הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 2

Seosi

New member


וואו, וורדוג ממש מפתיע אותי לטובה. הצליח להוביל את ההדחה של קית' ורצה לשמור על וונת'וורת' כי היא איום יותר גדול ממנו. כל הכבוד, הוא כאילו גרסה רגועה יותר של טוני. הפרק הזה היה הרבה יותר טוב בשביל קלי ולורן מאשר הפרק הקודם, במיוחד בשביל לורן. שמחתי שהיא לא שיתפה את קלי שמצאה את הפסלון חסינות וחושבת על המשחק שלה. קלי מבינה שהיא נמצא בסיכון והיא עושה נכון שלא משחקת אגרסיבי מידי כרגע. אני גם מאוד אוהב את הברית של גווין ודיוויד, אני חושב שהם יכניסו הרבה צבע למשחק, וגם היה נחמד לשמוע מכריס סוף סוף.

אני ממש בעד אוברי, אבל אנשים הצליחו לעלות על המשחק שלה במהירות, ואני חושש. ויקטוריה נראית שחקנית חכמה, וממש רציתי שג'ולי תדחוף אותה ואת ג'וליה לחפש אחר הפסלון חסינות, שום דבר לא עצר אתכן!!!
ריק


פרק הרבה יותר טוב מהפרק הראשון לפי דעתי, מאוד נהנתי.
 
איך אתם בכלל מסוגלים לצפות בפרק?


בכל הגרסאות שנתקלתי בהן יש הבדל נוראי בין הקול והתמונה. אולי זה אפילו מכוון.
 


אוקיי, אני כבר לא בטוח ש"סף ההכחדה" זה התרגום הנכון, אם זה השם של האי. אבל מה עוד זה יכול להיות? מה Edge בזה? זה פאקינג אי! תקראו לזה "אי ההכחדה"! אגב, הפקה יקרה, בפעם האלף, אפשר בבקשה לחזור לפסקול השבטי הישן במקום כל הדרמה המיותרת הזו?!?

אצל מי שעדיין במשחק, וונדי מנסה להרים מהלך??? ועוד נגד וולדמורט. טוב שהיא לא הודחה, כי אני לא מסוגל לתאר את רים יוזמת מהלך כזה. אבל מצד שני היא יוצאת נגד הכוח המאוחד של וולדמורט, לורן ודן. ולא, אני עדיין לא מוכן לקרוא לו בכינוי שלו. זה אומר שהיא צריכה לאחד את כל שאר השבט נגדם. זה לא בלתי אפשרי, אבל מאוד קשה. אצל קאמה, האם רון מכיר את הנשק, קאמה? סוג של חרמש מהמזרח הרחוק? אני מאוד מקווה שאוברי לא תודח מוקדם, אבל מישהו כנראה יזכה בתואר האיום הגדול שזכו בו ססטרנינו, יאו-מן, ראסל וגם סירי - לפני שחזרה עוד פעם ושוב הגיעה לפרק הגמר. בכל מקרה, שלום לויקטוריה ואני מקווה שגם היא תצליח!

ואז מתחיל ציד האלילים. את האמת? פחות איכפת לי כשכולם מחפשים באותו זמן, זה יותר מרגיז כשהאסטרטגיה היחידה של מישהו היא לחפש כשכולם ישנים, במקום לנסות לדבר עם אנשים ולכרות בריתות. האם וונדי איכשהו הצליחה להבטיח את מקומה בערבוב? דרכה של ג'ולי במשחק, לעומת זאת, נראית מאוד קצרה. ולא, נשמה, זה לא עניין של מגדר. זה עניין של ערכים לעומת תככים. עובדה, תסתכלי על שתי הפייבוריטיות שלי. ולא רק שלורן מוצאת את האליל, היא לא מספרת לוולדמורט! אבל אני רוצה לחכות לפחות עד המיזוג כדי באמת להתחיל להתלהב.

