פינת הפופולאריות 38 - פרק 2

NP23

New member
משמע אתה סתם מחרטט


תגיד פשוט שאתה לא מתחבר אליו
לא שהוא "נכשל"
&nbsp
וגם את אוברי אתה אוהב לא?
 

NP23

New member
כאילו

תגיד מה שאתה רוצה
הכוונה שאנשים כאן תמיד ישפטו מישהו על x בחומרה
אבל אם הפייבוריט שלהם עשה את אותו x זה לא נחשב
&nbsp
שלא לדבר בכלל בהשוואה לשחקנים בעונות קודמות
שלמשל שכשהם היו במיעוט זה היה נפלא לצפות בהם מתגברים על זה
אבל העונה מישהו נכנס למיעוט לפרק אחד וזה כבר מעיד עליו כמה הוא שחקן נוראי
&nbsp
 

סטילהוק

New member


מי שנמצא במיעוט בגלל שהביא את זה על עצמו הוא לא שחקן טוב, תקרא לזה איך שאתה רוצה. אך מי שנמצא במיעוט בלית ברירה או מכורח הנסיבות, כמו למשל ערבוב שבטים או נפילה על שבט לא מתאים, ומצליח לחלץ את עצמו מהתחתית או להגיע רחוק כאנדרדוג בהחלט שחקן טוב. זה הכל תלוי באיך ולמה הגעת לתחתית ולא אם אתה למעלה או בתחתית.
 

אורישקי

New member
אם ככה


כנראה שקלי הייתה כזאת מכיוון שרוב העונות היא הגיעה למיעוט
&nbsp
בעונה הראשונה שלה נכון שזה היה לאחר ערבוב אבל היא הגיעה לשבט עם מיסי שהצביעה איהת בהדחה הראשונה ועדיין הסתכסכה איתה.
בעונה השניה שלה היא הייתה במיעוט עם ספנסר ושירין (למרות שערקה לאחר מכן מחוסר ברירה).
לאחר מכן היא נקלעה למיעוט במיזוג ובחיים לא הייתה ברוב....
 

NP23

New member
לגמרי, והדוגמא הכי טובה


זה ספנסר , שבשני העונות שלו בעיקר הראשונה מצאה את עצמו כל הזמן במיעוט ושהמהלכים שלו לא הצליחו, ועדיין הוא אחד השחקנים האהובים שגם הגיע רחוק פעמיים
 

סטילהוק

New member
בולשיט


ספנסר הרובוט חסר הרגש שנלקח לגמר כעז ע"י ג'רמי וקיבל 0 קולות מ 10 מושבעים? לספנסר הזה אתה מתכוון? לעומת זאת, אם קלי היתה מגיעה לגמר היא גם היתה זוכה בו. רוב המושבעים בקמבודיה הודו בכך, כולל אגב סאבאג' שממש לא אהב את האיום של ספנסר על ג'רמי בפיינל 4.
 

סטילהוק

New member
נהפוכו


אם כבר דווקא קלי הדוגמא הטובה ביותר לשחקנית מצויינת שגם כאנדרדוגית מכורח הנסיבות שלא היו תלויות בה ולא באשמתה הצליחה להגיע רחוק וכמעט אפילו לנצח את העונה כולה. ובעונה הראשונה שלה זאת לא היתה אשמתה שאבא שלה הסתכסך עם ביילור ועם אמה הקרציה שקיבלה את עונשה כשנפצעה לפני הגמר ונטלי הדיחה את בתה השחצנית ולקחה רק אותה כעז לגמר. נטי אף ספרה בראיון מאוחר יותר שזאת היתה נקמתה על הדחתה של אחותה וקלי שהיתה בת בריתה ביחד עם ג'רמי.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אז אם זה שכנע אותם הם טיפשים


כי אם וורדוג וכריס בונים על קלי בתור השילד שלהם
ברגע שוונדי מודחת איפה זה משאיר את דיוויד וריק....?.... בתחתית!
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מדרג להנאתי


אוברי - 2 באמת שלא הייתה צריכה לחזור
אורורה - 5 עד שלא תהיה מועצה לא נדע
אריק - 7
ג'ו - 8
ג'ולי - 8 ממש ממש חמודה

