פינת הפופולאריות 38 - פרק 9

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 38 - פרק 9


ולהלן דירוג הפרק הקודם:

16. ריק - 1.1
6
15. ג'ו - 1.6
1
14.כריס - 2.1
2
13. רים - 2.6
2
12. אוברי - 3.3
1
11. רון - 4
8
10. אריק - 4.1
5
9. ג'וליה - 4.4
2
8. גווין - 4.8
4
7. ג'ולי - 5
6
6. ארורוה - 5.7
9!
5. ויקטוריה - 6.3
3
4. קלי - 8.2
2

והטפו 3.......
 

אורישקי

New member
מקום 2


עם ממוצע 8.5,

ועלייה ב7 מקומות!!!

לראשונה מאז הפרק הראשון שהוא בטופ 3

דייויד

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עם ממוצע 9.3!

עולה ב5 מקומות,
אחרי פרק אחד מחוץ לטופ 3
ושלושה פרקים לשא היה במקום הראשון


וורדוג!

 

אורישקי

New member
הדירוג

אוברי
אורורה
אריק
ג'ו
ג'ולי
ג'וליה
גווין
דייויד
וורדוג
ויקטוריה
כריס
לורן
קלי
רון
רים
ריק

דירוג נעים
 

Seosi

New member
מדרג


אוברי 5 התגובות שלה במועצת השבט היו ענקיות.
אורורה 1 נמצאת מחוץ ללופ לגמרי.
אריק 3 אין לי כל כך דעה.
ג'ו 4 אני 99.9% שהוא יחזור למשחק רק כי הוא כל כך טוב במשימות.
ג'ולי 5 עשתה את ההחלטה הנכונה בסופו של דבר, אבל כל דרך ההתנהלות שלה די שמה על עצמה מטרה על הגב.
ג'וליה 5 נטו על התגובות שלה במועצת השבט

גווין 6 מקווה שילך לו יותר טוב ממה שקרה לג'וליה.
דייויד 10 איך אתם נותנים לו פחות מ-10, איך??? ובמיוחד אחרי הפרק הזה.
וורדוג 10 ממשיך להוכיח את עצמו.
ויקטוריה 9 אני בעדך, אבל נראה לי שהיא הולכת להיות בסכנה עכשיו.
כריס 2 חחח באמת לוקח לי רגע להיזכר מי הוא, ואני לא אומר את זה כדי להישמע רע.
לורן 10 שמח לראות שהיא נמצאת במצב פיזי יותר טוב מפרק שעבר.
קלי 10 איכשהו מצליחה להישאר, למרות שתמיד רוצים להדיח אותה.
רון 8 מאוד שמח שהוא נשאר, וגם הרס אותי שארמק במועצת השבט שאפשר להדיח את ויקטוריה מול הפנים שלה

רים 5 Dude.
ריק 5 נטו על המהלך שעשה עם דיוויד במועצת השבט, אבל הוא עדיין מתנהג כממורמר על חברי השבט לאסו.
 

Bar EL

New member
אגב לדעתי


לפי עריכה - ג'ו לא חוזר (נראה שאיבד את זה) ואם הייתי יכול להמר זה היה כריס או אריק (או מישהו שיבוא בהמשך).
 

Seosi

New member


ת'כלס, ריק הצליח לחזור והוא בין האחרונים שציפיתי שיחזור אבל הצליח לנצח שם את כולם.
 

