הישרדות 14 - פיג'י

הישרדות 14 - פיג'י


כמה מילים על העונה: הפעם המתמודדים חולקו לשני שבטים (עניים ועשירים) כשמתמודדת אחת פרשה ממש לפני תחילת העונה. אמנם העונה נחשבת אצל רוב הצופים לעונה פחות אהובה, אבל היי, לפחות קיבלנו את אחד הבליינדסיידים הטובים!

מי זכה בעונה? ארל.

למי הכי הגיע לזכות? ארל בהחלט זוכה ראוי אם כי די אנמי.
כמובן שגם יאו מן יכל להיות זוכה ראוי, ומעניין איך המושבעים היו מצביעים אם גם הוא וגם ארל היו מגיעים לגמר (סיכוי קלוש ביותר).

את מי הכי אהבתי? מישל

כל כך התבאסתי על ההדחה שלה, והייתי שמח אם היו מביאים אותה לעונה נוספת.
אהבתי גם את בו. וחייב לציין שלא שנאתי את דרימז ואת קסנדרה כמו הרוב בפורום.
בכלל כשאני חושב על זה, היה אחלה קאסט (אמנם חלק שאהבתי הודחו מוקדם), אבל העונה הייתה בנויה טוב עם עלילה מעניינת וגם דמויות שכיף לשנוא

כנראה סתם משהו באווירה הכללית של העונה פחות זרם, והיא הרגישה לצופים קצת כמו עונות ישנות יותר (בטח אחרי עונות 12-13)...

מוזמנים לכתוב מה חשבתם על העונה


 

Seosi

New member
עונה מוזרה


הטוויסט של ה-Haves. haves not היה גרוע, אין פלא שראוו הפסידו כל הזמן. גם ההדחה של מישל לא הייתה הכי הוגנת. אבל אחרי ההדחה של מישל העונה הייתה ממש טובה: הדחה מדהימה של אדגרדו, סטייסי מביאה להדחה של עצמה, העסקה שנפלה בין דרימז ליאו-מן. מה שכן, אין לי מושג מה חשבו לעצמם אלכס וליסי בנאומים שלהם. ארל זוכה ענק, בהתחשב העובדה שהוא לא ראה הישרדות לפני זה, הוא שיחק משחק ענק, ריטה הרסה לו את המשחק המושלם
 

Bar EL

New member
כן אוף איתה

והקטע שזו הייתה זריקת הצבעה לגמרי כי ידעה שארל הוא הבנאדם שאף אחד לא יצביע נגדו.
 

סטילהוק

New member
אחת העונות הפחות אהובות עלי, מדורגת אצלי במקום ה 27

למרות שאת ארל קול הזוכה שלה דווקא כן אהבתי הוא אחד השורדים היותר אהובים עלי, מדורג אצלי במקום השמיני. וגם את יאו-מן אהבתי, והכי שנאתי את דרימז על מה שעשה לו. זה היה מגעיל ברמות, ואין לזה שום צידוק. ובגלל זה מה זה שמחתי שהוא הפסיד בגמר.
 

Bar EL

New member
פיג'י

עונה חביבה דווקא, בעיקר האיחוד.
אהבתי את יאו-מן כמובן וגם ארל ומישל היו חמודים, את דרימז גם חיבבתי ולא מבין מה השנאה כלפיו (שיחק את המשחק 100 אחוז) אם היה בעונה מאוחרת לא היה זוכה ליחס כזה שלילי.
בעיני יאו-מן שיחק טוב אבל תכלס הוא אוברייטד - הוא יצא דביל עם הדיל שלו עם דרימז ובעיה שלו לגמרי - דרימז השפיל אותו ויצא מלך תכלס. היום אני ממש צוחק על המהלך הזה.
רוקי גם קרע אותי ואפילו ליסי ואני יודע שאני במיעוט פה אבל הם קורעים למרות שדוחים, גם בו היה קורע עם כל הפציעות שלו.
ארל שיחק טוב תכלס והגיע לו לזכות אבל אני חושב שאם יאו מן היה מקבל את החסינות הוא היה מנצח ככה שארל לא עשה הרבה כדי להדיח את יאו מן (כלומר להדיח אותו לפני) והוא סה"כ משעמם אם כי חביב.
 

noamlah

New member
לא מבין

איך יאהו מאן יצא דביל עם המהלך על דרימז
לתת לדרימז את המכונית בשביל לגרום לו בפומבי להבטיח מקום בגמר היה רעיון של יאהו מאן (דרימז רק זרם עם זה) כדרך להשתמש באתגר על מנת לתת לו ייתרון בהמשך
שזה כשלעצמו רעיון מאוד חכם
כן, זה לא יצא לפועל אבל זה לא הרע את מצבו של יאהו מאן במשחק או שיפר את מצבו של דרימז.
דרימז היה מנצח באתגר החסינות הזה, זה לא שיאהו מאן ויתר עליו בגלל הדיל והלך לאכול, ראו שהוא התאמץ מאוד ואם אני זוכר גם היה מקום שני, פשוט דרימז יצא עם היד על העליונה באתגר הספציפי הזה אז עם דיל או בלי דיל יאהו מאן היה הולך למושבעים במועצה ההיא
ויאהו מאן הפסיד מכונית אבל לא בשביל זה הוא הגיע והיה נראה שלא ממש אכפת לו ממנה כשזכה
אם כבר אפשר להגיד שיאהו מאן עשה טעות בכך שבאתגר כשהציע את הרעיון לדרימז הוא רמז שמבחינתו דרימז בפיינל 4 וזה סימן לבו וסטייסי איפה הם נמצאים בטוטם פול אבל אין לזה שום קשר למה שדרימז עשה או לא עשה מבחינת פעולה כלשהיא
 