ג'וליה - 7
גווין - 7
דייויד - 1 פשוט מקק מעצבן
וונדי - 2 מקקית
וורדוג - 10 הקינג של העונה לבנתיים
ויקטוריה - 5
כריס - 8 טוב מאוד שבחר בוורדוג ולא בלוזרים של השבט
לורן - 9 מותק
קית' - 5 רק כי הוא חמודי, ואני חושב שהיה נכון יותר להפטר מוונדי קודם (אומנם הוא לא יודע לשחות אבל אם תהיה משימה עם כוח פיזי, הוא יתרום יותר ממנה)
קלי - 10 המלכה
משחקת הכי נכון שיש, ואני בטוח שיש בינה לבין וורדוג דברים שלא מראים לנו עדיין
רון - 10 רק כי הרג אותי מצחוק

רים - 1 תפרשיייי
ריק - 1 על מה הוא מקבל פה עשיריות? מה הוא עשה חוץ מלכרות ברית עם דיוויד? שאין בזה שום דבר לא רגיל(רים כרתה ברית עם וונדי וואו) איך ההדחה של קית' בסופו של דבר מועילה לו ולתוכניות העתידיות שלו במשחק? לא נראה שעשה משהו מיוחד כדי לקדם את ההדחה של קלי ודי היה צף ותלוי בכריס (שוורדוג היה החכם להשפיע עליו ולקחת אותו לצד שלו) אפילו לא דאג לעדכן את וונדי שמדיחים את קית' ולא את קלי.
 

סטילהוק

New member
מדרג


הדירוג שלי למתמודדים העונה על פי הפרק השני:

