הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 1

Seosi

New member
הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 1


מוזמנים לדון בפרק הבכורה פה
 

Seosi

New member


פרק סביר כזה, לא הכי הרבה "אקשן", אבל מצד שני אני לא יכול לקרוא לזה פרק רע.
אין לי כוח אפילו להבין מזה הטוויסט הזה שמצא רון, באמת מקווה שיהיה כמה שפחות מהשטויות האלו. מארבעת החוזרים בינתיים ג'ו ודיוויד דווקא בלטו לטובה. התאכזבתי קצת מקלי, הרגשתי שהיא הייתה יותר מדי אגרסיבית במועצת השבט כלפי רים, וגם הברית שלה עם לורן מאוד ברורה. נראה שכבר מהפרק הבא היא בצרות, אבל היא הייתה בסוג של אותו מצב בפעם השנייה ששיחקה אז אולי היא תוכל לשנות את המשחק לטובתה.

"וורדוג" שחשבתי שיודח מוקדם הפתיע אותי לטובה הפרק, כמעט הוביל הדחה של וונדי, למרות שאני גם שמח שהיא לא הודחה. אני מקווה לראות יותר מן שבט קאמה, יש שם מתמודדים מעניינים. עדיין לא מעריץ של כל הפסגת ההכחדה הזאת, אבל יאמר לזכותם של עורכי התכנית שהם ערכו את זה ממש טוב, דרמטי.
 

NP23

New member


היתרון, למשך 3 מועצות שבט הקרובות יכול או לגנוב פרס מהשבט השני, או אליל חסינות , או קול כפול.
זה לא נורא בכלל, יש לו הגבלה על היתרון ויש לו גם בחירה לעשות.
 

Seosi

New member


בתיאוריה זה יכול להיות לא רע, אני רק חושש שהם הולכים להציף בעונה עם כל היתרונות האלה.
 

sapir aloud555

New member


ואוו העריכה, עשו את זה ממש דרמטי בסוף. לדעתי הטוויסט הזה מוריד את כל המתח מהמועצות וזה מבאס אותי, אבל עדיין אתן לזה צ'אנס כי נראה שהרבה מתמודדים העונה באו לשחק ולא יהיו אנשים שירצו לפרוש כ"כ מהר
&nbsp
קלי גם אכזבה אותי, היא קצת שקופה. נראה שדיוויד במצב יותר טוב ממנה שזה מפתיע כי הוא הצבעה קלה ללפני המיזוג. אבל זה רק הפרק הראשון והרבה דברים משתנים ברגע.
לא אהבתי את הpick your reward thing שרון מצא. זה יותר מדי כוח. לפחות הגבילו את זה ל3 מועצות, מעניין אם הוא יחליט לצ'פר את השבט שלו או לדאוג לעצמו
 
דעתי על הפרק-

פרק פתיחה לא רע בסה"כ.
את הכתומים לא הראו כמעט אז מחכה להכיר אותם יותר לעומק בהמשך.
ממה שכן הראו נראה שאריק וגאווין יכולים להיות צמד שיגיע רחוק ויהיו אחראים על הרבה הדחות (הזכירו לי קצת את ריאן ודאבון מעונה 35).
נראה שדווקא אוברי וקלי יותר בצרות, בעוד שג'ו ודיוויד נראים במצב יותר טוב כרגע.
אני שמח שבינתיים וונדי נשארה כי ממש חיבבתי אותה.
הטוויסט בסוף היה ערוך מעולה לדעתי!
מקווה שתהיה עונה טובה
 


הפרק רק מתחיל וכבר אני יודע שאני לא אנקוב בכינוי של דן. אני עדיין בספק אם אני אמצא מישהו שאני יותר אהיה בעדו מאשר קלי, אבל אני נותן להם צ'אנס. כמובן שלא יהיה לי דירוג עד ששני השבטים ילכו למועצת השבט לפחות פעם אחת. על ההתחלה רון מוצא יתרון סודי... הנה אנחנו מתחילים שוב, די כבר עם זה! התוכנית לא צריכה יותר מדיבורים ובריתות, ומקסימום אליל או שניים! כשהדגש הוא אליל או שניים. בעונה הבאה, אני רוצה טוויסט שלא ישימו עוד אליל במקום אחד ששומש, אז השורדים יחשבו פעמיים האם להשתמש באליל שלא לצורך או לא.