אתגר חסינות ופרס - מי לכל הרוחות יבחר בתבלינים?!? ושוב, קית' מתקשה בשחייה. נו באמת! השחורים באמריקה עזבו את אפריקה לפני מאות שנים, אין באמת סיבה טובה שהם לא ידעו לשחות! ויכול להיות, בלי קשר לגזעו, שהוא פשוט לא אדם ספורטיבי, כי הוא מפקשש גם בהמשך. זה טוב עבור דן, שעכשיו יש לו מטרה יותר קלה להצביע להדחה. למה הוא רוצה לשמור את וונדי במשחק, אין לי מושג. היא נאמנה, אבל לא לו. אני לא מאמין לשנייה שוולדמורט תודח, מקסימום לורן, אבל השם שלה אפילו לא הועלה.

ביי ביי קית', כצפוי. ונחשו מה? וונדי שוב לא הצביעה עם הרוב, וגם לא עם המודח! אבל מי שבאמת נשאר בחוץ ולא הצביע עם שום תוכנית הפעם הוא קית', שאני חושב שהוא זה שהצביע וונדי. למה לא וולדמורט?!? אני אדחה את הדירוג המלא בעוד שבוע, למרות שיש לי מידע על כמעט כולם מקאמה.


1. וולדמורט
2. לורן
3. דן
4. דיוויד
5. ריק
6. כריס
7. וונדי
8. קית'
9. רים
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מה הבעיה לקרוא לו וורדוג?
זה הכינוי שחברים שלו נתנו לו בצבא וזה השם שהוא הולך איתו אז מה הבעיה?
זה כמו רוקי מעונה 14 שכן קראת לו בשם הזה למרות שזה גם כינוי
 

Confide In Omer

New member


כל הכינויים האלה מטופשים ותמיד היו מטופשים. לקרוא להם בשמות משפחה זה עוד בסדר, למרות שבדרך כלל זה גם לא נחוץ, אבל כינויים כמו וורדוג, קואץ', רוקי, שוגר וכו'... זה מגוחך לדעתי.
 

sapir aloud555

New member


אוי ג'ולי עם הדיבורים על הפסלונים ועל זה שנשים לא מוצאות אותם הזכירה לי את אנג'לינה (
) ועכשיו אני מתגעגעת. מתי עונה 40?! היא חייבת להיות שם
נשארו בכלל דגים בפיג'י? הקאסט של DvG רצו לתת את סט הדייג שלהם לג'ף (בעסקת האורז) כי הם לא תפסו אפילו דג אחד, זה היה חסר תועלת. אם הקאסט של EoE היו יודעים את זה כנראה היו בוחרים בתבלינים כפרס

כל וידוי של קלי הפרק היה "אני לא שמחה" "אני עצבנית" "אני אתעצבן" היא ממש לחוצה, ובצדק, אבל damn girl. לורן מסתמנת לטובה, גם וורדוג. ריק כנראה הפייבורט שלי כרגע

ערכתי להוסיף: המתמודדים עדיין לא שמו לב שג'ף לא אומר Once the votes are read the decision is final? אולי אם השבט השני ילכו למועצה מישהו יקלוט את זה
 

Bar EL

New member


אני חושב שחתכו את זה מהעריכה, אם לא היה אומר את זה כל אחד היה חושד שיש טוויסט של חזרה.
 

Uri04

New member
למה שיערכו את זה החוצה?


או לחילופין - למה שג'ף לא יגיד את זה? אין לזה שום קשר לטוויסט שמגיע אחר כך.
 