אוברי - 1 משחקת גרוע, כולם כבר עלו על ה'אסטרטגיה' שלה, וחלק כבר סימנו אותה להדחה. לא תורמת כלום לשבט, ולכן לא אתפלא אם תהיה בין המודחים הראשונים מהשבט הצהוב. ולכן מאבדת 4 נקודות הפרק.
אורורה - 7 לצערי לא מקבלת כמעט זמן מסך, אך משהו בה מצביע על משהו מעבר למה שמראים לנו, כמו שהרגשתי לגבי קלי בסאן חואן דל סור. ולכן מאבדת רק נקודה אחת הפרק.
אריק - 5 לא הראו אותו כמעט בפרק הזה, ומשהו בעריכה שלו אומר לי שהוא לא יגיע רחוק, אך אולי זה מנפלאות העריכה ולא דווקא המציאות שעל האי. ולכן מאבד רק 3 נקודות הפרק.
ג'ו - 7 גם אותו כמעט ולא הראו בפרק הזה. חוץ מבמשימת החסינות השבטית כמובן שבה הוא כמעט לבדו שוב הביא את הניצחון לשבטו, למרות שאת הטבעת האחרונה הוא השאיר לאריק בכדי שלא להתבלט יותר מדי, מה שכמובן לא יעזור לו הרבה, ובקומביה של השבט הצהוב שנראה שנמצאים כרגע באופוריה בעקבות ניצחונותיהם במשימות החסינות. אך כל זה ישתנה ברגע הראשון שהם יפסידו לשבט הכחול ויילכו למועצת השבט הראשונה שלהם. ולכן מאבד רק נקודה אחת הפרק.
ג'ולי - 5 די אמביוולנטי לגביה, היא אמנם נחמדה, אך נראה שהיא מהסוג שרק מדבר ולא קם ועושה. וחוסר הניסיון שלה בהישרדות בתנאי טבע בהחלט עוד יהיה בעוכריה. למרות זאת הוספתי לה 3 נקודות הפרק.
ג'וליה - 2 מי זאת? האם יש לנו מקרה נוסף של פרפל כמו שהיה עם צ'לסי שכמעט ולא קיבלה בכלל זמן מסך כל העונה עד ממש לפרקים האחרונים לפני שהודחה? ולכן מאבדת עוד נקודה אחת הפרק.
גאווין - 2 הבחור לא בא לי טוב, משהו בו לא נותן לי להתחבר אליו. קשה לי להסביר עדיין מה בדיוק, אך אני לא רואה אותו מגיע רחוק. ולכן מאבד עוד 3 נקודות הפרק.
דייויד - 3 הניסיון הפאטתי שלו להדיח את קלי בשלב כל כך מוקדם במשחק מוכיח שהוא לא שחקן טוב, ולא מבין איפה הוא נמצא. אתה שחקן חוזר וקפטן בדיוק כמוה וצעד כזה רק יסמן אותך כמטרה, אז איפה פה ההיגיון? אבל עכשיו אחרי הצעד הטיפשי הזה שלא צלח בידיו כי לא היה לו את המספרים הדרושים, מה שבטוח הוא נמצא בתחתית של השבט שלו ביחד עם וונדי וריק. מקום לא טוב להימצא בו. ולכן מאבד 4 נקודות הפרק.
וונדי - 1 אחת השחקניות אולי הגרועות ביותר בתולדות בהישרדות, משחקת גרוע כבר שני פרקים ברציפות, ונראה שיש לה יותר מזל משכל, כי אם קית' לא היה כזה לוזר חלשלוש במשימות ומפסיד כמעט במו ידיו את משימת החסינות השבטית לשבטו, רוב הסיכויים שהיא היתה כבר מודחת ומצטרפת לרים על אי ההכחדה. ולכן צועדת במקום עם נקודה אחת בלבד גם הפרק.
וורדוג - 10 מלך, הוא לחלוטין מסתמן כהפתעה הגדולה של העונה, וכאחד השחקנים הטובים האסטרטגים והשקולים העונה. מי היה מאמין שדווקא הוא מבין כולם יתגלה ככזה. ולכן זוכה לשתי נקודות נוספות הפרק.
ויקטוריה - 8 מתוקה אמיתית, נראה שמקבלת עריכה טובה, אוהב את הראש שלה, חושבת נכון, רק חבל שלא קמה ועושה משהו בנדון, כמו ללמשל לקום ולצאת לחפש בעצמה את אליל החסינות ביחד עם הבנים. ולכן נשארת עם 8 נקודות גם הפרק.
כריס - 7 קצת פזיז מדי ולא מסתכל על התמונה המלאה, שמח שהתעשת מהר והבין איפה הוא נמצא לפני שעמד לעשות את הטעות הגורלית. והרבה בזכות וורדוג. ולכן מאבד רק נקודה אחת הפרק.
לורן - 10 הסופר-מעריצה של קלי שהופכת בהדרגה למושא הערצתה, אמנם יש לה עוד הרבה מה ללמוד מקלי, ובעיקר איך זה להיות אנדרדוג ועדיין להגיע רחוק, אך היא בהחלט מסתמנת כשחקנית מעולה, גם בכך שהצליחה למצוא לבדה את אליל החסינות, וגם בכך שהשכילה שלא לספר לגביו אפילו לקלי. כי כבר ראינו מה קורה למי שלא יודע לשמור דברים כאלה בסוד. ולכן נכון לפרק הזה היא בהחלט מדורגת במקום השני אצלי. ומקבלת נקודה נוספת הפרק.