Bar EL

New member
דוגרי שמסתכלים על זה


אתה צודק.
אז לפי העריכה ג'ו בטוח לא חוזר לשמחתנו
 

Bar EL

New member


אוברי 1 הוכיחה שהיא חוזרת גרועה לעומת ה2 שבמשחק
אורורה 1 פוסטמה
אריק 5 חוזר למשחק ?
ג'ו 1 ממש נהיה מיותר יותר מאי פעם אפילו
ג'ולי 5 משוגעת

ג'וליה 1 אמאלה איזו גרועה הייתה בפרק הזה
גווין 5 חמודי מאוד ולדעתי צדק שלא רצה לפנות נגד קלי, חבל שלא עשה משהו עם זה (אם כי מבין אותו)
דייויד 9
וורדוג 10 שאט אפ, קינג
ויקטוריה 5 דומה לגווין
כריס 2
לורן 8 היא לא שחקנית חברתית/אסטרטגית חזקה מספיק ונראית צל של קלי וורדוג, אבל יש לה את זה במשימות והיא פייטרית
קלי 10 דה קווין
רון 7 מחבב
רים 1
ריק 8 שיחק אותה
 

סטילהוק

New member
מדרג


אוברי - 5 הקפיצה ממושבה ומבט התדהמה על פניה במועצת השבט האחרונה פשוט פרייסלס. וחובה להכין ולעלות גיף של זה.

אורורה - 1 נראה שהבחורה בכלל לא במשחק, אחרי כל הבלגן במועצת השבט האחרונה שהיא שדיברה יותר מדי (I Can't deal with soccer moms), וללא ספק לגמרי אחת מהאחראיות להיווצרותו, והיתה יכולה בקלות להיות
המודחת במקום ג'וליה שממש התאבדה במקומה, ועוד עם יתרון הקול הנוסף באמתחתה.

אריק - 1 כבר ביום הראשון שלו על אי ההכחדה הוא שוקל לפרוש. כך שמגיע לו שרים שנמצאת על אי ההכחדה כבר מהיום השלישי של העונה, ונשמעת יותר כמו רוח הרפאים של אי ההכחדה, נתנה לו על הראש.

ג'ו - 3 לא ראינו ממנו הרבה הפרק, מלבד הופעתו כמושבע די משועשע במועצת השבט האחרונה (Wheres the
?), ובעיקר כשהבין שהוא צופה במועצת השבט הכי מטורפת ומצחיקה בתולדות הישרדות.

ג'ולי - 1 נראה שאיבדה את זה לחלוטין עם הפריצה בבכי כנראה כתוצאה מהתמוטטות עצבים רגעית (I'm ready to jump ship), הפראנויה לגמרי השתלטה עליה (I'm jumping ship), וכמו שויקטוריה אמרה עליה (Oh my god, she losther damn mind), המסכנה פשוט יצאה מדעתה.

ג'וליה - 1 עוד לא ראיתי בתולדות הישרדות שחקנית שמידרדרת (You're such a passenger Rick), ומתאבדת בכזאת מהירות (You're Not part of many of the plans), והופכת את עצמה במו ידיה או יותר נכון פיה, למטרה של כמעט כולם במועצת השבט ולהדחתה (Shut Up Wardog!) וכמעט בפה אחד.

גווין - 5 עדיין די אמביוולנטי לגביו, מצד אחד זכה בחסינות ותכנן להדיח את דייויד ולשמור על קלי, אך מצד שני לא עשה כלום עם זה, ואם לא שרשרת החסינות שענד על צווארו ולכן גם הרגי הרבה יותר בטוח מכל שאר המשתתפים במועצת השבט הכי מטורפת בתולדות הישרדות רוב הסיכויים שאף הוא היה נשאב לזה ולוקה בפראנויה. כי במצב כזה הכי טוב להיות חסין עם שרשרת חסינות על צווארך.

דייויד - 4 אהבתי את הדימוי שלו על הכרישים שבמים שטורפים את כל דגי הרקק, אך מאידך לא יכול לתת יותר מזה למי שבזבז לחינם ללא כל צורך פסלון חסינות שיכל לשמור עליו בהמשך ולקדמו בשלבים היותר מתקדמים
וקריטיים של המשחק. שלא לדבר על חבירתו חזרה לריק הוויילד קארד רק בשל בעלותם המשותפת על פסלון החסינות החצוי והליכה שוב נגד קלי עם הצד המפסיד של מועצת השבט האחרונה. ובסוף יצא ששניהם בזבזו את
הפסלון החסינות החצוי המשותף שלהם לחינם.