noamlah

New member
עונה מאוד מאוד מאוד אנדרייטד

נכון, פרי מיזוג דיי קקי
טוויסט מטומטם, קאסט נשי מודח בזה אחר זה...הדחות בלי עניין...יאדה יאדה יאדה
אבל מה שטוב בפרי מיזוג זה שהודחו בו כל החבר'ה המיותרים והחלשים והצעקנים והמעיקים
ונשארנו עם מיזוג ממש טוב
מישל מתוקה ממש ואכן נדפקה מהטוויסט המוזר ההוא ומוזר שלא חזרה עד עכשיו כי אם פייר שמישהי תחזור זו היא
שנאתי את אלכס ואת הסוסונים שלו אבל למען האמת היה כיף לשנוא אותם
הדחת אדגארדו הבליינדסייד הכי טוב שהיה איי פעם בהישרדות, ואני לא מגזים
עד הדקה ה90 לא יודעים למי מצביעים, בהתחלה מקוונים על אלכס, אחריי זה על מוקי ובסוף מגיע הרעיון לכוון על אדגארדו ומי הוגה אותו, המאסטרמיינד של המשחק? לא, הפיון, הדרדס הכי נמוך בברית, סטייסי שמפתיעה חד פעמית, בליינדסייד על הסוסונים ומהצד גם בליינדסייד על דרימז
ואפשר להגיד מה שרוצים על דרימז, הוא צדקן מתחסד ומעצבן אבל לגמריי עבר את ג'וני פיירפליי ושקר הסבתא בבקלאש שהוא צבר
יאהו מאן
אהבתי אותו מהתחלה ומעניין אם אנשים זוכרים שרעיון האליל המזוייף היה שלו, הוא התחיל עם כל זה פשוט לא מצאו את האליל המזוייף שלו
מועצה שבטית אחרונה קורעת מצחוק, אלכס בתור פרקליט בית משפט, בו בתור כומר וליסי סתם נהנית להתעצבן

זוכר אותה עד היום

בעידן הגרועות של היום צריך עונה כמו פיג'י
ואם היה בא פרה מיזוג קצת יותר תוסס היא הייתה בטופ של העונות שלי
 
"מוזרה" זה באמת הדבר הכי נכון להגיד כאן


מצד אחד זו ה-עונה שמההתחלה פשוט בא לך להגיד שהיא גרועה. שוב ההפקה מאיימת לרצוח את העונה במו ידיה עם טוויסטים הזויים, ובהמשך עוד טוויסט מעצבן שנגמר באחת ההדחות הכי מעצבנות אי פעם. זה עדיין תיקו בין ההדחה הזו לבין ההדחות הקלאסית מכל הסיבות הלא נכונות של קלי גולדסמית', והשאלה היא האם העובדה שבנוכחית מעורב טוויסט עושה אותה יותר גרועה או לא.

אבל אחרי שכל הבלגאן נגמר, העונה פתאום הפכה להיות טובה. אני לא חושב שיש כאן מישהו שלא נהנה מההדחה של אדגארדו, ואחרי מהלך מופתי של בזבוז אליל, יאו-מן בהמשך גם הראה איך כן משתמשים באליל כמו שצריך, למרות שאולי הוא לא היה משתמש בו אם סטייסי הייתה סותמת את הפה. היא זו שהגתה את הרעיון של להדיח את אדגארדו, אבל בהדחה שלה היא יצאה מטומטמת לגמרי. מלבדה, חוץ מיאו-מן, ארל ומישל, מדובר גם באחד הקאסטים הכי גרועים אי פעם.
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך בהחלט,

חוץ מיאו-מן, ארל ומישל,זה היה אחד הקאסטים הכי גרוע. בעיקר דרימז ורוקי המעצבנים. אך גם כל השאר. והעונה הזאת גם התחילה גרוע.
 

אורישקי

New member
מסכים שענוה מוזרה

חלק בי רוצה לצפות בה שוב

היו בה כמה מהדמויות הכי דוחות אבר כמו ליסי, רוקי, מוקי ואלכס
ומצד שני את יאו מן שהיום קצת נשכח אבל בזמנו היה ממש אחד השורדים הכי אהובים שהתוכנית ידעה, ארל שהוא מנצח אנמי אבל מאד ראוי ומישל שהייתה גם כן מותק.
ההדחה של מישל לגמרי ביאסה.
לעומת זאת ההדחה של אדגרדו הייתה ללא ספק פורצת דרך ואחת המוצלחות שהיו בתוכנית. רעיון מאד יפה של סטייסי, שגם הבליינדסייד עליה היה מעולה.
המועצה האחרונה הייתה הזויה ומשעשעת למדי עם אחד מהג'וריז היותר ממורמרים אבר.
&nbsp
והקטע הכי טוב בעונה ללא ספק:

 
למעלה