CBB S02E01

noamlah

New member
CBB S02E01


דבר ראשון טענה למלהקים
שוב היועץ שהיה מקורב לטראמפ?
שוב הספורטאי שפרש ומתעניין במיסטיקה?
שוב כוכב עבר של תכנית ילדים?
שוב פעם מתאבק זירה? (שגם נראה לי תעוף ראשונה כמו צ'אק)

קצת גיוון

בכל מקרה בדרך כלל יש לי נטייה לעודד בהתחלה בתור דפיולט את הצד הנשי אבל פה רואים באופן חד שהליהוק הגברי יותר מעניין ויותר בעל פוטנציאל
היחידה מהבנות שיכולה לעניין בינתיים נראית לי תמר, כל השאר דיי פלקטיות
אולי גם ללולו יש פוטנציאל אבל אני חושש שתהיה מתחסדת
את ראיין וג'ונתן אני מאוד אוהב בינתיים ולכן מקווה שהמועמד השני (לא אחד מהם) שיועמד להדחה יהיה זה שיודח
 
בדיוק באתי לכתוב שהעונה התחילה

אני אחכה שהעונה תתקדם קצת ואז אריץ הכול ברצף
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וואו!


איזו התחלת עונה חזקה!
יש הרבה הרבה דיירים צבעוניים ויש לי תחושה שהולך להיות ממש מעניין!
אני לא מסכים לגבי הטענה שלך נועם לגבי הקאסט, אני חושב שיש כאן ליהוקים מאוד מגוונים ומיוחדים מסוג שלא היה עדיין.
אהבתי את זה גם שהם מזהים אחד את השני ויש כאלו שאפילו מכירים אחד את השני, בעונה הקודמת אף אחד די לא הכיר אחד את השני..
גם רוב הקאסט די מבוגר (אין אף אחד מתחת לגיל 30!) אז זה באמת מעניין.
אהבתי גם את הטוויסט של פתיחת העונה (וכנראה שהמודח הראשון היה אחד מה2 שלא נבחרו אז טוב שהם עם חסינות כי תהיה הדחה ראשונה מעניינת)
אישית אני בעד ריאן ואין לי בעיה בכיף שג'ונתן יעוף ראשון כי הוא לא בא לי בטוב

&nbsp
איזה כיף שכל יום יש פרק השבוע, אבל מה הקטע שרק בשישי ההדחה? 4 פרקים ראשונים הם גוררים את ההדחה הראשונה? יש רק 12 פרקים לעונה אז יתר ההדחות הולכות להיות סופר מהירות. אבל אולי זה לטובה
 

Bar EL

New member
לפרקים 1-3

ממש נהניתי מהפרקים, נראה שהרבה מתמודדים באו לשחק.
מאוד אוהב את ברית הבנות שנוצרת בין נטלי-תמר-קנדי-לולו ובכללי תמר פשוט קורעת ולא פראיירית בכלל! נטלי היא הפייבוריטית שלי כרגע ומקווה שתגיע רחוק, כי יש לה את זה.
אוהב גם את ריאן וגונתן (למרות שגונתן משחק חזק ושקוף מדי ויש סיכוי שיעוף בגלל זה).
אנתוני וטום גם יכולים לעניין ואפילו ריקי הראה סימני משחק עם הוטו שלו.
מקווה בכל זאת שגונתן ישאר כדי שיהיה מעניין.
 

Seosi

New member
פרק 1


טוב, החלטתי לתת לעונה (ולפורמט, בכלל) הזדמנות.
חלק מן השמות שמעתי אבל היחידה שאני מכיר היא נטלי, שאני זוכר אותה כאיווה מארי מה-WWE. האמת שדי הרגשתי רע בשבילה אז, המון מעריצים ומבקרים ירדו עליה כי היא לא הייתה הכי טובה כמתאבקת. הקאסט אבל נראה נחמד, כלומר, אין פה אף אחד שאני שונא ויש כמה משעשעים כמו תמר וג'ונתן. יש לי אבל הרגשה שריאן או ג'ואי ינצחו (או לפחות יגיעו רחוק).

המשימה ה-Head of Household הייתה די מצחיקה, ג'ולי הפתיעה שאו ג'ואי או ג'ונתן יהיו מועמדים להדחה אוטומטית אם לא ינצחו את אחד השני.

בסך הכל פרק חביב.
 