וורדוג - 8 עד עכשיו נתתי לו המון קרדיט על תוכניות אסטרטגיות נכונות ש'הגה' והוציאן לפועל, אך אחרי שקראתי את הפוסט שלו ברדיט שבו הוא בעצמו הודה שקלי עמדה למעשה מאחורי רובן, ושימשה למעשה כמדריכה
ומורת הדרך גם שלו ושל לורן לאורך כל העונה, וזה בדיוק גם מה שחשבתי עוד לפני זה, ורק חיזק את דעתי לגבי זה, קצת קשה לי להמשיך ולתת לו את כל הקרדיט על תוכניות אסטרטגיות שלמעשה קלי עומדת מאחוריהן והוא
למעשה רק המוציא פועל שלהן, כי קלי חייבת להשתמש בוורדוג או לורן, ולא לבוא בעצמה, ובעיקר עכשיו אחרי שהבינה שהקאמה לא רוצים שחקנים חוזרים, בכדי שזה לא ייראה ברור מדי שהיא למשעה זאת שעומדת מאחורי
זה, מה שעלול למנוע מהתוכנית לצאת פועל. אך יחד עם זאת, וורדוג למרות שאולי לא אסטרטג גדול, הוא בהחלט מוציא לפועל מצויין ועל כך בהחלט מגיע לו קרדיט.

ויקטוריה - 3
האמת שאפילו היא כבר מבולבלת מרוב כל מה שהולך עם השבט שלה (Whatever man, this is like a mess now), ולמרות שבהתחלה היא נראתה הרבה יותר חדה ולא מפחדת מכלום ואת מי היא מדיחה, הפעם
לראשונה היא היתה לגמרי בסכנה ואפילו שמה הועלה במועצת השבט כמי שצריך להדיחה, מה שהדהים אותה והכניס אותה להלם.

כריס - 2 מה זה היה הדג טריגון הזה שהוא דג מהמים, ושאני יכול להישבע שהזיז את פיו, ונראה לרגע כמו דמות מסרט אנימציה.

לורן - 9 סגנית המלכה שאני שמח מאוד לראות שהתאוששה ומרגישה קצת יותר טוב וגם יותר מחוייכת. שלא לדבר על עמוד השדרה מפלדה שיש לה בכדי להיות מסוגלת לעבור כבר 5 מועצות שבט מבלי להשתמש באליל החסינות שלה. אין לי בכלל צל של ספק שאנחנו עוד נראה אותה גם בעונות נוספות. כמו גם שהיא תהיה יורשת ראויה של קלי, שכפי שכבר ציינתי, אף זכתה כבר, ובצדק, לכינוי קלי וונטוורת' 2.0 ברחבי הרשת כולה.