הרבה פוקוס על מאנו, וואו, מעניין איזה שבט ילך למועצה! הרבה וידויים, ולשמחתי יש גם כמה של קלי. וונדי אולי תצליח יותר ממה שאנחנו חושבים. אצל קאמה, אני בספק אם ג'ולי תגיע אפילו לערבוב, ואם ג'ו לא יצטנע קצת, רק חסינויות ישאירו את התחת שלו במשחק. כמובן, עם אי ההכחדה, יש סיכוי שהוא באמת יהיה נועם טור של אמריקה. ואז רון מגלה שיש לו אפשרות לבחור בין גניבת קול, קול כפול, או אליל. בואו תביאו את גרזן החרטא הכפול שנותן מה שההפקה רוצה בכל רגע, ונגמור עניין. אנחנו גם ככה קרובים בצורה מפחידה לאבוט רייף המאירי.

האמת שיש פוקוס על מתמודדים בשני השבטים, אבל אצל מאנו יותר. אני מאוד אתפלא אם רים לא תודח בפרק הזה, אז גם זה חזרה לעבר במידה מסוימת, אבל לעבר המאוד רחוק, כשהאישה המבוגרת והחלשה פיזית הודחה ראשונה בדיפולט. אני לא רוצה שהישרדות תחזור לתקופת הפרה-בליינדסיידים של עונות 1-5. אף אחת מהן לא באמת מעולה. ואם כבר עונות ישנות, איך זה שב-2019 עדיין יש שחורים שלא יודעים לשחות? ענה לי, קית'!

אתגר חסינות. שמתם לב שכל פעם ששם של שבט מסתיים ב-U, הוא תמיד מוטעם במלרע, אבל בכל מצב אחר השם מוטעם במלעיל? מעניין. ואם כבר מדברים, למה המילה "מלעיל" מוטעמת במלרע?!? היא צריכה לייצג את עצמה! אני בעד לשלוח מכתב תלונה לאקדמיה ללשון העברית!!! סתאאאאאאם, זה לא כזה מרגיז אותי. בכל מקרה, באתגר יש כמה אלמנטים שלא נראו מעולם בהישרדות, וזה נחמד. מאנו, כמובן, הולכים למועצת השבט.

ואז וונדי ורים דוחפות חזק להדיח את וולדמורט, ומפנות את כל השבט נגדן. הן גם דוחפות את עצמן לתחתית הדירוג שלי, אבל אולי וונדי, אם היא לא תודח, עוד תצליח להציל את עצמה מאות קלון בהמשך. לרים אין פאקינג סיכוי, וטוב תעשה וונדי אם היא תצביע נגדה בעצמה. אבל היא לא. חשבתי שאת מעריצה! חשבתי שאת בעד המשחק! אבל לא, אני לא אתפלא אם היא תעביר למישהו את שרשרת החסינות בהמשך. בהנחה, כמובן, שהיא תגיע בכלל למיזוג. ובסוף אנחנו חוזרים שוב לתחילת הסידרה, והפעם לפני המצאת הבריתות, כששתי המועמדות להדחה אפילו לא מתאמות קולות. למזלה של וונדי, החברה שלה היא אחת המטומטמות. מאז שאנון בניקרגואה לא ראיתי מישהו חופר לעצמו את הקבר ביעילות כזו. בייו'ש, לא אתגעגע, בבקשה אל תשרדי את אי ההכחדה.

ועכשיו יש לי דירוג של כל שבט מאנו, כששבט קאמה יגיע למועצת השבט אצרף אותו. כריס כמובן עדיין לא קיבל וידוי ואין לי יותר מדי מידע לגביו, הוא מדורג כקבוצת ביקורת.

1. וולדמורט
2. לורן
3. ריק
4. דיוויד
5. דן
6. כריס
7. קית'
8. וונדי
9. רים
 

סטילהוק

New member


פרק פתיחת עונה קצר מדי לטעמי, ציפיתי שהוא ייארך לפחות שעה וחצי, אך הבנתי שברשת CBS נאלצו לחתוך אותו בגלל שידור הסדרה החדשה עם דרו בארימור. ולכן את המשך פרק הפתיחה הם העבירו כבר לפרק השני שישודר רק בשבוע הבא. ולמרות זאת, מבחינתי העונה הזאת מתחילה בהחלט ברגל ימין, בניגוד לשתי העונות האחרונות, ואני מקווה מאוד שכך זה גם יימשך.