Seosi

New member
פרק 2


אז ג'ונתן מבין שהוא חייב לשחק את המשחק ומחליט לכרות ברית עם ג'ואי, לולו, נטלי, קנדי, ריאן ותמר. וכולם זורמים עם זה, חוץ מאחד. לפני כמה דקות רשמתי שג'ואי ינצח או יגיע רחוק, נכון? אז תשכחו מזה
הוא אומר לולו שהוא לא מעוניין בבריתות, אז הוא בחוץ. ג'ונתן כורת ברית של רביעיה אחרונה עם לולו, נטלי וריאן ולולו ונטלי נראה שרוצות ללכת ביחד בסוף, והן גם נמצאות בברית רביעיית נשים עם קנדי ותמר, אז לולו ונטלי במרכז העניינים.

ריאן זוכה בקרב מול ג'ונתן, מה שאומר שריאן הוא ראש ועד הבית הראשון לעונה (ככה רושמים את זה באנגלית?) וג'ונתן מועמד אוטומטית להדחה. ג'ולי מודיעה לריאן שיש לו חצי שעה לבחור שני מתמודדים נוספים. ג'ונתן וריאן נכסו לחדר לדבר וטום נכנס ופשוט עמד שם
ריאן חושב להעמיד את דינה (אני מודה לזה שהיא אימא של לינדזי לוהן אבל זה מפחיד כמה היא מזכירה אותה) ואת אנטוני. הוא לא כל כך משתף את קנדי בתכניות שלו, מה שגורם לי לחשוב שהברית הזאת לא תחזיק מעמד. ג'ונתן הצליח לשכנע את ריאן לשים את טום במקום דינה כי יש לו יחסים טובים איתה עוד מקריירת המשחק שלו, אז מועמדים להדחה הם אנטוני, ג'ונתן וטום. ת'כלס, אנטוני מועמד הכי קל להדחה, אפשר בקלות להציג אותו כאיום אסטרטגי.

דרך אגב, מה קרה בין קנדי ותמר? חחח הן כל הזמן מדברות על זה ואין לי מושג מה קרה בניהן (או מי הן בדיוק למען האמת חחח, למרות ששעמתי את השם תמר).
 

B R A Y E R

New member
מנהל
HOH = ראש הבית

זה התרגום המילולי והמקובל

זו עונה ראשונה של האח הגדול האמריקאי שאתה רואה?
&nbsp
וגם אותי מסקרן ממש מה הסיפור בין קנדי ותמר מלפני המשחק, לא מצאתי על זה אף מידע באינטרנט
 

Seosi

New member
לא בדיוק...עונה 15 הייתה הראשונה שלי עד שפרשתי לקראת הסוף

 

B R A Y E R

New member
מנהל
וואלה?

אני במיעוט בפורום לגבי עונה 15 שלדעתי אחת הטובות ביותר שהיו באח הגדול (למרות הסוף המאכזב)
 

Seosi

New member
כל אחד והטעם שלו, אבל העונה הזאת הגעילה אותי

ואני מודע לכך שאני נשמע מתייפייף אבל רמתת הגזענות, הבריונות, ההמופוביה, כל הדברים האלה היו יותר מדי בשבילי. תראה את התגובה של הווארד למשל, לאחר כל הדברים שקרו אם ארין וג'ינה מארי. באמת שאולי רק 2-3 אנשים אהבתי פה, כל השאר חצו גבולות, ואני יודע שכמה מתמודדים פוטרו מן העבודות שלהם לאחר הדברים שהם אמרו ועשו בתכנית. פשוט השאיר לי טעם ממש רע בפה. אבל בעונה הזאת אני בינתיים סבבה איתה.
 

Bar EL

New member
זו עונה שגם אני הפסקתי לראות באמצע אבל בשלב יותר מאוחר ממך

והיא אכן הכי פחות אהובה עליי בערך.
מסכים שהגסענות הייתה מוגזמת אבל זה נגמר יחסית בהתחלה (ממש פרה מושבעים) לי מה שעוד הפריע היה מה שהלך במשחק עצמו אבל זה כבר משהו אחר, אם הפריעה לך הגזענות וההערות המגעילות (בהחלט מובן למה הפריע) אז תדע שאתה יכול לתת צאנס כי הן נגמרו יחסית מהר.
 

Seosi

New member
פרק 3


אז, לולו מיידעת את נטלי ותמר שדינה הייתה אמורה לעמוד להדחה, אבל היא ראתה שג'ונתן נתן לרייאן מין מבט כזה, ואז טום הועמד להדחה במקום דינה. בקיצור, שלושתן הבינו שג'ונתן ביקש מריאן לשים את טום כמועד להדחה במקום דינה. הברית של ג'ונתן וריאן מתחזקת, ונראה לי שהוא יצטרך כמה שיותר חברים לצידו כי היא די משחק חזק, אפילו קרוב לחזק מדי. לולו, נטלי ותמר כבר לא סומכות עליו ואפילו מדברות על להדיח אותו.