קית' - 1 עזבו את זה שהוא בן 19 שעדיין לא יודע לשחות, אפילו שניסו ללמד אותו, או מתעקש לקלוע טבעות ולא מסוגל ולמרות זאת ממשיך לנסות, ובכך מכשיל במשימת החסינות השבטית את כל השבט שלו, שגם ככה התעכבו במיים רק בגללו. אך מה שהוא עשה אחרי שהודח ועצם זה שהפרק יסתיים בכך שהוא עדיין מתלבט אם לחזור למשחק או לפרוש ממנו סופית, ועוד מבקש מישו שיעזור לו לבחור, מראה שהוא פשוט לוזר ושחקן גרוע. קחו למשל את מייקל מאי הרוחות שלהזכירכם גם הוא היה רק בן 19. אבל איזה הבדל של שמיים וארץ בין השניים הללו. ולכן אחרי שהפתיע לטובה בפרק הקודם, מאבד 4 נקודות הפרק ויורד לתחתית, ובצדק.
קלי - 10
המלכה נשארת מלכה. למרות שני תכנונים רצופים להדיחה היא עדיין חזק במשחק, בגלל שרוב חברי השבט שלה מבינים שהיא נכס שיכול לקדם אותם במשחק ולא להחלישם. שיחקה נכון גם כשאירגנה מסע חיפוש אלילים, כדי למנוע מוונדי להשיג אליל חסינות ולאפשר לעצמה למצוא אותו בעצמה מבלי לעורר חשד, וגם התחברה לאנשים הנכונים בשבטה. חוץ מזה, קלי יודעת שהיא יכולה לשמש כמגן עבור התותחים הכבדים של שבטה ויודעת לנצל זאת היטב לטובתה, כפי שראינו במועצת השבט שבה רק וונדי רשמה את שמה בסופו של דבר, בניגוד לדייויד שכנראה אינו מבין איפה בדיוק הוא נמצא וכבר מצא את עצמו בתחתית. בעוד שוורדוג וקלי מובילים את ברית הרוב של השבט. וזאת כשהם עדיין אפילו לא יודעים אודות אי ההכחדה וההזדמנות השנייה ואף השלישית לחזור למשחק, וכשיידעו במיזוג זה רק יילך ויתחזק.
רון - 7 למרות שמצא את הסופר-תפריט בפרק הקודם כמעט ולא קיבל זמן מסך הפרק, להוציא בקומביה של השבט שלו. וגם לא נראה לי שהוא יצטרך לעשות בו בכלל איזשהו שימוש, אם גם בפרק הבא השבט שלו שוב מנצח במשימת החסינות השבטית. ולכן הוא ממשיך לצעוד במקום עם אותו דירוג כמו בפרק הראשון.
רים - 1 שחקנית גרועה שנראה שכבר אחרי יום נמצאת על סף ייאוש ואם קית' יבחר לפרוש והיא תישאר על אי ההכחדה עוד 3 ימים רצופים לבדה (חוץ מאנשי ההפקה והצלמים שאיתה), וגם אם הוא יבחר לקחת הזדמנות שנייה ויצטרף אליה על האי, מה שלא יועיל בהרבה להישרדותם על אי ההכחדה. בתקווה שתפרוש מהמשחק בפרק הבא, ולדעתי לפי הייאוש על פניה ומעט זמן המסך שהיא קיבלה הפרק הולך ומסתמן שהיא אכן תפרוש בקרוב. ולכן גם הפרק צועדת במקום עם נקודה אחת בלבד בתחתית.
ריק - 4 ההתלהבות שלו מהשטויות של דייויד עוד תעלה לו ביוקר, וכבר הציבה אותו בתחתית שבטו, אחרי התכנון להדיח את קלי ביחד עם וונדי ודייויד שלא צלח בידם, אך סימן את שלושתם במיעוט של השבט מול ברית הרוב, ולמרות שהוא נראה לי סוג של טראבל מייקר, הוא לא נראה לי מישהו שיכול להיות אנדרדוג טוב שיכול להגיע רחוק כאנדרדוג. ומה שהכי מצחיק שהוא חושב שדייויד יכול לשמש כמגן עבורו, מעניין באיזה יקום מקביל בדיוק? ולכן מאבד שתי נקודות הפרק.
 
מדרג-

אוברי- 7 באסה שלא הולך לה

אורורה- 6
אריק- 7
ג'ו- 1
ג'ולי- 6
ג'וליה- 1
גווין- 6
דייויד- 5 רוצה לעודד אותו אבל הוא פחות לייקבל הפעם
וונדי- 8 גם הפתיעה אותי לטובה שניסתה להילחם
וורדוג- 7 מניח שפעל טוב בפרק אבל צריך להיזהר
ויקטוריה- 5
כריס- 8 הפתיע אותי לטובה
לורן- 6 שאפו על האליל אבל עדיין לא עף עליה
קית'- 1
קלי- 7
רון- 6
רים- 3
ריק- 7 בהחלט לייקבל
 

Confide In Omer

New member


אוברי 8
אורורה 7
אריק 6
ג'ו 5
ג'ולי 8
ג'וליה 7
גווין 7
דייויד 4
וונדי 6
וורדוג 6
ויקטוריה 8
כריס 7
לורן 9
קית' 1
קלי 10
רון 4
רים 2
ריק 5
 
למעלה