הישרדות ישראל VIP - פרק 5

Seosi

New member
הישרדות ישראל VIP - פרק 5


רק כדרך אגב, ממש סיוט לנסות לראות את העונה באתר רשת. האתר בכלל לא עבד ומצאתי בסוף דרך לצפות ב-13 news. ושכן אשפר לצפות ברשת יש מיליון פרסומות.
 

Seosi

New member


אני יודע שדיברנו על איך שההפקה מתערבת בכל העונות וגם פה, ואיך זה עזר לנעמה לנצח בפעם הראשונה, ואיך זה עזר לה בפרק הראשון, אבל אני חושב שספציפית לפרק הזה צריך לתת לה קרדיט על ההדחה של דרור. עינת הצליחה לראות מעבר לזה ויודעת שהיא עושה את זה בגלל הקרבה שלו למני, אבל היא יכלתה להתנהל יותר טוב במועצת השבט, ואני ממש מקווה שהיא לא זורקת את המשחק שלה כמו שהפרומו מציע, אפילו שמצבה לא טוב כרגע.

אבל גילינו שחקן חדש פה, שקד. הוא ניהל הכל בצורה טובה מאוד להיות ברוב בשבט. הרגשתי שג'וזי ממש הגזים עם התגובות שלו פה. שקד גם קצת, אבל ג'וזי ממש עם כל "לאלף את אורין" ועוד דברים שנאמרו שלא באו לי בטוב. אייל...לא משנה חחחח.

הפרק הזה מלא בהתחסדויות מן הסתם, אבל אני חושב שזה היה פרק הכי טוב עד עתה.
 
פרק מעולה!!

נעמה פשוט תותחית!!
למרות שאורין לא מעניינת אותי, שמח שהיא נשארה בסוף ושהתוכנית יצאה לפועל
ודרור הודח.
עינת יצאה קצת רעה בפרק, וגם ג'וזי ובעיקר אייל שלא מפסיק לעוף על עצמו- וזה פשוט מביך!
חלום שלי שהוא יודח בבליינדסייד מטורף
 

amir6661

New member
כמה הזוי זה

שבפעם הראשונה אי פעם שבהישרדות ישראל אין אי המתים, בעונה האמריקאית שמשודרת במקביל - יש!
והישראלית עד עכשיו גם יותר מעניינת, let's be real
&nbsp
אני חושב שכל הקטע של ההתחסדויות בהישרדות ישראל זה משהו שנמצא רק על פני השטח, מדברים על "ערכים" וכו' כשכולם יושבים ביחד בקבוצה, אבל בשיחות 1:1 אפשר לראות שכולם משחקים את המשחק, אז זה כבר לא מפריע לי. בלי קשר לנעמה, גם לפני שהיא התערבה במועצה שלהם ג'וזי ושקד התחילו לבחוש ולעשות בריתות, וגם באיפוגו היה פילוג וכולם ניסו למשוך לכיוון שלהם, עם כל ההתלהמות על ליהיא והבחירה שלה ועם זה שהייתה להם על פניו הדחה ממש קלה.
&nbsp
אגב, שמתם לב שלונא זו הערבייה הראשונה בתולדות הישרדות שמצליחה להשתלב בשבט שלה מבחינה חברתית? איך שראיתי שהיא בקאסט כבר סימנתי אותה כמי שתהיה אאוטסיידרית ומודחת ראשונה, והיא לגמרי הפתיעה. מעניין איך היא תסתדר בהמשך.
 

סטילהוק

New member
דווקא הרבה יותר מעניינת המקבילה האמריקאית

שלא לדבר בכלל על הרייטינג הנמוך של הישראלית מול קשת... חוץ מפרק הפתיחה שהיה באמת
כל שאר הפרקים מאז עם רייטינג נמוך יחסית.
 

amir6661

New member
אין לי מושג לגבי רייטינג

אבל הפרק הראשון לדעתי היה הכי חלש העונה (חוץ מהקטעים עם נעמה כמובן שכל וידוי שלה עושה לי אורגזמות)
מאז זה רק הלך והשתפר, וזאת מגמה שאני רואה כבר בכל העונות מאז שהתוכנית לא בערוץ 10. נכון, יש עדיין דברים מעצבנים והתערבויות אבל רמת המשחק בגדול עולה
 
למעלה