הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 7

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member


פרק מעולה, וורדוג יצא פשוט מלך פה, וריק ממש, אבל ממש איכזב אותי. מדהים עד כמה אריק ורון היו בטוחים במעמד שלהם במשחק. מדהים גם שקלי ולורן עדיין לא השתמשו בפסלוני חסינות, אני כבר הייתי משתמש באחד ממזמן חחחחחח. גם שאפו ללורן שנשארה במשחק, הרגע שבו היא התעלפה היה מפחיד. הרסה אותי אורורה שהמשיכה לנסות לשכנע את ויקטוריה לתת לה את משימת החסינות
אני לא בטוח עד כמה המהלך הזה היה נכון בשביל ג'וליה וגאווין, אני חושב שזה היה די מוקדם מדי ועכשיו סימנו על עצמם מטרה, אבל אולי זה רק אני. ויקטוריה ממשיכה להסתמן כמנצחת. ג'ולי מאוד חמודה ואני חושב שהיא מיקמה את עצמה במקום טוב, אבל עכשיו לאחר הדחו של אריק, אני רוצה לראות אותה משחקת טיפה חזק יותר, הגיע הזמן להעביר הילוך.
 

סטילהוק

New member


פרק ענק והמלכה נשארת מלכה


ריק הוכיח לכולם איזה שחקן גרוע הוא. אפילו דייויד כבר הבין וסירב לתת לו את חצי הפסלון חסינות. ועכשיו הוא בצד הלא נכון של המספרים. ולקלי ולורן מסתבר יש ביצים ועמוד שדרה מפלדה. אבל למרות שחששתי לרגע, ידעתי שמלכת האלילים יודעת בדיוק מתי להשתמש ומתי לא, בגלל זה לורן הסתכלה עליה כדי לקבל ממנה סימן אם כן או לא. כי גם היא יודעת שקלי השחקנית היחידה בהישרדות שתמיד קלעה בול והשתמשה באלילי החסינות שלה מתי שהיה צריך.

אהבתי שאוברי העבירה לאורורה את יתרון הקול הנוסף שמצאה על אי ההכחדה, ושאורורה הבינה פחות או יותר מאיפה וממי הוא הגיע אליה. גם אהבתי שאורורה זכתה בשרשרת החסינות, כי זה איפשר לה להרגיש יותר בטוחה ולעשות או להצטרף למהלכים נגד הקאמה 6, שללא ספק התפרקו בפרק הזה.

רון קלארק הולך ומסתמן לי כבר מהפרק הקודם כאנדרו סאבאג' 2, וכנראה שגם גורלו במשחק העונה יהיה דומה לשל סאבאג', כי מי שיוצא נגד המלכה, כדאי מאוד שייזהר.

ולפי הפרומו של הפרק הבא נראה שהולך להיות
מהלך שהישרדות לא ראתה מעולם. ונחשו של מי?
 


למען הסר ספק: אני לא יצאתי נגד קלי בגלל שהיא כבר שיחקה היטב פעמיים, והספיקה מועצת שבט אחת בסן חואן כדי להבין שאסטרטגיה יש לה. אז היא פיקששה פעם אחת, אמנם בצורה נוראית אבל עדיין. אני נותן לה צ'אנס נוסף. אחד. אבל בפרק הזה, זהו וורדוג שיוזם את המהלך. אבל יכול להיות שקלי תבצע אותו בצורה טובה, כמו שבזמנו בסמואה ג'ייסאן, מכל המתמודדים, הוא שיזם את ההדחה של אריק, אבל אנחנו זוכרים לטובה יותר את נטלי, המבצעת. יכול להיות אפילו שהיא תכננה מראש להפוך לקבוצה קטנה שמנצלת את הסדקים בקבוצה השנייה. כמו שהיא עשתה בעבר. אבל נכון לעכשיו, מבחינתי המהלך בפרק הקודם היה פלופ.

