הישרדות VIP - פרק 13

היא לא הייתה מצליחה לשכנע אותו


אתה מתאר לעצמך איך ג'ובאני ומישל היו מגיבים אם אלכסה הייתה נשארת עוד יום
(אני מדברת רק על עצם זה שהיא תשאר אפילו לא מתייחסת למצב שזה יהיה על חשבון שמחה)
אייל במהלך כזה היה שורף את עצמו (הוא גם אמר לה את זה בעצמו שהוא לא יכול לעזור שכולם שונאים אותה)

אני גם חשבתי שאייל יפול בפח שלה
 

Seosi

New member


אני חושב ששמחה הגזימה קצת שהיא אמרה לה שיש לה עיניים צהובות וכדומה, ואם כל האנטיגוניזם שאלכסה מייצרת, אני עדיין לא חושב ששמחה הייתה צריכה להגיד לה את זה, אבל בקטנה. מסכים שהיא בעצמה הרסה לעצמה את המשחק.
 

Seosi

New member
פרק 14


ליהיא

עם כמה שההתנהגות של ג'ובאני מעצבנת אותי פה ושם אני חייב להודות שלפי דעתי הוא משחק ממש לא רע, ולא הבנתי את רמת ההשפעה שלו על הגברים במשחק עד עכשיו. נעמה פשוט משחקת מצוין, הדבר היחידי שמפריע לרזומה שלה במשחק הוא ההדחה המעצבנת הזאת בפרק הראשון ואיך ש"בפוקס" שתי בנות הברית שלה קיבלו הזדמנות להחזיר אותה. אבל היא לא כמו דן מנו, היא באמת חדה ואסטרטגית ממש טובה. אני רק מקווה שליהיא לא תביא להדחה פוטנציאלית שלה כי היא מגזימה לגמרי, אף על פי ההזהרות של נעמה.
 
בהחלט היה פרק

משעשע, אבל ליהיא צריכה ממש להיזהר.
אני קצת מפחד שנעמה על הכוונת, ואני מקווה שבמידת הצורך היא תשתמש באליל שהיא ושמחה מצאו.
 

Seosi

New member
לגמרי שכחתי


שלנעמה יש פסלון חסינות. אני מקווה שהיא לא תצרך להיגרר למצב הזה רק בגלל ליהיא.
 

סטילהוק

New member


למעמה להזכירך יש אלל חסינות שמצאה לפני כל הבלגן.
אך מה שכן, אם לא כולם יצביעו נגד ליהיא היא לא תזכה בכוח העצום. וטוב שכך.
 

סטילהוק

New member
מומלץ לצפות גם בוילת המודחים, מגלים דברים חדשים


מומלץ לצפות גם בוילת המודחים, מגלים דברים חדשים שלא ידענו, כמו למשל בפרק האחרון שאורין מודחת ומגיעה לוילה שתורג'י מנהל אותה. היא מספרת לראשונה בחייה על שתי תקיפות Nיניות שעברה כשהיתה ילדה, מה שיכול להסביר איך מחד היא הפכה לפייטרית בצבא שמתעסקת עם נשק וגם אחר כך באזרחות לדוגמנית שהיא לא אוהבת את ההגדרה הזאת, כמי שמבינה הרבה בנשק ובתפעולו ולא רק מצטלמת איתו, ומאידך הפכה למאוד רגישה ותוקפנית ולא מאוזנת, ובעיקר בעת מצבי לחץ שמחזירים אותה לחוויות הקשות שהיא חוותה כילדה.

גם מאוד מעניין לראות איך המודחים הותיקים מקבלים את פני המודחים הטריים שמגיעים לוילה, וגם משהו חדש שלא היה בעונות קודמות, כל מי שנמצא בוילת המודחים זוכה לצפות בקטעים ממה שקורה על האי שהתרחש כשהמודחים הטריים עדיין היה במשחק, ואף לחוות את דעתם על כך.
 

סטילהוק

New member
אחרי הפרק האחרון של הישרדות VIP 2 מדובר בעונה מכורה


אחרי הפרק האחרון של הישרדות VIP 2 כבר אין בכלל כל צל של ספק שהמשחק מכור העונה.

כי אין מצב שבעולם שכולם שמו פה אחד את השם של ליהיא אחרי כל ההצגה הדרמתית המוגזמת שלה וכל הדיבורים על לפצל קולות. המהלך הזה לא היה מצליח לעולם ללא התערבות ההפקה, ולא משנה גם אם שחקן זוכה אוסקר היה מנסה לעשות את המהלך הזה. שלא לדבר על כך שליהיא הדרמה קווין המוגזמת והבלתי נסבלת רחוקה מאוד מלהיות שחקנית זוכת אוסקר, או בכלל שחקנית.


