מדליקים לפידים - הישרדות 37 : סיבוב 9

Bar EL

New member
מדליקים לפידים - הישרדות 37 : סיבוב 9


כריסטיאן היוביקי - הפעם אין לך אליל!
הפורום אמר את דברו


חוקים זהים לאלה שאורי קבע:
- אחרי כל שלב שאני מעלה יהיה ניתן לשרשר לפיד למתמודד שאתם תרצו להשאיר. מתמודד שיקבל לפיד (או יותר, תלוי במספר הלפידים לאותו שלב) יהיה מחוסן. בסוף השלב המתמודד (או המתמודדים... שוב תלוי בשלב) שיישארו ללא לפיד יודחו.
- אפשר להדליק לפיד כל 24 שעות.
- מותר לשנות את ההצבעה רק במידה ולא נתן עוד מישהו לפיד אחריך. בנוסף אם אתה משנה הצבעה 24 השעות שלך עד שתוכל לתת לפיד נוסף יתחילו כמובן מהזמן המדויק שבו שינית את הלפיד...

שימו לב שההודעה הזו מסומנת בספוילר בגלל שאני רושם את שמות השורדים לפי המיקום שלהם בתוכנית, אבל אתם לא חייבים לסמן ספוילר.

1.מייק וייט
2.אנג'לינה קלי
3.דייבי ריקנבייקר
4.גבי פסקוזי
5.אלק מרלינו
6.נטלי קווין קול
7.פט קיוזאק

האחרון שיקבל 2 לפידים, יודח מהמשחק
צאו לדרך!
 

סטילהוק

New member
והנה הוכחה לעד כמה העונה האחרונה הזאת היתה גרועה

עצם זה שבתום הסיבוב השמיני הן יקיר הצופים והן הזוכה של העונה כבר אינם בתמונה, ולעומת זאת שתי העיזות והשנואות הכי גדולות של העונה בקרב הצופים, כולל מי שפונה כבר ביום הראשון של העונה, עדיין כן בתמונה, מוכיח למעשה פר אקסלנס עד כמה העונה האחרונה הזאת של הישרדות היתה גרועה.

IRMC
 

Uri04

New member
אם אנשים היו מצביעים רק למי שהם אוהבים לא היה טעם לשחק

אם מדובר בעניין של פופולאריות, אפשר פשוט לערוך סקר 'את מי גולשי הפורום הכי אוהבים', ולדרג את השורדים בשירשור אחד. (ספוילר: זאת אנג'לינה).
 

סטילהוק

New member
תראה מה זה, ואני לתומי חשבתי שזה לפי מי ששיחק הכי טוב

(ספוילר: זאת לא אנג'לינה).
 

Bar EL

New member
לפי מי ששיחק הכי טוב זה בטוח לא

וזה אף פעם לא יהיה ככה בהכרח - זה לרוב לפי מי שאוהבים, כמו שאתה ממש אוהב את קווין קלי וונטוורת' שבינינו ג'רמי שיחק משחק יותר טוב ממנה, אז מה.
אני מסכים שיש כאן הטרלה לגבי פאט שברור שלאף אחד לא אכפת ממנו, אבל לגבי נטלי ואנג'לינה - באמת אוהבים אותן, גם אם קשה לך מר סטילהוק לקבל את זה!
 

סטילהוק

New member
הייתי מבין אם היה על מה לאהוב אותן

את קלי יש והיה הרבה מאוד על מה לאהוב. לקלי יש קבלות שלנטאלי ואנג'לינה אין ולא יהיו לעולם. היא מחזיקה בשיאי הישרדות שאנג'לינה ונטאלי לא מחזיקות ולא יחזיקו לעולם. האם רק בגלל שהן כאלה מעצבנות ושחקניות גרועות אוהבים אותן בפורום הזה? ואגב, רק בפורום הזה, כי בכל מקום אחר דווקא שונאים אותן, למעשה הן שתי המתממודדות הכי שנואות מהעונה האחרונה של הישרדות, ולא רק בארה"ב.
 

סטילהוק

New member
לא הבנתי, אז למי מדליקים לפידים? למי שלא אוהבים?

כי אם ככה נטאלי צריכה לזכות.
 

Bar EL

New member
אתה מצחיק

כי הרבה מחברי הפורום כן אוהבים את נטלי, ואת אנג'לינה בכלל הרוב אוהבים...זה שאתה לא נמנה עם הרוב של הפורום לא אומר שאתה צריך להתעצבן ככה.
קווין אנג'לינה
 
למעלה