שימו לב לפרט החדש הבא:

סטילהוק

New member
שימו לב לפרט החדש הבא:


קלי וונטוורת' מחזיקה נכון לעכשיו ביחד עם פארווטי בשיא של כל הזמנים של מס' אלילי החסינות שנמצאו ע"י אישה בהישרדות: עם 3 אלילי חסינות.

ואפילו יותר, מזה, אם לא מחשיבים את אליל החסינות שראסל העניק לפארווטי בגיבורים נגד נבלים, קלי עוברת את פארווטי ונמצאת במקום הראשון. שלא לדבר אם בהמשך העונה היא תמצא עוד אליל חסינות ואז היא בטוח במקום הראשון בכל הזמנים. קלי גם מחזיקה בשיא של כל הזמנים של מס' אלילי החסינות שאישה מצאה בעונה אחת של הישרדות, עם שני אלילי חסינות. והיא עוד יכולה להשוות או לשבור את השיא של עצמה בעונה הזאת, שבשבוע הבא רק פרק המיזוג שלה.

אגב, מבין הגברים בהישרדות, ראסל הנץ מחזיק בשיא של כל הזמנים, עם 5 אלילי חסינות. במקום השני נמצא טאי: עם 4 אלילי חסינות. ובמקום השלישי נמצאים מלקולם, בן וטוני עם 3 אליל חסינות שכל אחד מהם מצא.
 

אורישקי

New member
אני יחושב שהרבה יותר חכם לעשות את זה פר-עונה


וחוץ מזה - בגלל שפארווטי קיבלה את האליל השני מראסל אני חושב שאין מה להחשיב את האליל הזה כאחד מהאלילים (כמו שלא צריך להחשיב את האליל שג'יי טי הביא לראסל)
 

סטילהוק

New member


פר-עונה קלי עוד לפני EOE השורדת שמצאה הכי הרבה אלילים. ועכשיו גם פר-כמה עונות. או ביחד עם פארווטי, אם כן מחשיבים את האליל השני שהיא קיבלה מראסל. אך כמו שציינת, זה לא נקרא למצוא, כמו שהאליל שראסל קיבל מג'יי טי לא נחשב לו כאליל שהוא מצא.
 
למעלה