אז עכשיו כולנו יודעים שמדובר בעוד עונת הישרדות ישראלית מכורה ועשויה עם האצבע. וזה למה להרבה צופים פשוט נמאס כבר מהישרדות הישראלית ומעדיפים את הישרדות האמריקאית המקורית.
 

Seosi

New member
אבל עדיין לא היה את הפרק ההדחה


וממה שזה נראה, יש מתמודדים שמכוונים כלפי נעמה בגלל שהם לא מאמינים לליהיא. וזה לא כזה בלתי אפשרי שמתמודד יודח בפה אחד. אליזבת' מהעונה של דוד נגד גוליית הודחה ראשונה באיחוד עם 12 קולות נגדה. האם יש התערבויות של ההפקה בהישרדות הישראלית? בוודאי, אין ספק (וכנראה גם באמריקאית, בואו לא נשלה את עצמנו) אבל צריך לחכות לפרק ההדחה כדי לקבוע בוודאות.
 

סטילהוק

New member


דווקא היה פרק הדחה הערב, וגם מחר יש פרק שבו נגלה כולנו וגם המתמודדים משני השבטים מה בדיוק הכוח העצום שההפקה סידרה לליהיא שגם הודחה פה אחד הערב, וניצלה מההדחה למרות שלא היה לה שום שרשרת חסינות או פיסלון חסינות וגם זכתה ביתרון הכוח העצום מגיא, כי הצליחה לגרום לכולם להצביע לה פה אחד.
 

Seosi

New member
חחחחח אפילו לא ידעתי שהיה היום פרק


אני מודה שזה די מוזר שהיה דיבור על פיצול קולות, ואפילו אירה העלתה את האפשרות הזאת, אז באמת שאין לי הסבר רציונלי איך זה הגיע לכך. אני רק מקווה שהיתרון שליהיא תקבל יהיה להגיע ישירות לגמר או משהו כזה. אני מניח שזה נותן לה שתי קולות בכל מועצת שבט או משהו כזה.
 

סטילהוק

New member
על מה ולמה?


על מה ולמה מגיע חחיהיא להגיע ישירות לגמר? על זה שהיא יקירת ההפקה המובהקת שהם אפילו לא טורחים להסתיר עד כמה וסדרו לה קומבינה שלא תועמד להדחה מתחילת העונה ועד ש'תשיג' את יתרון הכוח העצום?


אחרי הפרק הערב שחתם אצלי סופית את זה שהעונה הזאת מכורה החלטתי לא להשתתף יותר בדירוגי המתמודדים העונה. ולא לשתף פעולה עם המשחק המכור של ההפקה.
 

Seosi

New member
אופס, טעות בכתב אצלי חח

אני מקווה שהיתרון לא ייתן לה כרטיס לגמר.
 

Seosi

New member
להעלות פינת פופולאריות עכשיו או לחכות ליום רביעי/שבת?


אני לא יודע עם לפרסם עכשיו פינת פופולאריות לאור העובדה שהיה פרק 15 היום, או לחכות עם זה ליום רביעי/שבת כי אני לא רוצה להיות ספאמר פה אם אני מפרסם כל דקה...
 

NP23

New member
אפשר לא לעשות,

כי זה היה פרק די פיקטיבי שסבב סביב להיא, אבל אל תחכה לפרק הבא ברביעי או שבת, כי הוא יהיה סתם פרק בלי הדחה. תעלה פשוט אחרי כל הדחה , לא קשור לאיזה יום וכמה פרקים עברו.
 

jordi2006

New member


העונה הזו כבר מתחילה לעלות לי על העצבים.
היא פשוט בסימן "מתמודדים שזורקים משימות לפח מסיבותיהם האישיות".
וזה התחיל ממישל שזרק לא אחת, אלא שתי משימות והרס לשבט שלו. מה כיף לראות פה? מתמודדים שלא מנסים לזכות במשימות? כי אני חושבת שזה די חרא.
ההפקה מתערבת בצורה כל כך בוטה שאני פשוט כועסת על עצמי שאני עוד ממשיכה לתת צ'אנסים לעונות הישראליות.
גרים על אותו אי, מתערבים במועצות שבט של שבטים אחרים, צמידי וטו, שרשרת חסינות אישית כשיש עוד שבטים, בקתת ההתדיינות, משימות שקובעות אם השבט יוכל להצביע במועצה של השבט השני (אם לא מספיק שהם מבקרים אחד את השני על בסיס שעתי ומתאמים הדחות), מחזירים את נעמה שהודחה בפרק הראשון (הרי זה לא מה שהם קיוו), בעודם מסדרים בבקתה את שתי בעלות הברית שלה, כשידוע שליהיא גרינר פשוט תעשה מה שאומרים לה ותתוגמל בהמשך. וזה רק תקציר חלקי.
כל זאת ועוד גורמים לי לא ליהנות מאף דקה במשחק הישראלי.
 
למעלה