הישרדות 11 - גואטמלה

הישרדות 11 - גואטמלה


כמה מילים על העונה: עונה נוסטלגית וטובה בעיניי, עם מתמודדים טובים מצד אחד, ומעניינים מצד שני, ערבוב טוב ולא מעט מהפכים ובליינדסיידים.
לראשונה מחזירים רק שני מתמודדים להזדמנות נוספת.
בנוסף, האליל מופיע לראשונה, וכמובן שבעתיד הוא יעבור עוד הרבה שינויים...

מי ניצחה בעונה? דני.

למי הכי הגיע לזכות? דני (האנדרייטדית בטירוף, שכל "חטאה" היה שהתמודדה בגמר מול סטפני האהובה, וכנראה שאם הייתה מול מתמודד אחר אולי הייתה מקבלת יותר הערכה). לדעתי, דני שיחקה טוב לפני המיזוג, ואחרי המיזוג ידעה מתי לרדת מתחת לראדר ומתי להוביל מהלכים, למי לחבור וממי להתרחק, והצליחה להגיע לגמר למרות שהייתה במיעוט לאחר המיזוג.
לגבי סטפני, היא אולי שיחקה חזק הפעם והייתה בשליטה אבל צריך לדעת את מי להדיח ויותר חשוב- מתי להדיח! היא (ורייף) עשו לא-מעט טעויות שפשוט הרסו להם את המשחק. הם יכלו להגיע לגמר בקלות, אבל דפקו את עצמם.

את מי הכי אהבתי? הכי הרבה אהבתי את דני.
בסה"כ גם את סטפני ובובי ג'ון אהבתי (אבל בעיקר מ"חסר נעורים").
איימי ובריאן היו עם פוטנציאל וחבל שלא חזרו לעונה נוספת.

מוזמנים לכתוב מה חשבתם על העונה


 

Bar EL

New member
גוואטמלה

קודם כל אחד הלוקיישנים המיוחדים אי פעם - אולי הכי הרבה אחרי גאבון.
לגבי העונה עצמה, האמת שאני בקושי זוכר אותה (למרות שבסדר ההשלמות צפיתי בה יחסית מאוחר) והיחידים שאני זוכר הם בובי ג'ון (שלא כזה עפתי עליו), סטפני ורייף (שאהבתי) וג'אד שהיה דמות.
אני זוכר שבקושי הראו את דני וזה אכן היה מוזר לי איך היא נשארה ככה כלכך הרבה, אבל אני מניח שהעריכה הסתירה דברים ולכן לא יצא לי להתחבר אליה בכלל.
ממש התבאסתי שסטפני הפסידה כי היא הייתה הפייבוריטית שלי ובעיני כן שיחקה טוב, אבל שוב אני צריך לצפות בעונה הזו שוב כדי להבין מה בדיוק הלך שם.
לטעמי עונה חלשה בעיקר בגלל הקאסט - לא זוכר אף מתמודד מהפרה מרג' וזה כמעט ולא קורה לי - אני בד"כ זוכר הכל ואת כל סדר ההדחות.
 
לא יודע


מצד אחד הייתה אסטרטגיה, התחיל שם האליל, לטוב ולרע, והיו מתמודדים מעניינים - כולל המודח פרה-מרג' האהוב עליי מכל הזמנים, בריאן קורידן. הבעייה העיקרית היא בדיוק זו, שחלק מהמתמודדים היותר מעניינים (בעיקר הוא ואיימי) הודחו יחסית מוקדם, ולמיזוג הגיעו חלק מהמתמודדים הדוחים ביותר אי פעם, במיוחד הצמד חמד ג'יימי וג'אד. בובי ג'ון גם התנהג לפעמים כמו קוף.
 

noamlah

New member
עונה מאוד אנדררייטד

למעשה בזמן השידור שלה היא הייתה העונה הכי אהובה עליי יחד עם מרקייזס ואני זוכר עוד בפורום 407 שאמרו שזו העונה הכי טובה כשהצפייה הייתה בזמן אמת

דברים טובים שנשכחו מעונה 11:
פרק פתיחה מעולה שבו שלושה מנאקום כמעט מתו ומרגרט האחות טיפלה בכולם
יציאות ההדחה הכי מבדרות לפחות עד מיקיילה ב33 (ה"בליינדסיידד נייס" של ג'יימי, ה"סקאמבגז" של ג'אד וה"כוכבים" של סינדי)

וזו גם הייתה העונה הראשונה נראה לי שהערבוב השפיעה על קשרים בין אישיים, נכון שהשפיעה על בריתות בעבר אבל זה היה בשביל המשחק והסכמים בתוכו
פה נהיה ערבוב והשבטים שכחו בכלל את מה שהיה קודם, מבחינתם שבטיי הערבוב היו השבטים שלהם מאז ומעולם ויש להם נאמנות אליהם ואני זוכר שזה היה מאוד מוזר באותה תקופה

אני אהבתי מאוד את סינדי למרות שמודה שהיא לא הייתה שחקנית טובה אלא רק אוגרת חמודה כזאת, היו לה המון נאומים שהראו על פוטנציאל והבנה במשחק שהיא פשוט לא מימשה, סוג של סיירה איסטין של אז
אהבתי את רייף באיחוד אבל בשלבים המאוחרים התחיל להעיק
שנאתי מאוד את גארי וההטפות שלו ועוד כשאנשים הגדירו אותו כ"שחקן טוב" אחריי ששם את עצמו ביודעין במיעוט, שמחתי מאוד שהלך

