הישרדות פלוס מינוס - עונה 33 הגמר

Bar EL

New member
הישרדות פלוס מינוס - עונה 33 הגמר


אז הגענו לגמר שבעיני אולי הראוי ביותר, הכולל את שלושת המתמודדים הבאים :

ג'סיקה - התחילה את המשחק בברית הראש בשבט הזקנים, שם לאחר שפנו נגדה ניצלה ע"י אליל של דיוויד במהלך אמיץ ומשם המשיכה לעבוד קרוב ביחד עם ק ודיוויד. באיחוד היא לקחה חלק בברית הזו עם דיוויד וקן ביחד עם האנה ואדם, בפיינל 10 החמישייה הגיעו למצב של הגרלת אבנים נגד החמישה האחרים, ולמרות שג'סיקה שקלה לעבור צד , היא החליטה להישאר נאמנה לברית שלה ובשל כך הגרילה את האבן השונה ומצאה את עצמה מודחת מהמשחק בצער רב.

ג'יי - אחד המתמודדים הצבעוניים בעונה, התחיל כsurfer dude בברית היפים עם מישל, פיגי וטיילור , בערבוב הוא עבד ביחד עם וויל וחבר לברט וסאנדיי כדי להדיח את מיקיילה (באחת מההדחות המשעשעות אי פעם). באיחוד הוא נכשל בלפתח את הקשרים שלו עם ברט, סאנדיי ושות' ומצא את עצמו במיעוט עם ברית היפים בתחילת האיחוד - לאחר שרוב חבריו הודחו ג'יי הצליח איכשהו להשתחל ולהגיע רחוק יותר מהם במשחק למרות היותו איום גדול, ובעזרת כמה זכיות בחסינות, אליל חסינות ומהלכים הוא הצליח להגיע לפיינל 6 בסופו של דבר , שם הודח באחת ההדחות הכיפיות לאחר שהשתמש באליל מזויף.

אדם - אדם התחיל את המשחק במיעוט בברית המעפנים עם זיק, מארי והאנה אך בהמשך התחבר לקן וג'סיקה (ולאחר מכן גם לדיוויד) ולמרות שהיה המטרה בהדחות הראשונות באיחוד, הצליח למצוא את מקומו במשחק. אדם המשיך ושיחק חזק - הוא זכה בחסינות, השתמש באלילים על בני ברית, ויצר קשרים עם אנשים שהם גם לא בני בריתו (ברט, סאנדיי, ג'יי). בסופו של דבר בפיינל 4 כאשר רק הוא ובני בריתו נשארו, אדם הצליח לשכנע את האנה ובמיוחד את קן - בני הברית הנאמנים של דיוויד, להדיח אותו וכך הבטי לעצמו ניצחו בטוח בגמר, שם ניצח את 2 העיזים פה אחד.

כרגע הניקוד מתאפס ל6 נקודות וכך גם הזמנים, לכן אפשר להצביע מעכשיו.
2 למינוס ו1 לפלוס.
כרגיל ניתן להצביע בחזרה אחרי 12 שעות: (כל אחד יכול להצביע מעכשיו ללא קשר לזמנים הקודמים שלו).

ג'סיקה 6
ג'יי 6
אדם 6

הצבעה נעימה!





 

Bar EL

New member
ופרט משעשע

הגמר של מדליקים לפידים אי שם לפני שנתיים - כלל את המתמודדים מיקאילה, קן וטיילר! שם מיקיילה ניצחה את טיילר בתיקו
 

NP23

New member
פלוס אדם מינוס ג'סיקה

ג'סיקה 4
ג'יי 6
אדם 7
 

NP23

New member
פלוס אדם מינוס ג'יי

ג'יי 1
אדם 5
&nbsp
יאאלה שוהם תסיים את זה
 

Bar EL

New member
פלוס ג'יי מינוס אדם

נותן עוד סיכוי! נועם זו ההזדמנות להפתיע

ג'יי 2
אדם 3
 
למעלה