Bar EL

New member


פרק מעולה! אני ממש אוהב את לורן
, וורדוג שיחק אותה (אותי זה לא מפתיע, הטייפ קאסט של הבריון תמיד הולך) מחבב ממש את כריס גם ולדעתי מזל שוורדוג שכנע אותו ללכת עם קלי כי זה המהלך החכם - הם חייבים לנצח משימות וקלי באמת תהיה שילד שלהם במצב של ערבוב שכנראה יהיו בו במיעוט.
דיוויד יצא דביל שכיוון נגד וונטוורת' וזו טעות גדולה אבל נראה לי שהעריכה ניסתה לגרום לנו לחשוב יותר מדי שהיא בסכנה כשהיא תכלס לא, היחידה שנשארה קלולס והצביעה נגדה היא וונדי שזה לא מפתיע (גם לא הראו בפרק שהיא עשתה משהו כדי להישאר, אלא נשארה כי היא טובה מקית' במשימות ושוב זו ההחלטה החכמה).
חבל על קית' אבל הוא באמת היה גרוע מדי במשימה ולא חושב שהם יכלו לעשות משהו אחר.
מאוד מקווה שאם יהיה ערבוב בקרוב אז לורן, וורדוג, כריס וונטוורת' יצליחו כולם להישאר.
 

danlevin1

New member
לא מגיב הרבה

וראיתי רק 2 פרקים עד עכשיו אבל באמת ? דיוויד יצא דביל ? עד עכשיו הוא מסתמן מהמתמודדים היותר טובים וחכמים , דווקא כריס יצא לא חכם , קית' הודיע לו שהוא נאמן לו וזה בדיוק מהסוג האנשים שאתה רוצה לצידך
 

סטילהוק

New member


פרק מצויין, העונה הזאת התחילה ברגל ימין וממשיכה כך. ההתחלה שהראו את רים מתייאשת כבר אחרי יום באי ההכחדה, ומיד אחר כך העבירו לשבט הכחול ולמזימה להדיח את קלי, כשוונדי מנסה לשכנע את ריק שחייבים להדיחה כי אחרת 'הם' עוד יזכו, כלשונה, וזה בזמן שעומד מולה דייויד שהוא חלק מ'הם' (השחקנים החוזרים שמונו לקפטנים), ואני מסתכל על הפנים של דייויד וקולט את המבוכה שהיא מדברת עליו מולו.
טיפשי מצדו של דייויד שהצטרף לתוכנית להדיח את קלי, כי זה מהלך אסטרטגי שגוי מכל הבחינות עבורו. גם בגלל שאם התוכנית להדיחה תצליח לו הרי המטרה תעבור אליו והוא יהיה הבא בתור, שלא לדבר אם לא ויתברר לקלי שהוא זמם להדיחה, כי עכשיו לפחות 6 מחברי שבטה יודעים זאת, ומספיק אחד שיגלה לה. מי יודע, אולי וורדוג שהצליח להטות את הכף כששינה את דעתו של כריס שהיה הקול המכריע לשמור את קלי כמגן עבורם במידה ויהיה ערבוב שבטים, יגלה לה שדייויד תכנן להדיחה ביחד עם וונדי וריק, וכך תיווצר ברית של קלי, וורדוג, כריס ולורן מול השלישייה שעכשיו איבדו את קי'ת ונמצאים במיעוט.

קלי שזוכרת מה היא עשתה ואיך היא נהגה כשהיתה אנדרדוג בתחתית, לא לוקחת סיכונים ובצעד חכם מיד מארגנת את חברי שבטה למסע חיפוש אלילי חסינות, לפני שוונדי תשיג לעצמה אליל. אלא שהפעם דווקא הסופר מעריצה שלה היא זאת שמוצאת את אליל החסינות וכמו שלמדה ממושא הערצתה מחליטה לשמור אודותיו בסוד ולא לגלות אפילו לקלי עליו. אך מנגד לא בטוח שזה היה מעשה חכם לקבור את האליל בחול ועוד קרוב כל כך למיים. בעיקר כשחברי השבט שלה יכולים לחפש ולמצוא אותו שם. מקווה שלפחות לקחה לעצמה את הפתק של האליל חסינות כדי שגם אם מישהו מחברי השבט שלה ימצא את האליל שהחביאה בחול, הוא לא יוכל להשתמש בו ללא הפתק הנלווה.