כפי שצפיתי, קלי התחברה כבר מהיום הראשון על האי עם לורן הסופר מעריצה שלה וגם של ג'ו, וביחד יש לשתיהן כוח כפול, אך יחד עם זאת היא השכילה להתחבר גם לרוב חברי השבט, ויצרה איתם את ברית הרוב, עד כדי כך שאפילו וורדוג עמד לצידה כשנחשפה מזימתה של רים להדיחה. גם המכה החזקה שקלי חטפה במשימת החסינות מהקורה שהותירה לה חתך קטן באף וחבורה במצח, מאוד הדאיגה אותי ואף חשבתי שאוטוטו יצטרכו לפנותה, אך קלי כמו קלי, שהיא מהסוג שמתאבד על כל משימה, קמה והמשיכה במשימה כמו גדולה כאילו כלום לא קרה עד לסוף המשימה, מה שאני לא חושב שהרבה מהמתמודדים בהישרדות היו עושים אם היו חוטפים כזאת מכה חזקה בנפילה מהקורה. ואין לי מושג מי תכנן את המשימה הזאת, אך זאת היתה משימה מסוכנת ואני מאוד מקווה שהוא ישלם על חוסר האחריות המשוועת הזאת שיכלה להיגמר הרבה יותר גרוע.

אורורה הפייבוריטית השנייה שלי אחרי קלי כמעט ולא קיבלה זמן מסך ולא באה לכדי ביטוי, מלבד זה שלמרות שהיא לסבית היא לגמרי בצוות של ג'ו אמייזינג.

כמובן שכצפוי ולמרות שג'ו אמר בתחילת הפרק שהפעם הוא לא הולך להתבלט ולשחק אותה פרופיל נמוך, הוא לא יכל לעמוד במילתו ולצאת נגד הטבע שלו עשה בדיוק את ההיפך הגמור, כשהדליק אש ללא אבן אש, לימד את ג'ולי לעבוד עם מצ'טה ואת כל חברי שבטו איך לחיות בטבע ולהקים מחנה, והביא את הניצחון לשבטו כמעט במו ידיו. היה לי ברור מכתחילה שהשבט שלו יזכה מול השבט של קלי, כי כידוע ג'ו מלך משימות החסינות ואף אחד מהמתמודדים החדשים העונה לא מגיע לרמתו, כך שזה ממש לא הפתיע אותי שהם זכו בחסינות השבטית.

רים לא באה לי טוב עוד מהרושם הראשוני, הרגשתי את האנטי שיש לה כלפי קלי כבר בתמונת הקאסט של העונה ואיך שהיא מסתכלת עליה, והקנאה בלורן שקלי התחברה אליה ולא אליה ממש לא הפתיעה אותי. אך רים גם עשתה הרבה טעויות על הדרך שגרמו לאנטי כלפיה מצד שאר חברי השבט, כשלקחה את הבגדים הרטובים של כולם מבלי להודיע או לשאול אותם ופיזרה אותם על החול בחוף הים, ואחר כך כשניסתה לתכנן להדיח את קלי באגרסיביות עם וונדי וקית'. וגם במועצת השבט היא לא השכילה להתנהל נכון וכשאמרה לכולם ללכת לעזאזל היה לי ברור שלמרות שוורדוג העדיף להדיח את וונדי בסוף היא זו שתודח. וכאמור, בדיוק כפי שהמנחה ג'ף פרובסט תיאר זאת בראיון איתו, חיכתה לה בסוף השביל הצטלבות עם שני שלטים ושתי אופציות: לפרוש סופית מהמשחק או להמשיך במשחק, לעלות על הסירה שתיקח אותה ללא נודע... (אל אי ההכחדה החשוך והשומם)

וונדי בעלת הטורט שלא באה לי טוב כבר מהרושם הראשוני איתה, וממש לא בגלל שיש לה טורט או שיער כחול, אלא בגלל שקיבלתי ממנה וייבים של שחקנית לא רצינית, ועובדה שהיא הוכיחה עד כמה, כשהודיעה לוורדוג ודייויד שלמרות שרוב השבט החליט להדיח את רים היא עדיין עומדת להצביע לקלי, ביג נו נו בהישרדות, כי מילא להצביע נגד רוב השבט אבל להודיע על כך לפני מועצת שבט? וזה מה שנקרא מהלך לא רציני ולא אחראי. כך מפסידים בהישרדות, לא מנצחים. אז מה הפלא שמיד אחר כך וורדוג העדיף להדיחה.