לולו ונטלי נכנסות לחדר, נטלי מדברת שהן צריכות לחשוב על שם לברית של שניהן, אבל היא לא שמה לב שתמר בחדר
חחחחחחחח, אני אתן לה קרדיט שהיא נסתה להסתיר את זה אבל תמר לא קנתה את זה. תמר עדיין רוצה להדיח את ג'ונתן, ואני מרגיש שהפרק הזה הוא נפילה בשביל לולו. היא נכנסה לריב מיותר עם תמר, ואז אמרה לג'ונתן וריאן שהיא יודעת שהם בברית של פיינל 2 ועשתה להם אצבע משולשת


ריקי זוכה במשימת הוטו (ובזמן מסך). ריאן מדבר איתו על להשתמש בוטו, והוא ישים את לולו כמועמדת להדחה. ריקי הולך ומספר את כל זה ללולו כי הוא רוצה לגרום קצת לבלאגן, לגרום לאנשים לפחוד קצת על מקומם. הוא החליט בסוף לא להשתמש בוטו ולהשאיר את המועמדים להדחה כפי שהם. המצב לא נראה טוב לג'ונתן כרגע.
 

Seosi

New member
שכחתי לציין


קנדי ותמר דיברו. מתברר שהסכסוך שלהן נובע מסיור הופעות או משהו כזה? קנדי הייתה יותר רגועה פה אבל תמר ממש כעסה. הן ניסו לדבר עוד פעם אבל זה שוב הוביל לויכוח
הן בסוף התחבקו אבל לא נראה לי שהן הולכות להיות הרבה זמן ביחד.
 

Seosi

New member
פרק 4


אז הטוויסט הגדול הוא שאנטוני לא דייר אמיתי ויוצא מהמשחק...אוקי? הוא גם מכריז שבעונה אפשר לזכות בשני שרשראות וטו (או איך שלא קוראים לזה). בגלל שאנטוני הועמד להדחה ועכשיו יצא מן המשחק, ריאן צריך להעמיד מישהו אחר להדחה, והוא מעמיד את קנדי. עכשיו, אני לא צופה של האח הגדול, אבל האם הברית של ג'ונתן היא הברית הכי קצרה בהיסטוריה של התכנית או משהו כזה? חחח. הוא גם עדיין מכוון כלפי לולו, שאני מבין כי היא עשתה להם אצבע משולשת


קאטו זוכה במשימת הוטו, ונראה שהוא די רוצה להציל את טום, והם גם כורתים ברית של פיינל 2 על הדרך. ריאן מנסה לעשות שלום עם לולו, היא מסבירה לו שהיא כועסת עליו כי היא יודעת שהוא תכנן להדיח אותה. בסוף שניהם התחבקו, וריאן לא בטוח אם זה יהיה רעיון טוב בשבילו לשים את לולו ברשימת ההדחה עם קאטו ישתמש בוטו. קאטו בסוף משתמש בוטו על טום, וריאן שם את ג'ואי במקומו, כי הוא רוצה שקנדי תודח.

הייתה שיחה אסטרטגית בין טום, לולו, נטלי, קאטו וריקי. שימו עין על ריקי, הוא לא פראייר בכלל ויודע מה הוא עשה. ג'ונתן בסוף מודח עם שישה קולות נגדו, בעוד שרק דינה הצביעה לקנדי. ג'ונתן מאוד נחמד וגם חכם, אבל לגמרי שיחק חזק מדי, אז אני מבין מדוע הוא הודח. למרות שראיתי ביוטיוב שקרו המון דברים עם תמר שלא הראו בפרק, שהיא רצתה להדיח את קנדי ואני לא מבין מדוע היא הצביעה בסוף לג'ונתן, כאילו התעלמו מזה לחלוטין. מה כאילו, הם באמת התעלמו מזה! זאת אולי הביקורת היחידה שלי לפרק.
 

Bar EL

New member


יש להם 43 דקות של פרק ועוד וטו, הקטע עם אנטותי וההעמדה הנוספת, אז לא מפתיע אותי שלא הראו. חוץ מזה בלי קשר זה קורה הרבה בביג בראדר שיש המוןןן תכנונים בהדחה אבל לא מראים הכל והאמת לא הרבה בד"כ, הנסיונות של תמר לא שינו ובמילא היה רוב מוחלט לכן גם היא הצביעה נגדו בכל זאת, זו לא פעם ראשונה שמשהו קורה זה קורה כמעט תמיד.
 