ומנגד בשבט הצהוב רק הבנים יוצאים לחיפושים אחר אליל חסינות, בעוד הבנות נותרות מאחור לבצע את העבודות השוטפות של החזקת המחנה עד שהבנים יחזרו, ורק מקטרות על כך שתמיד הבנים מוצאים את פסלוני החסינות ושהגיע הזמן שגם הבנות יחפשו אותו. אבל רק מדברות על זה ולא עושות שום דבר בנדון.

המשימת חסינות השבטית עם הנחשים הענקיים בכלובים שבמיים שלקוחה מגיים צ'יינג'רס הראתה את ההבדלים הפיזיים הגדולים בן השבט הצהוב לכחול, ובעיקר כשצילמו במקביל את קית' החלשלוש שגם אחרי כל שיעורי השחייה שקיבל מוונדי ורים עדיין לא יודע לשחות ומעכב משמעותית את שבטו, מול ג'ו אמייזינג שמשימות החסינות בשבילו נראים כמו טיול בפארק ביום שמש קייצי. שלא לדבר על השלב הסופי של המשימה שרק אלוהי הישרדות יודע למה לעזאזל השבט הכחול נתן לקית' להחליף את כריס שהיה לא רע בכלל בהשלכת הטבעות והיה די צמוד לג'ו ואריק. לכן לא פלא שוורדוג החליט שהוא זה שצריך להיות מודח, וכך וונדי שלפחות היתה טובה יותר ממנו פיזית במשימה ניצלה מהדחה בטוחה.

מנגד בשבט הצהוב אוברי יורה לעצמה ברגליים עם השיטה של להגיד לכל חבר בשבטה בדיוק את אותם המשפטים, כקפטנית שכבר שיחקה בשתי עונות קודמות, היא כבר אמורה לדעת שהשורדים מדברים ביניהם ואם הם יצליבו מידע מיד יעלו על עליה ועל האסטרטגיה השגויה שלה, שלא לדבר בכלל על כך שעכשיו שהיא קפטנית כולם מדברים עליה על עצם היותה קפטנית ולא עוד שחקנית רגילה. ואריק וגאווין שנחושים בדעתם לא לתת לשחקן חוזר לזכות העונה, כבר סימנו אותה עוד בפרק הראשון, ועכשיו גם בנות שבטה ובעיקר ויקטוריה וג'ולי סימנו אותה. מה שאומר שברע שהם יפסידו, אם הם יפסידו, לשבט הכחול אוברי המודחת הראשונה מהשבט הצהוב. ואי אפשר לאמר שהיא לא הביאה את זה על עצמה.

לאחר ההפסד במועצת השבט קלי מקבלת קול אחד בלבד, של וונדי כמובן שרואים שהיא לא מבינה כלום בהישרדות ומתעקשת להמשיך באותה דרך שכמעט הביאה להדחתה כבר פעמיים, ולכן הפעם שימשה רק כקול ביטחון במקרה שיתברר שלקית' יש אליל חסינות. כי כזכור לורן לו סיפרה לאף אחד, ובצדק, שהיא זאת שמצאה את אליל חסינות במסע הציד של שבטה. ואילו קית' קיבל את כל שאר הקולות והודח.

קטע הזוי לכשעצמו היה שכשקית' הודח הוא פנה אל חברי שבטו ואמר להם בלגלוג 'בטח עכשיו אחרי שהודחתי נראה לכם שתזכו במשימות החסינות השבטיות', כאילו בוא, אפילו אתה יודע שהיית גרוע מכל הבחינות במשימות החסינות ובעיקר במשימת החסינות האחרונה ושהשבט שלך הפסיד בעיקר בגללך, אז לפחות תשמור על מעט הגינות וענווה.