דווקא קית' החלשלוש שמתברר שגם אינו יודע לשחות, שזה חיסרון גדול מאוד בהישרדות, הפתיע הפרק הזה לטובה, כשהחליט ליידע את קלי ושאר חברי צוותו על מזימתה של רים להדיח את קלי, וכך למרות שהשבט סימן את שלושתם כחוליה החלשה שיש להדיחם ראשונים, הצליח להבדיל את עצמו מוונדי ורים ולדעתי לקנות לעצמו זמן. מה שבטוח שקלי לא תשכח לו את זה בהמשך.

גם ויקטוריה הפתיעה לטובה, מסתבר שהיא לא רק מתוקה אמיתית, אלא גם באה לשחק את המשחק, ואני אוהב את הראש שלה. מקווה שלא אתאכזב ממנה בהמשך. אך נכון לכרגע היא הפייבוריטית השביעית שלי.

אריק הכבאי וגאווין החנון המקועקע שהתחברו זוממים להדיח את אוברי שבה הם רואים חוליה חלשה ומיותרת כשיש לשבט שלהם את ג'ו אמייזינג כקפטן, אך לא בטוח שהם יוכלו לממש את מזימתם להדיחה כל עוד השבט שלהם מנצח במשימות החסינות השבטיות, ועד המיזוג הכל עוד יכול להשתנות...

וההיילייט של הפרק היה כמובן יתרון התפריט שרון קלארק מצא את הרמז למיקומו על הספינה, מה שמאפשר לו לבחור בין שלושה אופציות: אליל חסינות אישי, גניבת פרס או קול נוסף, שתקף רק לשלושת מועצות השבטים הראשונות, מה שלדעתי הוא לא יצטרך לעשות בו שימוש כלל, כי קשה לי לראות את השבט הצהוב מפסיד, למרות שהשבט הכחול היה די צמוד אליו במשימת החסינות הראשונה, או לפחות כך זה נראה בעריכה. אך לא מובן לי איך הוא בדיוק יסביר לחבריו לשבט את העובדה שהוא מרוח כולו בבוץ, כשישוב מהבאר שממנה הוא הלך לשאוב מיים, מבלי שהן יעלו עליו ועל היתרון שמצא. לדעתי זה ממש טיפשי מצידו להתפלש בתוך הבוץ לאחר שמצא את יתרון התפריט, ועוד ליד הבאר שזה מקום שכל רגע יכול לצוץ בו חבר שבט אחר או אפילו כמה. מה שמוכיח לי שרון לא ממש מבין את הקונספט של המשחק מה שבהמשך עוד יהיה בעוכריו.

בפוסט גדול ומפורט על מה שקרה על הספינה שפורסם אמש גילה דלטון רוס שנכח במקום הצילומים על כך שהיה על הספינה עוד יתרון שבטי שלצערה של ההפקה אף אחד לא שם לב אליו ונשאר על הספינה לאחר שכולם קפצו ממנה למים. וחבל שלא טרחו להראות לנו את זה בעריכה, בגלל אורכו הקצר של פרק הפתיחה שארך רק 45 דקות ללא הפרסומות הנלוות לו ובסה"כ שעה ביחד איתן.

שאר המתמודדים, ובעיקר מהשבט הצהוב, כמעט ולא באו לכדי ביטוי ולכן בקושי למדנו להכירם. האם זה אומר שהם לא יחזיקו הרבה מעמד במשחק? אי אפשר לדעת, זה מה שנקרא כוחה של העריכה.