אתגר פרס, ובשתי הקבוצות יש שילוב של שורדים משתי הבריתות. אגב, אני יודע ש"רוח המקום" מתה מאז שאי המתים הגיע והתוכנית הידרדרה למצבה הנוכחי, אבל אוכל "סיני" מערבי ממוסחר בהישרדות?!? אגב, שוב העלו את הפרק עם הפרסומות בתוכו. דאמט. וכמו שחשבתי, קלי מבצעת הרבה יותר טוב מאשר וורדוג, שממשיך לאכזב אותי. יכול להיות שבגלל ההבדל בביצועים ביניהם, דיוויד יצביע איתם, אבל ריק נגדם. ושוב, מה עשה ריק שמגיע לו הכבוד להיקרא בשם המשפחה? בנקודה הזו, חבל שאוברי לא חזרה במקומו.

אבל אוברי עדיין במשחק עד שהיא תפרוש. אי ההכחדה עדיין קיים, והמודחים יכולים למצוא יתרונות ולהשפיע על המשחק של השורדים. אם ישייפו שם עוד קצת את הקצוות, זה יכול בקלות להיות אלמנט מאוד סביר. כמובן שאני עדיין נגד החזרת מודחים מכל סוג, בשביל זה יש עונות אולסטארס. מה שהכי מדאיג אותי, כמובן, הוא האפשרות של 13 מושבעים בגמר, או חמור מזה, מעט מדי מושבעים ששרדו את אי ההכחדה. כאן מישהו באמת לא חשב עד הסוף.

ומכאן לעוד אתגר סיבולת, כי למה שמישהו יראה הישרדות מסיבה שאינה המשחק? וורדוג כל-כך גרוע באתגרים. בדרך כלל אסטרטג הוא די חלש פיזית, כמו סירי או סטיבן או אפילו טוד, אבל וורדוג נראה כמו גבר חזק, אז זה מוזר. ושוב אישה זוכה, הפעם אורורה! למין הגברי עדיין אין שום הישג לטובתו העונה, האם יש הישנות של מיקרונזיה? למרות שהעונה יותר קרובה אסטרטגית לסן חואן, עוד עונה נשית מאוד. וטוב מאוד שלורן לא פונתה, למרות שאני לא מאמין שהיו נותנים עריכה כזו לשורדת שמסיימת את דרכה בפינוי, אליל והכול. אגב, בהישרדות הישראלית כבר היו מוציאים אותה מהמשחק.

אז דיוויד עם השלישייה, אני מניח שלא תהיה להם בעייה לצרף גם את אורורה. לצערי ויקטוריה בטוח תלך נגדם, וחבל כי נכון לעכשיו היא בסכנה לעקוף את הצמד חמד וולדמורט (שמאוד מצדיקה את הכינוי בשם המשפחה שלה) ולורן ולהפוך לפייבוריטית שלי. ואז מסתבר שאורורה קיבלה גם את היתרון מאי ההכחדה, שכמובן ג'ו זכה בו. אגב, אני לא ממש שונא את ג'ו. הוא קצת כמו נועם טור, רק שלנועם אף פעם לא הייתה הזדמנות לשחק. ג'ו לא בוחל במשחק, הוא רק לא ממש משחק חזק. הרבה פעמים משווים אותו למלקולם ואוזי כי הם נראים דומה, ואני מודה שהם נראים טוב. אבל ג'ו שחקן חלש, מלקולם שחקן טוב, ואוזי הוא פוץ מתחסד שאני שונא ממש.

בכל מקרה, אם קלי ו/או לורן ידברו על האלילים שלהן, הן יכולות לגרום לקאמה לפצל קולות, ואז, עם ארבעה (חמישה) קולות מאוחדים, יש להן סיכוי טוב לשרוד. אבל יותר טוב מזה, עכשיו ג'וליה וגווין שוקלים לעבור צד. העונה הזו רשמית הפכה לעונה הראשונה מאז קמבודיה שאני ממש מצפה לפרק הבא, כי אין לי מושג מה יקרה. ולא, לא רק בגלל וולדמורט. היא הייתה הכוכבת הבלתי מעורערת של קמבודיה, אבל העונה יש לה מתחרים, או יותר נכון מתחרות. אבל דבר אחד בטוח, קלי תמיד משחקת יותר טוב מעמדת מיעוט.