NP23

New member


עונה 10 גם היה התרסקות למישהו שהיה אמור לשלוט בברית גדולה,
ועוד בעונה 10 החבר ברית הכי טוב שלו באמת שם אותו לעומת כאן שזה היה כתוצאה מטוויסט והוא לא רצה להעמיד אותו
ובעונה 13 גם לא החזיקה ברית על ההדחה הראשונה
בקיצור. זה קורה . אבל פה ממש היה הרבה סדקים בברית של כולה 6 איש ! ג'ואי כנראה צדק בסוף לא לקחת חלק בזה חחח
 

B R A Y E R

New member
מנהל
פרק 2


עוד פרק מצויין!
אני ממש אוהב את הברית השישה שנרקמה, למרות שג'ונתן לא כלכך בא לי בטוב וריאן איכזב בהתנהלות שלו מול שאר חברי הברית (שרק יחזק את ההתהפכות עליו שצפוי שתקרה בעתיד הקרוב של העונה)
ג'ואי הרג אותי מצחוק שסירב לברית, נראה לי פעם ראשונה בהיסטוריה של האח הגדול שמעשה מטומטם שכזה נעשה בתחילת המשחק.. ומפתיע שהוא לא הועמד להדחה
מה3 אני ממש מקווה שטום יעוף, כי הוא די מעיק עלי ולא כלכך מצחיק אותי
 

noamlah

New member
פרקים 2-4


טוב, אם חשבתי בפרק הראשון שהבנים הם הטובים בקאסט והבנות מעפנות שיניתי את דעתי
מי שמשחק בינתיים זה הבנות אם כי יש להן פאלטות פה ושם כמו של אווה מארי או ההתפרצויות בין קנדי לתמר
אבל הבנים מצד שני פשוט דפוסים ודווקא הנורמלי מביניהם הלך היום
ראיין שחשבתי פרק ראשון פייבוריט לניצחון מתגלה כדביל כמו התאום שלו מארשל מאיך פגשתי את אמא
ויש לנו גם את התאום של ג'סטין טימברלייק שרוצה להיות קלי וויגלסוורת הבאה וטום שמסתובב בבית כמו דיר אין דה הדלייט
אם כבר ריקי שחשבתי שיהיה כמו שלום עולמי מראה בינתיים הכי נחישות למשחק מהם
הטוויסט עם אנתוני מיותר ולא הוסיף כלום. לא הבנתי את הקטע
מקווה להמשך טוב
 

Bar EL

New member
פרק 4

התבאסתי שג'ונתן עף סה"כ, כי הוא בהחלט שיחק והביא עניין, אבל ברור שלא שיחק טוב
מסכים פה שלמרות הטעויות הבנות משחקות הכי טוב (בעיקר נטלי ותמר) והן הפייבוריטיות הראשיות שלי. הפלואטרים כמו קאטו וריקי מפתיעים וכן באו לשחק סה"כ (גם טום) אז לדעתי יהיה מאוד מעניין. את ריאן אני עדיין מחבב אבל בהחלט עשה טעויות, מצד שני היה לו חוח קשה מאוד. ג'ואי ללא ספק הכי לא קשור.
 

NP23

New member
פרקים 1-4


קודם כל, מאוהב בתמר!!!!!
שתירגע עם הריבים. היא עלולה להיות שחקנית חזקה ביותר אם תשמור על קור רוח.
לולו התחילה כפייבוריט והתרסקה חזק. ואת עוד כועסת על ריאן?? עשית את זה לעצמך !
למרות שלג'ואי עדיין שמור הפדיחה הכי גדולה.

והיא איכשהו הצליחה להציל את עצמה בשיחת נפש עם ראיין, למרות שזה לא היה נשמע כאילו היא מתנצלת. אולי הוא הבין שהיא עלולה להשאר . כנראה אם ג'ונתן היה ניצל עם הוטו הוא כן היה שם אותה.
הסיפור עם ג'ונתן מזכיר לי עם שאנון שכל כך אהבתי אותה אבל היא פשוט שיחקה חזק מדי ושקוף..
וכנל אליו. מה שכן אבל,
הוא הרבה הרבה פחות רגשן ממנה. וגם לא באמת היה אמור לעמוד להדחה , אז ממש באסה שהודח ראשון !! היה נראה בהתחלה שיש לו את זה.
&nbsp
באסה שאנתוני לא ימשיך במשחק הוא דווקא אחד הליהוקים המעניינים והיה כזה חמוד!
&nbsp
טום גרין מעיק, מבאס שניצל עם הוטו. למרות שכנראה לא היה מודח בכל אופן.
&nbsp
ריקי שיחק מעולה עם הוטו.
נטלי גם שחקנית חזקה למרות פשלת הפיינל2

לא יודע למה אבל אוהב ממש את קנדי, רק שתשתדל להיות בטוב עם תמר בבקשה.
&nbsp
נכון לכרגע , למרות שהודח מי שהכי ציפיתי ממנו,
עונה מעולה!
 
למעלה