קלי וונטוורת' - 10 והמלכה נשארת מלכה
.
יש הרבה יתרונות בעידן החדש של הישרדות שלא היו בעידן הישן שלה, כמו אליל חסינות, יתרון קול כפול, יתרון גניבת קול, יתרון למשימת חסינות, ועוד... אך למעשה היתרון הכי גדול והכי חשוב בהישרדות הוא דווקא היתרון הטבעי שאותו אי אפשר ללמד אף אחד ושאו שיש לך אותו או שאין לך אותו, וזה החוש להרגיש מתי אתה נמצא בסכנה ומתי לא (מה שדייויד הגדיר בפרק האחרון כחושי עכביש), גם אם יש לך אליל וגם אם לא, ואז לפעול בהתאם בכדי להוריד מעליך את הסכנה ולהפוך את הקערה על פיה מבלי שיידעו בכלל שאתה זה שעומד מאחורי זה. ולקלי יש את זה ובגדול, וזה מה שהופך אותה בעיניי לפחות לשחקנית אולי הכי טובה ומסוכנת העונה, שחקנית שכבר הוכיחה למרות כל מי שלגלג עליה וטען שהיא אוברייטד ושללא האלילים שלה שאותם היא מצאה היא לא תגיע רחוק במשחק, שמיומנותה למצוא אלילים ולהשתמש בהם הוא רק בונוס, ושגם ללא שימוש באלילים כשהשם שלה כל הזמן מופיע בכל מועצת שבט היא מסוגלת להגיע די רחוק במשחק, ואולי אפילו עד הגמר והניצחון. ואני לגמרי מאמין שהיא עוד מסוגלת להגיע עד הסוף, ובעיקר עכשיו כשנותרו רק עוד 5 פרקים לעונה ולקלי וגם לבת בריתה הכי נאמנה לורן בעלות העצבים ועמוד השדרה מפלדה שעדיין יש באמתחתן שני אלילים שאותם שתיהן השכילו לשמור ולא להשתמש בהם לשווא, בניגוד לדייויד וריק שבזבזו את הפסלון חסינות החצוי שלהם לשווא במועצת השבט האחרונה.

רון - 1 הפאפטמאסטר הכל כך מלא בעצמו מהפרק שעבר שהפך לקראינג בייבי בפרק האחרון, שפרץ בדמעות והבטיח שיצביע למי שיבקשו ממנו כל עוד לא ידיחו אות עצמו. ואז נתפס על חם מנסה להדיח את ויקטוריה (Do we all want to vote outVictoria?) שעמדה ממש לידו וצרחה עליו: מה?

רים - 3 אמנם מדובר שחקנית גרועה, לא חברתית ומרירה, שאני מאוד מקווה שלא היא תחזור למשחק לקראת הגמר. ואם היא תזכה אז בכלל תיהרס כל העונה מבחינתי. זה יהיה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לעונה כזאת טובה.
אך מאידך, עושה רושם שהיא מעין רוח הרפאים של אי ההכחדה, כמו למשל כשאריק הודח וכשבלילה שהוא הגיע לאי ההכחדה אמר שבעצם זה לא כזה נורא כמו שתיאר לעצמו, אך אז שומעים ברקע את קולה של רים אומרת לו:
Dude, Don't Get Excited כדי שיהיה לו ברור מיד לאיזה בית משוגעים הגיע.

ריק - 4 אמנם הוא נרגע קצת אחרי מה שקרה במועצת השבט הקודמת והחליט לשתף פעולה עם דייויד חברו ובן בריתו, ואף החליט בסופו של דבר לתת לו את הפסלון החסינות החצוי, אך עדיין האובססיה שלו נגד וורדוג וקלי שאותם נראה שהוא ממש שונא, מונעת ממנו לחשוב בהיגיון וגורמת לו לעשות הרבה טעויות, כמו למשל בזבוז פסלון החסינות החצוי המשותף שלו ושל דייויד לשווא במועצת השבט האחרונה, שבה שמו של דייויד נרשם רק כל פתק אחד של אורורה שבכלל לא עם הראש במשחק. ולדעתי זה שהוא הצהיר בפני ג'וליה וכולם במועצת השבט האחרונה שעכשיו הוא במושב הטייס (Well guess what, I'm on the pilot seat) לדעתי לפחות עוד יפגע בו בהמשך...
 