למה היא עונה נשכחת?
אני חושב שאם מסתכלים על הישרדות באופן שטחי של אולדסקול וניוסקול
גואטמאלה איכשהוא נופלת בביניים, היא הייתה העונה האחרונה שמבוססת על מיקום ולא קונספט (מבוגרים מול צעירים, לבנים מול שחורים, זקנים מול צעירים וכהנה וכהנה) ונעשו עליה כל מיניי נסיונות שעדיין ההפקה לא הייתה בטוחה איך להשתמש בהם:
דיברו הרבה על דבר חדש של אליל חסינות שנמצא על האי! - בסוף אחריי כל הביג דיל לא הראו אפילו את מציאת האליל וההשפעה שלו הייתה לפרק אחד כמו שרשרת חסינות רגילה
השתמשו לראשונה בקונספט של שחקנים חוזרים אהובים מול שחקנים חדשים - בסוף הקהל ראה שבלי ההילה של אולונג והקונספט של מעטים מול רבים בובי ג'ון הוא רדנק מעצבן וסטפאני היא סוג של יאכנה מתלוננת ומעיקה
וגם שהמנצחת בסוף אולי הייתה מישהי שאפשר להגיד עליה שחקנית טובה אבל המשחק שלה היה בלתי נראה מהאיחוד ולאף אחד לא היה אכפת ממנה

כל הדברים האלו דיי השכיחו את העונה מהקהל וחבל
 

סטילהוק

New member
מה שהכי זכור לי מהעונה הזאת זה את הקללה של השיימן

ואת אכילת המנחה שהוא אסר עליהם לאכול, מה שהביא אותם להפסיד בסופו של דבר.
דבר נוסף שזכור לי מהעונה הזאת, זה האגם עם התנינים, והבריכה שבנו לשבט הזוכה במשימת הפרס, כדי שיוכלו לשחות בו מבלי להיטרף ע"י תנינים. ובדיוק היה לדני יום הולדת אז היא הזמינה את השבט המפסיד של סטפני לחגוג איתם בבריכה.

ונזכרתי גם שהיתה שם מכת זבובים ויתושים כמו שלא היתה באף עונה של הישרדות, אני זוכר שזה היה סיוט עבורם.
 

אורישקי

New member
די מסכים פהע הכל

בעיני עונה מעולה, אצלי היא די שואפת לטופ 10 בדירוג שלי כנראה....
אחד המיקומים היותר קשים, קאסט מעולה ומבדר, הרבה בליינדסיידים ומשחק חברתי מעולה....
אפפילו דני שהייתה די אנמית שיחקהמ שחק אוי מאד לדעתי
 

Confide In Omer

New member
בזמנו זו היתה העונה הכי אהובה עליי

לצד אי הגלות, בעיקר בגלל שכל כך אהבתי את סטפני. עד היום היא המקום השני שהכי רציתי שיזכה, וממש התאכזבתי שזה לא קרה.
הקאסט עצמו לא היה מלהיב, במיוחד כי אנשים מרירים ומעצבנים כמו ג'אד וג'יימי הגיעו רחוק מדי, ואנשים עם פוטנציאל כמו איימי ובראיין הודחו מוקדם.
לא ראיתי את העונה הזו בערך מאז התקופה בה היא שודרה לראשונה, אז מעניין מה אחשוב עליה בצפייה חוזרת.
 

sapir aloud555

New member
ראיון עם דני

שמסביר בעצם למה ראו אותה פחות בעונה הזו
&nbsp
היא לא רצתה לדבר על האסטרטגיה שלה מול המצלמות וחשבה שהמלהקים ינסו לרמוז למתמודדים אחרים על התוכניות שלה אם תגיד משהו (זה דיי נכון, לא רק ג'ף משחק עם המתמודדים במועצה - גם האנשים שמראיינים אותם לוידויים שואלים שאלות בצורה מסויימת לקבל תגובה כזו או אחרת) כשצפיתי בעונה לא שמתי לב שהיא שם, עד השלבים האחרונים. רציתי שסטפני תנצח, גם רייף היה נחמד מהמעט שזכור לי

 

Seosi

New member
אחת מן העונות האהובות עלי וסופר אנדרייטד


באמת מוזר למה העונה הזאת נשכחה אצל מעריצי הישרדות, אולי בגלל שלא החזירו משם אף אחד לשחק בעוד עונה. אני חושב שהציעו לדני אבל היא אמרה שהיא רוצה לשחק רק בעונה של מנצחים. כבר חפרתי פה בפורום על דני חחחח אחת מן הזוכות האהובות עלי ושיחקה משחק מאוד חכם והצליחה לנצח שכל הסיכויים נגדה אז הכי הגיע לה לנצח.

את סטפני אהבתי בפלאו אבל היא די הרסה לעצמה את המוניטין שלה פה בעונה, התנהגה בצורה מאוד שתלטנית. רייף היא מאוד נחמד ושיחק ממש טוב, עד ההדחה של לידיה. אני מבין למה הוא עשה זאת כי דני הבטיחה לו פיינל 2, אבל ממש הזוי להדיח את לידיה על פני דני בפיינל 4. איימי ובריאן גם היו שחקנים טובים וגם גארי, שאני באמת חושב שהוא לא שיחק רע בכלל.

לכל מי שלא צפה בעונה הזאת אני ממש ממליץ לכם לראות אותה שוב, עונה ממש מעולה
 
למעלה