ומה זה היה הקטע הזה שאחרי שהוא מדבר עם עצמו לאורך כל השביל עד ההצטלבות ורואה את שני השלטים הוא בכלל מתלבט באיזו פנייה לבחור? כאילו עד כדי הוא גרוע שהוא אפילו לא ינסה לבדוק מה הצ'אנס הנוסף שנותנים לו ויפרוש כמו ווסי פחדן ועלוב מהמשחק סופית? שלא לדבר על כך שהוא עוד מבקש עיצות מישו שיגיד לו באיזו פנייה לבחור. ורק על זה לבד לא מגיע לו בכלל להשתתף בהישרדות, כי הוא לא מתאים מאף בחינה למשחק הקשה הזה.

ובפרומו לפרק הבא מראים שג'ו ואוברי בצרות ומדסקסים ביניהם שאף אחד בשבטם לא רוצה לעבוד איתם, ואילו וונדי נפצעת קשה מאוד ברגלה, כנראה בעת משימה, והפצע שלה נראה חמור, מה שמעלה חשד שיהיה כנראה פינוי רפואי בפרק הבא, והשבט הכחול לא יילך למועצת שבט, אלא אם כן הם יזכו והשבט הצהוב יילך למועצת שבט. ערבוב לא נראה לי שיקרה בפרק הבא, אם כבר אולי בעוד שני פרקים, וגם זה לא בטוח, ומה שבטוח לא יהיה זה פיצול לשלושה שבטים, בגלל שיש העונה את אי ההכחדה וצריך להראות במקביל גם מה שקורה עליו, ואם יהיו 3 שבטים, זה יהיה מעט מאוד זמן מסך לכל שבט ולאלה שעל אי ההכחדה. כך שלא נראה לי שהעונה יהיה פיצול לשלושה שבטים.
 
דעתי על הפרק-

חייב להודות שדי השתעממתי הפעם.
רוב הפרק היה די צפוי.
מה שכן הופתעתי לטובה מוונדי ומכריס.
ביי ביי קית'.
 

אורישקי

New member


לא כזה התלהבתי
בשבט של קלי אני אוהב את כל מי שנשאר בערך חוץ מוונדי
בשבט השני נראה שיש כמה בנות חריפות - ויקטוריה קיבלה זמן מסך נחמד, אורורה נראית חמודה ורון משעשע. באותה המידה נראה שאוברי ממש בצרות - למרות שהעריכה שלה קצת הזכירה את של סירי
 

NP23

New member


נכון שהיתה הדחה לא מדהימה
ולא היה שום דבר בפרק שלא ראינו כבר אלף פעם
אבל זה היה עדיין פרק כיפי שבו אתה רואה הרבה מהשחקנים ולא רק 1,2 או רק את השבט המפסיד
&nbsp
באמת האמנתי שהפעם הצהובים יפסידו! באסה!
&nbsp
ויקטוריה, למרות שלא חיפשה את האליל בסוף, נראית לי באמת שחקנית מבטיחה
אני גם מניח שבסוף הבנות כן עשו משהו לחפש את האליל אבל זה ירד מהעריכה כי היה יותר מגניב להשאיר את זה ככה שכאילו הן לא מחפשות
&nbsp
מבסוט רצח שלורן מצאה את האליל!!! כי היא אמנם ברוב אבל לפחות מבחינה עריכתית היא לא הטופ של הברית וגם לא ממש צפויה ויהיה מעניין לראות מה תעשה !
&nbsp
לדעתי דווקא אי אפשר לשפוט את דיוויד על הרצון להדיח את קלי בייחוד שזה לא קרה בסוף.
הוא התחבר לניוביז יותר מלקלי והם גם לא ממש מסתכלים עליו כאיום משום מה, ראו מקרה וונדי, זה נדמה ששכחו שהוא חוזר
וורדוג וכריס יהיו מטרה גדולה יותר ממנו בערבוב/מיזוג .
אני מסכים איתו שקלי גם כן היתה זורקת אותו אם לא היתה צריכה אותו.
&nbsp
 
למעלה