ואגב עמדת מיעוט, יש אנשים שחושבים שכל תכלית המשחק היא להיות בברית גדולה וזהו, וככל הנראה אריק ורון הם כאלה. אף אחד מהם לא הוציא מילה אחת הפרק בנושא המשחק. כנגד זה, רביעיית לסו (אוף איתך, ריק) עשו סקראמבלינג מוחלט, וכתוצאה מכך הגיעו לרוב מדהים של 8-4, כשאפילו ויקטוריה הצביעה איתם. מן הסתם היא הבינה לאן נושבת הרוח. אגב, הארבעה האחרים גם פיצלו קולות. חבל רק שהמודח הוא אריק ולא רון, רק בגלל המשחק בפורום, כי עכשיו יונתן טייקס א הארד פול ואין לי סיכוי לזכות.

דירוג:

1. ויקטוריה
2. וולדמורט
3. לורן
4. אוברי
5. דיוויד
6. וורדוג
7. גווין
8. ג'וליה
9. ריק
10. ג'ולי
11. אריק
12. רון
13. אורורה
14. ג'ו
15. כריס
16. קית'
17. רים
18. וונדי
 

סטילהוק

New member


קודם כל את יתרון הקול הנוסף שנשלח מאי ההכחדה לאורורה, מצאה אוברי ולא ג'ו כפי שציינת, למרות שיכול מאוד להיות שהיא התייעצה עם ג'ו למי לשלוח אותו. אך גם ללא התייעצות עם ג'ו, אורורה היה בת בריתם היחידה בשבט קאמה שלא רצתה להדיחם, אז זה היגיוני שאוברי תשלח לה את היתרון שמצאה.

ודבר שני, מישהו פה יכל להסביר לי פעם אחת ולתמיד מה זה הכינוי הזה מהארי פוטר שהדבקתם כולכם פה לקלי וונטוורת'? כי אם אני זוכר נכון מסרטי הארי פוטר, וולדמורט זה ההוא שלא מדברים עליו. אז האם לזה הכוונה בכינוי שנתתם לקלי?
 

NP23

New member
זה אני התחלתי חחחח

הייתה סתם מתמודדת אנמית ב29 שלא היה לי כוח להגיד את השם משפחה שלה ושל אבא שלה
&nbsp
לא כי אסור לדבר עליה אלא כי זה הרגיש דומה מספיק
 
דעתי על הפרק-

יופי של פרק!!
רק חבל שאריק הודח ולא רון, אבל ניחא.
אגב, אני חייב לציין שאני ממש לא מצליח לעקוב אחרי הברית של קאמה.
פעם, אריק וגווין ממש קרובים, פעם הבנות קרובות, פעם רון וג'וליה
והפרק בכלל אמרו שרון, אריק וג'ולי קרובים, אז מנגד ג'וליה, גווין וויקטוריה

וורדוג יצא תותח הפרק, והיה כיף לראות אותו מזיז עניינים ובזכות השיחות שלו
עם האנשים הנכונים בקאמה הוא הצליח לגרום למהפך! האמת? לא האמנתי חחח
ריק כן צדק כשהוא אמר לוורדוג שמה טוב בשבילו לא בהכרח טוב לו,
אבל בכל השאר הוא יצא פשוט מטומטם, כי הוא באמת לא מצליח לשים את הרגשות שלו בצד
ולהבין שאם הוא ממשיך עם קאמה, הוא יהיה כמו קוקורן בעונה 23,
והשנאה שלו מוגזמת ברמות!
יאללה העונה מתחילה להמריא, ונראה מה יקרה בפרק הבא.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