ובפרומו לפרק הבא, כבר רואים את דייויד זומם להדיח את קלי, ולדעתי עושה טעות אסטרטגית גדולה, כי לא רק שהדחתה אם תצליח תשאיר אותו כשחקן החוזר היחיד בשבט, מה שיסמן אותו מיד כמטרה, אלא אף שאם המהלך שלו לא יצליח ומזימתו תיחשף, זה יחזור אליו כמו בומרנג ובסוף הוא זה שיודח. כי כמו שקלי יודעת להחזיר טובה כך היא גם יודעת לנקום במי שרוצה ברעתה, ודייויד ימצא את עצמו מהר מאוד באי ההכחדה ביחד עם רים, שכבר בפרומו לפרק הבא רואים עד כמה שהיא מיואשת וכועסת על כולם, ולדעתי היא מהסוג שלא יחזיק מעמד על אי ההכחדה ויחליט לפרוש המשחק.
 
Still I'm dying with every step I take


הישרדות זה משחק אכזרי. ברור לכולם שרים לא הודחה בגלל שהיא פרסה את הבגדים על החול או ווטאבר, אלא שפשוט הכי קל וטבעי להיטפל אליה. בימים הראשונים כשכל אחד רק מנסה לא להיות הראשון שמודח זה בהחלט מספיק. אולי יש משהו בהאשמה לאייג'יזם, אבל אז גם אפשר לשאול מה הסיפור עם דניס, טריש, מיסי, קרוליין, דבי, כריסי ואנג'לה.
הדגישו מאוד את אריק, וונדי וריק, את מצטייני העריכה של הפרק מקבלים דן, רון וגווין במיוחד, ומכל החוזרים נראה שוונטוורת משחקת הכי פחות טוב כרגע אבל באמת שמוקדם לומר משהו. הרשימו אותי לטובה מהחדשים: אריק, גווין, ריק וקית'. הליהוק הנשי נכון לעכשיו מאכזב. מסמן את מי שהפסידו את התפקיד בפרוזן לאנה ואלזה, אורורה וויקטוריה.
סהכ: עדיין לא העונה הכי גרועה אבר
 

NP23

New member
חחח מה?


גווין לא כזהההה בלט עד כדי כך
וגם בשיחה האסטרטגית שלו שהראו זה היה אריק הדומיננטי
&nbsp
איך.בדיוק גווין ממצטייני העריכה?
ריק +וורדוג כן מהמצטיינים . לגמרי
 

Seosi

New member


אני לא חושב שגווין גם כזה בלט, אבל הוא ממש מזכיר את ניק מהעונה האחרונה. אבל שוב, זה הפרק הראשון הכל יכול להשתנות.
 
בדיוק


מצטיין עריכה לא חייב בהכרח לבלוט אלא לקבל עריכה חיובית, בונוס אם היא לא רלוונטית. את אריק לדוגמה באמת הדגישו הרבה יותר אבל לטעמי לא בצורה חיובית כמו את גווין. מה הייתה חשובה לנו טסטת האופי שלו בפרק ראשון של 42 דקות שהוא אפילו לא ניגש למועצה? לדעתי זו דמות שרוצים שנאהב. מהמר שיגיע רחוק. (ישמצב יודח שבוע הבא אין לי באמת מושג)
 