אורישקי

New member


אוברי 1
אורורה 1 מיותרת
אריק 5 עדיין קורבן
ג'ו 1
ג'ולי 1 מדרובה אמימת :D
ג'וליה 1 כולה דיבורים
גווין 1 עשה טעות פרק קודם
דייויד 10
תותח
וורדוג 10
גם כן תותח
ויקטוריה 1 מאכזבת מאד בינתיים
כריס 5 תודה על הדגים!
לורן 3 נעלמה הפרק
קלי 7 כשמגיע מגיע היא חזרה לשחק טוב ויש לה אינסטינקים טובים
רון 5

רים 5

ריק 8 שיחק טוב מאד הפרק לשם שינוי, מגיע לו לעלות
 

NP23

New member


אוברי 1 למרות הפרצופים הקורעים
אורורה 1 אין צורך להסביר
אריק 2 גם בצער רב
ג'ו 1
ג'ולי 3 אין לי בעיה עם בכי ,אבל במועצת שבט היא כל כך התחרפנה .. וזה גם מרגיש אישי אצלה המהלך
ג'וליה 2 נקודה אחת בלבד על כך ששיחקה את המשחק, אבל לדעתי אגב גם בלי הבלאגן במועצת שבט היתה מוצאת את עצמה מודחת מהאליל של דיוויד או קלי..
גווין 6 נראה, לא יודע מה יהיה עם הבחור הזה.הוא שחקן טוב ואני מעריך את זה שהוא מעריץ. אבל בגלל שהוא מעריץ הוא מאוד פזיז.אבל הוא צדק שהם היו צריכים ללכת על דיוויד..
דייויד 9 אני מאוכזב מהמצב החברתי שלו , אבל מצד שני אני לא אופתע לראות אותו זוכה , יש לו ממש סיכוי. והוא קרע אותי מצחוק במועצה.
וורדוג 10 הקינג נשאר קינג
ויקטוריה 7 אין לה סיי כבר 2 מועצות ברצף אבל היא תמיד בעניינים . לפעמים זה לא לגבי התוצאה הסופית אלא גם הדרך שלך, המון זוכים או ראנר אפים ששלטו בעונה היו להם כמה מועצות שבט "כושלות", כמו מייק וניק מעונה שעברה, שגם חטפו בליינסייד.
אז היא ירדה במשחק שלה אבל עוד לא מבטל את הסיכויים שלה להתגבר .והיא גם בברית עם אנשים בעייתים. הייתי מת לראות אותה מלוהקת לשבט מאנו מהתחלה.
כריס 1 למרות שאתה חתיך שלמות ומביא דגים
לורן 8
קלי 8
רון 3 הוא היה ממש עלוב בפרק ועוד אחרי שהציעו לו להיות חלק מתכנית המשיך להתבכיין..
רים 1
ריק 10 אני לא מאמין שאני עושה את זה , אבל פשוט מגיע לו .
אני עדיין לא אבכה על הדחה של חוזרת שלו, אבל הפעם שיחק אותה מצטער..
 

Confide In Omer

New member


אוברי 8
אורורה 6
אריק 6
ג'ו 3
ג'ולי 7
ג'וליה 5
גווין 8
דייויד 7
וורדוג 7
ויקטוריה 8
כריס 7
לורן 10
קלי 10
רון 6
רים 6
ריק 5
 


אוברי - 1 לא איכפת לי שהיא הייתה אחלה מושבעת, חוקים הם חוקים ובעונה אחרת היא בכלל לא הייתה מושבעת, בטח שלא מדורגת עכשיו.
אורורה - 3 קלולס
אריק - 1 ברוך הבא לגיהינום
ג'ו - 1
ג'ולי - 5 התחילה סבבה, סיימה רע
ג'וליה - 2 וכמובן שבפרק הבא גם את זה לא תקבלי
גווין - 6 אם הוא באמת חכם, הוא יינצל
דייויד - 10
וורדוג - 10
ויקטוריה - 6 כנ"ל גווין, אבל עם העריכה שלה אני מאמין שתגיע לפרק הגמר (כלומר לפיינל 5/6), אם במשחק עצמו או מאי ההכחדה
כריס - 1
לורן - 9
קלי - 10
רון - 7
רים - 1
ריק - 8 וואלה ממש לא בא לי לתת לו כל-כך גבוה, אבל מה לעשות, שיחק אותה
 