וואו!!! אני כלכך אוהב את העונה הזו וכלכך נהנה ממנה!
באמת ששנים לא נהנתי ככה מהישרדות.. אפשר לומר שמאז עונה 31 לא התרגשתי כלכך וחיכיתי כלכך כל שבוע שיצא פרק חדש :)
פרק קודם הייתה לי תחושה שהעריכה לא מראה לנו את הכל, ושהסיבה שזה לא הסתכם ב7-6 עם הדחה של אחד הניוביז מקאמה זה לא בגלל שקלי/לורן/וורדוג טיפשים שלא יודעים לעשות חשבון פשוט של כיתה א' כדי להבין שהם 7 וזה יותר מ6, אלא כי פשוט לא באמת היה להם 7... כי אדון ריק החליט שהוא חוזר למשחק בשביל להיות קוקרן2 (ואני מאמין שהוא פשוט הורעל מאוד על ידי המודחים באי ההכחדה, והיה לו שבוע שלם של רעל בשביל לחזור אנטי.. אבל אין לזה שום הצדקה!)
אני פשוט מאוהב בברית השלישיה של וורדוג-קלי-לורן, יש לשלותם פשוט ביצים מפלדה!
וורדוג במקום לשבת בצד מתחת לראדר ולתת לדברים יקרו, מה שרוב השחקנים במקומו היו עושים מתוך פחד שזה יגרום לקאמה להחליט להצביע נגדו במקום אחת הבנות, ממשיך לקחת את המשחק בידיים ומפגין משחק חברתי משובח מאוד. פאקינג הצליח לגרום לקאמה להתפרק!!! מי היה מאמין?
וקלי ולורן ששוב שומרות את האליל ולא משתמשות בו... ריספקט!
ואיזה כיף שסוף סוף אפשר לדרג בפופולאריות באופן אמיתי ולא לתת ציון אקראי לשחקנים כמו ג'וליה\גווין\אורורה שסוף סוף יוצא לנו לראות אותם משחקים!
ראיתי את הפרק בלייב ולקח לי שעתיים עד שהצלחתי להרדם אחרי פרק כזה טוב! ולא מסוגל עכשיו לחכות שבוע לפרק הבא אעאעאעאע
 

noamlah

New member


לא הרבה יסכימו איתי אבל
החלטה דיי כוזבת של שבט קאמה שהגיעה מפאניקה (שבהחלט כבוד לוורדוג שיצר אותה) וללא חשיבה קדימה. סתם כדי לנקום ולעשות איזהשהוא "ביג-מוב"
ממה שזה נראה כרגע קאמה הולכים להתפרק טוטאלית ולתת את המשחק למיעוט, בדיוק כמו השבטים טימבירה וגאלו
 

amir6661

New member


מסכים לגמרי, המהלך היה מוקדם מדי אבל כמובן כיף שזה קרה אז לא מתלוננים. ברגע שיש לך כבר 4 אנשים שבאופן עקרוני מוכנים להתהפך אז לא צריך למהר עם זה. והאמת מה שעבר לי בראש כל הפרק זה למה הם בכלל מדיחים מישהו מקאמה? תדיחו את ריק! הרי כל המהלך הזה היה בגלל שהם חושבים שרון ואריק הולכים להשתמש בריק נגדם בפיינל 8, אז במקום להתהפך עליהם ולהפסיד את הברית, תקצצו להם את הכנפיים.
&nbsp
וורדוג היה מדהים הפרק, ובאופן כללי למרות העריכה השלילית יחסית שהוא מקבל רואים שהוא שחקן מאוד מחושב והגיוני. נקווה שימשיך ככה.
 

NP23

New member
וואי לגמרי


האמת שזה היה הכי כיפי אם זה היה מתהפך על ריק הכל..
באמת חבל שלא הלכו עליו, אם כבר.
 

Seosi

New member
שמח שעוד אנשים חושבים ככה


הם היו צריכים לחכות לפחות לעוד הדחה של אחד מן חברי השבט לאסו, אבל גאווין וג'וליה היו כל כך להוטים לעשות את הביג מוב, מבלי לחשוב האם זה באמת המהלך החכם לעשות באותו רגע. מגיע לויקטוריה קרדיט שניסתה להוריד אותם מהעץ שהם טיפסו עליו ואמרה להם שזה מוקדם מדי, ואני לא מאשים אותה שבסוף הצביעה לאריק, כי מה היא עוד יכלה לעשות? היא לא יכלה להצביע עם הרוב.
 