NP23

New member
אני קודם אכתוב,


לפני שאראה את הדעות של כולם
&nbsp
פרק טוב מאוד לא וואו! כי צפוי
צפוי מי תודח , אפילו לא היתה הדחה שהיא לא מבריקה אבל מגניבה יותר של וונדי
ובעיקר היה צפוי מי ילכו למועצה
&nbsp
מראש חשבתי שיהיו איזה 7 שהם ממש אחלה
ואני רואה שבנוסף אליהם יש אפילו עוד כמה כוכבים כמו ריק ששיחק פשוט מעולה וגם אהבתי שקית' זיהה שהספינה שלו שוקעת.. הוא לא כזה פראייר!!!
וונדי ורים לא קלטו את המפה החברתית ועוד בייחוד ששמו את זה לוונדי מול העיניים, אז הגיע לה יותר ללכת
&nbsp
דיוויד הפתיע מאוד , מצד שני זה הגיוני, הוא כזה מקסים שקשה לחשוב עליו משהו רע.. או להגיד עליו
&nbsp
רון ,עם היתרון הסודי, אהבתי שיש בחירה, בייחוד שזה מוגבל זמן. הנה דוגמא לטוויסט ויתרון חדש שהוא לא מוגזם בכח שלו ועדיין יכול להיות מגניב ומחדש! סחטיין להפקה .
&nbsp
אהבתי את הקשר של אריק וגווין
גם של לורן וקלי אבל לתחושתי קלי לא תחזיק מעמד עד המיזוג
רק בזכות אי ההכחדה
&nbsp
יכולה להיות עונה ממש מגניבה מקווה באמת שלא יהיו מסנוורים מהחוזרים יותר מדי
ושאי ההכחדה הזה לא יהרוס
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מזמן לא התרגשתי ככה לקראת פרק בהישרדות!
והיה ממש ממש אחלה של פרק!
כל מי שחשבתי שאני אוהב באמת היו חמודים וחמודות, ויש גם הרבה כאלו שלא הייתי בטוח לגביהם והתגלו ממש לטובה :)
השבט של קלי המלכה כמובן השבט האהוב עלי לבנתיים, עם הברית הגדולה שלה (מינוס דיוויד המקק, פלוס קית' החמוד שהיה הפתעת הפרק)
בשבט השני רון הפתיע לטובה, בצירוף היתרון (שלראשונה מזה הרבה עונות מגיע יתרון חדש, מקורי ומגניב) שאר המתמודדים מהשבט האלו לא כלכך בלטו (הדיבורים המוקדמים על הדחה של אוברי רק אומרות שכנראה זה לא הולך לקרות והיא תגיע רחוק העונה)
אני שמח שרים עפה, נראה שהיא ממש ממש לא מבינה לאיפה היא הגיעה, כנ"ל חברתה וונדי (ה2 שבראיונות לפני המשחק גם היה נראה שהן לא כלכך מעריצות לעומת שאר הקאסט)
אהבתי את העריכה של אי המוכחדים, וממש מסקרן מה הולך להיות שם ואיך הולך להתנהל החזרה למשחק במיזוג. ואגב, מגניב ממש ששוב זה נשמר בסוד עד המיזוג.
נראה שהולכת להיות אחלה של עונה
אמן!
 

אורישקי

New member


טבו היה אחלה פרק,
רים
ללא ספק מהמודחות הראשונות הכי גרועות שהיו בתוכנית אבל היא הרגהההההההה אותי מצחוק. חבל שוונדי לא עפה זה גם היה יכול לשעשע.
מסכים עם האנשים כאן שאני לא ככ בטוח לגבי קלי - אבל זה רק פרק ראשון וזה יכול לתעתע בנו.
דייויד נראה שהשתלב יפה בשבט, מהשבט של ג'ו ואוברי לא ראינו מספיק כרגע בשביל לדעת מה הולך שם.
סה"כ קאסט מאד חביב והרבה פוטנציאל, אני לא מתלהב מהטוויסט אבל הוא כן נערך בצורה מוצלחת.
 

noamlah

New member


בניגוד לרוב פה אני לא ממש התלהבתי
היה לי דיי meh
כשראיתי אותו אתמול נרדמתי והיום ראיתי אבל לא התלהבתי להשלים

היו הרבה רגעיי קרינג' שקצת התביישתי שאני צופה בפרק
הרגע שהשורדיי עבר מגיעים וכולם מתלהבים מהם כאילו לחשוב מה כבר הם עשו

האתגר שזורקים דברים מהספינה שהרגיש לי סטייל ששטוס


נראה שקצת עלה לקלי לראש כל ההערצה אליה בשבט שלה והיא נהיית הרבה יותר מדיי בטוחה בעצמה, אם זה לא ישתנה אז או שהיא תודח מאוד מהר או שהיא תהפוך לסטפאני מגואטמאלה ותהיה נרקסיסטית שכל הזמן תדבר על המסע שלה

את דיוויד אני אוהב אבל כמעט לא הראו אותו
ג'ו נתן לי ווייב של כוכב פורנו עם המראה המשופם הזה, אולי המשאות שלו עם וויגלסוורת' גרמו לו לחשוק בקריירה נוספת? אולי מזה הוא יתפרנס ויהיה כוכב גדול ולא נצטרך לראות אותו יותר בהישרדות אף פעם? (ווישפול פינקינג)

