הישרדות הישראלית- פרק 3 פרק ההדחה

הישרדות הישראלית- פרק 3 פרק ההדחה


תכלס לא כזה אכפת לי שפרימו פרש,
העיקר שליהיא נשארה.
למרות שאני לא בטוח שאוכל לסבול את מני עוד הרבה זמן...
נעמה פשוט מלכה

והקטע של הדו קרב היה פשוט מפגר-
השבט של ג'וזי מקבל פרס אם הוא זוכה, אבל השבט של אלכסה לא

ובכלל ג'וזי יצא קצת דביל בפרק הזה, בעיקר כשהוא אומר שאם הוא יזכה
הם ינצלו את הכוח להדיח מישהו חזק כדי להחליש את השבט השני,
אבל אח"כ הוא אומר שהוא רוצה שליהיא תודח בגלל מה שעשתה לרתם- לכו תבינו...
 

סטילהוק

New member


ממש לא אהבתי שחברי השבטים יכולים לטייל לשבט השני ולשבט איתם. זה מזכיר לי את עולם אחד, שאמנם אהבתי את הזוכה של העונה הזאת, אך שנאתי את העונה עצמה, ובעיקר את קולטון הנבל הסאדיסט. ובכלל, אני בעד שכל שבט יהיה רק במחנה שלו ולא יסתובב לשבט השני בין הרגליים. כי יכולות להיות לזה כל מיני השלכות לא רצויות.

הפרישה של פרימו הלוזר היתה רשומה על הקיר באותיות לבנה. והיה ברור שההפקה הישראלית לא תוותר על יקירת ההפקה, גם אם כל הקולות יהיו נגדה, וכנראה יעשו הכל שהקרצייה הזאת תישאר עד היום ה 19 שרק אז היא יכולה להשתמש בכרטיס הכוח שבידה אם תצליח לגרום לכולם להדיחה, מה שלא יהיה לה קשה במיוחד לעשות, כי גם ככה הרוב שם שונאים אותה כבר. בתקווה שהיא תודח הרבה לפני זה ושנעמה תקבל את כרטיס הכוח שלה ותזכה בעצמה בכוח העצום במשחק שהיא בניגוד לליהיא שחושבת שהגיעה לחופשה ושאפילו לנעמה עצמה מתחיל להימאס ממנה ומהשטויות שלה, תדע לנצלו בדרך הכי נכונה.
 

NP23

New member
לגמרי

הדו קרב סופר מפגר
גם הפרס שמקבלים זה רק קול אחד שלא בהכרח ישפיע
ולאלכסה לא היה ממש מה להלחם
אם זה היה מישל נניח או מני! הוא אפילו היה מרוויח מלהפסיד!
וג'וזי אדיוט לא רק שרצה להצביע לליהיא אלא גם סיפר על זה בקול רם
סתם שורף את עצמו
&nbsp
נו ככה זה שמביאים קאסט שבאו להתפרסם ולא מבינים כלום
 

Seosi

New member


פרק די מאכזב..לא מבין מה משה החליט לפרוש עכשיו. גם הדו קרב הזה, למה הוא בכלל היה הכרחי? וכל השטויות האלה "ליהיא בגדה בשבט שלה", כולה הכרתם את רתם 3 ימים, די להתייפייף. מאוד בעד נעמה ומשחקת מעולה, רק מקווה שלא תשחק חזק מדי כמו שהראו בפרומו לפרק הבא. ממני בכלל ציפיתי להיות יותר אסטרטגי...2 שחקניות (בנוסף לנעמה) שבלטו לטובה הפרק:

1. אלכסה - תאהבו אותה או לא, אני חושב שזה היה פרק מצויין בשבילה: היא הצליחה להגן על השבט שלה בדו קרב המעצבן הזה, הפגינה גם אסטרטגיה שרצה להקשיב לתכניות הבנים וגם משחקת משחק חברתי מעולה. אני חושב שהיא ממש כיכבה בפרק הזה לדעתי.

2. עינת - אני יודע שהיא לא קיבלה שום וידוי, אבל מתי שליהיא ושמחה באו לבקר בשבט שלה, ליהיא פשוט סיפרה לה על כל מה שקורה באיפוגו עם מני, עינת מקבלת כל כך הרבה מידע מן הברית שלה עם ליהיא ונעמה ואני חושב שהיא משחקת עם זה נכון, אני מנסה לומר שאל תקחו אותה כמובן מאליו.

נ.ב
אני חושב שזה היה די מוגזם לא לעזור לשבט קנקאי עם המדורה.
 

Seosi

New member
תודה על העדכון, לא שמתי לב לזה


למרות שאני עדיין חושב שהרעיון לא לתת להם אוכל או שתייה טיפה מוגזם. גם אם המצב היה הפוך.
 

סטילהוק

New member


ממתי יש מגע בין השבטים? הם לא היו אמורים בכלל להגיע לשבט השני. ובטח שלא לבקש מהם אואז ואש. זאת פאקינג הישרדות, ומי שלא מסוגל למצוא לעצמו מזון ולהדליק לעצמו אש בטבע אין לו מה לחפש בהישרדות. זאת דעתי לפחות.
 

Seosi

New member


היה את זה גם בעונה 24 באמריקה. וגם צריך לקחת בחשבון שישנה אפשרות שהשבטים יתערבבו לפני האיחוד, ככה שחבל ליצור סתם אויבים מהשבט השני. למרות שזה היה מני שעשה את כל הבלגאן הזה.
 
למעלה