הישרדות 16 - מיקרונזיה

הישרדות 16 - מיקרונזיה


כמה מילים על העונה: מה עוד יש לומר על העונה המושלמת הזאת?
10 מתמודדי עבר חוזרים לשחק מול 10 מתמודדים חדשים, ופשוט עושים להם בית ספר.
מיזוג מטורף, בליינדסיידים, לא מעט פינויים ופרישות והחלטה חשודה לערוך פיינל 2 במקום פיינל 3.

מי זכתה בעונה? פרווטי.

למי הכי הגיע לזכות? סארי הייתה יותר האסטרטגית אבל פרווטי הייתה החוט המקשר בין ברית הבנות השולטת. אמנדה גם עשתה עבודה לא רעה,
וכשהיא מצאה את האליל והצילה את עצמה, קפצתי משמחה


את מי הכי אהבתי? בצפייה ראשונה, הייתי בעד ברית "הזוגות" וסארי, וממש אהבתי את הפיינל 3, אבל רציתי יותר שאמנדה תזכה, למרות ששוב היא פישלה במועצת הגמר.
בצפיות חוזרות, ברור שהגיע יותר לפרווטי ככה שאני שמח שהיא זכתה, וכנראה שהיא השורדת שאני הכי אוהב

הייתי שמח אם טרייסי הייתה מקבלת הזדמנות נוספת- יש לה הרבה פוטנציאל, וחבל שהודחה מוקדם יחסית.

מוזמנים לכתוב מה חשבתם על העונה


 

Seosi

New member
אחת מן העונות הכי טובות אי פעם (לפי דעתי)


ואני לא חושב שאני אומר את זה בהגזמה. מבחינת אסטרטגיה, העונה הזאת הגיעה לשיאים חדשים, מההדחה המעולה של אוזי, הבליינדסייד של אלכסיס (שאז היו צריכים באמת לחפור בשביל למצוא פסלון חסינות) וההדחה של אריק כמובן. נכון, סירי הייתה כנראה הכי אסטרטגית פה, אבל כמו שרשמת, פארווטי הייתה הדבק המקשר בין ברית הבנות, ואני לא חושב שהיא מקבלת על זה מספיק קרדיט. היא הצליחה לגרום להן להאמין שהיא איתם עד הסוף וגם כולם רצו לקחת אותה לגמר. טרייסי חייבת לחזור לעוד עונה.
 

סטילהוק

New member
עונה 16 של הישרדות - מעריצים נגד פייבוריטים מדורגת 11 אצלי

אז נכון שהיו בה כמה מהכוכבים הגדולים של הישרדות באותה תקופה, כמו אמנדה, ג'יימס, אוזי, יאו-מן, סירי, פנר, איימי, אלייזה, וכמובן פארווטי. אך מאידך קבוצת המעריצים כללה כמה מתמודדים ממש חלשים, כמו למשל צ'ט וולש אחד המתמודדים הכי עלובים בתולדות הישרדות, אריק אחד המתמודדים הכי תמימים/טיפשים בתולדות הישרדות, וקאת'י עוד מתמודדת עלובה שפרשה מרצונה מהמשחק. ובנוסף לזה, ג'וני פיירפליי הנבל החוזר שממש ביקש שידיחו אותו כבר בתחילת העונה, ולא הבנתי בשביל מה הוא בכלל הגיע אם הוא ביקש להיות מודח על ההתחלה. וגם יאו-מן הודח די מהר, נדמה לי אם איני טועה שלישי, על ההתחלה ולא הספיק כמעט בכלל לשחק.