סטילהוק

New member


ויקטוריה דווקא כן הצביעה עם הרוב. רק אריק ורון הצביעו לקלי, וריק וג'ולי ללורן. 8 קולות הלכו לאריק. זה היה לגמרי בליינסייד.
 

NP23

New member
הוא התכוון


שהייתה חייבת להצביע עם הרוב.
כי גם בלעדיה היה רוב לאריק .
&nbsp
אגב גם אם היתה מורידה את אריק ורון מלפצל , גם אז לא היה לה מספיק קולות להציל את אריק.
 

sapir aloud555

New member


מסכימה. לויקטוריה יש שכל, גאווין וג'וליה קנו כל מה שוורדוג אמר ופגעו בעצמם בשביל איזה "מהלך" (שאפו לו על המהפך, חשבתי שעריכת-האוברי שנתנו לסצנה הזו תתהפך עליו, בסוף הכל הצליח). טיפשי, אבל למזלנו נראה שלא יהיה Naviti/Kama Strong העונה.
&nbsp
אגב לורן פשוט מטורפת. היא ידעה שהיא הולכת להתעלף ועדיין נשארה באתגר, וגם אחרי שנפלה, הדבר הראשון שעלה לה לראש זה שהיא מאוכזבת מעצמה. היא אמיתית?!
 

NP23

New member
אני חושב


שזה נראה כאילו יורים לעצמם ברגל ויעופו כולם בסוף ..
אבל..
שבט לסו לא מאוחדים
לכן קאמה לא חוששים מהם
&nbsp
ברור שאם היה להם מושג שללורן וקלי יש לא רק אליל, אלא 2 אלילים איתם
היו פחות פזיזים לעשות מהלכים
&nbsp
 

Bar EL

New member


פרק מצוין! כנראה הכי טוב עד עכשיו, ראיתי עם ברייר בלייב ונהנו ממש.
הפרק הזה בהחלט מבהיר את כל מה שהיה בפרק הקודם - ריק התנהג כמו אידיוט ושחקן בעונה ישראלית, ההתפרצות שלו על וורדוג שהוא לא מוכן לעבוד איתם הייתה מביכה, הוא כמובן עושה טעות ובוחר להיות קוקראן23/קאס28 אז שיהיה לו בכיף.
ממש הופתעתי מיחסי הכוחות בקאמה (גאווין ואריק לא ביחד?מה נסגר?) וזה בכלל צעירים מול מבוגרים יחסית.
וורדוג בשיחה המצוינת שלו הוכיח שהוא שחקן חברתי מעולה ולא היסס לרגע לפעול, הוא ללא ספק משחק הכי טוב כרגע.
בעיני ההדחה הזו הייתה טעות של גאווין/ג'וליה/ויקי והם כנראה ניסו לעשות מהל גדול הרבה יותר מוקדם מהרגיל, כן אולי אריק ורון שולטים בשבט והם מתחברים יותר מדי לריק ודיוויד אבל הלו אתם בפיינל 12 תמתינו איזה 2 הדחות... יהיה לכם עדיין רוב (אורורה ו2 קאמות זה יותר ממספיק) תדיחו את קלי ותעברו עם וורדוג בהמשך.
דיוויד גם הפתיע לטובה ואני מרוצה מאוד על קליש שהתנצלה לדיוויד והם החליטו לעבוד ביחד, מהלך חכם של דיוויד לזרוק את ריק ולא להמשיך לעבוד איתו.
לפי העריכה נראה שרון הבא בתור וקאמה דיי הרסו לעצמם ויאכלו אחד את השני אבל אין לדעת... אה ויש גם את 2 האלילים של קלי ולורן! לא יאומן כמה פעמים הן בסכנה וכמה אומץ יש להן לא להשתמש בהם.
 
למעלה