דירוגי-

אוברי- 7
אורורה- 4
אריק- 6 לרגע חשבתי שיפרוש
ג'ו- 1
ג'ולי- 1 איבדה את זה (וכנראה רק בגלל שעשו לה בליינדסייד בפרק הקודם)
ג'וליה- 5 הדיחה את עצמה אבל הייתה חמודה הפרק (בניגוד לשאר העונה שפשוט לא ידעתי מי היא)
גווין- 5
דייויד- 9
וורדוג- 10 קינג
ויקטוריה- 1 מקווה שכבר יפסיקו לתת לה עשיריות רק בגלל שלפני 200 פרקים היא הצליחה לעבוד על אוברי
כריס- 5
לורן- 9 כזאת מותק, אבל גם אם תגיע לגמר כנראה בחיים לא תנצח
קלי- 8 שיחק לטובתה כל הבלאגן במועצה, כי אני לא חושב שזה היה חכם מצידה להדיח עכשיו את דיוויד
רון- 1
רים- 2
ריק- 7 שיחק אותה במועצה אין מה לעשות (עם כמה שקשה להודות בזה)
 

סטילהוק

New member


קלי לא רצתה להדיח את דייויד, זה שלושת צעירי קאמה שרצו להדיחו, היא אפילו שלחה את לורן לנסות לשכנע אותם שאולי עדיף להדיח את רון קלארק, אך הם לא רצו, ובכלל תכננו בסוף להדיח את קלי עצמה, שישר קלטה את זה בחושי העכביש שלה שהיא בסכנה. בגלל זה היא בכלל פנתה לג'וליה ושאלה אותה לגבי התוכנית שלהן באמצע מועצת השבט, והצחקוק של ג'וליה שג'ף שאל אותה לגביו הסגיר אותה וגרם לכל המהומה והטירוף שהלך במועצת השבט הזאת. וזה גם מה שגרם לריק לפנות נגד ג'וליה ולמעשה הרס להם את כל התוכנית. כך שלמעשה קלי היא זו שעומדת מאחורי כל הבלגן שקרה במועצת השבט האחרונה, והיא עשתה זאת כל כך בחוכמה ובערמומיות שאף אחד אפילו לא הבחין שזאת היא. בזמן שישבה ונתנה לקאמה פשוט לקבור את עצמם במו ידיהם, או יותר נכון פיהם. והאמת שהם עשו עבודה ממש מצויינת וצמצמו את עצמם לחמישה מול חמישיית לסו המקורית. שלא לדבר בכלל שע"י כך היא גם החזירה את ריק לעבוד שוב עם לסו שהוא אמר לוורדוג שלא יעבוד איתם לעולם.
 
ספוילר

אוברי 1
אורורה 1 מזכירה לי את אנג'לה מ36. שוקיסטית, הראש לא במשחק, מהלכים מפגרים
אריק 1
ג'ו 1
ג'ולי 7 חוץ מלהוציא את עצמה משוגעת לדעתי היא הייתה בסדר גמור. עם הצעירים של קאמה מובן שכבר אין לה לאן להתקדם. בין ריק ודוד לשלישיית לסו יש הרבה יותר מקום לשחק.
ג'וליה 1
גווין 5 עשה טעות
דייויד 10 מעולה הפרק
וורדוג 10 היכולת שלו לקלוט הזדמנות, לנצל אותה למירב הפוטנציאל ולעשות את זה קלאסי ויפה היא מטריפה. לורן ווונטוורת צריכות לנשק לו תכפות רגליים
ויקטוריה 7 מונחתים עליה מלא אגרופים כל רגע והיא עושה עם זה את מה שהיא יכולה. אני בעדה אבל ימיה ספורים.
כריס 1
לורן 10
קלי 10
רון 1
רים 1
ריק 4 שזה המוןןןן מבחינתי בהתחשב בזה שהוא כבר הודח.
 
למעלה