין הרגו אותי מצחוק כשטינפו על כל הזוגות
וזה היה רגע אדיר איך שהן היו משוכנעות שהן הולכות לעוף, ופיל אומר להם "מצטער לבשר לכן" והן כבר מתות, ואז הוא מבשר להם שהם מקום 9 והן קופצות כאילו הן הגיעו לגמר

-האפגנימלס פשוט אדירים!!! ולעומת העונות הקודמות הם הזוג החזק ביותר ביי-פאר במשחק וכרגע הם ההימור שלי למנצחים של העונה
-לא יאומן כמה ג'אנל מזליסטית על הנסיון הראשון עם הנעל לצאת משם
למרות שבתכלס, דרך המצלמה זה היה נראה ממש ברור מה השוקולד ומה העץ. השוקולד היה בצבע לבן, אפילו לא צבעו אותו לצבע עץ.. לא מבין איך כאלו כמו ויקטור מצאו את עצמם לועסים חזק עץ 800 פעמים
-פרק הבא טוויסט חדש נוסח הישרדות והאח הגדול - הצבעה משותפת על מי מקבל יוטורן?!
לא יודע עוד מה לחשוב על זה
 

סטילהוק

New member


פרק בכורה לא רע לעונה החדשה של המירוץ, כמו שחשבתי הגיל עשה את שלו ושני הצמדים הכי מבוגרים נשרכו מאחור ונאבקו ביניהם על המקום האחרון. שמח שארט וג'ייג'יי בני החמישים הודחו ראשונים, ולא רק בגלל גילם, אלא גם בגלל שהם מבין הצמדים שלא סבלתי עוד מהעונה המקורית שלהם במירוץ, למרות שהגיעו למקם השני וכמעט ניצו בעונה 20 שבה הם השתתפו. אך גם אם רופרט האוברייטד במיליון דולר למרות שהשתתף 4 פעמים בהישרדות ולא זכה אפילו פעם אחת, ולורה אשתו היו מודחים, מה שלדעתי מרבית הסיכויים שיקרה כבר בפרק הבא, זה גם היה בסדר מבחינתי.

מצחיק שרופרט התרברב בכך שהצמדים מהישרדות הכי חזקים ובעלי הסיכוי הגבוה ביותר לזכות במירוץ, ואז כשרק התחיל המירוץ והוא אשתו היו צריכים לנווט לבדם בטוקיו והלכו לאיבוד, הוא בעצמו הודה שזה פי מיליון יותר קשה מהישרדות.

קורין ואלייזה הביצ'יות כבר התחילו לטנף חופשי על כל שאר הצמדים, ואז הקטע שפיל עושה להם כמעט התקפת לב שיחשבו שהן מודחות ראשונות, רק בשביל לגלות שאמנם הן בתחתית, אך עדיין במירוץ. רק חבל שלא עשו קלוז אפ על הפנים של אלייזה.


וכמו שחשבתי דווקא הצמדים מהאח הגדול הכי אהובים עלי העונה, גם רייצ'ל שלא סבלתי אותה כשרצה עם בעלה והם כל הזמן רבו, עושה רושם הרבה יותר חביב העונה והאינטרקציה שלה עם אחותה אליסה שונה לחלוטין מהאינטרקציה שלה עם בעלה. וגם ויקטור וניקול וג'אנל ובריטני בינתיים משחקים לא רע.

ומהמירוץ עצמו, קולין וקריסטי וצמד פאן ואפילו האפגנים שלא סבלתי בשני העונות הקודמות משחקים בינתיים לא רע. ולדעתי משישיית הצמדים הזאת ייצא הצמד הזוכה העונה.

ולפי הפרומו לפרק הבא מחכה לצמדים במירוץ סיבוב פרסה, או שמא מדובר בסיבוב פרסה כפול? כי את זה לא ממש הצלחתי להבין, וכנראה שאצתרך לצפות בפרומו שוב בכדי להיות סגור לגבי זה.
 

noamlah

New member


נראה לי אני היחיד פה שמחבב את ארט וג'יי ג'יי
גם היה חבל לי עליהם בעונה 20 שהרודבלוק האחרון בוודאות התאים לנשים דקיקות לבצע ושם אותם בחיסרון מול הזוגות המעורבים שהתחרו בהם
חוץ מזה הם הפסידו לשיאני המירוץ

אבל בעונה הזאת בהחלט היו צריכים לוותר, מההתחלה נראה שהם לא בווייב של התחרות
לגבי שאר הזוגות
בריטני וג'אנל מרגישים לי דיי אוף, מניח שחיברו ביניהן במיוחד בשביל התחרות הזאת והן לא באמת חברות
לעומת זאת קורין ואלייזה נראות משלימות אחת את השניה ודיי בידור, נראה לי שהם טייפ קאסט של מקום שלישי
ליאו וג'אמל נחמדים כשהם לא נרקסיסטים מרוכזים בעצמם
רופרט הפתעה טובה מבחינתי, אולי בפורמט הזה אני יכול לחבב אותו
ואצל קולין וכריסטי היחסים ומערכת הכוחות השתנתה, בעונה 5 כשהם רק התחילו לצאת הוא היה המוביל ועכשיו כשהם נשואים 10 שנים היא בהחלט המובילה ביחסים האלו, מקווה שזה לא יוריד מהתחרותיות שלהם

המשימות היו קצת מאכזבות והזכירו יותר תחרות של קייטנה במתנ"ס מאשר המירוץ למיליון
 
למעלה