עדיין לא ויתרתי על וונדי, היא פישלה בפרק הזה אבל גם אריק מהישרדות ישראל וגם שיין מהישרדות אוסטרליה היו מביכים בפרקים הראשונים, נטלי גם הייתה קלולס עד האיחוד ושלושתם דיי בטופ, מהשורדים האהובים עליי ביותר בכל הזמנים
ווונדי נראית אחת עם פוטנציאל למידה

כולם פה משווים את וורדוג לטוני, לי הוא בינתיים יותר מזכיר את אריק קראפי ליטרמן מביג ברודר
ויש לי הרגשה שגם יהיה דמות מעיקה כמוהו

רים נכשלה חברתית אז לא אכפת לי ממש עליה אבל איך שיצאה הדאיגה אותי לגבי העונה
כרגע זה לא משפיע כי השורדים לא יודעים על האי הזה
אבל כשידעו ויראו שהווייב של השורדים שם הוא "הדיחו אותי, מנייאקים, נקמה" הם יירתעו מלבצע מהלכים או לסתות מהבריתות שלהם וזה יהרוס את העונה
 

Uri04

New member


פרק ראשון לא משהו בכלל. הרגיש לי שכל כך הרבה דברים ירדו בעריכה על מנת לכווץ את הפרק ל-42 דקות שהפסדנו מלא אינפורמציה חשובה לגבי בריתות, יחסים בתוך השבטים וכו'.
שוב פעם ג'ו, אוברי וקלי. דיי. נמאס. הם באמת מהשחקנים הכי אובר-רייטד שהיו בהישרדות איי פעם. את דיוויד אני לא ממש מכיר כי לא צפיתי בעונה 33. הוא נחשב לאסטרטג כל כך טוב כמו שג'ף הציג אותו בפני החדשים?

אין יותר מדיי מתמודדים שהתבלטו בפניי לחיוב..
אריק נראה לי סבבה והוא סביר להניח מי שאני אעודד העונה הזאת. כריס חתיך אבל נראה דיי למלם. הלסבית מהשבט הכתום גם נראית לי מגניבה. רון מזכיר לי את ורנר. החננות מהשבט הכחול לא ממש מרשימים אותי - זה עם המשקפיים נראה כמו מישהו שהייתי שמח לחבוט בו, וונדי מעצבנת אותי כבר עכשיו. פשוט עופי כבר. האפרוכושי שלא יודע לשחות נראה לי חביב אבל אין מצב שיחזיק מעמד לאורך זמן, הוא חלש מדיי. "כלב מלחמה" הולך להיות חתיכת קרצייה רצינית.

ו-וונטוורת' - מה הסיפור? יהרוג אותך קצת לחייך, ביץ'??
היא נראתה עצבנית וממורמרת מהשניה הראשונה על הספינה. בקצב הזה לא יפריע לי אם היא מודחת מוקדם.
 

Bar EL

New member


ממש נהניתי מהפרק, ואני חושב ששהוכחה לכך שאני זוכר 95% מהקאסט.
ממש שמחתי לראות שקלי משתלבת בשבט והיא בברית הרוב, מאוד מקווה שהפרומו מטעה (כנראה שהוא מטעה).
רים וונדי היו בפרק הזה בדיוק מה שציפיתי מהן מהרושם הראשוני, קית' לפחות פיצה על זה והבין שהספינה טובעת אז כל הכבוד לו.
שמחתי שרים הודחה כי ההתנהגות שלה באמת הייתה מביכה - היו מלא נשים מבוגרות שהצליחו להגיע רחוק ואף לנצח, לאיפה את חושבת שהגעת? אף אחד לא חייב לך כלום.
וונדי כמובן גרועה וההתעקשות שלה להישאר עם רים טיפשית ברמות, אני רואה את הפורום מחלק לה שבחים על כלום , מקווה שלא נסבול אותה יותר מ2 פרקים...
אה וורדוג
פליז תהיה הבריון הבא שמנצח
 
אני חושב שהפרומו

מראה שדיוויד שוקל להדיח אותה,
אבל אז אולי השבט שלהם ינצח בחסינות ואז הם בכלל לא ילכו למועצה
ואולי יהיה ערבוב אח"כ או משהו ואז קלי תינצל...
 

Bar EL

New member


גם אני חושב, ואם יפסידו אז מקסימום וונדי תעוף בהדחה צפויה
 
למעלה