אך יחד עם זאת, אין ספק שזאת היתה עונה מעניינת ואחת הטובות שהיו בהישרדות, למרות שהיו עונות טובות ממנה, והעונה הזאת בעיקר תיזכר בשל ברית האלמנות השחורות בהנהגת פארווטי הזוכה המוצדקת של העונה, מסירת שרשרת החסינות של אריק במועצת השבט שעד היום נחשבת לאחד המהלכים הכי מטופשים בתולדות הישרדות, פסלון החסינות המזוייף מעץ שהכין אוזי והחביא באי הגלות, והמבט ההמום של אלייזה כשהבינה במה מדובר, אך למרות זאת החליטה להשתמש בו ומה שיהיה יהיה, וכמובן, איך לא, אליל החסינות של אמנדה סגנית הזוכה, שאפילו לא הראו לנו אותה מוצאת אותו ואפילו הצופים הופתעו כשהיא שלפה אותו במועצת השבט, אחרי ששיחקה אותה מיואשת ומשלימה עם גורלה. בקיצור עונה טובה ומעניינת.
 

אורישקי

New member
כנראה שלנצח

תהיה העונה הכי טובה בעיני.
רצף הבליינדסיידים הכי משובח שידעה התוכנית
והוא גם לא כלל יותר מדי אלילים - היה בעיקר הערמות על מתמודדים שלא השתמשו באליל והיה שימוש אחד של אמנדה באליל (שהיה אחד מהיפים בתולדות התוכנית והיא נתנה שם הצגה לפנים במועצה הזו)
אמנדה-פארווטי-סירי ללא ספק שלישיה מדהימה. נכתב הרבה על ההדחה השערורייתית של סירי שמנעה משלושתן להגיע לגמר כמו שהגיע להן. פארווטי מנצחת מאד ראויה ואין ספק שהייתה הדבק שחיבר את הותיקות והחדשות לברית - אבל אני מאמין שסירי כן הייתה מצליחה לנצח בגמר ובעיקר הייתי יותר מעריך אותה אם הייתה מוכיחה שיכלה לנצח את סירי.
נטלי אמנם לא שחקנית כל כך טובה - היא לקחה חלק בבליינדסיידים אבל שיחקה בשביל מקום 4, אבל היא כן דמות נבל אדירה וחבל שלא החזירו אותה שוב.
וטרייסי גם בעיני הודחה מוקדם מדי וללא ספק מגיע לה הזדמנות שניה.
 
עד לא מזמן העונה הטובה מכולן


אבל זה נכון שהחוליות החזקות בעונה היו ללא ספק הפייבוריטים, ובעיקר כאלה ללא כרומוזום Y. גם בין המעריצים, המשחק הכי טוב היה של מעריצות - בעיקר טרייסי (הפרה-מרג'ית שאני הכי רוצה שתחזור, אחרי בריאן קורידן) ונטלי. רוב הגברים שציפיתי להם הודחו מוקדם ו/או שיחקו גרוע, ועל המעריצים שבהם עדיף שלא לדבר. אני חושב שהמתמודד שהכי שנאתי העונה היה אוזי, שבהיעדר עריכת פיינליסט התברר כאדם די לא נחמד, פוץ, וכמובן מתחסד.

אפילו הפרה-מיזוג היה מלא באסטרטגיה וברגעים קלאסיים, כולל מצד המתמודדים הפחות טובים ואהובים בעונה. אבל שיא העונה, כמובן, היה במיזוג - שרשרת הבליינדסיידים על אוזי, ג'ייסון, אלכסיס ואריק.
 

Confide In Omer

New member
העונה הכי טובה!

עונה שהיתה יכולה להיות מושלמת אם סירי היתה זוכה בסוף, אבל פארווטי היא גם זוכה מעולה, ובעצם הזוכה הכי אהובה עליי מכל העונות.
העונה הזאת מלאה ברגעי שיא וריגושים, ממש רכבת הרים. הקאסט היה ממש טוב, גם רוב המעריצים סיפקו את הסחורה בדרך זו או אחרת (בעיקר טרייסי ונטלי שהייתי מאוד שמח לראות אותן חוזרות לשחק).
&nbsp
העונה השנייה של הפייבוריטים נגד מעריצים שהגיעה כמה שנים אחר כך היתה ממש מאכזבת וחיוורת, בעיקר אם משווים אותה לעונה 16.
 

nadav1919

New member
עונה מהטובות ביותר

אבל איך לא החזירו את נטלי בולטון ????
 
למעלה